M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

26 listopada 2004

Nestle i L'Oreal wspólnie negocjują ceny w outdoorze

Koncerny Nestle Polska i L'Oreal Polska wspólnie negocjują warunki finansowe w firmach outdoorowych. Informacje te potwierdziła Agnieszka Wąsak, corporate affairs...

26 listopada 2004

Ruszyła największa w historii kampania reklamowa Mieszka

Pod hasłem "Mieszko - królestwo nadzienia" rozpoczęła się kampania wizerunkowa marki Mieszko, raciborskiego producenta słodyczy, przygotowana przez agencję Demo Effective...

26 listopada 2004

"Gala" rozbuduje brand, zmieni działy mody i urody, poszerzy Galaktykę

Przyszły rok planowany jest jako czas intensywnego rozbudowywania brandu tygodnika "Gala" (G+J Polska). Na początek zmieni się charakter działów mody...

26 listopada 2004

Wyróżnienie dla "Kroniki Powstania Warszawskiego" Edipresse i Zysku

"Kronika Powstania Warszawskiego", album wydany przez wydawnictwo Edipresse Polska i Wydawnictwo Zysk i S-ka, otrzymała wyróżnienie na XIII Targach Książki...

26 listopada 2004

ZKDP udziela upomnienia wydawcom "Metropolu" i "Tiny"

Zarząd Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP) podjął dwie decyzje dotyczące opublikowanych w ostatnim czasie informacji w reklamach dwóch wydawców, a...

26 listopada 2004

RMF Classic stara się o siedem kolejnych częstotliwości

Spółka Opera FM, należąca do Grupy Broker FM, ubiega się w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji o siedem częstotliwości dla...

26 listopada 2004

ProMarka finalizuje prace nad briefem kreatywnym

Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych "Pro Marka" finalizuje prace nad briefem kreatywnym, na podstawie którego ma powstać kampania reklamowa na...

26 listopada 2004

"Film" z płytą multimedialną "Szkoła filmu" o byciu filmowcem

Cały nakład grudniowego numeru miesięcznika "Film" (Hachette Filipacchi Polska Sp. z o.o), na rynku od 27 listopada, zostanie wzbogacony o...

29 listopada 2004

Magazyn "New Warsaw Express" wejdzie do sprzedaży kioskowej

"New Warsaw Express", anglojęzyczny dwutygodnik, wejdzie do sprzedaży kioskowej na początku 2005 r. W tym celu spółka Cyrius, wydawca tytułu,...

29 listopada 2004

Wydawnictwo Unit wprowadza nowości i uzupełnia ofertę istniejących tytułów

Unit - Wydawnictwo Informacje Branżowe Sp. z o.o. otworzyło w nakładzie 2,5 tys. egzemplarzy nowy tytuł fachowy - kwartalnik "Świat...

29 listopada 2004

Soraya będzie rozwijała grupę produktów farmaceutycznych Pharbio

Kosmetyczna firma Soraya w ramach strategii rozwoju spółki będzie rozbudowywała grupę leków OTC Pharbio. Firma zamierza także aktywnie reklamować te...

29 listopada 2004

"Skoki narciarskie 2005" - nowość Springera w serii "Dobra Gra"

W ramach serii "Dobra Gra" (Axel Springer Polska) ukazała się gra komputerowa "Skoki narciarskie 2005". Jej debiut miał miejsce w...

29 listopada 2004

TV Biznes rozpoczyna nadawanie przez internet i kampanię reklamową

Kanał telewizyjny TV Biznes rozpoczyna nadawanie programu przez internet. - To konsekwencja obserwacji rynku amerykańskiego, gdzie więcej osób zawodowo związanych...

29 listopada 2004

PZ Cussons reklamuje żele pod prysznic Luksja

Firma PZ Cussons Polska prowadzi kampanię reklamową żeli pod prysznic marki Luksja. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa G7....

29 listopada 2004

Otylia Jędrzejczak, TP SA i Tour de Pologne otrzymały nagrody marketingu sportowego

W Poznaniu rozdano statuetki DeMeS 2004 - nagrody marketingu sportowego. Konkurs wyłonił zwycięzców w trzech kategoriach. Zwycięzcą w kategorii "wizerunek...

29 listopada 2004

Waniek nie wyklucza podania się do dymisji w związku z okrojeniem przez Sejm RP budżetu KRRiTV

Danuta Waniek, przewodnicząca Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiTV), nie wyklucza podania się do dymisji w związku z okrojeniem przez...

29 listopada 2004

HP wprowadza do sprzedaży nowe komputery kieszonkowe

Hewlett-Packard Polska (HP) wprowadza na rynek nową serię komputerów kieszonkowych Pocket PC HP iPAQ hx2000. Są to trzy modele: hx2710,...

29 listopada 2004

Agencja Czart przygotowała kampanię reklamową Tesco

Agencja reklamowa Czart z Wrocławia przygotowała kampanię reklamową i program lojalnościowy dla klientów sieci hipermarketów Tesco. Celem akcji "Mikołajów masa,...

29 listopada 2004

Tequila przyjęła praktykantkę z Niemiec w ramach programu unijnego

W firmie marketing services Tequila/Polska praktykę zawodową rozpoczęła Daniela Piotrowski z Niemiec. Projekt praktyk dotyczący dokształcania i szkolenia specjalistów w...

29 listopada 2004

PRO Media House dodał do oferty trzy nowe produkty

Dom mediowy PRO Media House - specjalizujący się w zakupie i planowaniu kampanii reklamowych w mediach PRO (prasa, radio, outdoor;...

29 listopada 2004

Business Consulting przygotowała dwa programy plannerskie

Firma reklamowa Business Consulting Media Miejskie (BCMM) wdraża dwa narzędzia, których celem jest wspomaganie procesu planowania kampanii reklamowych na środkach...

29 listopada 2004

Upstairs Young & Rubicam i The Good Brand Works badają społeczną kondycję marek

Agencja Young & Rubicam i brytyjska firma The Good Brand Works zajmująca się doradztwem z zakresu odpowiedzialności społecznej nawiązały współpracę....

29 listopada 2004

Wydawnictwo IPM i serwis www.mojeauto.pl wprowadzą "Auto Firmowe"

Wydawnictwo IPM i serwis www.mojeauto.pl na marzec br. zapowiadają premierę miesięcznika "Auto Firmowe". Tytuł skierowany do właścicieli i pracowników małych...

29 listopada 2004

Taktyczne zmiany w dziale marketingu Carlsberga

W dziale marketingu firmy Carlsberg Polska miały miejsce zmiany związane z zarządzaniem markami przez poszczególnych marketing managerów. Anna Rogalska, dotychczas...

29 listopada 2004

Jury konkursu The European Newspaper Awards nagrodziło "Puls Biznesu"

Dziennik "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) został nagrodzony w szóstej edycji konkursu The European Newspaper Awards. Zdobył wyróżnienia w trzech...

29 listopada 2004

Hamako Polska - nowy gracz na rynku napojów RTD

Hamako Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie to nowy gracz na coraz bardziej popularnym rynku napojów alkoholowych RTD...

29 listopada 2004

Ufnalewski i Szablak przechodzą z Leo Burnett Warszawa do DFF

Łukasz Ufnalewski i Dariusz Szablak dołączą do zespołu kreatywnego agencji reklamowej DougFaberFamily (DFF). Wcześniej tworzyli team kreatywny w agencji Leo...

29 listopada 2004

Publicis Groupe utworzy w Polsce spółkę mediową ZenithOptimedia

Pomiędzy menedżerami agencji reklamowych Publicis i Saatchi & Saatchi oraz domów mediowych Zenith Media i Optimedia Poland prowadzone są obecnie...

29 listopada 2004

Cydzewski opuszcza Scholz & Friends i dołączy do McCann-Erickson

Piotr Cydzewski dołączy do zespołu kreatywnego agencji reklamowej McCann-Erickson Polska. Obejmie w nim funkcję senior copywritera. Wcześniej pracował na tym...

29 listopada 2004

Dział kreacji NoS/BBDO przygotował kalendarz dla Agnieszki Łukasik i Michała Sorówki

Dział kreacji agencji reklamowej NoS/BBDO wraz z domem produkcyjnym Alabama Art Buing & Production przygotował specjalny kalendarz na 2005 r....

29 listopada 2004

PZL otrzymał najwięcej nominacji na festiwalu Złote Orły 2004

Spośród 359 zgłoszeń konkursowych jury festiwalu reklamy Złote Orły 2004 wyłoniło 114 nominacji do nagród Złotego Orła. Największą ich liczbę...

29 listopada 2004

Polski oddział Saatchi & Saatchi nagrodzony na konkursie Epica 2005

Polski oddział sieci agencji reklamowych Saatchi & Saatchi zdobył nagrodę podczas 18. edycji międzynarodowego festiwalu reklamowego Epica. W ten sposób...

29 listopada 2004

HYPERmedia otrzymała certyfikat jakości ISO 9001:2000

Agencja interaktywna HYPERmedia wdrożyła nowoczesny System Zarządzania Jakością. Dzięki niemu zaoferuje swoim klientom usługi zgodne z międzynarodowym standardem ISO 9001:2000....

30 listopada 2004

DougFaberFamily zmienia identyfikację wizualną i logo

Agencja reklamowa DougFaberFamily (DFF) zmienia logo i identyfikację wizualną. Zdaniem przedstawicieli zarządu firmy nowy wizerunek agencji zdecydowanie lepiej oddaje jej...

30 listopada 2004

Magazyn "Fluid" w niekonwencjonalny sposób promuje się w Radiu 94

Magazyn "Fluid" (wydawnictwo Cicha Lipa) rozpoczął promocję w Radiu 94. Codziennie do 3 grudnia br. między godz. 10 a 14...

30 listopada 2004

Marek Kosarczyn odchodzi z First PR, jego obowiązki przejmuje Tomasz Wajda

W agencji First Public Relations Tomasz Wajda, account executive, przejmie 1 grudnia br. po Marku Kosarczynie, account directorze, obsługę największego...

30 listopada 2004

IMIGe Poland poszerza ofertę reklamową o nośniki na basenach

Firma IMIGe Poland specjalizująca się w reklamie wewnętrznej poszerza ofertę związaną z nośnikami reklamy w obiektach sportowych. Oprócz reklamy na...

30 listopada 2004

IAA planuje na styczeń drugą odsłonę kampanii "Pij mleko, będziesz wielki" ze Shrekiem

Na styczeń 2005 r. zaplanowano premierę drugiej odsłony kampanii "Pij mleko, będziesz wielki" realizowanej w ramach projektu "Marketing dla przyszłości"....

30 listopada 2004

Bedyński przechodzi z Media Direction OMD do Initiative Warszawa

Konrad Bedyński, dotychczas media planner w domu mediowym Media Direction OMD, rozpocznie pracę w domu mediowym Initiative Warszawa na stanowisku...

30 listopada 2004

Marek Racławski zostanie head of TV department w PanMedia Western

Marek Racławski, obecnie strategic TV planner w domu mediowym PanMedia Western, przejmie 1 lutego 2005 r. obowiązki Macieja Ziomka, head...

30 listopada 2004

ZOM chce wydać 800 tys. zł na reklamowy projekt edukacyjny

Zarząd Oczyszczania Miasta (ZOM) ogłosił konkurs na stworzenie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnej, która ma propagować zachowania proekologiczne wśród mieszkańców Warszawy....

30 listopada 2004

Sport + Markt AG przenosi polskie biuro do Kolonii, trwa reorganizacja firmy

Firma Sport + Markt AG, specjalizująca się w marketingu sportowym i badaniach marketingowych związanych ze sportem, w grudniu br. przeniesie...

30 listopada 2004

"Viva!" kieruje magazyn do młodego odbiorcy

Dwutygodnik "Viva!" (Edipresse Polska) zamierza bardziej niż dotychczas trafiać do młodego pokolenia, wielkomiejskiego, ciekawego świata czytelnika. Budżet promocyjny "Vivy!" w...

30 listopada 2004

Uzupełnienie: "NoS bez Was" również dla Pawła Nowakowskiego

W informacji opublikowanej we wczorajszym wydaniu DS "MMP" dotyczącej kalendarza "NoS bez Was" przygotowanego przez dział kreacji agencji reklamowej NoS/BBDO...

30 listopada 2004

Totalizator Sportowy wspiera wizerunkowo markę Lotto

Totalizator Sportowy rozpoczął kampanię wizerunkową marki gier liczbowych Lotto. - Kampanią tą chcemy poinformować społeczeństwo, że pieniądze, które są inwestowane...

30 listopada 2004

Bejgier przechodzi z SMG/KRC Millward Brown Co. do Call Center Poland

Aneta Bejgier rozpoczęła pracę jako konsultant w dziale telecom solutions Call Center Poland. Będzie odpowiedzialna za doradztwo i przygotowywanie dla...

30 listopada 2004

L'Oreal będzie rozwijać grupę produktów do pielęgnacji skóry marki Garnier

Koncern L'Oreal Polska planuje wprowadzenie nowej linii produktów do pielęgnacji skóry Garnier. Według przedstawicieli koncernu launch tej serii będzie dla...

30 listopada 2004

Kowalewski weźmie udział w projekcie Fundacji Polsat "Podaruj Dzieciom Słońce"

Paweł Kowalewski, współwłaściciel agencji reklamowej Communication Unlimited i jej dyrektor kreatywny, znalazł się w grupie 12 polskich malarzy, którzy będą...

30 listopada 2004

ViMedia będzie reklamować grudniowe wydanie "Boutique" i dodatek "Wokół stołu"

Wydawnictwo ViMedia przeprowadzi kampanię reklamową wspierającą sprzedaż grudniowego numeru magazynu "Boutique" i świątecznego wydania serii "Boutique poleca: Wokół stołu". Kreację...

30 listopada 2004

NoS/BBDO przygotowała oprawę akcji organizacji SOS Wioski Dziecięce

Agencja reklamowa NoS/BBDO jest autorem projektu reklamowego realizowanego pod hasłem "Każde dziecko może mieć mamę", której organizatorem jest Stowarzyszenie SOS...