M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

15 października 2004

WSiP zarobił po pierwszych trzech kwartałach blisko 30 mln zł

Zarząd Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych SA (WSiP) poinformował, że przychody netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów za pierwsze dziewięć...

15 października 2004

Stroer chce zwiększyć inwestycje w segmencie premium

Firma reklamy zewnętrznej Stroer przedstawiła swoją ofertę na 2005 r. - Zamierzamy intensywnie rozwijać segment naszych nośników premium (Super 18...

15 października 2004

Małgorzata Szczurzyńska senior media plannerem w MindShare Polska

Małgorzata Szczurzyńska została nowym senior media plannerem w domu mediowym MindShare Polska. Zastąpiła Małgorzatę Jeziórską, która przeszła do MediaCom Warszawa...

15 października 2004

Tenbit rusza z telewizyjną kampanią wizerunkową "Rozerwij się"

Portal dla młodzieży Tenbit.pl, należący do ITI, rozpoczyna dziś (piątek) wizerunkową kampanię w telewizji i prasie. Kampanii będzie towarzyszył nowy...

18 października 2004

Zespół muzyczny Black Eyed Peas wesprze sprzedaż nowego telefonu Motoroli

Motorola i T-Mobile podpisały globalny kontrakt sponsorski ze znanym zespołem Black Eyed Peas. Jak zapowiadają przedstawiciele firmy w Polsce, trwają...

18 października 2004

Marka Alpinus będzie wspierana reklamowo od początku 2005 r.

Euromark planuje pierwszą kampanię reklamową reaktywującą markę odzieży turystycznej Alpinus na styczeń 2005 r. O przejęciu praw do tej marki...

18 października 2004

Fiat Auto Polska prowadzi launch nowej wersji modelu Multipla

Fiat Auto Polska rozpoczął kampanię reklamową odnowionego modelu samochodu Multipla. Auto zostało poddane gruntownemu faceliftingowi, którego celem jest uniknięcie kontrowersji,...

18 października 2004

Testardo Red Cell będzie odpowiedzialna za całość obsługi pre-paidu Pop

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa odgrywająca wiodącą rolę w obsłudze budżetu reklamowego marki Idea (PTK Centertel), nie będzie już odpowiadać...

18 października 2004

GM Poland wspiera reklamą sprzedaż samochodów Opel Vectra

GM Poland rozpoczął kampanię reklamową Opla Vectra. Adaptacją kreacji zajęła się agencja McCann-Erickson Polska, a media planował i kupował dom...

18 października 2004

Nowe dodatki i przesunięcia w cyklu wydawniczym "Dziennika Bałtyckiego"

Kilka nowości wprowadzi w tym i w przyszłym tygodniu "Dziennik Bałtycki" (Polskapresse, oddział Prasa Bałtycka). Jak przekazał Piotr Jacoń, p.o....

18 października 2004

Elżbieta Garncarczyk została doradcą zarządu ds. produkcji w Axel Springer Polska

Elżbieta Garncarczyk, dotychczas dyrektor ds. produkcji w Axel Springer Polska, objęła stanowisko doradcy zarządu ds. produkcji. Do jej obowiązków należy...

18 października 2004

ARC Rynek i Opinia analizuje kanały dotarcia do młodych konsumentów

Według badania ilościowego przeprowadzonego przez firmę ARC Rynek i Opinia wśród agencji reklamowych i marketerów najlepsze stacje do przekazu komunikatu...

18 października 2004

"Mam dziecko" z trzema prezentami, w tym z tytułem Egmontu, za 4,9 zł

Aktualne, listopadowe wydanie "Mam dziecko", miesięcznika parentingowego Wydawnictwa Bauer, ukazało się razem z prezentami, wśród których są tytuły dla dzieci...

18 października 2004

Jutrzenka zwiększy wydatki i rozpisze przetarg strategiczno-reklamowy

Menedżerowie Jutrzenki zamierzają z marki Goplana uczynić brand silny również poza granicami kraju. W związku z przejęciem marki Goplana przez...

18 października 2004

Great Open House realizuje sampling i animację sprzedaży dla marki Dove

Trwa kolejna akcja przygotowana przez agencję Great Open House w formie animacji sprzedaży połączonej z samplingiem dla marki Dove (szampon...

18 października 2004

Katrin Ivanov w Inforze odpowiada za marketing strategiczny i rozwój

Katrin Ivanov objęła stanowisko dyrektora biura marketingu strategicznego i rozwoju w Grupie Wydawniczej "Infor", wydawcy m.in. "Gazety Prawnej". Katrin Ivanov...

18 października 2004

Marka Idea będzie sponsorem Polskiej Ligi Piłkarskiej

Od stycznia br. marka Idea (PTK Centertel) będzie sponsorem Polskiej Ligi Piłkarskiej. Kierownictwo PTK Centertel deklaruje, że umowa będzie obowiązywać...

18 października 2004

IQ Marketing rozpoczyna konkurs dla młodych kreatywnych

Firma marketing services IQ Marketing oraz agencja fotograficzna Flash Press Media rozpoczynają konkurs dla osób pragnących spróbować swoich sił w...

18 października 2004

Startuje II edycja Galerii Plakatu AMS - "Popatrz w chmury, zostaw mury"

Firma AMS rozpoczyna II edycję Galerii Plakatu AMS pod hasłem "Popatrz w chmury, zostaw mury". Tematem tej edycji ma być...

18 października 2004

Netia kontynuuje działania wizerunkowe z cyklu "Lepsza perspektywa"

Netia, operator telekomunikacyjny, rusza z kampanią telewizyjną i outdoorową. Reklamy wpisują się w ogólną strategię kreowania wizerunku firmy jako dostarczyciela...

18 października 2004

Philips wprowadza do komunikacji nowe hasło reklamowe

Philips będzie miał w Polsce nowe hasło reklamowe, które ma nawiązywać do angielskiego nowego sloganu "Sense and Simplicity". Firma w...

18 października 2004

Universal McCann pomimo niekorzystnej decyzji globalnej zachowa obsługę Nestle w Polsce

Koncern spożywczy Nestle zakończył globalny przetarg mediowy, który prowadził od marca br. w zakresie planowania i zakupu mediów. Zwycięzcy tego...

18 października 2004

Nestle poszerza markę Princessa i planuje silną kampanię w mediach

Nestle Polska SA poszerza markę wafli Princessa, wprowadzając trzy nowe warianty: Princessa Gold Czekoladowa Rozkosz (polewa z czekolady deserowej), Princessa...

18 października 2004

TPP rozpoczyna wydawanie "Metropolu" w Katowicach

Spółka TPP rozpoczęła dystrybucję bezpłatnego dziennika "Metropol" w Katowicach. Tym samym realizuje plan poszerzenia zasięgu gazety oraz częstotliwości jej wydawania....

18 października 2004

Marka piwa Murphy's sponsoruje trasę koncertową zespołu Carrantuohill

Marka piwa Murphy's będąca w portfolio Grupy Żywiec jest sponsorem trasy koncertowej zespołu Carrantuohill. W ramach trasy odbędzie się 20...

18 października 2004

Stowarzyszenie Pro Marka planuje wybór agencji reklamowej

Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych "Pro Marka" planuje rozpisanie przetargu kreatywnego, w wyniku którego powstałby projekt artystyczny wykorzystany w kampanii...

18 października 2004

"Gazeta Telewizyjna" po raz pierwszy z reklamą typu french door

W ostatnim wydaniu "Gazety Telewizyjnej", dodatku do "Gazety Wyborczej", pojawiła się po raz pierwszy reklama typu french door. Z tej...

19 października 2004

Simplus i Cropp informują w kampanii o wspólnej promocji

Agencja Euro RSCG Warsaw zrealizowała dla marki Simplus (Polkomtel SA) trwającą do końca października kampanię reklamową informującą o cross-promocji z...

19 października 2004

Macroscope OMD drugim domem mediowym Deutsche Bank Polska

Deutsche Bank Polska rozpoczyna współpracę w zakresie planowania i zakupu mediów z Macroscope OMD (dawne Brand & Media OMD). W...

19 października 2004

Cruso PR rozpoczyna pracę z firmą Pulanna

Agencja Cruso PR będzie świadczyć usługi w zakresie komunikacji public relations firmie Pulanna. Umowa przewiduje opracowanie strategii kształtowania wizerunku poszczególnych...

19 października 2004

TBWA rozwija strukturę doradztwa marketingowego o nazwie Inverse

TBWA/Communication Group zdecydowała się na poszerzenie portfolio usług o doradztwo marketingowe i biznesowe, które w ramach grupy świadczy nowa struktura...

19 października 2004

Money.pl testuje promocję offline'ową, w listopadzie kampania w sieci

Wortal finansowy Money.pl po raz pierwszy próbuje promocji poza internetem. Firma rozpoczęła akcję kierowaną do studentów pod hasłem "Załóż konto"....

19 października 2004

Nowa loteria "Faktu" obsługiwana przez AS Kontakt

Dziennik "Fakt" rozpoczyna nową loterię dla czytelników, w której wykorzystano nietypowy mechanizm oznaczania każdego egzemplarza gazety unikatowymi numerami. Loteria podzielona...

19 października 2004

IQ Marketing wygrała przetarg na program motywacyjny dla partnerów HP

Agencja marketing services IQ Marketing wygrała przetarg na program motywacyjny dla partnerów HP sprzedających materiały eksploatacyjne. IQ Marketing będzie odpowiadać...

19 października 2004

DD Media przedstawicielem na Polskę wydawcy "Poradnika dla Rodziny"

Spółka DD Media, wydawca bezpłatnego dziennika "Dzień dobry", została wyłącznym przedstawicielem na Polskę niemieckiego wydawnictwa Partner Medien Service, wydawcy bezpłatnego...

19 października 2004

Wydawnictwo Pascal opublikowało przewodnik dla GlaxoSmithKline Pharmaceuticals i marki Zinnat

Firma farmaceutyczna GlaxoSmithKline Pharmaceuticals promuje markę Zinnat - leku sprzedawanego na receptę. W promocji wykorzystywany jest wydany przez Wydawnictwo Pascal...

19 października 2004

Era krytykuje wybór sponsora Polskiej Ligi Piłkarskiej

Polska Telefonia Cyfrowa (Era) przesłała swoje oświadczenie w sprawie wyboru marki Idea (PTK Centertel) na sponsora Polskiej Ligi Piłkarskiej na...

19 października 2004

Stanisław Soyka nagrał album dla debiutującej wkrótce platformy 3PM

Platforma muzyczno-internetowa 3PM, startująca oficjalnie 28 października br., przedstawiła pierwszego współpracującego z nią znanego muzyka. Stanisław Soyka nagrał z 3PM...

19 października 2004

Adam Czyżewski będzie nowym redaktorem naczelnym "M jak mieszkanie"

Adam Czyżewski objął stanowisko redaktora naczelnego magazynu "M jak mieszkanie" wydawanego przez Wydawnictwo Murator. Zastąpił on na tym stanowisku Małgorzatę...

19 października 2004

Małgorzata Dratwa, Dominik Kuźma i Tomasz Klimek awansowali w Sales Link

Małgorzata Dratwa, Dominik Kuźma oraz Tomasz Klimek awansowali w strukturze fieldmarketingowej Sales Link należącej do Tequila/Polska. Małgorzata Dratwa objęła stanowisko...

19 października 2004

Rusza wortal teatralny e-teatr.pl

Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego uruchamia wortal poświęcony tematyce teatralnej e-teatr.pl. - Prace nad projektem trwały kilka miesięcy. Obecnie finalizujemy...

19 października 2004

Gazeta.pl dołączyła do "licytacji" na wielkość skrzynek pocztowych

Portal Gazeta.pl uruchomił nowe bezpłatne konta pocztowe. Ich pojemność określa jako "nieograniczoną". Jednorazowa przesyłka może mieć wielkość do 20 MB....

19 października 2004

Marta Kozik i Tomasz Możdże dołączyli do zespołu Saatchi & Saatchi

Marta Kozik i Tomasz Możdże dołączyli do zespołu agencji reklamowej Saatchi & Saatchi. Zasilili zespół ds. obsługi klienta. Marta Kozik...

19 października 2004

Sprostowanie: Właściwa nazwa Carat Polska

W DS "MMP" z 14 października nazwę firmy Carat Polska podaliśmy błędnie w starej wersji, jako HMS Carat. Za pomyłkę...

19 października 2004

Link4 rozpoczyna przetarg kreatywny, zaproszone agencje zarekomendują domy mediowe

Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA rozpoczyna przetarg reklamowy - firma wysłała już do wybranych agencji zaproszenia do udziału w nim. Lista...

19 października 2004

Hortex planuje wzrost udziałów na rynku soków o 2-3 punkty, budżet reklamowy większy o 35 proc.

Hortex Holding SA zamierza do końca maja 2005 r. wypracować wzrost udziałów ilościowych w segmencie soki, nektary i napoje do...

19 października 2004

Omedia nowym klientem agencji McCann-Erickson

Omedia Sp. z o.o., producent bajek dla dzieci na płytach kompaktowych o nazwie "Bajki Grajki", nawiązał współpracę z agencją McCann-Erickson....

20 października 2004

PepsiCo wprowadza nowy napój Adrenaline Rush i planuje przetarg

PepsiCo wprowadziła na rynek nowy napój energetyczny Adrenaline Rush. Aneta Dworak, brand manager Adrenaline Rush w PepsiCo., podkreśla, że napój...

20 października 2004

Gellwe będzie reklamować nowy produkt i planuje kampanię wizerunkową

Firma Gellwe, krakowski producent słodyczy, planuje pod koniec października br. przeprowadzenie dwóch kampanii reklamowych. Pierwsza z nich dotyczyć będzie nowego...

20 października 2004

Wydanie specjalne "Mojego Mieszkania" wspiera spot telewizyjny

Miesięcznik "Moje Mieszkanie" (G+J Polska) wydał wydanie specjalne "Metamorfoza mieszkania". Publikacji towarzyszy kampania reklamowa w TVP, TVP3, TVN-ie, TVN Siedem...