M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

16 grudnia 2004

Renata Plaga odpowiada za dział reklamy w Prószyński Media

Renata Plaga została szefem działu reklamy w wydawnictwie Prószyński Media. Jak powiedziała Anna Derengowska, dyrektor działu marketingu w wydawnictwie, stanowisko...

16 grudnia 2004

Jarosław Czujak dyrektorem biura reklamy "Businessman Magazine", dziewięć nowych osób w dziale

Jarosław Czujak awansował ze stanowiska kierownika biura reklamy na stanowisko dyrektora biura reklamy "Businessman Magazine". Czujak pracuje w wydawnictwie Business...

16 grudnia 2004

Włodzimierz Daab został członkiem Rady ESOMAR na lata 2005/2006

Włodzimierz Daab, prezes firmy badawczej 4P Research Mix i członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, został członkiem Rady ESOMAR...

16 grudnia 2004

Joanna Klepańska dołączy do działu sprzedaży Multikina

Joanna Klepańska jako sales manager dołączy od stycznia 2005 r. do działu sprzedaży spółki Multikino (Grupa ITI). Klepańska pracowała ostatnio...

16 grudnia 2004

Amway Polska znacząco zwiększyła roczne obroty - do 76,4 mln zł

Firma Amway Polska działająca w systemie sprzedaży bezpośredniej zanotowała w roku finansowym 2004 (zakończonym w sierpniu 2004 r.) obroty na...

16 grudnia 2004

Blaski i cienie polskiego marketingu sportowego w raporcie ARC Rynek i Opinia

Zainteresowanie Polaków sportem utrzymuje się na stałym wysokim poziomie, jednak z roku na rok maleje liczba respondentów deklarujących "bardzo duże"...

16 grudnia 2004

Martis wzmacnia działy account i DTP

Agencja Martis zatrudniła Agatę Szostak, która dołączyła do zespołu account na stanowisku account executive. Szostak będzie odpowiedzialna głównie za prowadzenie...

16 grudnia 2004

Hubert Niewiadowski przeszedł z Muratora do TVN-u

Hubert Niewiadowski został zatrudniony w biurze reklamy TVN24 na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta. Zakres jego obowiązków obejmuje obsługę kanałów...

16 grudnia 2004

OS3 wydzieli spółkę Sare wyspecjalizowaną w działaniach e-mailmarketingowych

Agencja interaktywna OS3 Multimedia wydzieli ze swoich struktur w ciągu kilku miesięcy oddzielną spółkę dedykowaną e-mail marketingowi. Spółka nazywać się...

16 grudnia 2004

PanMedia Western prezentuje wyniki badania AdAvoider wśród klientów

Unikanie reklam jest zjawiskiem powszechnym i behawioralnym - wynika z II edycji badania AdAvoider zrealizowanego przez PanMedia Western, który właśnie...

16 grudnia 2004

Agape przygotowuje biuletyn wewnętrzny dla Gaspolu

Gaspol, dystrybutor gazu płynnego w Polsce, powierzył opracowanie branżowego kwartalnika "MaGAZyn" agencji wydawniczej Agape. Pismo dociera do pracowników firmy, agencja...

16 grudnia 2004

Sklepy Piotr i Paweł precyzyjnie targetują ofertę świąteczną

Polska sieć sklepów Piotr i Paweł przeprowadziła kampanię promującą swoje sklepy i ofertę w tygodniku "Wprost". W jednym z grudniowych...

16 grudnia 2004

Canal Plus będzie wydawać dwumiesięcznik dla abonentów

Spółka Canal Plus Cyfrowy od stycznia 2005 r. rozpocznie wydawanie magazynu abonenckiego skierowanego do klientów platformy Cyfra Plus. Tematyka dwumiesięcznika...

16 grudnia 2004

Gemius będzie badał czeski rynek internetowy

Polska firma badawcza Gemius SA wygrała przetarg na prowadzenie kompleksowych badań internetu w Czechach. To trzeci rynek, na jakim firma...

16 grudnia 2004

Kuwałek dyrektorem zarządzającym Acxiom Corp.w Azji, prezesem Axciom Polska będzie Leszek Konkel

Krzysztof Kuwałek, prezes Acxiom Polska, obejmie od 15 stycznia 2005 r. funkcję dyrektora zarządzającego Acxiom Corporation na region azjatycki z...

16 grudnia 2004

Supermedia stworzyła serwisy dla Swarzędza i teatru Komedia

Agencja interaktywna Supermedia Interactive zakończyła budowę serwisów www dla dwóch swoich klientów. Dla Swarzędz SA agencja stworzyła serwis korporacyjny swarzedz-sa.com.pl...

16 grudnia 2004

SGH, AIESEC i wortal PRoto promują odpowiedzialny biznes wśród studentów

Wortal PRoto został patronem medialnym CeSaR, projektu organizowanego przez Komitet Lokalny AIESEC przy Szkole Głównej Handlowej. Inicjatywa jest skierowana do...

16 grudnia 2004

Albina Horbaczewska nowym art directorem w Polymus

Albina Horbaczewska została nowym art directorem w agencji Polymus Integrated Communication. Karierę zawodową rozpoczęła na Ukrainie, skąd pochodzi. Po studiach...

16 grudnia 2004

Sławomir Komiński dyrektorem ds. kluczowych klientów w One-2-One

Sławomir Komiński awansował na stanowisko dyrektora ds. kluczowych klientów w firmie One-2-One (integrator usług mobilnych). Jest związany z firmą od...

16 grudnia 2004

"Gazeta Prawna" podnosi poniedziałkowe nakłady, wydania z dodatkami będą wspierane promocyjnie

Poniedziałkowe wydania "Gazety Prawnej" (Grupa Wydawnicza Infor) będą ukazywały się w styczniu w wyższym nakładzie. W poniedziałki dziennik ma dołączać...

16 grudnia 2004

Albina Horbaczewska została art directorem Polymus Integrated Communication

Albina Horbaczewska została art directorem Polymus Integrated Communication (Nova Communications Group). Głównymi klientami Albiny Horbaczewskiej w nowej agencji są: Premium...

16 grudnia 2004

Bartosz Hojka będzie nowym szefem pionu radiowego Agory

Bartosz Hojka, obecnie szef programu i promocji grupy radiowej Agora SA, awansuje na stanowisko dyrektora pionu radiowego spółki. Nowe obowiązki...

16 grudnia 2004

National Geographic Channel odświeża wizerunek i przygotowuje kampanię reklamową z zaskakującą kreacją

Stacja telewizyjna National Geographic Channel odświeża wizerunek i oprawę graficzną stacji. - Stopniowo będziemy też poszerzać tematykę stacji. To ważny...

16 grudnia 2004

Marek Trzebiatowski będzie prezesem ZKDP

Marek Trzebiatowski, prezes Gazety Pomorskiej Media, obejmie stanowisko prezesa Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. W ubiegłym tygodniu dołączył do zarządu ZKDP....

16 grudnia 2004

Cztery Czwarte i MindShare obsłużą reklamowo Centralwings

Tanie linie lotnicze Centralwings utworzone przez PLL LOT, które od 1 lutego przyszłego roku rozpoczną rejsy z Warszawy i Krakowa...

16 grudnia 2004

Sąd podtrzymuje zakaz używania tytułu Skarb Kibica przez Profusa

Sąd apelacyjny po rozpatrzeniu zażalenia Marka Profusa i Gabrieli Profus (wydających magazyn "Piłka Nożna") podtrzymał zakaz używania przez nich tytułu...

16 grudnia 2004

Irlandzka firma PlayPrint chce oferować na polskim rynku loterie promocyjne

Na naszym rynku usług marketingowych rozpoczyna działanie nowa firma PlayPrint Polska Sp. z o.o. będąca krajowym oddziałem irlandzkiej PlayPrint Ltd....

17 grudnia 2004

Allianz przygotowuje na luty start komunikacji związanej z sezonem 2005 Formuły 1

Allianz Polska planuje na luty br. rozpoczęcie działań marketingowych związanych ze sponsoringiem Formuły 1. Będzie to kampania w mediach i...

17 grudnia 2004

KRRiTV ogłosi konkurs na koncesję radiową w Warszawie

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) przyjęła formułę ogłoszenia konkursu na program radiowy rozpowszechniany w Warszawie na częstotliwości 99,5 FM,...

17 grudnia 2004

Orlen wspiera kampanią i konkursem odświeżony program Vitay

PKN Orlen rozpoczął kampanię wspierającą zmiany w swoim programie lojalnościowym Vitay. Osią akcji jest konkurs ze zdrapką i mechanizmem opartym...

17 grudnia 2004

Hortex wspiera reklamą nowe Danie Polskie z linii mrożonek Dania Świata

Hortex Holding powiększa swój asortyment w segmencie dań gotowych, wprowadzając na rynek nowe Danie Polskie (to mrożona mieszanka kluseczków zacierkowych...

17 grudnia 2004

JW Construction rozważa zatrudnienie brokera

Firma developerska JW Construction szuka agencji do obsługi budżetu mediowego. Rozważana jest współpraca bezpośrednia z wydawnictwami lub zatrudnienie brokera. O...

17 grudnia 2004

Discovery Media Polska oficjalnie nowym brokerem Viva Polska

Od stycznia 2005 r. sprzedażą czasu antenowego stacji muzycznej Viva Polska zajmie się firma Discovery Media Polska. Oficjalnie poinformowało o...

17 grudnia 2004

Sprite sponsorem skate parku w warszawskim centrum Blue City

Marka Sprite z portfolio Coca-Cola Poland jest sponsorem skate parku w warszawskim centrum handlowym Blue City. Obiekt nazywa się Sprite...

17 grudnia 2004

IQ Marketing i HDS uruchamiają centra redempcyjne w salonach prasowych

Agencja IQ Marketing Poland przy współpracy z siecią HDS wprowadziła do swojej oferty nową usługę - wydawanie nagród w promocjach...

17 grudnia 2004

Polskie Książki Telefoniczne rozpoczynają współpracę z Onetem

Polskie Książki Telefoniczne (PKT) podpisały umowę z portalem Onet.pl. Dzięki niej w portalu będzie dostępna wyszukiwarka z bazą danych PKT,...

17 grudnia 2004

Kross spółką akcyjną, w 2005 r. nowe linie rowerów i więcej marketingu

Kross Sp. z o.o., największy w naszym kraju producent rowerów, przekształcił się w Kross SA w ramach przygotowań do przyszłorocznego...

17 grudnia 2004

Opowiadanie Kuczoka w świątecznym wydaniu "Newsweek Polska"

20 grudnia br. ukaże się świąteczny, podwójny numer tygodnika "Newsweek Polska". Znajdzie się w nim opowiadanie Wojciecha Kuczoka napisane przez...

17 grudnia 2004

"Encyklopedia Zdrowia" podbiła sprzedaż "Życia Warszawy"

W październiku 2004 r. sprzedaż "Życia Warszawy" wzrosła o 32 proc. w stosunku do października ub.r. Od października dziennik dołączał...

17 grudnia 2004

Narojczyk pokieruje biurem komunikacji marketingowej PTK Centertel

Beata Narojczyk, dotychczas kierująca działem badań w pionie marketingu PTK Centertel, obejmie funkcję szefa biura komunikacji marketingowej, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....

17 grudnia 2004

"Forbes" i Sky Europe - nowi klienci CB4 Media

Firma CB4 Media przygotowała dwie nowe kampanie na nośnikach reklamowych w taksówkach: dla miesięcznika "Forbes" (Axel Springer Polska) oraz dla...

17 grudnia 2004

Marketing stacji Polskiego Radia będzie podlegał Biuru Promocji

Od początku przyszłego roku za komunikację marketingową wszystkich rozgłośni Polskiego Radia (PR) SA (Program I, Program II, Program III -...

17 grudnia 2004

"New Warsaw Express" docelowo ma stać się newsowym tygodnikiem

"New Warsaw Express", anglojęzyczny bezpłatny dwutygodnik, planuje zwiększenie częstotliwości do cotygodniowej. Już teraz tytuł poza wersją drukowaną ma cotygodniową edycję...

17 grudnia 2004

W "Pulsie Biznesu" reklamy droższe o średnio 4 proc. od 2005 r.

Dziennik "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) podniesie ceny reklam od przyszłego roku o średnio 4 proc. Podwyżka dotyczy tylko grzbietu...

17 grudnia 2004

Cytryna autorem kampanii launchowej magazynu "Forbes"

Agencja reklamowa Cytryna przygotowała kreację kampanii reklamowej magazynu "Forbes" wydawanego przez Axel Springer Polska. Firma została wybrana w drodze przetargu....

17 grudnia 2004

Interia.pl wyłącznym partnerem internetowym programu Premium Club

Portal Interia.pl został wyłącznym patronem internetowym wielopartnerskiego programu lojalnościowego Premium Club (partnerami programu są: Statoil, Pizza Hut, KFC, Bank BPH...

17 grudnia 2004

Studio P przygotowało nową identyfikację wizualną Polskiego Radia

Agencja reklamowa Studio P Andrzeja Pągowskiego jest autorem nowej wizualizacji logo Polskiego Radia SA. W ramach projektu agencja przygotowała nową...

17 grudnia 2004

Bank Millennium rozpoczął współpracę z Securia Polska

Bank Millennium będzie kolejnym klientem firmy Securia Polska oferującej usługę o nazwię Blokada. Usługa ta może być wykorzystywana jako program...

17 grudnia 2004

Polmos Lublin może przejąć marki i firmy z branży

Polmos Lublin SA, który właśnie dostał zgodę Komisji Papierów Wartościowych i Giełd na publiczną emisję swoich akcji, może przeznaczyć pozyskane...

17 grudnia 2004

Clear Channel Poland urealnia cennik i podwyższa ceny o 3-5 proc.

Strategia handlowa firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland (CCP) na rok 2005 przewiduje urealnienie cen sprzedaży powierzchni reklamowych oraz wdrożenie...