M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

24 listopada 2004

IPO Cinema City na początku grudnia, większość pieniędzy z emisji na inwestycje w Polsce

Cinema City International N.V. przeprowadzi na początku grudnia ofertę publiczną. Cinema City będzie pierwszą spółką zagraniczną, która przeprowadzi swoją pierwszą...

24 listopada 2004

Heyah ustawia podświetlane łapy na kioskach

Marka Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa) rozpoczęła akcję ustawiania na wybranych kioskach podświetlanych kasetonów w kształcie łapy o wysokości 1,2 m....

24 listopada 2004

MPG Media Contacts zajmie się działaniami typu direct response

Agencja MPG Media Contacts należąca do grupy MPG będzie się zajmować działaniami typu direct response advertising, które dotychczas leżały w...

24 listopada 2004

Magazyn "EGX" od stycznia będzie miesięcznikiem

"EGX", dwumiesięcznik poświęcony gadżetom elektronicznym, od stycznia będzie się ukazywał jako miesięcznik. Pismo zadebiutowało na rynku w maju br., jego...

24 listopada 2004

Leo Burnett i Euro RSCG biorą udział w konkursie Eurobest

Dwie polskie agencje, Leo Burnett Warszawa i Euro RSCG Warsaw, nadesłały łącznie 18 prac do 17 edycji konkursu kreacji reklamowej...

24 listopada 2004

Andrzej Matuszyński odchodzi z Eurozetu

Andrzej Matuszyński, dyrektor badań i marketingu holdingu Eurozet, właściciela m.in. Radia Zet i Radiostacji, rozstał się z firmą. Nie udało...

25 listopada 2004

Sieć sklepów Mars wyda na kampanię reklamową w telewizji 2,5 mln zł

Sieć sklepów ze sprzętem RTV i AGD Mars rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową. Jej celem jest zachęcenie obecnych i przyszłych klientów...

25 listopada 2004

Grupa Ogilvy Polska wdraża nową metodologię Ogilvy Butterfly

Ogilvy Group Poland wprowadza nową metodologię pracy nad projektami komunikacji reklamowej pod nazwą Ogilvy Butterfly. Nowy program jest unowocześnieniem innej...

25 listopada 2004

ACNielsen wprowadzi Scan Track - narzędzie do badania promocji

Firma ACNielsen wprowadzi na rynek Scan Track - nowe narzędzie do badania skuteczności akcji promocyjnych w sieciach handlowych. Początkowo będzie...

25 listopada 2004

Kayah gwiazdą nowego konkursu radiowej Trójki

Radiowa Trójka rozpocznie 29 listopada br. nowy konkurs antenowy. Główną bohaterką projektu pod hasłem "Co jest grane?" będzie Kayah. Codziennie...

25 listopada 2004

Mediatouch wyda pierwszy numer magazynu "Surf it"

Wydawnictwo Mediatouch zaplanowało na 15 grudnia br. debiut dwumiesięcznika "Surf it". Pismo skierowane do miłośników windsurfingu, kitesurfingu, snowboardu i innych...

25 listopada 2004

Gałęzowski odpowiada za sprzedaż Tok FM i akcje specjalne w radiu Agory

Piotr Gałęzowski, dotychczas menedżer ds. sponsoringu i akcji specjalnych Radiostacji w RRM, obejmie stanowisko dyrektora sprzedaży Radia Tok FM w...

25 listopada 2004

"Życie Warszawy" chce wydać na reklamę dodatków blisko 1,3 mln zł

Dom Prasowy Sp. z o.o., wydawca dziennika "Życie Warszawy", rozpoczął przegląd ofert agencji reklamowych dotyczących kreacji kampanii reklamowych trzech dodatków...

25 listopada 2004

Katarzyna Labudda-Pieślak client managerem w Peppermint

Katarzyna Labudda-Pieślak objęła funkcję client managera w agencji Peppermint. Do jej zadań należy obsługa projektów adresowanych do młodzieży, m.in. dla...

25 listopada 2004

Ink & Company zorganizuje projekt konferencyjny dla WWF

Firma public relations Ink & Company podpisała umowę ze Światowym Funduszem na rzecz Przyrody (WWF) na organizację konferencji pod hasłem...

25 listopada 2004

Trzej polscy dystrybutorzy artykułów spożywczych połączyli siły

Trzech czołowych dystrybutorów artykułów spożywczych - BOS SA, DLS i Sygel/Jool SA - oficjalnie ogłosiło swoje połączenie. Do ubiegłego roku...

25 listopada 2004

V&P zorganizował imprezę otwarcia Tyskich Browarów Książęcych

Agencja reklamowa V&P przygotowała imprezę promocyjną w odrestaurowanym budynku starej młótowni na terenie Tyskich Browarów Książęcych w Tychach z okazji...

25 listopada 2004

Polskapresse Prasa Śląska zwolni blisko 60 osób

W wyniku połączenia dzienników "Trybuna Śląska" i "Dziennik Zachodni" ich wydawca Polskapresse Prasa Śląska zredukuje zatrudnienie. Spośród 396 pracowników pracę...

25 listopada 2004

Dzienniki sportowe Marquarda z dołączonym kalendarzem sportowym

W najbliższy piątek, 26 listopada, wszyscy czytelnicy dzienników sportowych Marquard Media Polska ("Dziennik Sportowy" - "Przegląd Sportowy" i "Tempo" oraz...

25 listopada 2004

Engine zbudowała serwis www dla Stako, producenta zbiorników na gaz

Agencja interaktywna Engine uruchomiła serwis internetowy dla firmy Stako, firmy z rynku projektowania i produkcji zbiorników ciśnieniowych na gaz LPG...

25 listopada 2004

Soraya wyda na reklamę kilkanaście milionów złotych i rozpoczyna jedną z największych kampanii

Firma kosmetyczna Soraya SA rozpoczęła wielomiesięczną kampanię reklamową marki Soraya. Działania te są jedną z pierwszych akcji reklamowych, jakie firma...

25 listopada 2004

AWR "Wprost" rozbudowuje promocję grudniowego wydania "Pani"

Grudniowe wydanie miesięcznika "Pani" (Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" - AWR "Wprost") będzie wspierać rozbudowana promocja. Wykorzystane zostaną: rozgłośnie radiowe, outdoor, wielkoformatowe...

25 listopada 2004

UPC poszerza ofertę programową o Polsat Zdrowie i Uroda oraz Polsat Sport

UPC Polska wprowadza do swojego pełnego pakietu kanał Polsat Zdrowie i Uroda. Dodatkowo abonenci w miastach, w których do tej...

25 listopada 2004

Merck promuje lek OTC "Navisin soft" na nośnikach indoorowych

Koncern farmaceutyczny Merck rozpoczął kampanię na nośnikach reklamy wewnętrznej firmy Press Service. Celem kampanii jest promocja środka na katar "Navisin...

25 listopada 2004

K2 Internet i Bankier.pl, spółki portfelowe funduszu bmp, poprawiają wyniki

K2 Internet i Bankier.pl raportują poprawę wyników finansowych. Obie spółki należą do portfela bmp AG, funduszu venture capital. Bmp AG...

25 listopada 2004

Wortal turystyczny VTrip.pl uruchamia call center

Wortal turystyczny VTrip.pl otworzył telefoniczne centrum obsługi klienta ze specjalnym numerem infolinii 0801. Call Center ma być ważnym uzupełnieniem kanałów...

25 listopada 2004

DougFaberFamily koproducentem płyty "Pieprz i wanilia"

Agencja reklamowa DougFaberFamily jest koproducentem wydanej właśnie składanki muzycznej "Pieprz i wanilia". Płyta zawiera utwory z tzw. muzyką lounge'ową. Agencja...

25 listopada 2004

Clear Channel Poland chce przejąć udziały w firmach reklamowych

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland planuje w 2005 r. przejęcie większościowych udziałów w innych spółkach zajmujących się na polskim...

25 listopada 2004

Więcej miejsca dla rozrywki w anglojęzycznym "The Warsaw Voice"

"The Warsaw Voice", anglojęzyczny tygodnik, rozpoczął publikowanie nowego, wyróżniającego się graficznie działu "The Big Buzz". Ma ukazywać się raz w...

25 listopada 2004

WebService adaptuje serwisy Kubusia i Purmo za granicą

Agencja interaktywna WebService na zlecenie Maspex Wadowice przygotowała adaptację serwisów internetowych marki soków Kubuś w sześciu krajach Europy Środkowej i...

25 listopada 2004

"Przegląd Stołecznych Nieruchomości" zadebiutował na rynku prasy

Na rynku zadebiutował tygodnik "Przegląd Stołecznych Nieruchomości". Pismo poświęcone jest branży nieruchomości, znajdują się w nim informacje m.in. na temat...

25 listopada 2004

DDB i Tequila przygotowały promocję "Co stoi za Tyskim?"

Agencja reklamowa DDB Warszawa i firma marketing services Tequila/Polska są autorami najnowszej promocji i wspierającej ją kampanii reklamowej dla marki...

25 listopada 2004

Diageo wprowadza trzy nowe rodzaje wódki Smirnoff

Diageo Polska rozbudowuje swój sztandarowy na naszym rynku brand wódki Smirnoff o trzy nowe warianty pod nazwą Smirnoff Twist. Są...

25 listopada 2004

Spot telewizyjny "Życia na Gorąco", plany odświeżenia layoutu magazynu

"Życie na Gorąco", tygodnik kobieco-rozrywkowy Wydawnictwa Bauer, ma promocję telewizyjną w związku z wydaniem numeru na 10. urodziny. "Życie na...

25 listopada 2004

Jedenaście pracowni ASP bierze udział w II edycji konkursu AMS

Jedenaście pracowni projektowania graficznego i pracowni plakatu z Gdańska, Katowic, Krakowa, Poznania, ze Szczecina, z Warszawy i Wrocławia przystąpiło do...

26 listopada 2004

"Żagle" przygotowały pierwszy w Polsce katalog jachtów

Magazyn "Żagle" (Wydawnictwo Murator) przygotował pierwszy w Polsce katalog o jachtach żaglowych i motorowych. Ma pomagać w zakupie własnego jachtu,...

26 listopada 2004

Cztery osoby opuszczają szeregi OMD Poland

Paweł Orkwiszewski, Paweł Kado i Natalia Woźniczka z Macroscope OMD oraz Michał Wileński z Optimum Media OMD rozstają się z...

26 listopada 2004

CTM umawia na jazdy próbne Land Roverem i Jaguarem

Polskie Centrum Telemarketingowe CTM rozpoczyna współpracę z firmą Jaguar Land Rover Polska. Na zlecenie klienta firma realizuje akcję marketingu wychodzącego...

26 listopada 2004

SAR wyjaśnia: Agencja BuM też dostała srebrną statuetkę Effie

Publikujemy sprostowanie ze Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR) w związku z niewyczytaniem w trakcie gali Effie 2004 agencji BuM jako współtwórcy...

26 listopada 2004

Agora Radio zakupiła software planersko-optymalizacyjny Break Time

Grupa radiowa Agory SA zakupiła od firmy Telmar Polska oprogramowanie Break Time służące do planowania i optymalizacji kampanii reklamowych. Jak...

26 listopada 2004

ITI rozpoczyna kampanię reklamową TVN Style

Wczoraj ruszył główny etap kampanii reklamowej kanału telewizyjnego dla kobiet TVN Style uruchomionego przez ITI w sieprniu br. Celem kampanii...

26 listopada 2004

Polacy dostrzegają problem ukrytej reklamy w mediach

Polacy dostrzegają problem ukrytej reklamy w mediach - wynika z badania przeprowadzonego przez SMG/KRC Millward Brown Co. na potrzeby kampanii...

26 listopada 2004

TBWA/Communication Group planuje 12-proc. wzrost w roku 2005

TBWA/Communication Group planuje w Polsce w roku 2005 12-proc. wzrost przychodów - poinformował Perry Valkenburg, president TBWA/Central Europe. Stwierdził on...

26 listopada 2004

Fiat rozpoczyna kampanię wyprzedażową Stilo

Fiat Auto Poland rozpoczyna kampanię modelu Stilo. Mediaplan kampanii obejmuje telewizję (wszystkie największe stacje), prasę (przede wszystkim dzienniki ogólnopolskie), outdoor...

26 listopada 2004

Premiera filmu "Aleksander" wsparta szeroką kampanią

Monolith Films we współpracy z SPI International Polska startuje z kampanią promocyjną hollywoodzkiej superprodukcji "Aleksander". Część kreacji przygotowana została własnymi...

26 listopada 2004

BPH TFI uruchomi fundusz nieruchomościowy w I kwartale przyszłego roku

BPH Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych planuje uruchomienie funduszu inwestującego w nieruchomości w pierwszym kwartale 2005 r. Jak mówi Marcin Bednarek, dyrektor...

26 listopada 2004

DSD Polska, właściciel marki Derri, rozpoczyna kampanię kinową

DSD Polska, właściciel marki Derri, rozpoczyna dziś (piątek) kampanię kinową. Potrwa ona cztery tygodnie, obejmie wybrane kina w Warszawie, Katowicach...

26 listopada 2004

Marek Rzadkowolski będzie specjalistą ds. mediów Wydawnictwa Bauer

Marek Rzadkowolski objął stanowisko specjalisty ds. mediów w Wydawnictwie Bauer. Będzie koordynował planowanie i zakup mediów dla działań reklamowych wydawnictwa...

26 listopada 2004

Dr Witt będzie marką eksportową, w planach ekspansja na Zachód

Agros Nova, drugi co do wielkości gracz na polskim rynku soków, który przejmuje markę Dr Witt (szacowane udziały wartościowe po...

26 listopada 2004

Upstairs Y&R, Mediaedge:cia i Headlines pracują na zlecenie Komisji Europejskiej

Konsorcjum złożone z agencji reklamowej Upstairs Young & Rubicam, domu mediowego Mediaedge:cia oraz agencji public relations Headlines na zlecenie Dyrektoriatu...