M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

20 października 2004

New Nordic wprowadza na rynek nowy parafarmaceutyk pod marką Zuccarin

Media Concept zaplanował i kupił media do kampanii klienta farmaceutycznego - New Nordic. Celem akcji jest wprowadzenie na polski rynek...

20 października 2004

IDMnet uruchamia zasięgowe narzędzie do mailingów - Maxmail

IDMnet, sieć reklamy internetowej, wprowadza do swojej oferty nowy produkt o nazwie Maxmail. Jest to narzędzie e-mailowe, które z założenia...

20 października 2004

PKO BP wspiera sprzedaż karty kredytowej Student

PKO BP wprowadził na rynek kartę kredytową dla studentów. Reklamy karty pojawią się w telewizji (TVN Siedem, MTV), na billboardach,...

20 października 2004

Telepizza będzie kontynuować współpracę z Yapan i PanMedia Western

Sieć restauracji fast food Telepizza ogłosiła wyniki przetargu na obsługę budżetu mediowego i kreatywnego. Zwyciężyły w nim dom mediowy PanMedia...

20 października 2004

Paralotna szuka domu mediowego dla Flisa

Producent wafli Flis najprawdopodobniej powierzy obsługę budżetu reklamowego agencji Paralotna. W prowadzonym przez firmę przetargu brały udział agencje: Edda, Focus...

20 października 2004

Deutsche Bank Polska zamierza rozszerzyć współpracę z agencjami ATL

Deutsche Bank Polska planuje współpracę w zakresie ATL z różnymi agencjami reklamowymi, a nie tylko z agencją Soda Advertising, jak...

20 października 2004

Wyjaśnienie: Gourmet Foods wyłącznym importerem marki Dilmah

Firma Gourmet Foods Sp. z o.o. jest wyłącznym importerem i dystrybutorem herbat Dilmah w Polsce, a nie jak napisaliśmy w...

20 października 2004

IQS and Quant Group wprowadza produkt badawczy związany z młodym konsumentem

Firma badawcza IQS and Quant Group wprowadza produkt badawczy Świat Młodych związany z młodym konsumentem. Wyniki uzyskane za pośrednictwem tego...

20 października 2004

Polfa Kutno wprowadza na rynek nowy produkt OTC Vitaminum A+E Venus

Firma farmaceutyczna Polfa Kutno wprowadza na rynek nowy produkt witaminowy dostępny bez recepty (OTC) Vitaminum A+E Venus. Grupą docelową leku...

20 października 2004

Badania Starcomu dowodzą spadku skuteczności reklamy

W ciągu ostatnich trzech lat nastąpił radykalny spadek siły oddziaływania mediów w Polsce - wynika z drugiej fali badania Startrack...

20 października 2004

"Manager Magazin" zadebiutuje na przełomie roku w nakładzie 100 tys. egz.

Miesięcznik biznesowy "Manager Magazin Edycja Polska" ma zadebiutować na rynku na przełomie roku w nakładzie 100 tys. egz., o czym...

20 października 2004

"Podroże" Wydawnictwa Murator kontynuują serię przewodników

Egipt jest drugim po Chorwacji turystycznym kierunkiem polecanym przez nową serię miesięcznika "Podróże" - "Podróże polecają..." Wydawnictwa Murator. "Podróże polecają...

20 października 2004

New Age Media urealnia cenniki reklamowe, likwidując duże rabaty

New Age Media (NAM), dom sprzedaży reklam kinowych, podał cennik reklam na rok 2005. Ceny będą średnio o jedną piątą...

20 października 2004

ING Bank Śląski promuje zakup karty Master Card przewodnikiem Pascala

ING Bank Śląski prowadzi akcję, w ramach której każdy klient, który do 10 listopada kupi kartę płatniczą Master Card ING...

20 października 2004

List do redakcji: Dominik Tzimas o podobieństwie layoutów "Metropolu" i "Życia Warszawy"

Dominik Tzimas, dyrektor zarządzający spółki TPP, wydawcy gazety bezpłatnej "Metropol", przesłał do redakcji DS "MMP" list następującej treści: "W ub....

20 października 2004

TVN i Onet.pl przygotowują kolejną edycję Narodowego Testu Inteligencji

Druga edycja Narodowego Testu Inteligencji odbędzie się w najbliższą niedzielę. Program zorganizowany przez TVN i portal Onet.pl poprowadzą Magda Mołek...

20 października 2004

Wally Olins dyskutuje ideę marki Polska z reprezentantami rynku reklamy

Przedstawiciele agencji reklamowych, mediów branżowych oraz firm doradztwa strategicznego: Paweł Kastory (DDB Warszawa), Szymon Gutkowski (DDB Warszawa), Wojciech Mirowski (BNA,...

20 października 2004

Szef muzyczny i czterech dziennikarzy opuści Radio Plus

Z Radia Plus Łagodne Przeboje 1 listopada br. odchodzi szef muzyczny tej sieci Piotr Gociek. Z radiem rozstaje się również...

20 października 2004

Media Saturn Holding Polska wprowadza na rynek markę handlową Saturn

Koncern Media Saturn Holding Polska, który jest operatorem sieci marketów Media Markt, prowadzi kampanię reklamową pierwszego marketu sieci Saturn w...

20 października 2004

Wrocławski Polmos chce odnowić markę wódki Krakus

Kompania Spirytusowa "Wratislavia" Polmos Wrocław SA chce, aby Krakus stał się jedną z wiodących marek wódki w Polsce, do sprzedaży...

20 października 2004

Nescafe rozpoczyna konkurs graficzny dla internautów

Marka Nescafe rozpoczęła nowy konkurs dla użytkowników swojego portalu Nescafe.pl. Zadaniem konsumentów jest "ucharakteryzowanie" czerwonego kubka Nescafe na twarz znanej...

20 października 2004

Natalia Vodianowa w reklamach serii kosmetyków Pure Zone

L'Oreal Polska rozpoczął kampanię reklamową linii kosmetyków Pure Zone do pielęgnacji skóry twarzy marki L'Oreal Paris. Przekaz reklamowy kierowany jest...

20 października 2004

Agencje BTL będą mogły zamówić sprzęt Philipsa za pomocą platformy elektronicznej

Philips uruchomił specjalną platformę elektroniczną business to business dla firm BTL, agencji reklamowych i marketerów. Jej celem jest promocja produktów...

20 października 2004

Artur Gosiewski dołączył do zespołu Brand Nature Acces

Firma Brand Nature Acces (BNA) należąca do Corporate Profiles DDB Group zatrudniła Artura Gosiewskiego na stanowisku grafik designer. Gosiewski od...

20 października 2004

Piotr Jacoń odchodzi z Polskapresse do TVN24

Piotr Jacoń, p.o. zastępca dyrektora marketingu w "Dzienniku Bałtyckim" (Polskapresse), odchodzi z wydawnictwa. Od przyszłego tygodnia będzie pracował w TVN24....

20 października 2004

Outdoor Research ma się zająć badaniami reklamy zewnętrznej

Emerging Analysis, większościowy akcjonariusz firm Gemius SA oraz I-Metria SA, stworzył nową agencję badawczą specjalizującą się w badaniach reklamy zewnętrznej...

21 października 2004

Kampania marki Sami Swoi w wykonaniu McCann-Erickson

Rozpoczęła się kampania reklamowa marki Sami Swoi (Polkomtel SA) zrealizowana przez agencję McCann-Erickson Polska. Jest to pierwsza realizacja dla marki...

21 października 2004

Adidas otworzy w Arkadii salon wizerunkowy, pierwszy w naszej części Europy

Adidas uruchomi w najbliższych dniach wizerunkowy sklep - Adidas Performance Centre. Będzie się on mieścił w nowo otwieranym warszawskim centrum...

21 października 2004

Double Design przygotowuje projekt corporate identity dla Autostrady Wielkopolskiej

Agencja Double Design opracowała nowy system identyfikacji wizualnej dla spółki Autostrada Wielkopolska. Agencja wygrała przetarg na obsługę firmy w zakresie...

21 października 2004

ING Bank Śląski promuje kredyty w prasie i internecie

ING Bank Śląski rozpoczął kampanię kredytów hipotecznych i budowlano-hipotecznych. Jej celem jest poinformowanie o promocyjnej ofercie kredytu oraz zaprezentowanie korzyści...

21 października 2004

Marta Filipowicz została menedżerem marketingu handlowego Philip Morris Polska

Marta Filipowicz została nowym menedżerem marketingu handlowego w firmie Philip Morris Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Wojciecha Kłosowskiego, który został...

21 października 2004

Estimage PR rozpoczęła prace nad promocją marki FPA Group

Agencja Estimage PR (należąca do grupy Aha) rozpoczęła pracę nad promocją marki FPA Group (firma zajmującą się świadczeniem usług w...

21 października 2004

Piotr Zygmunt opuszcza agencję Papagayo

Piotr Zygmunt, dotychczas copywriter w agencji Papagayo, rozstaje się z firmą. Zygmunt od lat jest związany z biznesem reklamowym. W...

21 października 2004

Siedlecki Polmos sprzedaje szkocką whisky

Podlaska Wytwórnia Wódek Polmos SA (Polmos Siedlce) poszerzyła portfolio swoich produktów, wprowadzając do sprzedaży szkocką whisky firmy Gordon & MacPhail....

21 października 2004

"Puls Biznesu" lobbuje na rzecz lepszych podatków i przeprowadza kampanię

"Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) rozpoczął wczoraj akcję "Lepsze podatki. Wesprzyjmy ministra". Trzy dni temu ruszyła kampania dziennika i Multibanku,...

21 października 2004

Media TV Plus będzie rozwijać ideę konkursu Złoty Otis i formułę pisma "Dostępne bez recepty"

Spółka Media TV Plus będzie rozwijać ideę konkursu Złoty Otis i formułę pisma "Dostępne bez recepty". Nagroda konsumencka Złoty Otis...

21 października 2004

Johnson & Johnson wprowadza nowe produkty marki Clean & Clear i wspiera je reklamowo

Koncern Johnson & Johnson wprowadził na polski rynek nową serię kosmetyków przeciwtrądzikowych marki Clean & Clear Advantage. Debiutowi produktów towarzyszyć...

21 października 2004

Media Tak jako dom prasy regionalnej poszerza zakres funkcji

Media Tak, firma występująca dotąd jako dom sprzedaży prasy regionalnej, poszerza zakres funkcji i zaczyna się definiować jako dom prasy...

21 października 2004

Statoil promuje loterię "Kierunek nagrody"

Statoil Polska rozpoczął akcję promocyjną promującą zakup paliwa i dowolnego produktu lub programu myjni. Promocja jest prowadzona pod hasłem "Kierunek...

21 października 2004

Kanały Zone Vision głównym sponsorem konkursu dla telewizji lokalnych

Trzy kanały telewizyjne: Romantica, Europa Europa i Reality TV należące do Zone Vision, producenta i dystrybutora kanałów tematycznych, zostały głównym...

21 października 2004

Kawa Pedro's ma nowy wariant bezkofeinowy, ruszyła promocja konsumencka

Firma Elite Cafe rozszerzyła portfolio kawy Pedro's o nowy wariant - bez kofeiny. Produkt objęty został promocją konsumencką, podobnie jak...

21 października 2004

Heinz Polska chce wzmocnić wizerunek marki Pudliszki

Marka Pudliszki należąca do firmy Heinz Polska rozpoczęła kampanię reklamową, której celem jest wzmocnienie wizerunku marki oraz promocja jednego z...

21 października 2004

Piotr Seidler został szefem warszawskiego oddziału agencji Victoria Promotion i firmy AVS

Piotr Seidler, który niedawno odszedł ze stanowiska dyrektora marketingu i promocji Grupy Ubezpieczeniowo-Finansowej Warta SA, został szefem warszawskiego oddziału agencji...

21 października 2004

Nowy dyr. kreatywny Gruppy 66/Ogilvy zostanie w Polsce co najmniej 5 lat

Robin Weeks, od trzech tygodni piastujący stanowisko dyrektora kreatywnego w agencji reklamowej Gruppa 66/Ogilvy, nie planuje w podlegającym mu dziale...

21 października 2004

Outdoor Research rozwija aplikacje do planowania kampanii outdoorowych

Agencja Outdoor Research opracowała narzędzia badawcze i technologię służące do planowania kampanii na nośnikach reklamy zewnętrznej. Odbiorcami narzędzi mają być...

21 października 2004

Kanał filmowy Cinemax w ofercie platformy Cyfrowy Polsat

Cyfrowy Polsat poinformował o podpisaniu umowy z HBO, producentem i dystrybutorem nowego kanału filmowego Cinemax. Kanał startuje w połowie lutego...

21 października 2004

Budżet Knorra przechodzi z agencji DDB Warszawa do JWT/Parintex

Unilever zdecydował o przekazaniu budżetu marki Knorr na 18 rynkach europejskich, w tym Polsce, sieci reklamowej J. Walter Thompson. Dotychczas...

21 października 2004

Tomasz Bitner dyrektorem wydawniczym tytułów motoryzacyjnych Bauera

Od początku listopada br. Tomasz Bitner będzie pełnił funkcję dyrektora wydawniczego magazynów motoryzacyjnych Wydawnictwa Bauer - "Motor" i "Auto Moto"....

21 października 2004

IAB Polska planuje przekształcenie się w związek pracodawców

Interactive Advertising Bureau (IAB) Polska planuje przekształcenie się w związek pracodawców - taki kierunek zmian zaaprobowało walne zgromadzenie członków. Inny...

21 października 2004

Kobiecy kanał Romantica chce poszerzyć i odmłodzić grupę docelową

Grupa Zone Vision zamierza poszerzyć i odmłodzić grupę odbiorców kobiecego kanału Romantica. W tym celu firma wprowadzi do jesienno-zimowej ramówki...