M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

14 grudnia 2004

Reklama Pepsi "Gladiator" najczęściej opisywana przez brytyjską prasę w tym roku

Reklama Pepsi "Gladiator" z udziałem gwiazd muzyki - Britney Spears, Beyonce, Pink i Enrique Iglesiasa - była najczęściej opisywaną kampanią...

14 grudnia 2004

Arc realizuje dla Ery akcję BTL-ową "Co na Gwiazdkę?"

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci komórkowej Era, zlecił agencji Arc Worldwide-Polska (grupa Leo Burnett Poland) realizację przedświątecznej akcji promocyjnej pod...

14 grudnia 2004

Peppermint tworzy strategię BTL dla Rockwool Polska

Firma Rockwool Polska podjęła współpracę z firmą marketing services Peppermint. Agencja ma ożywić działania BTL prowadzone przez firmę. W ramach...

14 grudnia 2004

TVP realizuje kampanię wizerunkowo-informacyjną wybranych programów

Telewizja publiczna TVP SA rozpoczęła kampanię wizerunkowo-informacyjną wybranych pozycji programowych ze swoich anten. Do końca roku potrwa kampania wizerunkowa serialu...

14 grudnia 2004

Model Rexton pozostanie priorytetem marketingowym Almeco w 2005 r.

Rexton będzie w 2005 r. wciąż flagowym i najintensywniej wspieranym reklamowo modelem marki SsangYong w Polsce. Monika Krzesak, rzecznik spółki...

14 grudnia 2004

OMD Poland przeznaczył 644 tys. zł na premie dla pracowników

Zarząd spółki OMD Poland, do której należą domy mediowe Optimum Media OMD, Macroscope OMD oraz Easymedia, w związku z zamknięciem...

14 grudnia 2004

"Detal Dzisiaj" ma największy zasięg wśród detalistów w badaniach RMT

Są wyniki kolejnej, czwartej, fali badania Retail Media Track (RMT) pomiaru czytelnictwa prasy FMCG realizowanego przez instytut SMG/KRC Millward Brown...

14 grudnia 2004

Uzupełnienie: Dragon Rouge odpowiada za strategię Prima Finezja

W nawiązaniu do informacji pt. "Grey i MediaCom realizują nową kampanię kawy Prima Finezja" opublikowanej w DS "MMP" 10 listopada...

14 grudnia 2004

Ruszy multimedialna kampania polskiej edycji magazynu "Forbes"

Kampania reklamowa polskiej edycji magazynu "Forbes", która wystartuje jutro, obejmie wszystkie media, citylighty, internet. Została podzielona na trzy etapy. Pierwszy...

14 grudnia 2004

Rożewski pokieruje warszawskim oddziałem Ellerhold Grossplakate

Wilhelm Rożewski został dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu w spółce Ellerhold Grossplakate zajmującej się przede wszystkim drukiem reklam wielkoformatowych. Jednocześnie...

14 grudnia 2004

Mann i Materna będą mieć nowy program rozrywkowy w TVP

Wojciech Mann i Krzysztof Materna będą mieć nowy autorski program rozrywkowy w TVP. Program emitowany będzie w przyszłym roku. Konwencja...

14 grudnia 2004

Forsail i Mega Media przygotowują projekt reklamowy związany z żeglarstwem

Firma Forsail i agencja Mega Media przygotowują projekt działań reklamowych związanych z żeglarstwem i wykorzystujących powierzchnię żaglówek jako nośniki reklamowe....

14 grudnia 2004

Koniec przegrupowań w Macroscope OMD, Gut zastąpi Orkwiszewskiego

Zakończyła się reorganizacja struktur w domu mediowym Macroscope OMD należącym do OMD Poland. Obecnie w jej ramach działają tylko dwa...

14 grudnia 2004

Marta Radziwonik-Buławska account managerem w Polymus

Marta Radziwonik-Buławska objęła stanowisko account managera w agencji Polymus Integrated Communication. Będzie pracować w dziale marketingu bezpośredniego m.in. dla marki...

14 grudnia 2004

Nokia Club ma milion klubowiczów

Polski oddział Nokii odnotował zarejestrowanie się milionowego członka w klubie lojalnościowym Nokia Club. Jest to społeczność użytkowników telefonów Nokia, którzy...

14 grudnia 2004

Klatki z filmów wykorzystane w reklamach USA emitowanych w Wielkiej Brytanii

Klatki z filmów fabularnych "Thelma i Louise" oraz "Chicago" wykorzystano w kampanii reklamowej Stanów Zjednoczonych, którą rząd tego kraju realizuje...

14 grudnia 2004

Aha odświeża wizerunek rowerowej marki Maxim

Firma Zasada Rowery chce odświeżyć wizerunek swojej sztandarowej marki rowerów Maxim. Działania przygotowała agencja reklamowa Aha, która obsługuje tego klienta...

14 grudnia 2004

Grey Worldwide Warszawa zamierza poszerzyć zespół strategów

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa planuje poszerzenie zespołu planowania strategicznego o nową osobę, która zajmie stanowisko strategic plannera. Obecnie dział...

14 grudnia 2004

Wydawca "Metropolu" odwołał się od decyzji ZKDP

Spółka TPP, wydawca bezpłatnego dziennika "Metropol", odwołał się od decyzji Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, który udzielił firmie upomnienia za niezgodne...

14 grudnia 2004

Wojewódzki i Figurski debiutują na antenie Radia Flash

Radio Flash rozpoczęło emisję autorskiego programu Kuby Wojewódzkiego i Michała Figurskiego. Od 13 grudnia br. prowadzą "Antylistę", znaną dotąd z...

14 grudnia 2004

K-Consult przeznaczy na reklamy aparatów Samsunga ponad 100 tys. zł

Firma K-Consult Sp. z o.o. z Gdyni, która od listopada br. jest generalnym importerem i dystrybutorem aparatów fotograficznych koreańskiego Samsunga...

14 grudnia 2004

Eurosport rozpocznie nadawanie na żywo rajdu Telefonica Dakar 2005

Telewizyjna stacja sportowa Eurosport we współpracy z Nissanem przeprowadzi na żywo relacje z rajdu Telefonica Dakar 2005. Przez dwa i...

14 grudnia 2004

Grupa Żywiec i Browar Ciechanów porozumiały się w sprawie marki Królewskie

Grupa Żywiec i Browar Ciechanów podpisały porozumienie, na mocy którego wycofują się z wzajemnych roszczeń. Problemem spornym była marka piwa...

14 grudnia 2004

Debiut poznańskiej edycji "Faktu" wesprze kampania reklamowa

Axel Springer Polska rozpocznie druk poznańskiego wydania dziennika "Fakt". Będzie to jednocześnie pierwsze, poza warszawskim, wydanie regionalne gazety. Będzie powstawać...

14 grudnia 2004

Media Contacts obsługuje firmę Meetic na dziesięciu rynkach europejskich

Meetic, firma działająca w segmencie "dating services", wybrała sieć Media Contacts należącą do grupy MPG do obsługi budżetu internetowego, którego...

15 grudnia 2004

Idea wspiera sprzedaż gadżetów multimedialnych świąteczną promocją

Idea rozpoczęła promocję świąteczną "Bombka do bombki", która potrwa do 10 stycznia. Dotyczy ona korzystania z oferty "gadżetów rozrywkowych" zaprezentowanych...

15 grudnia 2004

TBWA realizuje kampanię dla Viva! Akcja dla zwierząt

Agencja TBWA przygotowała plakaty oraz layouty prasowe do kampanii "Kwik Rozpaczy" realizowanej przez organizację Viva! Akcja dla zwierząt, która zajmuje...

15 grudnia 2004

Renault buduje wizerunek, podkreślając bezpieczeństwo aut

Renault Polska prowadzi kampanię wizerunkową, której celem jest przypomnienie o jednej z podstawowych cech samochodów tej marki - "bezpieczeństwie". -...

15 grudnia 2004

Nowy kodeks etyki reklamy trafił do ostatecznej redakcji

Nowy kodeks etyki reklamy, nad którego kształtem pracują środowiska związane z rynkiem reklamowym i mediowym, trafił obecnie do ostatecznej redakcji....

15 grudnia 2004

Stiopa namawia do wykonania testu na HIV

Pod hasłem "Normalnie Test" rusza druga odsłona międzynarodowej kampanii Fundacji Komunikacji Społecznej wspieranej przez Krajowe Centrum ds. AIDS. Adresaci -...

15 grudnia 2004

Gellwe wzmacnia wizerunek i promuje nowe produkty

Firma Gellwe, producent deserów, prowadzi kampanię wizerunkową swojej marki w telewizji. Celem kampanii jest budowanie wizerunku oraz wzrost sprzedaży deserów....

15 grudnia 2004

Hachette nie podniesie cen reklam w swoich magazynach w 2005 r.

Wydawnictwo Hachette Filipacchi Polska (HFP) i jego dom sprzedaży Interdeco Hachette Advertising Polska nie przewidują zmian cenników w swoich magazynach...

15 grudnia 2004

Massimo Vignelli autorem nowego logo Malmy

Firma Malma, producent makaronu, rozpoczęła wizerunkową dwumiesięczną kampanię reklamową swojej marki. Kampania prowadzona jest w prasie kobiecej w wydanich grudniowych...

15 grudnia 2004

Jury konkursu Galerii Plakatu AMS przyznało nagrodę główną i pięć wyróżnień

Jedną nagrodę główną, pięć wyróżnień oraz nagrodę za najlepszy plakat komercyjny przyznało jury konkursu Galerii Plakatu AMS. Zgłoszone projekty miały...

15 grudnia 2004

Samsung z Ideą przygotowały loterię i kampanię "Auta za telefon"

Samsung i Idea przygotowały wspólną akcję promocyjną. Jej podstawą jest loteria, w której do wygrania jest 20 samochodów marki Nissan....

15 grudnia 2004

Piotr Wałęski dyrektorem handlowym Biura Reklamy TVP

Piotr Wałęski, obecnie dyrektor zakupu mediów w domu mediowym Initiative Warszawa, obejmie stanowisko dyrektora handlowego Biura Reklamy TVP (BR TVP)....

15 grudnia 2004

Wampum zaprojektowała nowe opakowania dla marki Cafe Mag

Agencja reklamowa Wampum zaprojektowała nowe opakowania dla marki Cafe Mag (dla trzech istniejących gatunków tej kawy: Safari, Mocca, Special). Agencja...

15 grudnia 2004

US Pharmacia wprowadza nowy wariant Gripeksu, planuje kampanię

US Pharmacia wprowadzi na rynek nowy wariant leku OTC przeciwprzeziębieniowego Gripex Max. Produkt zostanie wsparty kampanią reklamową. Strategię i kreację...

15 grudnia 2004

"Wiadomości Handlowe" nie będą już dystrybuowane przez przedstawicieli Bakomy

"Wiadomości Handlowe" (wydawca: Wydawnictwo Gospodarcze) od wydania styczniowego zmieniają system dystrybucji. Zmienia się także winieta pisma i sposób eksponowania treści...

15 grudnia 2004

PBC testuje software do badań czytelnictwa

Firma Polskie Badania Czytelnictwa (PBC) prowadzi testy oprogramowania do obsługi (przeglądania danych, optymalizacji i planowania kampanii prasowych) danych z badania...

15 grudnia 2004

Brand X chce wspierać marketerów w budowaniu strategii marketingowych

Firma doradcza Brand X chce specjalizować się w budowaniu strategii marketingowych klientów działających na polskim rynku. Przy realizacji projektów Brand...

15 grudnia 2004

Miesięcznik "Ślizg" zmienia layout, dalsze zmiany w II połowie 2005 r.

Od styczniowego numeru miesięcznik "Ślizg" będzie miał nowy layout. Zdaniem Łukasza Kowalskiego, dyrektora wydawnictwa i redaktora naczelnego pisma, dzięki temu...

15 grudnia 2004

Katarzyna Tracz account executive w Polymusie

Katarzyna Tracz objęła stanowisko account executive w agencji Polymus Integrated Communication, gdzie będzie zajmować się działaniami PR. Doświadczenie zawodowe zdobywała...

15 grudnia 2004

Diageo wprowadza whisky Johnnie Walker Green Label

Diageo Polska wprowadza na rynek whisky klasy premium Johnnie Walker Green Label. Trunek ten występował wcześniej pod nazwą Pure Malt,...

15 grudnia 2004

Wojciech Kądziołka rzecznikiem Wirtualnej Polski

Wojciech Kądziołka został rzecznikiem portalu Wirtualna Polska. Jest to nowe stanowisko w firmie. Kądziołka ma 28 lat, przez ostatnie sześć...

15 grudnia 2004

Motor Presse zwiększy liczbę wydań "Men's Health"

Wydawnictwo Motor Presse Polska zamierza w przyszłym roku wydać 12 edycji magazynu "Men's Health". W tym roku ukazało się ich...

15 grudnia 2004

Polmos Białystok promuje dodatkowe zabezpieczenia wódki Absolwent

Polmos Białystok SA, producent m.in. wódki Absolwent, przygotował specjalną akcję BTL-ową - konkurs z nagrodami dla sprzedawców i konsumentów, który...

16 grudnia 2004

Prószyński Media kupuje magazyn "Wiedza i Życie"

Wydawnictwo Prószyński Media Sp. z o.o. nabyło od Agory SA czasopismo "Wiedza i Życie". Transakcja miała charakter sprzedaży aktywów i...

16 grudnia 2004

Jarocka i Richterova dołączyły zo zespołu accountów Gruppy 66/Ogilvy

Do agencji reklamowej Gruppa 66/Ogilvy dołączyły dwie osoby. Aleksandra Jarocka rozpoczęła pracę na stanowisku senior account executive, natomiast Jana Richterova...

16 grudnia 2004

CR Media zamierzają uruchomić spółkę Ad Press

CR Media Consulting pracuje nad uruchomieniem spółki Ad Press. Firma miałaby się specjalizować w organizacji sprzedaży reklamy i marketingu małych...