M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

8 listopada 2004

Przychody Interii za trzy kwartały wzrosły do 18 mln zł

Interia.pl SA uzyskała 18 mln zł przychodów w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy br. Oznacza to wzrost o 43 proc. w...

8 listopada 2004

O2.pl startuje z usługą taniej telefonii internetowej

Spółka O2.pl, właściciel portalu O2.pl i komunikatora Tlen.pl, uruchamia usługę telefonii internetowej. Usługa oferowana będzie pod marką Tlenofon, a jej...

8 listopada 2004

Corporate Profiles Consulting zamierza wzmocnić zespół konsultantów

Corporate Profiles Consulting zajmująca się brand consultingiem planuje w najbliższym czasie poszerzyć zespół konsultantów o nowe osoby. - To wynik...

8 listopada 2004

"Viva!" z dodatkiem męskim, wkrótce z kolekcją na VCD "Viva! Biografie"

Dwutygodnik "Viva!" (Edipresse Polska) po raz pierwszy przygotował rozbudowany dodatek męski. Pod własnym tytułem "Męski styl", o objętości 30 stron,...

8 listopada 2004

"Poradnik Domowy" inauguruje konkurs w ramach programu Fundacji Batorego

W grudniowym wydaniu "Poradnika Domowego" (Agora SA), który trafi do sprzedaży 10 listopada, rozpocznie się kilkumiesięczny konkurs. Każdy czytelnik, który...

8 listopada 2004

Grupa Agora w III kwartale br. wypracowała 16,4 mln zł zysku netto

Z najnowszych danych finansowych spółki Agora SA wynika, że w III kwartale br. firma zanotowała 16,4 mln zł zysku netto...

8 listopada 2004

Peter Russell odejdzie ze stanowiska dyr. kreatywnego DDB Warszawa

Peter Russell, joint creative director agencji reklamowej DDB Warszawa, zakończy pracę w firmie w styczniu 2005 r. Jego obowiązki przejmą...

8 listopada 2004

Lowe GGK rozpoczyna obsługę budżetu reklamowego marki Converse

Agencja reklamowa Lowe GGK rozpoczęła współpracę z firmą Converse, producentem obuwia i odzieży sportowej. Do zadań agencji należy przygotowanie kampanii...

8 listopada 2004

"Dzień dobry" współpracuje z warszawskim Centrum Handlowym "Reduta"

"Dzień dobry" (wydawnictwo DD Media) przygotowało we współpracy z warszawskim Centrum Handlowym "Reduta" 16-stronicowe wydanie specjalne. Jego odbiorcami byli odwiedzający...

8 listopada 2004

Pollux promuje nowy zapach perfum Yves Saint Laurent Cinema

Spółka Pollux, dystrybutor kosmetyków, rozpoczął kampanię reklamową nowego zapachu marki Yves Saint Laurent Cinema. W kampanii reklamowej wykorzystywany jest wielkoformatowy...

8 listopada 2004

Lavazza wykorzysta w reklamach zdjęcia Erwina Olafa

Najnowsza kampania reklamowa marki Lavazza w Polsce wykorzystuje zdjęcia znanego holenderskiego fotografa Erwina Olafa. Są to prace, które znalazły się...

8 listopada 2004

"Newsweek" najlepiej sprzedającym się tygodnikiem opinii w sierpniu br.

"Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) okazał się w sierpniu br. najlepiej sprzedającym się tygodnikiem opinii wg najnowszego raportu ZKDP. Tym...

8 listopada 2004

Unilever przekazuje europejski budżet mediowy do MindShare, w Polsce bez zmian

Sieć domów mediowych MindShare wygrała przetarg na obsługę wartego miliard euro paneuropejskiego budżetu mediowego koncernu Unilever. Według nieoficjalnych informacji rozstrzygnięcie...

8 listopada 2004

Anna Magdziarz pełni obowiązki naczelnej miesięcznika "Olivia"

Anna Magdziarz pełni obowiązki redaktor naczelnej miesięcznika "Olivia" (Axel Springer Polska). Zastąpiła na tym stanowisku Wandę Biernacką-Conrad. Anna Magdziarz ostatnio...

8 listopada 2004

Piotr Szymański dyr. ds. produkcji w Hachette Filipacchi Polska

Piotr Szymański został dyrektorem ds. produkcji w Hachette Filipacchi Polska. W latach 1995-2004 był związany z wydawnictwem Media Express, w...

8 listopada 2004

Gruppa 66/Ogilvy zrealizowała pierwszy lokalny projekt dla Motoroli

Agencja reklamowa Gruppa 66/Ogilvy przygotowała pierwszy lokalny projekt reklamowy dla marki Motorola. Dziś rusza najnowsza kampania reklamowa telefonu Motorola V600....

8 listopada 2004

Magdalena Kruszewska szefem marketingu połączonych spółek GlaxoSmithKline

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline (GSK) rozpoczął proces połączenia dwóch spółek działających w Polsce w strukturze firmy - GSK Pharmaceuticals i GSK...

8 listopada 2004

GE Money Bank SA rozpoczął prace nad nowym wizerunkiem marki GE

GE Capital Bank i GE Bank Mieszkaniowy, które pod koniec br. połączą się w jedną strukturę GE Money Bank SA,...

8 listopada 2004

Kanał AXN uruchamia nową stronę internetową z dodatkowymi funkcjami interaktywnymi

Kanał AXN (HBO Polska) uruchamia nową stronę internetową. W porównaniu z dotychczasową została ona wzbogacona o materiały dotyczące programu tej...

8 listopada 2004

Reklamy Heyah pojawią się na samolotach i airboardach

Rozpoczęła się kolejna część kampanii wizerunkowej marki telefonii komórkowej Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa). Według marketera zaplanowana została z myślą o...

8 listopada 2004

Peppermint Medical i Universal McCann przygotowały kampanię leku Magvit B6

Peppermint Medical, dział agencji reklamowej Peppermint, przygotował strategię i kreację działań reklamowych (zarówno ATL, jak i marketing services) dla marki...

8 listopada 2004

Warszawskie biuro White & Case wyróżnione w konkursie Professional Marketing Forum

Warszawskie biuro firmy prawniczej White & Case zostało uhonorowane drugim wyróżnieniem w konkursie Professional Marketing Forum Central & Eastern Europe...

8 listopada 2004

Frohmberg Studio rozpoczyna współpracę z BabyOno

Agencja Frohmberg Studio przygotowała kampanię reklamową dla BabyOno - producenta akcesoriów dziecięcych marki BabyOno. Obejmie ona wyłącznie prasę - tytuły...

8 listopada 2004

Według PRoto media najczęściej wspominały o TBWA/PR

Ukazał się drugi raport PRoto podsumowujący publikacje w mediach dotyczące public relations. Od 1 do 31 października ukazało się 48...

8 listopada 2004

Stowarzyszenie Promocji Zdrowia pozwie koncerny tytoniowe do sądu

Polskie Stowarzyszenie Promocji Zdrowia i Edukacji Zdrowotnej w Środowisku Pracy zamierza wystąpić do Sądu Rejonowego w Krakowie z pozwem zbiorowym...

8 listopada 2004

Według Starlink rynek reklamy telewizyjnej wzrósł w br. o 9,7 proc.

Po trzech kwartałach br. wpływy reklamowe stacji telewizyjnych w Polsce wyniosły 1 mld 510,4 mln zł, czyli o 9,7 proc....

8 listopada 2004

Mather Communications kompletuje zespół kreacji do obsługi PKN Orlen

Agencja reklamowa Mather Communications, należąca do Ogilvy Group Poland, zatrudniła trzy nowe osoby w dziale kreatywnym. Są to: Magda Trojanowska...

8 listopada 2004

Top Secret prowadzi działania promocyjne skierowane do studentów

Łódzka agencja interaktywna Energe21 przygotowała kampanię internetową dla marki odzieżowej Top Secret (spółki Redan SA). Jest to trzecia kampania online'owa...

8 listopada 2004

Według badań ARC Polacy wciąż lubią akcje promocyjne

Prawie 40 proc. Polaków kupuje pod wpływem akcji promocyjnych produkty spożywcze, wynika z badań ARC Rynek i Opinia. Co czwarty...

9 listopada 2004

Nowy wariant Kit Kata wspierany BTL-em

Nestle Polska wprowadziło na rynek nową wersję batona Kit Kat - wersję z białą czekoladą Kit Kat White. Autorem materiałów...

9 listopada 2004

Deutsche Bank promuje produkty inwestycyjne, chce wykorzystać szum wokół dużych prywatyzacji

Deutsche Bank PBC SA rozpoczął nową kampanię reklamową swoich produktów inwestycyjnych pod hasłem: "Nie podamy Ci kawy". Kampania nie wskazuje...

9 listopada 2004

"Puls Biznesu" z dodatkiem "Supermarket News" poświęconym brytyjskim inwestycjom w Polsce

Dwutygodnik dla menedżerów handlu detalicznego "Supermarket News" (Trade Press) wydał dodatek specjalny poświęcony inwestorom z Wielkiej Brytanii działającym w Polsce....

9 listopada 2004

Mieszko SA kończy przygotowania do półrocznej kampanii

Producent słodyczy Mieszko SA rozpocznie 25 listopada półroczną kampanię reklamową. Kampania zaplanowana jest w dwóch etapach - pierwszy potrwa do...

9 listopada 2004

Kaliszanka reklamuje wafle Grześki w nowych opakowaniach

FPC Kaliszanka Sp. z o.o. rozpoczęła dwumiesięczną kampanię reklamową w telewizji, prasie i outdoorze, której celem jest poinformowanie o zmianie...

9 listopada 2004

Radio RMF FM wciąż najchętniej słuchaną stacją według SMG/KRC

Ostatnie wyniki badań SMG/KRC Millward Brown potwierdzają, że RMF FM jest najchętniej słuchaną stacją radiową w Polsce. Na drugim miejscu...

9 listopada 2004

Tequila/Digital buduje dział obsługi klienta, realizuje już pierwsze projekty

Agencja interaktywna Tequila/Digital zatrudniła pierwszych account managerów w dziale obsługi klienta. Zespół tworzą obecnie Maciej Kaliciński (poprzednio współwłaściciel agencji reklamowej...

9 listopada 2004

Marta Maruszczak nową redaktor naczelną miesięcznika "Mam dziecko"

Marta Maruszczak została nową naczelną miesięcznika dla rodziców "Mam dziecko" w Wydawnictwie Bauer. Jej poprzedniczka Beata Czuma-Banecka odeszła ze stanowiska...

9 listopada 2004

Stratosfera zwiększa roczne obroty o 25 procent

Stratosfera, firma specjalizująca się w strategicznym doradztwie marketingowym, spodziewa się w tym roku 25-proc. wzrostu obrotów w stosunku do roku...

9 listopada 2004

Demo Effective Launching realizuje jednocześnie siedem kampanii

Agencja Demo Effective Launching z Krakowa pobiła swoisty rekord - w listopadzie na antenach telewzji jest równocześnie emitowanych aż siedem...

9 listopada 2004

NetSprint zwiększył zasięg linków sponsorowanych dzięki współpracy z portalem Gery.pl

Spółka NetSprint, właściciel wyszukiwarki o tej samej nazwie, rozpoczęła współpracę z Gery.pl. Portal Gery.pl został wzbogacony o wyszukiwarkę NetSprint, oferując...

9 listopada 2004

Nitro wprowadza na rynek pakiety z grami na telefon w pudełkach

Firma Platforma Rozrywki Mobilnej "Nitro" Sp. z o.o. pod koniec miesiąca zamierza wprowadzić na rynek gry Java na telefony komórkowe...

9 listopada 2004

Hachette w 2005 r. wyda na promocję blisko 12 mln zł, w planach nowy tytuł

Wydawnictwo Hachette Filipacchi Polska planuje w przyszłym roku przeznaczenie na działania promocyjne swoich magazynów 11-12 mln zł. Najsilniej wspieranymi tytułami...

9 listopada 2004

Trzebiatowski wiceprezesem ENPA, Izba Wydawców Prasy jej pełnoprawnym członkiem

Marek Trzebiatowski, prezes Gazety Pomorskiej Media, wydawcy "Gazety Pomorskiej", członek zarządu Izby Wydawców Prasy, został wiceprezesem ENPA, europejskiego stowarzyszenia wydawców...

9 listopada 2004

Canal Plus Sport pokaże mecze koszykarskiej Euroligi

Spółka Canal Plus Cyfrowy, właściciel stacji Canal Plus Sport, finalizuję umowę z firmą Bonivest w sprawie transmisji meczów rozgrywek koszykarskiej...

9 listopada 2004

Jan Żytko obejmie funkcję dyrektora marketingu Wyborowej SA

Jan Żytko obejmie w połowie listopada stanowisko dyrektora marketingu firmy Wyborowa SA. Do 2001 r. przez pięć lat pełnił on...

9 listopada 2004

Tytuł "CIO" wzbogaci portfolio IDG

Wydawnictwo IDG dołączy do części nakładu "CXO" nowy tytuł skierowany do szefów działów informatyki. Debiut dwumiesięcznika "CIO" zaplanowany jest na...

9 listopada 2004

MPG Media Planning chce w 2005 r. zwiększyć wolumen zakupowy o 50 proc.

Dom mediowy MPG Media Planning zamierza w przyszłym roku zwiększyć wolumen zakupowy agencji o 50 proc. - Mamy wyznaczone bardzo...

9 listopada 2004

El2 przygotował promocję SMS dla Eurolines

Spółka EL2, integrator rozwiązań marketingu mobilnego, przygotowała promocję SMS dla Eurolines (operator międzynarodowych połączeń autokarowych). Nagrodami są m.in. bilety do...

9 listopada 2004

Dwutygodnik "cafe tv" zadebiutował na rynku prasy w Trójmieście

Ukazał się pierwszy numer dwutygodnika "cafe tv". W nakładzie 50 tys. egz. pismo rozdystrybuowano bezpłatnie w Trójmieście. Kolejny numer "cafe...

9 listopada 2004

Coty Polska promuje nowy zapach Adidas Game Spirit

Koncern Coty Polska wprowadził na rynek nowy zapach marki Adidas Game Spirit. Kosmetyk kierowany jest do młodych, aktywnych mężczyzn, mieszkających...