M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

2 listopada 2004

Axel Springer obuduje "Auto Świat" dodatkowymi magazynami

Axel Springer Polska będzie w przyszłym roku obudowywać swój motoryzacyjny tygodnik "Auto Świat" dodatkowymi produktami o cyklicznym charakterze. Jak mówi...

2 listopada 2004

Czasopisma Agory kontynuują wydania specjalne dotyczące edukacji zdrowotnej

Pion czasopism Agory SA prowadzi edukację zdrowotną poprzez wydania specjalne swoich magazynów. Właśnie trafił na rynek w nakładzie 150 tys....

2 listopada 2004

Samsung Fun Club osią działań marketingowych dla komórek

Samsung Electronics Polska chce pozyskać w tym roku 25-30 tys. użytkowników uruchomionego niedawno klubu lojalnościowego dla użytkowników telefonów komórkowych. Z...

2 listopada 2004

Storck twierdzi, że nie naruszył praw firmy Haribo do znaku towarowego "Smak radości"

Zarząd firmy Storck Sp. z o.o. nie zgadza się z zarzutami stawianymi przez firmę Haribo dotyczącymi naruszenia praw do znaku...

2 listopada 2004

Gutenberg On Line realizuje pierwszy projekt zagraniczny w ramach sieci

Firma Gutenberg On Line specjalizująca się w usługach produkcyjnych (spółka wchodzi w skład Corporate Profiles DDB Group) realizuje pierwsze zlecenie...

2 listopada 2004

Chili Public Relations wydaje magazyn muzyczny "Zine"

Na rynku ukazał się pierwszy numer magazynu muzycznego "Zine". Pismo wydawane w nakładzie 10 tys. egz. dociera do miast powyżej...

2 listopada 2004

Konica Minolta reklamuje swoją markę

Konica Minolta Photo Imaging Polska Sp. z o.o., producent m.in. aparatów fotograficznych, rozpoczął kampanię wizerunkową reklamującą swoją markę m.in. w...

2 listopada 2004

Internet w Polsce jest wciąż elitarny - wynika z badania Ipsos

Według badania użytkowników usług internetowych przeprowadzonego przez firmę badawczą Ipsos w Polsce internet wciąż jest elitarny, rozwija się powoli, ale...

2 listopada 2004

IQS and Quant Group otwiera nowe studio badawcze

Instytut badawczy IQS and Quant Group otwiera w Warszawie nowe studio badawcze przeznaczone do testów ilościowych. - Świetna lokalizacja nowego...

2 listopada 2004

Radio Łódź przeprowadzi kampanię przeciwko decyzji NFZ

Na antenie Radia Łódź rusza dzisiaj kampania przeciwko przyznaniu regionowi łódzkiemu niższych niż Mazowszu funduszy na lecznictwo. Zgodnie z decyzją...

2 listopada 2004

Idea One - Centertel ostrzej powalczy o abonamenty?

W serwisach internetowych poświęconych telefonii komórkowej pojawiły się nieoficjalne informacje na temat nowych planów taryfowych w sieci Idea (PTK Centertel)....

2 listopada 2004

ESI reklamuje wodę Dar Natury

Na zlecenie należącej do koncernu Nestle firmy ESI Polska, producenta i dystrybutora wody naturalnej Dar Natury (sprzedawanej w 5-galonowych baniakach),...

2 listopada 2004

Zarejestrowana GroupM ma siłę nabywczą w mediach wartości 1,1 mld zł

Holding WPP zarejestrował w Polsce spółkę GroupM, której celem jest koordynacja wspólnych działań domów mediowych Mediaedge:cia i MindShare Polska na...

2 listopada 2004

PKO BP zawalczy o najbogatszych klientów

PKO BP ma ambitne plany promocji usług bankowości prywatnej. Od lipca ub.r. bank ma dwa programy: Aurum - dla klientów...

2 listopada 2004

TBWA/Data Solutions promuje kartę Banku Gospodarstwa Krajowego

Agencja TBWA/Data Solutions przygotowała i realizuje akcję marketingu bezpośredniego związaną z wprowadzeniem na rynek przez Bank Gospodarstwa Krajowego karty BGK...

2 listopada 2004

Marta Wiercińska dołączyła do zespołu At Mediów

Marta Wiercińska dołączyła do zespołu firmy At Media, domu sprzedaży kanałów tematycznych. Objęła stanowisko junior sales executive. Ostatnio związana była...

2 listopada 2004

BR TVP promuje czas reklamowy w styczniu i lutym dodatkowym rabatem

Biuro Reklamy TVP (BR TVP) zachęca agencje mediowe i klientów do zakupu czasu reklamowego w styczniu i lutym br. dodatkowym...

3 listopada 2004

Schulz i PanMedia Western przygotowały kampanię telewizyjną Tesco

Sieć sklepów Tesco rozpoczyna kampanię telewizyjną. Spoty będą emitowane w stacjach: TVP1, TVP2, Polsat i TVN. Strategię i kreację działań...

3 listopada 2004

Nikon rozpoczął kampanię cyfrowej lustrzanki D70

Nikon Polska Sp. z o.o., oddział japońskiego producenta sprzętu fotograficznego, rozpoczął kampanię reklamującą model lustrzanki cyfrowej D70. Jak mówi Katarzyna...

3 listopada 2004

Canal Plus Cyfrowy uruchomi Canal Plus Sport 2

Spółka Canal Plus Cyfrowy chce uruchomić jeszcze w listopadzie projekt Canal Plus Sport 2. Obecnie nadawca czeka na zgodę Krajowej...

3 listopada 2004

Iwona Chrzanowska client service directorem w MindShare Polska

Iwona Chrzanowska objęła stanowisko client service directora w domu mediowym MindShare Polska. Ostatnio pracowała na stanowisku group account directora w...

3 listopada 2004

Unilever Polska rozszerza markę Rama Creme Bonjour

Unilever Polska rozszerza markę serków Rama Creme Bonjour o smak grzybowy. Jego debiut rynkowy wesprze kampania telewizyjna w głównych stacjach:...

3 listopada 2004

Electronic Arts prowadzi kampanię wspierającą grę "FIFA Football 2005"

Electronic Arts Polska rozpoczęła kampanię wspierającą debiut rynkowy najnowszej wersji bardzo popularnej sportowej gry komputerowej - "FIFA Football" (wersja 2005)....

3 listopada 2004

TBWA/Telescope przygotowuje plan marketingowy dla teatru K2

Robert Moskwa, założyciel teatru K2 odpowiedzialny za kampanie reklamowe oraz działania marketingowe wspierające przedsięwzięcie, współpracuje z TBWA/Telescope w celu przygotowania...

3 listopada 2004

Anna Geryło dołączyła do domu mediowego Optimedia

Anna Geryło dołączyła do zespołu domu mediowego Optimedia Poland. Objęła stanowisko TV media buyera. Ostatnio związana była z domem mediowym...

3 listopada 2004

Bezpłatne "Metro" Agory wprowadza codzienne wydanie krajowe

"Metro", bezpłatny dziennik Agory SA, od 15 listopada br. zwiększa zasięg i będzie się ukazywać codziennie, od poniedziałku do piątku,...

3 listopada 2004

AMS na zlecenie Galerii Centrum realizuje kampanię na autobusach miejskich

Od 26 października trwa kampania reklamowa Galerii Centrum przygotowana przez AMS. Działania, które potrwają co najmniej miesiąc, wykorzystują powierzchnie typu...

3 listopada 2004

TP SA informuje w kampanii reklamowej o obniżce cen połączeń na komórki

Telekomunikacja Polska SA rozpoczyna intensywną dwumiesięczną ogólnopolską kampanię, w której komunikuje znaczącą obniżkę cen za połączenia z telefonów stacjonarnych na...

3 listopada 2004

TVP prowadzi kampanię wizerunkową "Wiadomości"

Telewizja Polska rozpoczęła kampanię reklamową programu informacyjnego "Wiadomości" na nośnikach reklamy zewnętrznej, w tym między innymi na siatkach wielkoformatowych (np....

3 listopada 2004

Szczygieł szefem reporterów "Wyborczej", Goźliński szefem "Dużego Formatu"

Mariusz Szczygieł został szefem działu reportażu "Gazety Wyborczej". Jednocześnie mianowano go zastępcą szefa "Dużego Formatu", poniedziałkowego dodatku "Wyborczej". Szczygieł od...

3 listopada 2004

Joanna Kazak zacznie pracę w Brand Connection

Joanna Kazak, która w piątek rozstała się z Optimum Media OMD, została zatrudniona w Brand Connection. Agencja nie ujawnia jeszcze,...

3 listopada 2004

Renata Wysocka zaczęła pracę w RRM

Renata Wysocka została zatrudniona na stanowisku doradcy działu obsługi klienta w RRM - domu sprzedaży Radia Zet i Radiostacji. Wysocka...

3 listopada 2004

TBWA/PR obsłuży gazetkę dla klientów wydawaną przez Volvo

Agencja TBWA/PR bedzie się zajmowała obsługą public relations gazetki dla klienta wydawanej przez Volvo. Jak informuje Magda Szczygieł, specjalista do...

3 listopada 2004

Ziaja Ltd. wprowadza i promuje lek OTC Dikloziaja

Firma Ziaja Ltd. Zakład Produkcji Leków wprowadziła na rynek markę leku OTC Dikloziaja, prowadzi działania promocyjne wspierające sprzedaż tego produktu....

3 listopada 2004

Dwóch nowych media plannerów w dziale radiowym CR Media Consulting

Dział radiowy CR Media Consulting zasiliły dwie nowe osoby: Maria Karas i Monika Bednarska, które objęły stanowiska media plannerów. Monika...

3 listopada 2004

Piotr Gałęzowski przechodzi z RRM do działu radiowego Agory SA

Piotr Gałęzowski, obecnie menedżer ds. sponsoringu i akcji specjalnych Radiostacji w RRM, domu sprzedaży Radia Zet i Radiostacji, przejdzie 1...

3 listopada 2004

Mediaedge:cia przygotowało drugą kampanię podgrzewanych koców Imetec

Rozpoczęła się druga w Polsce kampania reklamowa podgrzewanych koców marki Imetec. Celem kampanii jest wzrost sprzedaży produktu, którego pierwsza kampania...

3 listopada 2004

Uno Fresco Tradex podpisała umowę z PanMedia Western

Firma Uno Fresco Tradex, producent m.in. bakalii Bakalland, podpisała umowę z domem mediowym PanMedia Western. Jak powiedział Grzegorz Osóbka, project...

3 listopada 2004

Men at Work tworzy dział dla HoReCa

Agencja marketing services Men at Work stworzy strukturę dostarczającą klientom usługi dla kanału HoReCa. Na jej czele stanie Łukasz Solarski,...

3 listopada 2004

Whirlpool Polska powierza obsługę PR agencji Point of View

Whirlpool Polska, producent sprzętu AGD, przeniósł obsługę w zakresie komunikacji PR z agencji Spin Communications do agencji Point of View....

3 listopada 2004

"Pani Domu" będzie ukazywać się ze stałym dodatkiem "ABC Pani Domu"

Tygodnik "Pani Domu" wydawany przez Axel Springer Polska będzie ukazywać się ze stałym dodatkiem "ABC Pani Domu". Suplement będzie dodawany...

3 listopada 2004

21 firm badawczych dostało certyfikaty jakości

W wyniku kontroli w ramach III edycji audytu Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów przyznane zostały certyfikaty jakości 21 firmom. Program...

4 listopada 2004

Nestle reklamuje nowe warianty Princessy Gold

Nestle rozpoczyna kampanię reklamową wafelków Princessa Gold. Pomysły kreatywne do kampanii przygotowała i zrealizowała agencja Lowe GGK. Reklama przedstawia trzy...

4 listopada 2004

Agnieszka Jezierska nowym dyrektorem artystycznym Lowe GGK, dalsze zmiany w dziale kreacji

Agnieszka Jezierska została nowym dyrektorem artystycznym agencji Lowe GGK. Wcześniej pracowała w agencji J. Walter Thompson/Parintex na takim samym stanowisku....

4 listopada 2004

Batogowski dyr. zarządzającym Scholz & Friends, Wyrzykowski rozpoczyna niezależną działalność

Oficjalnie została już potwierdzona informacja (którą podawaliśmy w DS "MMP" 29 października) o objęciu z początkiem listopada przez Piotra Batogowskiego...

4 listopada 2004

W grudniu ukażą się "Gwiazdka" i "Złota Setka" - cykliczne dodatki "Super Expressu"

Do grudniowych wydań "Super Expressu" zostaną dołączone tradycyjnie dodatki "Gwiazdka" i "Złota Setka". Oba ukażą się w osobnych grzbietach, "Gwiazdka"...

4 listopada 2004

Mokate poszerza linię kawy 3w1 NYCoffee

Mokate wprowadza na rynek nowy wariant kawy typu 3w1 (kawa rozpuszczalna z cukrem i śmietanką) NYCoffee latte - kawę z...

4 listopada 2004

TBWA uczestniczy w akcji "Rzuć palenie", w przyszłym roku planuje kampanię antynikotynową

Agencja TBWA przyłączyła się do akcji "Rzuć palenie razem z nami" organizowanej przez fundację Promocja Zdrowia. 18 listopada, w Światowym...

4 listopada 2004

Katarzyna Sasim została zatrudniona w Media Concept

Katarzyna Sasim została zatrudniona w domu mediowym Media Concept na stanowisku media plannera. - Jesteśmy w trakcie budowania nowych struktur,...

4 listopada 2004

Olympus wprowadza nowe aparaty fotograficzne na rynek

Olympus Polska Sp. z o.o. rozpoczął kampanię reklamową wprowadzającą nową linię aparatów cyfrowych Mju-mini Digital. Jest to cyfrowy aparat fotograficzny...