M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

26 października 2004

Fincast chce zmienić wizerunek Polonii 1

Spółka Fincast, właściciel stacji Tele 5 i Polonia 1, chce zmienić wizerunek tego ostatniego kanału. Od listopada Polonia 1 będzie...

26 października 2004

Media Concept przygotował kampanię nowego produktu M&S Pomorskiej Fabryki Okien

Dom mediowy Media Concept zaplanował oraz zakupił media do kampanii informacyjnej nowego produktu: Okien termo PCV firmy M&S Pomorska Fabryka...

26 października 2004

AWR "Wprost" wprowadza zmiany w cenniku reklam swoich tytułów, nowy format "WiK-a"

Wydawnictwo AWR "Wprost" wprowadza zmiany w cennikach reklam swoich tytułów. Pierwszą zmianą jest podniesienie cen reklam w miesięczniku "Pani". Jak...

26 października 2004

Men at Work oficjalnie przejmuje cały BTL Maspeksu

Agencja marketing services Men at Work oficjalnie przejmuje BTL wszystkich marek należących do grupy Maspex Wadowice. Agencja i klient podpisali...

26 października 2004

Agencja marketing services Mariposa będzie zajmować się ambient mediami

Agencja marketing services Mariposa wchodzi na rynek ambient mediów. Pierwszym produktem jest mobilny nośnik reklamy zewnętrznej umieszczony na tylnej szybie...

26 października 2004

Kolporter zmienia nazwę i poszerza zakres działania

Firma Kolporter Saloniki Prasowe zmieniła nazwę na Kolporter Sieci Handlowe. Ruch ten związany jest z rozszerzeniem zakresu działania spółki, która...

26 października 2004

Edipresse Polska sprzedaje "Urodę" i "Vivę!" w pakiecie

Wydawnictwo Edipresse Polska prowadzi promocyjną sprzedaż magazynów "Uroda" i "Viva!". Oba tytuły sprzedawane są w pakiecie w cenie 9,9 zł...

27 października 2004

"Exklusiv" planuje w I kwartale 2005 r. kampanię reklamową

Miesięcznik "Exklusiv" (Valkea Media Sp. z o.o.) planuje w pierwszym kwartale 2005 r. kampanię reklamową. Agencją współpracującą z tytułem przy...

27 października 2004

Sodexho Pass rozpoczyna przedświąteczną kampanię kuponów podarunkowych

Firma Sodexho Pass rozpoczęła kampanię promocyjną kuponów podarunkowych wręczanych przez pracodawców jako prezent świąteczny. Kreację kampanii przygotowała firma MI Polska....

27 października 2004

Philip Morris zmienia oznaczenia i opakowania swoich marek

Philip Morris Polska SA wprowadza do sprzedaży marki swoich papierosów ze zmienionymi nazwami i w nowych opakowaniach. Jak wyjaśnia producent,...

27 października 2004

Awanse w biurze reklamy magazynów Axel Springer i dziale promocji "Faktu"

Axel Springer Polska dokonał licznych awansów w swoim biurze reklamy magazynów i w dziale promocji dziennika "Fakt". W biurze reklamy...

27 października 2004

Anna Niemczyk dołączyła do działu badań Universal McCann

Anna Niemczyk jest nowym pracownikiem domu mediowego Universal McCann. Niemczyk dołączyła do działu badań agencji. Jest absolwentką Szkoły Wyższej Psychologii...

27 października 2004

Problemy z kampanią antykorporacyjnego filmu "Super Size Me", media boją się narazić swoim klientom

Kino Świat International startuje z kampanią reklamową kontrowersyjnego filmu "Super Size Me". Ten dokument został po raz pierwszy zaprezentowany na...

27 października 2004

Preparat Multivitamol po raz pierwszy wspierany kampanią

Firma Natur Produkt Zdrovit rozpoczęła prasową kampanię reklamową serii preparatów witaminowo-mineralnych dla dzieci Multivitamol (syrop wielowitaminowy z dodatkiem żelaza dla...

27 października 2004

Rynek marketingu sportowego będzie mieć swoją nagrodę branżową

Rynek marketingu sportowego będzie mieć swoją nagrodę. Po raz pierwszy wyróżnienie DeMeS zostanie wręczone pod koniec listopada w czasie konferencji...

27 października 2004

W. Kruk będzie w swoich salonach sprzedawał zegarki Rolex, zajmie się też marketingiem tej marki

Spółka W. Kruk SA podpisała kontrakt z firmą Rolex, producentem zegarków szwajcarskich. Umowa dotyczy dystrybucji marki Rolex na polskim rynku....

27 października 2004

Magazyn "A4" planuje poszerzenie zagranicznej dystrybucji, od stycznia o Japonię

Magazyn "A4" planuje od przyszłego roku poszerzenie zagranicznej dystrybucji. Od stycznia 2005 r., jak przekazał Mikołaj Komar, redaktor naczelny tytułu,...

27 października 2004

"Fluid" zmieni layout na początku przyszłego roku

Miesięcznik "Fluid" od wydania lutowego 2005 r. (na rynku od stycznia przyszłego roku) będzie mieć zmieniony layout. Pracuje nad nim...

27 października 2004

Beiersdorf-Lechia będzie reklamować fluid Nivea Visage Q10

Firma Beiersdorf-Lechia przeprowadzi kampanię reklamową fluidu Nivea Visage Q10. Jest to krem przeciwzmarszczkowy przeznaczony dla kobiet powyżej 35. roku życia....

27 października 2004

Creative Labs prowadzi kampanię nowych produktów w prasie, na autobusach i indoorze

Creative Labs, producent sprzętu elektronicznego, rozpoczął kampanię reklamową swoich produktów. Ma ona miejsce w prasie i obejmuje m.in. tytuły: "Komputer...

27 października 2004

Starcom promuje swoje usługi w TVN24

Dom mediowy Starcom rozpoczął swoją kampanię reklamową w stacji TVN24. Starcom wykorzystuje tzw. Biznes Folder - minutowy materiał reklamowy emitowany...

27 października 2004

TelePizza Poland otworzyła pierwszą restaurację na terenie Czech

TelePizza Poland otworzyła pierwszą w Czechach restaurację TelePizza. Jest to pierwsza taka inicjatywa spółki TelePizza Poland poza naszym krajem. W...

27 października 2004

UOKiK nałożył na wydawcę "Gazety Olsztyńskiej" 350 tys. zł kary

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznał, że spółka Edytor (wydawca m.in. "Gazety Olsztyńskiej" i "Dziennika Elbląskiego") nadużyła swojej pozycji rynkowej....

27 października 2004

G+J dołączy do listopadowego "Glamour" dodatek o zdrowiu i urodzie i wesprze pismo kampanią

Do listopadowego wydania magazynu "Glamour" wydawnictwo G+J Polska dołączy dodatek "Glamour dla Zdrowia i Urody". Głównym tematem dodatku będą badania...

27 października 2004

Levi's rozstrzyga konkurs dla internautów prowadzony w ramach kampanii

Levi's ogłosi 5 listopada zwycięzców internetowego konkursu. Za najlepsze projekty stylizacji modeli wybranych ze zdjęć dostępnych na stronie internauci otrzymają...

27 października 2004

Siemens będzie rozbudowywać obecność w retailu, w komunikacji nacisk na użyteczność telefonów

Siemens Sp. z o.o. planuje rozbudowanie swojej sieci obrandowanych salonów sprzedaży telefonów i akcesoriów. Jak mówi Kinga Kozicka, marketing director...

27 października 2004

Waniek pozostanie przewodniczącą KRRiTV, Rada może przekazać TVP w 2005 r. 570 mln zł na kanał kulturalny

Na wczorajszym posiedzeniu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) jej członkowie głosowali nad wnioskiem Lecha Jaworskiego o odwołaniu Danuty Waniek...

27 października 2004

Inga Kasak dyrektorem PR w Iberia Motor Company

Inga Kasak objęła stanowisko dyrektora ds. public relations w spółce Iberia Motor Company będącej importerem marki Seat w Polsce. Przez...

27 października 2004

Sylwia Pardus w Q&A Consulting

Sylwia Pardus dołączyła do zespołu agencji public relations Q&A Consulting. Jako konsultant będzie odpowiedzialna między innymi za media relations dla...

27 października 2004

TP SA obniży ceny połączeń na komórki

Telekomunikacja Polska SA planuje obniżenie cen za połączenia z telefonów stacjonarnych swojej sieci (ponad 10 mln abonentów) na numery komórkowe...

27 października 2004

Skoda Auto Polska wspiera mailingiem nową Octavię

Agencja marketing services Peppermint realizuje mailing promujący nową Skodę Octavia. Pakiet zawierający m.in. CD-ROM zawiera informacje o nowym modelu, a...

28 października 2004

Primoloko obsługuje budżet sieci restauracji Kamala

Firma Rama Sp. z o.o., która jest właścicielem sieci restauracji wegetariańskich Kamala, powierzyła obsługę reklamową i public relations agencji Primoloko....

28 października 2004

Sieć sklepów RTV-AGD Mars rozpoczyna kampanię reklamową

Sieć sklepów RTV-AGD Mars rozpoczyna kampanię reklamową. Za strategię i kreację oraz planowanie i zakup mediów odpowiada Platforma Mediowa Point...

28 października 2004

Zenith Media zatrudni dyrektora ds. nowego biznesu

W domu mediowym Zenith Media utworzone zostanie stanowisko new business directora. Trwają finalne rozmowy z kandydatem na to stanowisko, ale...

28 października 2004

Beata Pawłowska dyrektorem generalnym Hoop SA

Beata Pawłowska (l. 38) obejmie od listopada br. funkcję dyrektora generalnego Hoop SA. Ostatnio zajmowała stanowisko dyrektora zarządzającego MTV Networks...

28 października 2004

Filip Kałczyński przechodzi z CR Media do Agory SA

Filip Kałczyński został zatrudniony w Agorze SA na stanowisku dyrektora projektów specjalnych i będzie odpowiedzialny za promocję wszystkich warszawskich stacji...

28 października 2004

Witryna i konkurs w Interii wspierają kampanię kabin prysznicowych Kabi

Interia.pl przygotowała witrynę i zorganizowała konkurs konsumencki dla firmy Kabi, producenta kabin prysznicowych. Konkurs internetowy jest poszerzeniem kampanii reklamowej marki...

28 października 2004

Bartek Nowakowski zaczyna pracę w McCann-Erickson Polska

Bartek Nowakowski, dotychczas senior art director w agencji reklamowej Grey Worldwide Warszawa, z początkiem listopada br. zaczyna pracę w McCann-Erickson...

28 października 2004

Euro RSCG 4D przygotuje kampanię dla ARR wraz z Zenith Media

Agencja reklamowa Euro RSCG 4D wybrała dom mediowy Zenith Media do współpracy przy realizacji kampanii reklamowej promującej mleko i jego...

28 października 2004

NetSprint w czołówce najdynamiczniejszych firm Europy Środkowej

Spółka NetSprint, właściciel wyszukiwarki internetowej NetSprint.pl, zajęła siódme miejsce w kategorii Rising Stars rankingu Fast 50 na najszybciej rozwijające się...

28 października 2004

CB4 Media wprowadzi trójwymiarowe reklamy na nośnikach w taksówkach

CB4 Media rozszerza ofertę reklamową o nośniki w szczecińskich taksówkach. - Szczecin to ósma największa aglomeracja i klienci często pytali...

28 października 2004

Saatchi & Saatchi realizuje kampanię jubileuszową Toyoty Yaris

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi realizuje kampanię jubileuszową, która ma uczcić sprzedaż 40-tys. egzemplarza Toyoty Yaris. Działania potrwają do połowy...

28 października 2004

Ad.net oferuje narzędzie RadioSpot do emisji spotów radiowych w internecie

Ad.net, sieć reklamy internetowej, poszerzyła swoje portfolio o narzędzie nazwane RadioSpot, nową formę reklamy umożliwiającą emitowanie spotów radiowych w sieci....

28 października 2004

Grupa 3 przygotowała zimową promocję Electroluksu

Electrolux realizuje nową kampanię promocyjną urządzeń AGD pod hasłem "Zostawimy Cię na lodzie!", którą przygotowała krakowska agencja reklamowa Grupa 3....

28 października 2004

Jacek Wlazło przechodzi z DDB Warszawa do Axel Springer Polska

Jacek Wlazło, dotychczas strategic & new business director w agencji reklamowej DDB Warszawa, obejmie od początku listopada br. stanowisko dyrektora...

28 października 2004

Premiera drugiej części "Bridget Jones" zostanie wsparta cross-promocjami

United International Pictures (UIP) startuje z kampanią reklamową drugiej części przygód Bridget Jones "Bridget Jones: W pogoni za rozumem". Dystrybutor...

28 października 2004

Agencja Czteryczwarte zaprojektowała opakowania dla nowych soków Fortuna

Agencja reklamowa Czteryczwarte zaprojektowała dla firmy Agros Nova, właściciela marki Fortuna, opakowania dla produktów z kategorii soków warzywnych. Agencja przygotowała...

28 października 2004

Firma eventmarketingowa Boomerang Team rozszerza działalność

Agencja eventmarketingowa Boomerang Team, działająca do tej pory na terenie Warmii i Mazur, otworzy w listopadzie br. biuro w Warszawie....

28 października 2004

LG premiuje specjalną akcją zakup monitorów LCD

LG Electronics Polska postanowił wprowadzić nietypową akcję promocyjną, która ma premiować zakup monitorów ciekłokrystalicznych tej marki. Od 20 października każdy,...

28 października 2004

Diana Kruger będzie twarzą kampanii reklamowej zapachu Miracle

L'Oreal Polska planuje kampanię reklamową perfum Lancome Miracle. W kampanii wystąpi aktorka Diana Kruger, która jest nową międzynarodową twarzą marki...