M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

1 października 2004

Prezes TVP będzie nadzorował całą politykę programową nadawcy publicznego

Zarząd Telewizji Polskiej SA podjął jednomyślnie decyzję o przekazaniu Janowi Dworakowi, prezesowi zarządu stacji, pełnej odpowiedzialności za sferę programową telewizji...

1 października 2004

Adam Wilk w Bauerze będzie odpowiadał za prasę telewizyjną

Adam Wilk od listopada br. obejmie stanowisko dyrektora wydawniczego odpowiedzialnego za tytuły telewizyjne w Wydawnictwie Bauer. Obecny dyrektor wydawniczy tego...

1 października 2004

Nowe pieluszki Pampers Active Baby reklamowane w TV i prasie

Procter & Gamble wprowadził nową, ulepszoną wersję pieluszek Pampers Active Baby. Nowe pieluszki są bardziej chłonne, mają lekko zmieniony kształt,...

1 października 2004

Agencja Promedia zajmie się PR-em marki Franco Feruzzi firmy Modextil

Agencja Promedia zajmie się działaniami PR marki Franco Feruzzi firmy Modextil. Budżet ten został jej przekazany w sierpniu. Wcześniej tymi...

1 października 2004

Wydania specjalne "Poradnika Domowego", "Czterech Kątów" i "Dziecka"

Pion czasopism Agory SA przygotował kilka wydań specjalnych swoich czołowych magazynów. "Poradnik Domowy" wprowadza na rynek kolejną edycję "Elementarza gotowania"...

1 października 2004

Amica wkracza w nowy segment urządzeń grzewczych, reklama w przyszłym roku

Amica wkracza w nowy segment rynku AGD, rozpoczynając produkcję i sprzedaż płyt grzejnych indukcyjnych. W połowie października pojawią się na...

1 października 2004

Kampania Volkswagena ma poszerzyć dotychczasowy target tej marki

Kulczyk Tradex rozpoczyna dzisiaj prosprzedażową kampanię reklamową promującą korzystną ofertę kredytową na samochody Volkswagen. - Próbujemy pozyskać ludzi, którzy dotychczas...

1 października 2004

Agencja Czteryczwarte pracuje dla nowego produktu UCB Pharma

Agencja reklamowa Czteryczwarte przygotowała na potrzeby firmy farmaceutycznej UCB Pharma strategię komunikacji dla kampanii wprowadzającej nowy produkt na rynek. Ten...

1 października 2004

SMG/KRC rysuje sylwetkę polskiego konsumenta

SMG/KRC Millward Brown Company opracowała raport opisujący trendy konsumenckie w Polsce. Zestawiono 15 światowych trendów przedstawionych w "The Popcorn Report"...

1 października 2004

Wojciech Reszczyński poprowadzi program w Pulsie

Wojciech Reszczyński, przewodniczący rady nadzorczej spółki WAWa (nadawcy Radia WAWa), poprowadzi na antenie stacji telewizyjnej Puls program "Nasza antena". Reszczyński...

1 października 2004

Scandinavian Tobacco wprowadza nowy wariant papierosów dla kobiet

Firma tytoniowa Scandinavian Tobacco SA wprowadza na rynek kolejny, czwarty wariant swojej marki papierosów Slim Camelia Vanilla. Jak informuje Filip...

1 października 2004

Agencja Media Metropolis przygotowała dla Roche kampanię edukacyjną na temat żółtaczki

Agencja PR Media Metropolis przygotowała dla firmy farmaceutycznej Roche kampanię edukacyjną dotyczącą żółtaczki (czy dokładniej WZW C - wirusowego zapalenia...

1 października 2004

Michelin rusza z kampanią opon zimowych

Michelin rusza dzisiaj z zimową kampanią reklamową. Akcja o charakterze wizerunkowo-produktowym ma dotrzeć do 7 mln Polaków w wieku 25-49...

1 października 2004

Rusza kampania telewizyjna i prasowa soków i napojów Fit Tymbarku

Na zlecenie Tymbarku należącego do grupy Maspex Wadowice agencja Euro RSCG Warsaw i dom mediowy Initiative Warszawa przygotowały telewizyjną i...

1 października 2004

Byli pracownicy "Warsaw Business Journal" chcą pozwać do sądu byłego wydawcę

Jeff Grady i Mike Houlehan, byli właściciele praw wydawniczych do tytułów m.in. "Warsaw Business Journal" i "Warsaw Insider" (wydawnictwo New...

1 października 2004

Aster City Cable rozpoczyna dwuetapową kampanię reklamową

Aster City Cable, właściciel telewizji kablowej Aster, rozpoczyna dwuetapową kampanię reklamową. Strategię i kreację przygotowała agencja Marketing & Communications Consultants....

1 października 2004

Primum PR organizuje ogólnopolską akcję "Servier dla serca"

W ramach akcji "Servier dla serca" wyruszyła z Warszawy tzw. Mobilna Kardiologiczna Poradnia "Servier". Do końca października odwiedzi Opole, Kraków,...

1 października 2004

Izraelski The Promarket Group przejmuje udziały w agencji Eskadra BTL

The Promarket Group, izraelski potentat na rynku BTL, przejmuje większościowe udziały w agencji marketing services Eskadra BTL. Nowa firma będzie...

1 października 2004

Pegasus i adMobile prowadzą program motywacyjny dla marki Elf

Agencje Pegasus Advertising i adMobile prowadzą program motywacyjny dla marki Elf (Total Polska). W kampanii wykorzystano połączenie komunikacji SMS oraz...

1 października 2004

"Super Express" w przyszłym tygodniu zadebiutuje z nowym layoutem

Media Express zmienił makietę dziennika "Super Express". W nowym layoucie gazeta ukaże się w najbliższą środę (6 października br.). O...

1 października 2004

Piotr Niemczycki na pół roku zawiesił pełnienie swoich obowiązków w Agorze

Piotr Niemczycki, wiceprezes zarządu i dyrektor generalny wydawnictwa w Agorze SA, na najbliższe sześć miesięcy zawiesił pełnienie swoich funkcji. Według...

13 października 2004

Sony promuje w telewizji aparaty Cybershot

Sony Poland rozpoczęło kampanię cyfrowych aparatów fotograficznych. Ma ona na celu promowanie nowych modeli z linii Cybershot. Potrwa do końca...

13 października 2004

Trzy nowe osoby w kreacji DougFaberFamily

Dział kreacji agencji DougFaberFamily powiększył się o 3 nowych pracowników. Przyjęto Arka Majewskiego na stanowisko senior copywritera, wcześniej Majewski pracował...

13 października 2004

23 prace nominowane do Złotych Spinaczy

Organizator konkursu Złote Spinacze - Związek Firm PR - ogłosił wyniki pierwszego etapu rywalizacji. Spośród 47 prac, które stanęły do...

13 października 2004

Autobusy wożą reklamy Stolicy

Reklamy firmy kurierskiej Stolica pojawiły się na 10 autobusach kursujących po Warszawie. Layouty przedstawiające panoramę miasta pokrywają całe tyły autobusów....

13 października 2004

Art Meritum promuje swoje usługi mailingiem

Grupa reklamowa Art Meritum Marketing Communication rozpoczęła akcję mailingową skierowaną do tych osób w firmach, od których zależy wybór agencji...

13 października 2004

Franco Feruzzi spogląda z billboardów

Producent odzieży męskiej Franco Feruzzi rozpoczął działania reklamowe związane z promocją jesienno-zimowej kolekcji ubrań tej marki. W reklamach wykorzystano twarz...

13 października 2004

Fundacja Warsaw Destination Alliance dziękuje swoim partnerom

Fundacja Warsaw Destination Alliance na uroczystej gali po raz pierwszy nagrodziła firmy i osoby, które wspierają jej działalność. Wśród wyróżnionych...

13 października 2004

Gellwe przygotowuje kampanie dla dwóch produktów

Firma Gellwe, krakowski producent słodyczy, planuje w najbliższym czasie przeprowadzenie dwóch kampanii reklamowych. Dawid Wąsowicz, brand manager z Gellwe, potwierdził...

13 października 2004

Multibank i Hexeline - wspólna promocja dla zamożnych

Multibank i firma odzieżowa Hexeline zorganizowały promocję dla członków Klubu Aquarius, do którego należą najbardziej zamożni klienci banku, a w...

13 października 2004

Haribo będzie emitować polski spot na 12 rynkach Europy i Azji

Agencja reklamowa Goldfinger sprzedała prawa autorskie do spotu reklamowego "Kraina Haribo" producentowi gum do żucia marki Maoam - firmie Haribo....

13 października 2004

TVP pracuje nad kanałem sportowym

Telewizja Polska SA pracuje nad kanałem sportowym. Szczegóły na temat planów nadawcy publicznego związanych z tym projektem nie zostały ujawnione....

13 października 2004

"Dzień dobry" co piątek w 25 miastach w nakładzie ok. 800 tys. egz.

"Dzień dobry", bezpłatna gazeta wydawnictwa DD Media, już na stałe zwiększy zasięg. Od 5 listopada br. w każdy piątek będzie...

13 października 2004

"Twój Zdrowy Dom" - kolejne wydanie specjalne "Ładnego Domu"

"Ładny Dom", poradniczy miesięcznik Agory o budownictwie mieszkalnym, wydał kolejne wydanie specjalne, tym razem jest to "Twój Zdrowy Dom". Publikacja...

13 października 2004

Ford promuje kolejną kumulację - możliwość wygrania 3 samochodów

Ford Motor Company wystartował z kolejną kampanią reklamową promującą możliwość wygrania samochodów w kumulacji. W DS "MMP" 28 września pisaliśmy...

13 października 2004

OCB prowadzi promocję dla sprzedawców produktów Roll Your Own

OCB, francuski producent bibułek papierosowych, i jej polski dystrybutor - firma Promotorzy - rozpoczynają promocję dla sprzedawców produktów Roll Your...

13 października 2004

Małgorzata Jeziórska przechodzi z MindShare do MediaComu

Małgorzata Jeziórska objęła stanowisko communication plannera w domu mediowym MediaCom Warszawa. Zastąpiła Annę Rodzik. Do momentu zamknięcia tego wydania DS...

13 października 2004

Avon reklamuje nowy krem serii Anew

Avon Cosmetics Polska, firma kosmetyczna specjalizująca się w sprzedaży bezpośredniej, rozpoczęła kampanię reklamową nowego kremu z serii Anew - koncentrat...

13 października 2004

Dr Irena Eris inwestuje w linię kosmetyków Body Art

Firma Dr Irena Eris konsekwentnie rozszerza markę kosmetyków do pielęgnacji ciała Body Art. Nowe produkty to dwa różne preparaty do...

13 października 2004

TNS OBOP promuje badanie satysfakcji TRIM

Firma badawcza TNS OBOP rozszerzyła o wypracowane przez siebie moduły znane już na naszym rynku m.in. dzięki CASE badanie satysfakcji...

13 października 2004

House chce powiększyć target odbiorców, rozpoczyna szerszą komunikację

Artman SA, producent odzieży marki House, poszerza grupę docelową swoich produktów i zamierza w związku z tym prowadzić szerszą niż...

13 października 2004

Elżbieta Dygowska została senior account executive w Ad Fabrika FCB

Elżbieta Dygowska przeszła do Ad Fabrika FCB na stanowisko senior account executive z agencji DDB Warszawa, gdzie była account executive...

13 października 2004

Jarek Antychowicz dyrektorem sprzedaży w Infinity Group

Jarosław Antychowicz objął nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży w agencji e-marketingu Infinity Group. Będzie odpowiadał za wdrożenie strategii sprzedaży agencji,...

13 października 2004

Nowy Redd's startuje z kampanią pod koniec października

Pod koniec października startuje pierwsza kampania reklamowa nowego produktu Kompanii Piwowarskiej SA - Redd's Red. Koncepcję kampanii, od nazwy produktu...

13 października 2004

Jean-Francois Kahn będzie doradzał Ozon Media

Jean-Francois Kahn będzie doradcą wydawnictwa Ozon Media, które pracuje nad projektem nowego tygodnika opinii. Kahn obecnie jest dyrektorem wydawniczym francuskiego...

13 października 2004

MasterCard promuje karty płatnicze poprzez kampanię edukacyjną

Z początkiem października ruszyła intensywna kampania o charakterze edukacyjnym systemu płatniczego MasterCard Europe w Polsce. Celem nowej platformy komunikacyjnej jest...

13 października 2004

Rekordowa kampania Mieszka w listopadzie

W przyszłym miesiącu wystartuje półroczna kampania reklamowa raciborskiego producenta słodyczy Mieszko SA. Jak informuje Marek Moczulski, prezes Mieszka, budżet kampanii,...

13 października 2004

Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię Mastercook

Wrozamet we współpracy z agencją Euro RSCG Warsaw rozpoczyna nową kampanię marki Mastercook pod hasłem "Mastercook nadaje ton". Głównym celem...

13 października 2004

Imperial Tobacco zmienia markę papierosów Route 66

Imperial Tobacco Polska SA zmienia wizerunek papierosów marki Route 66. Dotychczas sprzedawane w paczkach po 25 sztuk papierosy będą miały...

13 października 2004

"Komputer Świat" podzieli nakład na wersję z gadżetem i bez niego

Axel Springer Polska podzielił nakład dwutygodnika "Komputer Świat" na dwie wersje - z płytą CD-ROM i magazynowym dodatkiem oraz bez...