M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

13 października 2004

Lubella kreuje modę na makaron

Film reklamowy zatytułowany "Siedlisko" promuje w październiku makaron Lubella. Ciepła historia z życia wielopokoleniowej rodziny ma za zadanie nie tylko...

14 października 2004

Wyjaśnienie: "Komputer Świat" podzieli nakład na wersję z gadżetem i bez niego

Aneta Pacuszka z działu public relations & event marketing Axel Springer Polska w nawiązaniu do informacji ""Komputer Świat" podzieli nakład...

14 października 2004

HP rusza z kampanią komputerów desktop dx2000

Hewlett-Packard Polska rozpoczyna kampanię komputerów typu desktop, model dx2000. Kierowana jest do małych i średnich przedsiębiorstw. Kreację przygotował Publicis, planowanie...

14 października 2004

Skoda promuje wizerunek odświeżonej Fabii

Skoda Auto Polska rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową odświeżonej Fabii. Potrwa do połowy listopada, kreację przygotowała agencja PZL, a media planował...

14 października 2004

"Życie Warszawy" ma od dzisiaj nowy layout

Dziennik "Życie Warszawy" (wydawca Dom Prasowy) ma od dzisiaj nowy layout. Również dziś gazeta obchodzi 60. urodziny. Andrzej Załucki, redaktor...

14 października 2004

Jelfa Jelenia Góra zareklamuje Famidynę i Vitaral

Agencja DougFaberFamily zrealizuje dla Jelfy Jelenia Góra dwie kampanie reklamowe. Pierwsza dotyczy Famidyny, preparatu na zgagę. Kampania startuje w połowie...

14 października 2004

Urszula Abucewicz naczelną "Max Magazine"

Urszula Abucewicz objęła stanowisko redaktora naczelnego bezpłatnego magazynu "Max Magazine", wydawanego przez Maxicon. Zastąpiła na tym stanowisku Annę Skoczeń, która...

14 października 2004

Podravka rozbuduje portfolio i eksport; priorytetem komunikacyjnym działania prosprzedażowe

Firma Podravka, producent m.in. przyprawy Vegeta, zamierza w przyszłym roku wzbogacić portfolio o kolejne kategorie produktowe, w tym dania gotowe...

14 października 2004

Dawid Piekarz rzecznikiem PKN Orlen

Dawid Piekarz został rzecznikiem prasowym PKN Orlen. Do niedawna pełnił funkcję radcy ministra w Ministerstwie Finansów. Posiada doświadczenie w kształtowaniu...

14 października 2004

Marka Dilmah sponsorem programu "Kawa czy herbata?" w TVP1

Firma Gourmet Foods, konfekcjonująca herbatę Dilmah, rozpoczęła kilkumiesięczny sponsoring programu "Kawa czy herbata?" w TVP1. W copiątkowym porannym programie ma...

14 października 2004

Media Concept zaplanował media dla Ceramiki Tubądzin i Autostrady Wielkopolskiej

Media Concept zaplanował i kupił media do kampanii dwóch klientów: Ceramiki Tubądzin i Autostrady Wielkopolskiej. Pierwsza kampania już została rozpoczęta,...

14 października 2004

Media Point Group będzie promować portal Korba.pl

Portal Korba.pl, skierowany do studentów i absolwentów wyższych uczelni, odnotował ponad milion unikalnych użytkowników od lutego br. Zdaniem Moniki Wypart,...

14 października 2004

Sokpol stawia na markę Siódme Niebo, wesprze ją reklamą w mediach

Sokpol rozpocznie kampanię reklamową soków marki Siódme Niebo, która ma stać się czołowym brandem firmy. Rezygnuje jednocześnie z innej marki...

14 października 2004

Nowe produkty Natur Produkt Zdrovit wspiera komunikacja w aptekach i do lekarzy

Firma Natur Produkt Zdrovit wprowadziła do sprzedaży pod koniec września dwa nowe preparaty łagodzące stany zapalne jamy ustnej i ból...

14 października 2004

Wilhelm Rożewski odchodzi z firmy reklamowej Phoenix Media

Wilhelm Rożewski, dotychczasowy dyrektor generalny i członek zarządu firmy Phoenix Media, odchodzi ze spółki. Jego dalsze plany zawodowe nie są...

14 października 2004

GM Poland reklamuje nową Astrę w telewizji i prasie

General Motors Poland rozpoczął kampanię reklamową nowego Opla Astra. Adaptacją materiałów reklamowych zajęła się agencja McCann-Erickson, a planowaniem i zakupem...

14 października 2004

TVP SA będzie współpracować z warszawską Akademią Sztuk Pięknych

Telewizja Polska SA podpisała porozumienie o współpracy z Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie. Celem umowy jest otwarcie na szeroką współpracę...

14 października 2004

RD Group rozpoczyna współpracę z marką Lord Jim Ziołopeksu

Agencja RD Group rozpoczyna działania dla nowej marki herbaty Lord Jim z portfolio firmy Ziołopex. Agencja przygotuje dla brandu akcje...

14 października 2004

Wyjaśnienie: Kampania filmu "Anakondy" w "Metrze", a nie w "Metropolu"

W nawiązaniu do informacji "UIP prowadzi kampanię filmu "Anakondy"" z dn. 12 października podajemy, że ma ona miejsce w dzienniku...

14 października 2004

Redakcja "Urody" przyznała 12 nagród w konkursie Najlepsze dla Urody

Redakcja magazynu "Uroda" wydawanego przez Edipresse Polska rozstrzygnęła konkurs Najlepsze dla Urody i przyznała 12 nagród. Wśród nagrodzonych produktów znalazły...

14 października 2004

McCann-Erickson rozpoczął pracę dla Polmosu Lublin

Agencja McCann-Erickson nawiązała długofalową współpracę z Polmosem Lublin. Dotyczy ona wódek kolorowych, w tym flagowego brandu - Żołądkowej Gorzkiej. Agencji...

14 października 2004

Rusza kampania reklamowa i promocja Frosty

Bydgoska firma Frosta Sp. z o.o., producent produktów rybnych pod marką Frosta, przygotował wizerunkową i promocyjną kampanię reklamową oraz promocję...

14 października 2004

Maspex rozpoczął relaunchową kampanię telewizyjną Mlekołaków

Wystartowała kampania telewizyjna związana z relaunchem Mlekołaków (Grupa Maspex Wadowice). Najnowszy film reklamowy przygotowany przez agencję Euro RSCG Warsaw wykorzystuje...

14 października 2004

Bartosz Maciejczak przechodzi z CR Media Consulting do Starcomu

Bartosz Maciejczak został zatrudniony w domu mediowym Starcom na stanowisku media planner & buyer. Zacznie pracę w przyszłym miesiącu. Od...

14 października 2004

Agros reklamuje soki pomidorowe Fortuna w telewizji

Ruszyła nowa kampania Agrosu dla soków pomidorowych marki Fortuna z dodatkiem tabasco i włoskich ziół. 15-sekundowy spot emitowany jest w...

14 października 2004

Budżet detergentów Henkla przejdzie z Media Group do Optimum Media OMD

Od 1 stycznia 2005 roku planowanie i zakup mediów Henkla (detergenty) przejdzie po 9 latach wpółpracy z Media Group do...

15 października 2004

Firma Euromark chce reaktywować markę odzieżową Alpinus

Euromark Polska Sp. z o.o., właściciel marki odzieży i sprzętu outdoorowego Campus, kupiła prawa do marki Alpinus i zamierza ją...

15 października 2004

"Głos Samoobrony" rezygnuje z reklam sieci handlowych

Samoobrona rozpoczęła wydawanie partyjnego tytułu prasowego "Głos Samoobrony". W nakładzie 100 tys. egzemplarzy pismo rozdystrybuowano na targach Polagra w Poznaniu....

15 października 2004

Grzegorz Mieszkowski pokieruje działem opakowań agencji Schulz

Grzegorz Mieszkowski został kierownikiem działu opakowań agencji reklamowej Schulz. Zastąpił na tym stanowisku Monikę Piechotę, która odchodzi z firmy. Mieszkowski...

15 października 2004

Tygodnik "Wprost" realizuje kolejny projekt mediowy z TVN24

Tygodnik "Wprost" (Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost") przeprowadził w krótkim czasie drugie przedsięwzięcie medialne z telewizją TVN24. Wczoraj odbyła się debata przygotowana...

15 października 2004

Sieć sklepów Peek & Cloppenburg intensyfikuje działania reklamowe

Firma Peek & Cloppenburg rozpoczęła kampanię reklamową, w której promuje nowy salon sprzedaży, którego otwarcie nastąpi w centrum handlowym Arkadia...

15 października 2004

"Przyjaciółka" kontynuuje promocję prenumeraty

"Przyjaciółka", tygodnik Edipresse Polska, kontynuuje promocję prenumeraty. Ta forma sprzedaży jest istotną częścią rozpowszechniania tygodnika (np. w I kwartale br....

15 października 2004

Wojciech Tomikowski prezesem Alimy-Gerber SA

Wojciech Tomikowski objął stanowisko prezesa firmy Alima-Gerber SA (należącej do koncernu Novartis) specjalizującej się w produkcji żywności dla dzieci i...

15 października 2004

CTM otwiera call center we Wrocławiu

Centrum Telemarketingowe CTM otwiera oddział call center we Wrocławiu. Początkowo będzie dysponować 60 stanowiskami, z czasem ma być powiększone do...

15 października 2004

BBDO University prowadzi szkolenia w polskim oddziale NoS/BBDO

Pracownicy działów obsługi klienta, strategii i kreacji agencji reklamowych NoS/BBDO wzięli udział w spotkaniach szkoleniowych w ramach projektu BBDO University....

15 października 2004

"Rzeczpospolita" przeprowadzi akcję pod hasłem "Regiony"

Od początku listopada br. "Rzeczpospolita" (Presspublica sp. z o.o.) rozpocznie realizację projektu poświęconego regionom. W ramach akcji raz w miesiącu...

15 października 2004

Tetley realizuje projekt promocyjny m.in. w oparciu o sponsoring serialu w TVP

Firma Tetley Polska rozpoczęła jesienną promocję herbat Tetley, której celem jest wzmocnienie sprzedaży i zwiększenie penetracji produktu w gospodarstwach domowych....

15 października 2004

Lewandowska-Maciak new business managerem Focus Advertising

Magdalena Lewandowska-Maciak dołączyła do działu obsługi klienta agencji reklamowej Focus Advertising, obejmując stanowisko new business managera. Poprzednio to samo stanowisko...

15 października 2004

Discovery wykorzystuje w kampanii internetowej metody streamingowe

Najnowsza kampania internetowa kanału telewizyjnego Discovery wykorzystuje technologię streamingu, czyli transmisji obrazu w czasie rzeczywistym. Internauci, klikając na banner, tzw....

15 października 2004

Goodyear realizuje sezonowy projekt wsparcia sprzedaży opon

Goodyear rozpoczyna w telewizji i prasie realizację kampanii reklamowej opon zimowych Goodyear Ultra Grip. W spocie telewizyjnym cztery samochody jadą...

15 października 2004

Coty Polska dołączy do swojego portfolio markę zapachów Esprit

Coty Polska wprowadzi do swojej oferty nową markę zapachową Esprit. Firma będzie odpowiedzialna za dystrybucję i marketing tej marki. Dotychczas...

15 października 2004

Telekomunikacja Polska SA oskarża Tele2 o nieuczciwą konkurencję

Telekomunikacja Polska SA (TP SA) poinformowała, że Sąd Okręgowy w Warszawie nakazał Tele2 Polska Sp. z o.o. natychmiastowe zaniechanie działań...

15 października 2004

Mather Communication odpowiada za kreację reklam olejów opałowych Ekoterm Plus

PKN Orlen rozpocznie jeszcze w tym tygodniu kampanię reklamową marki olejów opałowych Ekoterm Plus. Jak mówi Krzysztof Gorzkowski, zastępca dyrektora...

15 października 2004

Jutrzenka kupuje markę Goplana od koncernu Nestlé

Koncern Nestlé sprzedaje markę Goplana bydgoskiej firmie Jutrzenka. Nestlé Polska SA i Société des Produits Nestlé SA podpisały z PC...

15 października 2004

Rzecznik HP Inga Kasak rozpocznie pracę w branży motoryzacyjnej

Inga Kasak, rzecznik Hewlett-Packard Polska, po ośmiu latach pracy w HP rozstaje się z firmą. - Postanowiłam fundamentalnie zmienić swoje...

15 października 2004

Cartoon Network wprowadza nowe animacje i startuje z kampanią reklamową

Kanał telewizyjny dla dzieci Cartoon Network (właściciel: Turner Broadcasting System Europe Ltd.) będzie sukcesywnie przez kolejne miesiące wprowadzać nowe serie...

15 października 2004

Dzienniki sportowe i TVP1 rozpoczynają wybór najlepszych sportowców

Dzienniki "Przegląd Sportowy" i "Tempo" (Marquard Media Polska) oraz TVP1, czyli organizatorzy 70. plebiscytu na 10 Najlepszych Sportowców Polski, ujawnili...

15 października 2004

RMF FM rozpoczęło kolejny etap kampanii "Jak zawsze RMF FM"

Radio RMF FM rozpoczęło dziś kolejny etap rocznej kampanii reklamowej pod hasłem "Jak zawsze RMF FM". Działania reklamowe poprzedzają obchody...

15 października 2004

Czeska kreacja wspiera sprzedaż leku bez recepty Modafen

Czesko-słowacka firma farmaceutyczna Zentiva rozpoczyna kampanię telewizyjną leku przeciwprzeziębieniowego dostępnego bez recepty (OTC) Modafen. Strategię i kreację działań przygotowała czeska...

15 października 2004

Radosław Wojak pokieruje pracą warszawskiego oddziału Q&A

Radosław Wojak został szefem nowo utworzonego oddziału firmy public relations Q&A w Warszawie. Ostatnio pracował jako new business director w...