M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

22 listopada 2004

Ruszyła kampania prosprzedażowa Peugeota

Peugeot reklamuje w prasie, radiu i telewizji modele samochodów wyprodukowane w 2004 r. Kampania ma doprowadzić do zwiększenia ruchu w...

22 listopada 2004

Uzupełnienie: Euro RSCG Marketing House i Marlboro Adventure Team

W uzupełnieniu informacji podanej w ostatni piątek w DS "MMP" o akcji "Zimowa przygoda Marlboro Adventure Team" Philip Morrris SA...

22 listopada 2004

Germanos promuje zestawy hands-free do telefonów komórkowych

Sieć sprzedaży telefonów komórkowych Germanos prowadzi akcję promującą zestawy typu hands-free. Do końca listopada produkty te będą o 20 proc....

23 listopada 2004

Suzuki promuje model Liana na nośnikach outdoorowych

Suzuki Motor Poland rozpoczął kampanię outdoorową, której celem jest budowanie wizerunku modelu Suzuki Liana jako auta rodzinnego z bogatym wyposażeniem,...

23 listopada 2004

Onet zmienia cenniki reklamowe i uruchamia świąteczny pasaż handlowy

Onet.pl wprowadza nowy cennik usług reklamowych, jednocześnie oferując marketerom nowe narzędzie - OnetPower. Nowy cennik różni się od starego m.in....

23 listopada 2004

GlaxoSmithKline reklamuje w telewizji Panadol Baby

GlaxoSmithKline rozpoczął telewizyjną kampanię Panadolu Baby. To pierwsza od dawna kampania telewizyjna leku przeciwbólowego i przeciwgorączkowego dla dzieci. Jest ona...

23 listopada 2004

Lubella reklamuje makaron w saszetkach

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kolejną odsłonę kampanii Lubelli na bazie już wcześniej emitowanego spotu reklamowego pt. "Siedlisko". Nowa kampania...

23 listopada 2004

Dyrektor marketingu GSK Pharmaceuticals Krzysztof Wasilewski odchodzi z koncernu

Krzysztof Wasilewski, dotychczasowy dyrektor marketingu spółki GSK Pharmaceuticals, odchodzi z koncernu GlaxoSmithKline (GSK). Wasilewski rozstanie się z firmą od początku...

23 listopada 2004

Mi Promocja uruchamia sieć nośników w wagonach metra, start pierwszych kampanii

Spółka Mi Promocja, zajmująca się m.in. reklamą w pociągach InterCity i podmiejskich, uruchomiła sieć nośników reklamowych w wagonach warszawskiego metra....

23 listopada 2004

Proszek Jelp w nowym opakowaniu, zmiana wizerunku ma zwiększyć sprzedaż o jedną trzecią

Firma Danlind, producent proszku dla dzieci i alergików Jelp, zdecydowała o zmianie opakowania produktu. - W oparciu o wyniki badań...

23 listopada 2004

Przejęcie "Wiedzy i Życia" przez WSiP niemal przesądzone

Marek Jackiewicz, szef pionu czasopism Agory SA, nie komentuje naszych doniesień (DS "MMP" z 18 listopada br.) o negocjacjach Agory...

23 listopada 2004

Wola Park rozpoczyna zimową kampanię reklamową

Centrum handlowe Wola Park rozpoczęło zimową kampanię reklamową, którą przygotowała agencja DrimTimTim i dom mediowy Starlink. Pierwszy wielkoformatowy billboard z...

23 listopada 2004

Media współpracują z Otylią Jędrzejczak przy licytacji jej medalu

Media współpracują z mistrzynią olimpijską Otylią Jędrzejczak przy okazji licytowania jej złotego medalu. Otylia Jędrzejczak zaprosiła do współpracy "Przegląd Sportowy",...

23 listopada 2004

Murator rozpoczął publikację kwartalników "Dobre Wnętrze - Numer Specjalny"

"Dobre Wnętrze" (Wydawnictwo Murator) rozpoczęło publikację serii kwartalników "Dobre Wnętrze - Numer Specjalny". Pierwszy numer serii to "Modna Kuchnia", która...

23 listopada 2004

Agencja G7 przygotowała kampanię łososia norweskiego Norge

Agencja G7 przygotowała kampanię reklamową łososia norweskiego Norge, której celem jest promocja konsumpcji łososia norweskiego. Kampania prowadzona jest w tytułach...

23 listopada 2004

RRM zamierza podnieść ceny reklam w Radiostacji i Pakiecie Miejskim

RRM, dom sprzedaży Radia Zet i Radiostacji, zamierza w najbliższym czasie o kilkanaście procent podnieść ceny reklamy w sieci Radiostacja....

23 listopada 2004

Jerzy Brniak nowym prezesem BP Polska

Jerzy Brniak objął funkcję prezesa BP Polska. Przez wiele lat był członkiem zarządu BP Polska. Na stanowisku prezesa zastąpił Wojciecha...

23 listopada 2004

Ecco w Polsce może przekazać obsługę mediową do Initiative Warszawa

Duński producent obuwia Ecco rozstrzygnął europejski przetarg na obsługę mediową swojego budżetu reklamowego. W wyniku przetargu wybrano sieć Initiative Worldwide....

23 listopada 2004

Interia zorganizowała prapremierę wyników badań Megapanel PBI/Gemius

Portal Interia zorganizował dwudniową konferencję dla domów mediowych pt. "Siła internetu". Dokonał podczas niej prapremierowej prezentacji wyników długo oczekiwanego badania...

23 listopada 2004

PR Forum i gala Złotych Spinaczy 6 grudnia w Sheratonie

Związek Firm Public Relations organizuje doroczną konferencję PR Forum. Odbędzie się ona 6 grudnia w warszawskim hotelu Sheraton. W czasie...

23 listopada 2004

Aleksandra Szymańska pełni obowiązki szefa produktu ds. marketingu "Gali"

Aleksandra Szymańska została szefem produktu ds. marketingu tygodnika "Gala" (G+J Polska). Przejęła zakres obowiązków przebywającej na urlopie macierzyńskim Agnieszki Żukowskiej....

23 listopada 2004

Euro RSCG 4D wspomaga launch karmy Gourment Gold

Agencja marketing services Euro RSCG 4D wspomaga launch karmy dla kotów Gourment Gold z portfolio Nestle Polska. Do tej pory...

23 listopada 2004

Formuła "Gali" będzie modyfikowana, planowane widoczne wsparcie marketingowe

Tygodnik "Gala" (G+J Polska) będzie modyfikował formułę w ciągu najbliższych 3-4 miesięcy. Plany takie ujawnia Agata Materkowska, wydawca grupy pism...

23 listopada 2004

OgilvyOne przygotowała kolejne projekty dla GE Capital Banku

Firma marketing services OgilvyOne Worldwide zrealizowała kolejne dwa projekty dla GE Capital Banku (od początku 2005 r. ma zmienić nazwę...

23 listopada 2004

Życie Publishing ma zostać nowym wydawcą dziennika "Życie"

Spółka giełdowa Fon SA i fundusz inwestycyjny Forrest Equity Management zamierzają nawiązać współpracę w zakresie tworzenia wspólnej grupy mediowej na...

23 listopada 2004

SAP realizuje projekt marketingowy na podstawie referencji klientów

SAP Polska, dostawca aplikacji sieciowych wspomagających zarządzanie, prowadzi akcję marketingową, która opiera się na referencjach jej dotychczasowych klientów. Za jej...

23 listopada 2004

Procter & Gamble promuje kosmetyki marki Wella

Koncern Procter & Gamble rozpoczął kampanię reklamową linii kosmetyków ShockWaves Massive marki Wella. Celem kampanii jest promocja czterech nowych produktów...

23 listopada 2004

ZPR zmieniło format Radia Gold FM w Poznaniu na rockowy

Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe (ZPR SA) wprowadziły wczoraj nowy format w jednej z poznańskich stacji należących do grupy Time. Radio Eska...

23 listopada 2004

IAB bliskie przekształcenia się w związek pracodawców

Interactive Advertising Bureau Polska (IAB) może już na najbliższym nadzwyczajnym walnym zgromadzeniu członków zadecydować o zmianie formuły działalności. Podczas spotkania...

23 listopada 2004

Agnieszka Urbaniak i Jan Kunkowski zostali managerami w IQS and Quant Group

Agnieszka Urbaniak objęła funkcję research managera w zespole badań jakościowych firmy IQS and Quant Group. Z branżą badawczą związana jest...

23 listopada 2004

Moby Dick przygotował identyfikację dla Polskiej Izby Produktu Regionalnego i Lokalnego

Moby Dick Warszawa stworzył system identyfikacji dla Polskiej Izby Produktu Regionalnego i Lokalnego (PIPRiL). Jest to nowa instytucja samorządu gospodarczego,...

23 listopada 2004

Polkomtel reklamuje promocyjną ofertę Simplus Team

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię świąteczną dla Simplus Team (Polkomtel SA). Kampania nosi tytuł "Mnisi", jej pomysł kreatywny polega...

23 listopada 2004

Kampania PZL dla Żubra najlepsza w konkursie Effie 2004

Agencja reklamowa PZL otrzymała Grand Prix oraz złotą statuetkę za kampanię reklamową piwa Żubr (Kompania Piwowarska SA) pod tytułem "Mruczando"...

23 listopada 2004

Od stycznia "Forbes" zamiast "Profitu"

Grudniowy numer magazynu ekonomicznego "Profit" Axel Springer Polska ukazał się z dwiema okładkami: "Profit" i "Forbes", zwiastując tym samym alians...

24 listopada 2004

Hochland promuje akcją BTL-ową sery topione w plastrach

Hochland Polska Sp. z o.o. przygotował akcję BTL-ową w postaci konkursu pod hasłem "Serowa uczta w Paryżu" skierowanego do konsumentów...

24 listopada 2004

Alima-Gerber współpracuje z firmą Hero

Alima-Gerber SA, specjalista w dziedzinie produktów dla dzieci i niemowląt, podpisała umowę o współpracy z firmą Hero. W ramach umowy...

24 listopada 2004

Kolejna kampania przeciw sprzedaży alkoholu nieletnim

Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego "Browary Polskie" i Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych wspólnie przeprowadzą społeczną kampanię reklamową, której celem jest...

24 listopada 2004

Agros Nova przejmuje markę Dr Witt

Kierowana przez Roberta Niewiadomskiego Agros Nova Sp. z o.o., wicelider na polskim rynku soków i napojów, podpisała umowę z firmą...

24 listopada 2004

"Życie Warszawy" reklamuje dodatek, przymierza się do dużej kampanii

Spółka Dom Prasowy, wydawca "Życia Warszawy", prowadzi kampanię swego dodatku "Praca i Nauka". Wykorzystywane są nośniki w warszawskim metrze -...

24 listopada 2004

Trzeci, prorodzinny etap kampanii Western Union

Ruszył kolejny, trzeci etap kampanii wizerunkowej firmy Western Union świadczącej usługi transferów pieniężnych. Jej głównym celem, podobnie jak poprzednich części,...

24 listopada 2004

Agora SA planuje powtórzenie akcji sprzedaży książek w sieci sklepów Ikea

Agora SA zamierza ponownie przeprowadzić akcję sprzedaży kolekcji książek "Gazety Wyborczej" na terenie sieci sklepów Ikea. Prawdopodobnie projekt zostanie powtórzony...

24 listopada 2004

Diageo Polska wprowadza napój RTD Smirnoff Black Ice

Diageo Polska rozbudowuje swoją linię napojów alkoholowych z kategorii RTD (ready to drink) Smirnoff Ice o nowy, mocniejszy i droższy...

24 listopada 2004

Sprostowanie: Effie za Shella dla MediaComu

Dom mediowy MediaCom Warszawa, a nie, jak napisaliśmy w DS "MMP" z 23 listopada br., dom mediowy Starcom, otrzymał srebrną...

24 listopada 2004

Grudniowe "Avanti" w większym nakładzie, z dodatkiem męskim

Grudniowe wydanie "Avanti" (Agora SA) ukaże się w najbliższy piątek 26 listopada w zwiększonym nakładzie, do 250 tys. egzemplarzy. Numer...

24 listopada 2004

McHayes & StewardGroup uruchamia serwis dla firm FMCG

McHayes & StewardGroup, firma szkoleniowo-konsultingowa, świadcząca usługi wyłącznie firmom z branży FMCG, przygotowuje serwis www. Jego premiera zaplanowana jest na...

24 listopada 2004

Acxiom Polska analizuje otoczenie Stadionu Narodowego w Warszawie

Firma marketingu precyzyjnego Acxiom Polska na potrzeby planowanej budowy Stadionu Narodowego w Warszawie na zamówienie spółki Budowa i Zarząd Stadionu...

24 listopada 2004

Orlen rozważa poszerzenie swojego zaangażowania w sport o dyscyplinę masową

PKN Orlen rozważa zaangażowanie sponsoringowe w sport masowy. Do tej pory koncern koncentrował się na tym polu na rozwoju rajdowego...

24 listopada 2004

JCDecaux nie rezygnuje z inwestycji na rynku polskim

Światowy potentat reklamy zewnętrznej, francuska spółka JCDecaux, zamierza kontynuować swoje starania, których celem jest zwiększenie obecności w Polsce. - Nie...

24 listopada 2004

Jarosław Przybyła członkiem zarządu MobiJOY!

Jarosław Przybyła, dyrektor operacyjny agencji marketingu mobilnego MobiJOY!, został członkiem zarządu firmy. Oprócz niego w zarządzie są Piotr Długiewicz -...

24 listopada 2004

Era odpowiada na ofertę Jednej Idei, wprowadzając taryfę Era Jedyna

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era, postanowiła odpowiedzieć na wprowadzoną niedawno przez PTK Centertel ofertę Jedna Idea, wprowadzając dla abonentów...