M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

28 października 2004

PBC podpisało aneks z SMG/KRC - w przetargu na badanie czytelnictwa pozostały trzy instytuty

Rada nadzorcza Polskich Badań Czytelnictwa (PBC) zdecydowała o przedłużeniu do końca marca 2005 r. dotychczasowej umowy na realizację badania czytelnictwa...

28 października 2004

Bols Vodka kieruje program konsumencki do 10 tys. osób

Około 10 tys. osób weźmie udział w nowym programie konsumenckim marki Bols Vodka. Będą one m.in. otrzymywać informacje o nowościach,...

28 października 2004

Canon prognozuje podwojenie sprzedaży aparatów cyfrowych w br., ich ceny stale spadają

Według Andrzeja Skrzypczyka, kierownika działu foto-wideo Canon Polska, można się spodziewać, że w bieżącym półroczu Polacy kupią ok. 400 tys....

28 października 2004

Artur Niewrzędowski, rzecznik Gazety.pl, odchodzi z Agory

Artur Niewrzędowski, rzecznik Gazety.pl, odchodzi z Agory. Od 2 listopada będzie zajmował się public relations w Warszawskiej Grupie Inwestycyjnej SA...

28 października 2004

Pierwszy anglojęzyczny tytuł Grupy Wydawniczej Infor

Grupa Wydawnicza Infor przygotowała pierwszy tytuł w języku angielskim - miesięcznik "Prawo Unii Europejskiej". - Infor chce nie tylko umocnić...

28 października 2004

Sprostowanie: Philip Morris zmienia oznaczenia i opakowania swoich marek

Na prośbę agencji Upstairs Young & Rubicam wyjaśniamy, że agencja ta (a dokładnie należąca do grupy agencja Wunderman) obsługuje dwie...

28 października 2004

The Globes Awards dla Eskadry BTL za akcję dla Centertela

Agencja marketing services Eskadra Promarket zdobyła nagrodę w konkursie The Globes Awards za akcję dla PTK Centertel "MMS w porzo...

28 października 2004

Wyjaśnienie: Błażej Pindor pracuje nad zmianą layoutu "Fluidu"

Nad nowym layotem "Fluidu" pracuje Błażej Pindor, jego dyrektor artystyczny, a nie Maciej Trybek, jak zostało podane we wczorajszym DS...

28 października 2004

TVP SA prowadzi kampanię wizerunkową "Wiadomości"

TVP SA rozpoczęła pierwszą kampanię wizerunkową flagowego programu informacyjnego - "Wiadomości", który w ostatnim czasie przeszedł gruntowną metamorfozę. Działania reklamowe...

28 października 2004

RPM Sound & Voices zmienia formułę funkcjonowania

RPM Studio, producent radiowych spotów reklamowych, jingli oraz bank głosów lektorskich, rozpoczęło działalność w nowej formule. Pod zmodyfikowaną nazwą RPM...

28 października 2004

Prace PZL w "Graphis Advertising 2005"

Dwie prace autorstwa agencji reklamowej PZL - "Kultura zawsze modna" dla Banku PKO BP oraz "Silne tradycje" dla piwa Dębowe...

29 października 2004

Agros poszerza marki napojów Minerado i Tarczyn

Zgodnie z zapowiedziami (patrz DS "MMP" z 8 października) Agros Nova poszerza swoje marki Minerado i Tarczyn. Do sprzedaży trafiają...

29 października 2004

Tele2 w odpowiedzi na decyzje TP SA obniża ceny

Tele2 Polska, oddział szwedzkiej grupy telekomunikacyjnej Tele2 AB, od początku listopada br. obniża ceny połączeń międzymiastowych, międzynarodowych i na telefony...

29 października 2004

DNA Communications będzie obsługiwać markę Pilsner Urquell

Agencja reklamowa DNA Communications wygrała przetarg na obsługę reklamową piwa marki Pilsner Urquell należącej do Kompanii Piwowarskiej SA (nieoficjalna informacja...

29 października 2004

Anna Król PR managerem Nova Communication Group

Anna Król objęła funkcję PR managera Nova Communication Group. Będzie nadal pełnić także swoją dotychczasową funkcję PR managera agencji Polymus...

29 października 2004

Ad Venture Team będzie sprzedawać czas antenowy w Polsat Zdrowie i Uroda

Firma Ad Venture Team będzie sprzedawać czas antenowy w kanale tematycznym dla kobiet Polsat Zdrowie i Uroda. - Jesteśmy w...

29 października 2004

Butik kreatywny Dr Sensitive zatrudnia nowych menedżerów

Butik kreatywny Dr Sensitive, który firmują Michał Slezkin i Sławomir Wolski, wzmacnia zespół i komunikuje swoją obecność na rynku. Dwie...

29 października 2004

Morliny wprowadzają nowy produkt i zapowiadają intensywne działania reklamowe w 2005 roku

Morliny SA prowadzą działania marketing services związane z wprowadzeniem nowego produktu na rynek - parówek Morlinki o smaku indyka. Za...

29 października 2004

Lego Company skonsoliduje budżet mediowy w sieci Carat

Lego Company zamierza skonsolidować europejski budżet mediowy w sieci Carat. Informację tę potwierdziła Justyna Ślarzyńska, marketing manager Lego Polska. Wartość...

29 października 2004

PTC rusza z krótką kampanią "halloweenową" subbrandu Heyah

W ramach wsparcia marki Heyah należącej do portfolio Polskiej Telefonii Cyfrowej (PTC), rozpoczęto wczoraj emisję spotu przygotowanego specjalnie na okres...

29 października 2004

Wyjaśnienie: Primoloko odpowiada za obsługę PR sieci Kamala

We wczorajszym DS "MMP" podaliśmy, że firma Rama Sp. z o.o., która jest właścicielem sieci restauracji wegetariańskich Kamala, współpracuje z...

29 października 2004

Na konkurs reklamowy Złote Orły nadesłano 357 prac

Do tegorocznej edycji konkursu reklamowego Złote Orły nadesłano 357 prac. Zgłosiło je 68 agencji reklamowych, firm i instytucji. Najwięcej zgłoszeń...

29 października 2004

Batogowski ma zostać nowym dyrektorem zarządzającym Scholz & Friends Warszawa

Piotr Batogowski, ostatni dyrektor zarządzający agencji reklamowej Hager (w marcu 2002 r. została włączona do struktur TBWA/Warszawa), będzie najprawdopodobniej od...

29 października 2004

DCAP chce budować emocjonalne więzi z marką PT Cruiser

DaimlerChrysler Automotive Polska (DCAP) rozpoczyna jesienną promocję samochodów PT Cruiser. Jej celem jest próba jeszcze mocniejszego związania emocjonalnego marki z...

29 października 2004

Media Group przygotuje pierwszą telewizyjną kampanię SKOK im. Franciszka Stefczyka

Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa (SKOK) im. Franciszka Stefczyka nawiązała współpracę z domem mediowym Media Group, który przygotuje od strony planowania i...

29 października 2004

"Puls Biznesu", Pentor i Oracle badają skalę praktyk korupcyjnych w polskiej gospodarce

"Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) rozpoczął cykl raportów o poziomie korupcji w Polsce. Publikacja opiera się o badania Pentoru przeprowadzone...

29 października 2004

Artman SA nie wyklucza zmian w obsłudze budżetu mediowego

Artman SA, producent odzieży marki House, finalizuje przetarg na agencję reklamową, która przygotuje działania reklamowe wspierające kolekcję wiosna-lato 2005 tej...

29 października 2004

"Harvard Business Review" o przywództwie w dwukrotnie wyższym nakładzie

Wydanie grudniowe "Harvard Business Review Polska" ("HBRP") będzie mieć specjalny charakter. Zostanie poświęcony w całości tematowi przywództwa (leadership). Polska edycja...

29 października 2004

"National Geographic" wyda książkową trylogię polskich autorów z okazji pięciolecia tytułu

Ukazała się właśnie książka "Świat na talerzu", trzecia pozycja "National Geographic Polska" (wydawnictwo G+J RBA) z zaplanowanej na ten rok...

29 października 2004

Heyah uruchamia mikrowitrynę komiksową

Polska Telefonia Cyfrowa rozpoczęła realizację projektu marketingowego w internecie wspierającego markę Heyah. Jej motywy przewodnie nawiązują do kreacji całej kampanii...

29 października 2004

KRRiTV udzieli koncesji kanałowi Kultura, który wystartuje w kwietniu 2005 r.

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) przyjęła uchwałę w sprawie udzielenia koncesji Telewizji Polskiej SA na rozpowszechnianie drogą satelitarną programu...

29 października 2004

Nutricia Polska wprowadza nową linię produktów Skarby z ogrodu

Nutricia Polska, producent żywności dla dzieci, wprowadził na rynek nową serię produktów BoboVita - Skarby z ogrodu. Są to musy...

29 października 2004

Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię Peugeota 407 SW

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię wizerunkową towarzyszącą wprowadzeniu na rynek nowego Peugeota 407 SW. Działania ogólnopolskie rozpoczęły się...

29 października 2004

AKT Tuning Press wprowadzi nowy tytuł motoryzacyjny i zmiany w miesięczniku "GT"

AKT Tuning Press, wydawca magazynu motoryzacyjnego "GT", planuje wprowadzenie na rynek od listopada nowego magazynu - "GT Classic". W tym...

29 października 2004

Infor Manager wybrał agencję do kampanii launchowej "Manager Magazin"

Wydawnictwo Infor Manager, które zamierza wprowadzić na polski rynek pismo "Manager Magazin Edycja Polska" wybrało agencję reklamową i dom mediowy,...

29 października 2004

Peppermint rozpocznie współpracę z firmą Wavin

Agencja reklamowa Peppermint rozpocznie współpracę z firmą Wavin - producentem systemów instalacyjnych. Peppermint przygotuje dla tego klienta strategię komunikacji na...

29 października 2004

Begimo będzie umieszczać reklamy na biletach PKP do 2006 r.

Agencja Begimo podpisała umowę ze spółką PKP Przewozy Regionalne na umieszczanie reklam na biletach kolejowych do końca 2006 r. Firmy...

29 października 2004

DFF i Zenith Media przygotowały kampanię PZU kierowaną do Polonii

Agencja reklamowa DougFaberFamily (DFF) i dom mediowy Zenith Media przygotowały kampanię reklamową PZU SA skierowaną do największych skupisk polonijnych na...

29 października 2004

Gruppa 66/Ogilvy realizuje kampanię edukacyjną dla LOT-u

Agencja reklamowa Gruppa 66/Ogilvy przygotowała i realizuje kolejną kampanię reklamową dla Polskich Linii Lotniczych LOT. Celem kampanii jest poinformowanie pasażerów...

29 października 2004

Digital One znalazła się w rankingu opracowanym przez firmę Deloitte

Międzynarodowa firma audytorska Deloitte opublikowała ranking Technology Fast50 wyróżniający najszybciej rozwijające się firmy technologiczne w Europie Środkowej i Wschodniej, wśród...

29 października 2004

Ad Fabrika FCB przygotowała kampanię billboardową dla CH Galeria Ursynów

Agencja reklamowa Ad Fabrika FCB przygotowała projekt reklamowy dla nowo otwartego warszawskiego domu handlowego Galeria Ursynów. Jest to średniej wielkości...

29 października 2004

Karolak opuści stanowisko dyrektora ds. sprzedaży korporacyjnej w Agorze

Maciej Karolak odejdzie z wydawnictwa Agora SA, gdzie pełnił funkcję dyrektora ds. sprzedaży korporacyjnej, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Rozstanie ma nastąpić...

2 listopada 2004

Nestle wprowadza na polski rynek markę Smarties

Firma Nestle wprowadza na rynek polski drażetki Smarties. Produkt ma postać kolorowych kapsułek wypełnionych mleczną czekoladą. W Polsce dostępne w...

2 listopada 2004

Agencja Publicis zatrudniła osiem osób

Agencja Publicis zwiększyła zatrudnienie o ośmiu pracowników. Nowe osoby w zespole to: Diana Świątek (account manager, zajmie się obsługą m.in....

2 listopada 2004

Axel Springer przymierza się do podwyżek cen reklam w magazynach

Axel Springer Polska prawdopodobnie podniesie od przyszłego roku ceny reklam w magazynach. Obecnie analizowana jest sytuacja poszczególnych tytułów. Jak powiedziała...

2 listopada 2004

Edyta Michalak w szeregach agencji Paralotna

Edyta Michalak objęła stanowisko account managera w agencji reklamowej Paralotna. Z reklamą jest związana od sześciu lat, wcześniej pracowała w...

2 listopada 2004

Kinga Jasnowska account executive w Euro RSCG 4D

Do agencji Euro RSCG 4D dołączyła Kinga Jasnowska na stanowisko account executive. Jasnowska będzie pracować z zespołem obsługującym program 5Plus...

2 listopada 2004

MediaCom obsłuży budżet nowej marki oleju, który pojawi się na rynkach zagranicznych

MediaCom Warszawa zajmie się obsługą mediową budżetu nowej marki oleju wprowadzanego przez firmę Bunge (amerykański koncern, właściciel firmy ZT Kruszwica)...

2 listopada 2004

Newsline opracowuje strategię promocji dla WSPIZ

Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego podpisała umowę z agencją Newsline, która obejmuje odpowiedzialność za działania promocyjne uczelni....

2 listopada 2004

Po odświeżeniu "Gazety Krakowskiej" zmieniły się także jej dodatki

"Gazeta Krakowska" (Polskapresse, oddział Prasa Krakowska) zmieniła wygląd i sposób funkcjonowania w gazecie swoich dodatków tematycznych. Dodatki zostały wyodrębnione z...