M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

10 listopada 2004

Eskadra i SAR ogłosiły piątą edycję konkursu Media Trendy

Eskadra sp. z o.o. we współpracy ze Stowarzyszeniem Agencji Reklamowych (SAR) organizuje piątą edycję konkursu Media Trendy. Do końca grudnia...

10 listopada 2004

Tomasz Misiak został interactive directorem 4fun.tv

Tomasz Misiak objął stanowisko interactive directora 4fun.tv, polskiej interaktywnej i rozrywkowej stacji telewizyjnej dla młodzieży. Misiak odpowiedzialny będzie za dalszy...

10 listopada 2004

Sieć Mars zamierza zwiększyć o 20 proc. wydatki na reklamę w 2005 r.

Sieć sklepów AGD-RTV Mars stawia na rozbudowę firmowych salonów. Obecnie Mars ma 320 salonów sprzedaży. - Chcemy, by na koniec...

10 listopada 2004

Nordea promuje w prasie lokaty w formie polis ubezpieczeniowych

Nordea Bank Polska rozpoczął kampanię reklamową wspierającą sprzedaż polis ubezpieczeniowych Nordea Profit Plus. Hasło kampanii brzmi: "Więcej niż lokata", a...

10 listopada 2004

Renault Polska rozpoczyna kampanie reklamowe Megane Grandtour i Thalii

Renault Polska rozpoczyna dwie kampanie mediowe. Obie potrwają ok. trzech tygodni, jedna dotyczy samochodu Megane Grandtour, druga - modelu Thalia....

10 listopada 2004

Era, Idea Prokom Open i Otylia Jędrzejczak prowadzą w konkursie DeMeS

Zakończył się pierwszy etap wyboru zwycięzców pierwszego konkursu marketingu sportowego, którego organizatorem jest Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Zwycięzcy otrzymają statuetki...

10 listopada 2004

Chilli zrealizuje najnowszy projekt samplingowy dla Primy SA

Producent kawy Prima SA podjął decyzję o związaniu promocji dwóch marek ze swojego portfolio Primy Fantazja i Primy Niebieskiej z...

10 listopada 2004

Panasonic przekazał budżet mediowy w Europie sieci Vizeum

Panasonic przesunął swój paneuropejski budżet mediowy (wyceniany obecnie na 60 mln dol.) do sieci domów mediowych Vizeum. - Nie moge...

10 listopada 2004

Czwarta edycja Akademii Fox Kids/Jetix zaplanowana na wiosnę 2005 r.

Czwarta edycja projektu Akademia Fox Kids/Jetix planowana jest na wiosnę 2005 r. Na bieżący rok przewidziano trzy edycje tego eventu....

10 listopada 2004

Możliwe przejęcie Motor-Presse Polska przez G+J Polska?

Wydawnictwo Motor-Verlage prowadzi negocjacje z wydawnictwem G+J w sprawie sprzedaży firmy lub części jej udziałów. Doniesienia o trwających rozmowach potwierdziła...

10 listopada 2004

Wydawnictwo Firma Perfekt wydało pierwszy numer "Wodnego Świata"

Na rynku zadebiutował miesięcznik "Wodny Świat". Pismo poświęcone sportom i turystyce wodnej, wędkarstwu i ekologii ukazało się w nakładzie 15...

10 listopada 2004

Marquard będzie obudowywał marki swoich magazynów

Marquard Media Polska w przyszłym roku zamierza obudowywać marki swoich magazynów wydaniami specjalnymi i dodatkami. Według przyjętych założeń w przyszłym...

10 listopada 2004

Tomasz Wincenciak będzie koordynatorem sprzedaży bezpośredniej "Metropolu"

Tomasz Wincenciak objął stanowisko koordynatora sprzedaży bezpośredniej w spółce TPP, wydawcy bezpłatnego dziennika "Metropol". Ostatnio związany był z agencją MM...

10 listopada 2004

Getin wprowadza dwie nowe marki - Getin Bank i DomBank

Getin Holding SA, którego prezesem i większościowym akcjonariuszem jest jeden z najbogatszych biznesmenów w Polsce Leszek Czarnecki, na bazie przejętego...

10 listopada 2004

KRRiTV apeluje do Ostrowskiego, aby zrezygnował z rady nadzorczej TVP

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) zaapelowała do Marka Ostrowskiego, aby zrezygnował z członkostwa w radzie nadzorczej TVP SA. Danuta...

10 listopada 2004

Faxe Polska wprowadza nowe marki i udoskonala system dystrybucji

Firma Faxe Polska, importer duńskiego piwa marki Faxe, która niedawno wybrała agencję reklamową Ad Fabrika FCB do stworzenia pierwszej kampanii...

10 listopada 2004

Ruszyły kampanie reklamowe Mercedesa Sprintera i Vito oraz Chryslera Voyagera

Firma DaimlerChrysler Automotive Polska rozpoczęła dwie równoległe kampanie reklamowe swoich samochodów. Pierwsza z nich dotyczy samochodów dostawczych Mercedes Sprinter oraz...

10 listopada 2004

Grey i MediaCom realizują nową kampanię kawy Prima Finezja

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa i dom mediowy MediaCom Warszawa realizują nową kampanię reklamową kawy Prima Finezja (Prima SA). Celem...

10 listopada 2004

AmerSport planuje otwarcie kolejnych sklepów i rozwinięcie produkcji w Polsce

AmerSport, właściciel marki Converse (obuwie, odzież i akcesoria sportowe), zamierza do końca roku 2005 otworzyć w Polsce ok. 30 nowych...

10 listopada 2004

Gruppa 66/Ogilvy rozpocznie współpracę z producentem serów Galbani

Nowym klientem sieciowym agencji reklamowej Gruppa66/Ogilvy została firma Galbani - największy włoski producent serów. Zakres współpracy obejmie opracowanie strategii komunikacji...

10 listopada 2004

Iwona Dynowska rozpoczęła pracę w Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych

Iwona Dynowska, która ostatnio pełniła funkcję presidenta domu mediowego MPG Media Planning, rozpoczęła pracę w Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych (SAR). Jak...

10 listopada 2004

Sarantis Polska planuje wybór domu mediowego

Firma Sarantis Polska (dawniej S.D. PackPlast International SA) planuje wybór domu mediowego do obsługi przyszłorocznych kampanii reklamowych. Jak powiedziała dyrektor...

10 listopada 2004

Bartosz Porszt w zespole Call Center Poland

Bartosz Porszt dołączył do zespołu firmy telemarketingowej Call Center Poland na stanowisku account executive. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania UW i...

10 listopada 2004

Międzynarodowa grupa komunikacji marketingowej bliska inwestycji w HYPERmedia

Jeden z międzynarodowych holdingów komunikacji marketingowej jest bardzo bliski zakończenia negocjacji w sprawie inwestycji w agencję interaktywną HYPERmedia - dowiedzieliśmy...

10 listopada 2004

Produkt Roku podpisuje umowę z TNS OBOP

Spółka Produkt Roku, która zajmie się organizacją badania konsumentów mającego na celu wyłonienie najlepiej zapowiadających się innowacji produktowych, podpisała bezterminową...

10 listopada 2004

Publicis przygotowała kampanię reklamową dla Garnier Ultra-Lift

Agencja reklamowa Publicis przygotowała kampanię telewizyjną kremu Garnier Ultra-Lift (Grupa L'Oreal). Jej przedmiotem jest zaprezentowanie nowej formuły kremu Garnier Lift....

22 listopada 2004

Onet i Alpin Media uruchamiają akcję promocyjną "SKIexpert"

Portal Onet.pl i Alpin Media (wydawca gazety "SKI Magazyn") organizują akcję pod hasłem "SKIexpert". Serwis skiexpert.onet.pl ma za zadanie popularyzować...

22 listopada 2004

O2.pl uruchamia tańszą usługę wdzwanianego dostępu do internetu

O2.pl Sp. z o.o. uruchamia nową, tańszą usługę wdzwanianego dostępu do internetu. Usługa TlenDostęp Taniej ma pozwolić internautom na oszczędności...

22 listopada 2004

CCC SA promuje swoją ofertę publiczną

CCC SA, właściciel sieci sprzedaży obuwia, prowadzi kampanię wspierającą ofertę publiczną, w ramach której w najbliższych dniach przeprowadzone zostaną zapisy...

22 listopada 2004

Ukazał się pilotażowy numer "Rynku Zdrowia"

Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości wydało "Rynek Zdrowia". Magazyn skierowany jest do kadry medycznej, dyrektorów szpitali, szefów klinik, przedstawicieli zaopatrzenia medycznego...

22 listopada 2004

Pierwsza kampania reklamowa marki Olay (P&G)

Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek markę kosmetyków pielęgnacyjnych do twarzy Olay należącą do koncernu Procter &...

22 listopada 2004

Silver Screen i Best podpisały nową umowę, zmiany w ofercie

Sieć kin Silver Screen i Best Marketing Promotion Agency (Best) podpisały nową trzyletnią umowę o wyłącznej współpracy w zakresie sprzedaży...

22 listopada 2004

Cenos promuje pierwszą obrandowaną sól w Polsce

Cenos wprowadził na rynek sól morską pod marką O'Sole. Do każdych 12 opakowań soli w ramach promocji dołączany jest budzik....

22 listopada 2004

"Życie na Gorąco" na jubileusz 10-lecia podniesie nakład do 1 mln egz.

Tygodnik "Życie na Gorąco" (Wydawnictwo Bauer) ukaże się w podniesionym do 1 mln egzemplarzy nakładzie. W ten sposób tytuł będzie...

22 listopada 2004

Magazyn "Dzień dobry Student" w dopracowanej formule

DD Media, wydawca gazety "Dzień dobry", wprowadziło na rynek 5. numer kwartalnika "Dzień dobry Student", który wg wydawcy osiągnął dopracowaną...

22 listopada 2004

Magazyny Hachette wsparte promocją i z dodatkami

Bieżące numery magazynów Hachette Filipacchi Polska otrzymały wsparcie marketingowe w postaci dodatku oraz promocji w mediach. "Elle" z czwartą z...

22 listopada 2004

Imperial Tobacco wprowadza markę papierosów Maxim

Firma tytoniowa Imperial Tobacco Polska SA wprowadza na rynek nową międzynarodową markę papierosów Maxim w dwóch wariantach: Original (full flavour)...

22 listopada 2004

Gruppa66/Ogilvy realizuje kolejny konkurs konsumencki dla Pall Mall

Agencja reklamowa Gruppa66/Ogilvy na zlecenie firmy tytoniowej British American Tobacco Polska SA (BAT) realizuje kolejny konkurs konsumencki wspierający markę papierosów...

22 listopada 2004

Philip Morris wprowadza nowe papierosy Red & White Menthol

Philip Morris Polska SA wprowadza na rynek nowy, trzeci z kolei, wariant papierosów Red & White Menthol. Jest to międzynarodowa...

22 listopada 2004

Animex zmienił kształt strony poświęconej marce Tygryski

Grupa Animex zmieniła kształt strony www.tygryski.pl poświęconej produktom dla dzieci firmowanym logo Tygryska (parówki, pasta z szynki i pasztet). Na...

22 listopada 2004

Ogilvy Brand Consulting skupiła się na klientach Grupy Ogilvy w br.

Ogilvy Brand Consulting, działająca od marca br. wyspecjalizowana jednostka doradcza w Grupie Ogilvy Polska, realizowała w br. projekty z zakresu...

22 listopada 2004

Phoenix Media chce ogłoszenia upadłości wydawcy "Życia"

Firma Phoenix Media złożyła w sądzie wniosek o ogłoszenie upadłości firmy Dom Wydawniczy "Życie", wydawcy dziennika "Życie". Jednocześnie w sądzie...

22 listopada 2004

Marlena Janecka dyrektorem marketingu działu DAP w Philips Polska

Marlena Janecka jest nowym marketing & product managerem DAP (Domestic Appliances and Personal Care) w firmie Philips Polska. Zastąpiła na...

22 listopada 2004

Ciszewski PR pracuje dla Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych

Agencja Ciszewski PR pozyskała nowego klienta - Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych - Technologie Informatyczne Sp. z o.o. Agencja będzie odpowiadać...

22 listopada 2004

Global Group buduje wizerunek firmy i jej produktów

Global Group Sp. z o.o., w skład której wchodzą Global Cosmet SA (producent kosmetyków Apart, Bobini), Global Pollena SA (producent...

22 listopada 2004

GlaxoSmithKline reklamuje pasty i szczoteczki Aqua Fresh Extreme Clean

Ruszyła kampania promocyjna szczoteczek i past do czyszczenia zębów i języka Aqua Fresh Extreme Clean. Szczoteczka wyposażona jest w specjalne...

22 listopada 2004

22 polskie prace przeszły preselekcję w konkursie reklamowym Epica

22 prace z Polski zostały zakwalifikowane do właściwej części konkursu po tzw. preselekcji w międzynarodowym konkursie reklamy Epica. Na liście...

22 listopada 2004

"Puls Biznesu" po raz pierwszy zakończy rok z zyskiem

Bonnier Business Polska, wydawca ekonomicznego dziennika "Puls Biznesu", przewiduje, że po raz pierwszy w swojej historii zakończy rok z dodatnim...

22 listopada 2004

Piotr Pokrzywa we władzach wspólnego projektu Fon SA i DW Życie

Piotr Pokrzywa ma znaleźć się we władzach nowej spółki utworzonej przez spółkę Fon SA (właściciela sieci stacji radiowych) i Dom...

22 listopada 2004

Expert Monitor przejął serwisy kinowe od ES-MEDIA

Firma badawcza Expert Monitor przejęła od ES-MEDIA serwisy www.boxoffice.pl i www.es.pl. Na mocy umowy Expert Monitor został odpowiedzialny za administrowanie...