M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

21 października 2004

Antypromocja ma wzmocnić wizerunek Żywca jako marki premium

Grupa Żywiec SA rozpoczęła akcję marketingową dla marki piwa Żywiec zatytułowaną Antypromocja. "Celem tej kampanii jest przede wszystkim wzmocnienie wizerunku...

21 października 2004

TNS OBOP bada wizerunek Warszawy i jej mieszkańców

Pierwszy etap badania wizerunku stolicy i jej mieszkańców ma ruszyć pod koniec października br. TNS OBOP przy wykorzystaniu metodologii TNS...

21 października 2004

Euro RSCG Marketing House wprowadzi software do zarządzania programami lojalnościowymi

Agencja Euro RSCG Marketing House wprowadzi do użytku własny software do zarządzania programami lojalnościowymi. Oprogramowanie zostało opracowane wewnątrz agencji i...

21 października 2004

Heydel nowym wiceprezesem Orlenu odpowiedzialnym za marketing

Wojciech Heydel został nowym wiceprezesem PKN Orlen odpowiedzialnym za marketing i sprzedaż detaliczną. Dotychczas był on od 2003 r. prezesem...

22 października 2004

Sensors Public Relations realizuje projekt dla US Pharmacii

Sensors Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą farmaceutyczną US Pharmacia. Agencja odpowiedzialna jest za działania media relations dla marki Ibuprom,...

22 października 2004

Faxe Polska pierwszy raz szuka agencji reklamowej

Firma Faxe Polska Sp. z o.o., importer i dystrybutor piwa Faxe i DK, rozpisała przetarg, którego celem jest wybór agencji...

22 października 2004

"Dzień dobry" organizuje konkurs sponsorowany przez Kotlin

Gazeta bezpłatna "Dzień dobry" (spółka DD Media) organizuje konkurs dla czytelników "Co robisz w weekend?", którego sponsorem jest firma Kotlin....

22 października 2004

Media Tak koordynuje w regionach akcję społeczną Totalizatora Sportowego

Media Tak, dom sprzedaży prasy regionalnej, został patronem mediowym i włączył się do akcji społecznej organizowanej przez Totalizator Sportowy. Zadaniem...

22 października 2004

Nissan rozpoczyna działania poprzedzające debiut modelu Murano

Nissan Poland rozpoczyna działania pre-launchowe związane z mającym wejść na polski rynek na początku przyszłego roku modelem Murano. Samochód będący...

22 października 2004

Katarzyna Bukowska zajmie się zakupami programowymi Pulsu

Katarzyna Bukowska została zatrudniona na stanowisku specjalisty ds. zakupów programowych stacji telewizyjnej Puls. Poprzednio przez pięć lat pracowała dla kanału...

22 października 2004

Zmieniony portal www.Infor.pl adresowany do poszczególnych grup zawodowych

Istotne zmiany zaszły w portalu www.Infor.pl. Rozbudowano i zróżnicowano merytorycznie profile portalu, czyli wersje adresowane do różnych grup zawodowych. Wersji...

25 października 2004

Lisner rozpoczął kampanię reklamową repozycjonującą markę

Lisner Polska rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową filetów śledziowych w sosach. - Celem kampanii jest repozycjonowanie marki Lisner polegające głównie na...

25 października 2004

Citroen promuje samochody dostawcze działaniami marketingu bezpośredniego

Agencja TBWA/Data Solutions przygotowała akcję marketingu bezpośredniego dla firmy Citroen Polska dotyczącą modeli samochodów Berlingo, Furgon oraz Jumper. Akcja skierowana...

25 października 2004

Bremex Polska debiutuje jako broker reklamy wielkoformatowej

Na początku listopada br. rozpocznie działalność firma Bremex Polska, która będzie brokerem reklamy wielkoformatowej. W swojej ofercie będzie miała również...

25 października 2004

Agencja DSK przygotowała kampanie produktów B2B dla Panasonic Polska

Agencja reklamowa DSK przygotowała intensywne działania reklamowe produktów B2B dla Panasonic Polska. Właśnie ruszyły 2 kampanie: projektorów prezentacyjnych i central...

25 października 2004

Kampania autorstwa Artegence promuje usługi dial-up firmy Tele2

Kampania e-mailingowa autorstwa agencji Artegence promuje usługi dial-up firmy Tele2. Akcja prezentuje jedną z głównych zalet usługi - niższą cenę...

25 października 2004

"Metropol" wyda 1,5 mln zł na kampanię reklamową

Spółka TPP, wydawca bezpłatnego dziennika "Metropol", przeprowadzi kampanię reklamową tej gazety. Działania reklamowe rozpoczną się na początku listopada br. i...

25 października 2004

LG chce wzmocnić swoje kanały sprzedaży

LG Electronics Polska Sp. z o.o., producent sprzętu elektronicznego RTV i AGD chce wzmocnić swoje kanały sprzedaży i w tym...

25 października 2004

LR International wprowadzi kosmetyki firmowane wizerunkiem Kayah i Michalczewskiego

Kosmetyczna firma LR International wprowadziła do swojej oferty dwie serie kosmetyków firmowanych przez piosenkarkę Kayah i boksera Dariusza Michalczewskiego. Kosmetyki...

25 października 2004

Solorz-Żak ujawnił plany giełdowe Polsatu

Polsat zamierza zadebiutować na warszawskiej giełdzie. Plany stacji ujawnił Zygmunt Solorz-Żak, prezes Polsatu, w wywiadzie dla dziennika "Puls Biznesu". Debiut...

25 października 2004

Agencja Icon zrealizuje trzymiesięczną kampanię reklamową marki Flips

Na zlecenie firm DM Snack Co. (dawniej PPH K&D Kadar) producenta chipsów, chrupek i płatków śniadaniowych Flips, agencja reklamowa Icon...

25 października 2004

Wydawnictwo Murator może wejść w nowe segmenty prasy

Wydawnictwo Murator poszerzy najprawdopodobniej portfolio tytułów o pisma z segmentów, w których dotąd nie było obecne. Agnieszka Anielska, nowy prezes...

25 października 2004

Ruszyła teaserowa kampania kawy Nescafé Classic

Na zlecenie Nestlé Polska SA agencja reklamowa McCann-Erickson Polska i dom mediowy Universal McCann przygotowały nową kampanię reklamową kawy rozpuszczalnej...

25 października 2004

Katarzyna Sasim odchodzi z Macroscope OMD

Katarzyna Sasim, media planner w domu mediowym Macroscope OMD, odchodzi z firmy. Sasim zajmowała się obsługą Grupy Żywiec SA. Pracowała...

25 października 2004

Telewizja publiczna współpracuje z Uniwersytetem Warszawskim

Jan Dworak, prezes zarządu Telewizji Polskiej SA (TVP), i Piotr Węgleński, rektor Uniwersytetu Warszawskiego, podpisali umowę o współpracy. Według założeń...

25 października 2004

TVN będzie transmitować walki Agnieszki Rylik, stacja liczy na 2 mln widzów

W ramach zapowiedzianego w tym roku zwiększenia zaangażowania w sport poprzez transmisje walk bokserskich stacja TVN zamierza pokazywać walki Agnieszki...

25 października 2004

100 tys. zgłoszeń w trzy miesiące - wyniki promocji Kucharka

PPH Prymat Sp. z o.o., producent przyprawy uniwersalnej i kostek rosołowych marki Kucharek, podsumował wyniki kampanii konsumenckiej tego brandu, która...

25 października 2004

Vindobona została brokerem Jazz Radio, stacja planuje kampanię promocyjną

Wydawnictwo Vindobona Development & Publishing Polska Sp. z o.o. podpisało z Jazz Radio należącym do spółki Y-Radio umowę, na mocy...

25 października 2004

Beiersdorf-Lechia wzmacnia wizerunek marki Nivea programem konsumenckim

Beiersdorf-Lechia rozpoczęła promocję sprzedażową w ramach Programu Pielęgancji Nivea. Akcja pod hasłem "Poznaj potrzeby swojej skóry" adresowana jest do klientów...

25 października 2004

Pierwsza strona "Parkietu" w wizualizacji zgodnej z kolorystyką logo PKO BP

"Gazeta Giełdy Parkiet" (wydawca: Parkiet Media SA) w wydaniu piątkowym i weendowym miała zmienioną wizualizację logo i pierwszej strony. Jest...

25 października 2004

Digital One stworzyła wirtynę sklepu odzieżowego Quiosque

Agencja interaktywna Digital One przygotowała serwis internetowy prezentujący i sprzedający ubrania polskiej marki Quiosque. Internautki pod adresem www.quiosque.pl znajdą wirtualną...

25 października 2004

Rusza pierwsza odsłona kolejnej kampanii marki Heyah

W głównych stacjach telewizyjnych wystartowała nowa kampania reklamowa marki Heyah. Obecnie emitowany jest jedynie film reklamowy zwiastujący dalsze działania. Kampania...

25 października 2004

Exquisa reklamuje serki na stoperach regałowych w Geant i Real

Exquisa, producent z branży spożywczej, wykorzystuje w jesiennej kampanii serków smakowych nośniki w hipermarketach Geant i Real. Klienci zobaczą w...

25 października 2004

Saatchi & Saatchi przygotowała kolejną kampanię Toyoty Corolli Verso

Toyota Motor Poland rozpoczęła kolejną kampanię reklamową modelu Corolla Verso. Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o możliwości odliczenia 22 proc....

25 października 2004

Michał Polański będzie dyrektorem mediów w Zenith Media

Michał Polański, obecnie account director w domu mediowym Initiative Warszawa, obejmie stanowisko dyrektora mediów w domu mediowym Zenith Media, dowiedzieliśmy...

26 października 2004

Haribo zarzuca Storck Polska bezprawne używanie podobnego znaku towarowego

Spółka Haribo Sp. z o.o., producent słodyczy, zwróciła się do firmy Storck Polska, również producenta słodyczy, o zaprzestanie konkursu pod...

26 października 2004

Sensors PR odpowiada za komunikację marketingową The Famous Grouse i The Macallan

Agencja Sensors Public Relations rozpoczęła realizację programu public relations dla marki The Famous Grouse, whisky produkowanej przez The Edrington Group,...

26 października 2004

Agencja Nader zmieniła właściciela, próbuje rozwiązać problemy finansowe

Agencja reklamowa Nader przechodzi poważne kłopoty finansowo-organizacyjne, ale jak twierdzi nowy prezes, Marek Wasiliew, dotąd niezwiązany ze spółką, już przedsięwzięto...

26 października 2004

Communication Unlimited opracowuje dla Ferrero program Puchar Kinder Delice

Rusza II edycja Pucharu Kinder Delice, który jest jednym ze sposobów promocji marki. W założeniu program wspomaga rozwój fizyczny dzieci...

26 października 2004

Sport-Time reprezentuje Billabong, producenta odzieży do sportów ekstremalnych

Billabong, australijska firma i marka odzieżowa specjalizująca się w kolekcjach dla młodych, aktywnych, wielbicieli sportów ekstremalnych, ma od teraz w...

26 października 2004

Albert Hanslik rozstaje się z Business Consulting Media Miejskie

Albert Hanslik rozstaje się z firmą Business Consulting Media Miejskie, w której pracował na stanowisku kierownika zespołu odpowiedzialnego za sprzedaż...

26 października 2004

Euro RSCG Warsaw realizuje kampanię nowego produktu Tymbark Owoce Świata

Rozpoczęła się kampania telewizyjna nowego owocowego napoju Tymbark Owoce Świata na bazie żurawiny przygotowana przez agencję reklamową Euro RSCG Warsaw....

26 października 2004

Discovery Networks Poland promuje swoje programy w internecie

Discovery Networks Poland wykorzystuje reklamę online do promocji swoich programów. Kampania internetowa realizowana przez Discovery wykorzystuje streaming, czyli technologię, dzięki...

26 października 2004

Ford promuje możliwość wygrania 4 samochodów

Ford Motor Company wystartował z kolejną kampanią reklamową promującą możliwość wygrania samochodów w kumulacji. Podobnie jak w wypadku poprzedniej akcji...

26 października 2004

Kolejny cykl społeczny odnowionego "Super Expressu" wspierany kampanią

"Super Express" rozpoczyna dzisiaj wspierany kampanią reklamową kolejny cykl tematyczny pod hasłem "Twoje prawa, twoje pieniądze", tym razem poświęcony zasiłkom...

26 października 2004

Kino Polska wydłuża czas nadawania i przebudowuje ramówkę

Telewizyjny kanał filmowy Kino Polska od 6 listopada br. wydłuża czas nadawania. Emisja będzie rozpoczynać się w dni powszednie o...

26 października 2004

Kino Świat International promuje film "Popatrz na mnie"

Kino Świat International prowadzi kampanię reklamową filmu "Popatrz na mnie". Potrwa ona do końca miesiąca i jej przygotowaniem dystrybutor zajął...

26 października 2004

Piotr Fajks i Dorota Gawryluk już oficjalnie w TVP SA

Piotr Fajks będzie od 3 listopada br. nowym dyrektorem Biura Współpracy Międzynarodowej i Handlu TVP SA. Od września stanowisko to...

26 października 2004

Uzupełnienie: GP Battery współpracowało z 4 firmami reklamowymi

W nawiązaniu do informacji opublikowanej w DS "MMP" 22 października br. pt. "Goldfinger przygotował kampanię reklamową ładowarek GP PowerBank" informujemy,...

26 października 2004

Mokate wprowadza na rynek kawę instant z alkoholem

Kawa Mokate Cafe Liquerino to według jej producenta pierwszy tego typu produkt nie tylko na polskim rynku, ale również w...