M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

21 grudnia 2004

Paweł Ossoliński dołączył do zespołu firmy Galposter

Paweł Ossoliński objął stanowisko sales managera w departamencie reklamy firmy Galposter. Będzie odpowiedzialny za sprzedaż oraz pozyskiwanie nowych klientów dla...

21 grudnia 2004

Mi Promocja zmieniła nazwę na Metromedia

Firma Mi Promocja, operator tablic w pociągach Intercity, kolejkach podmiejskich oraz wagonach metra, zmieniła nazwę na Metromedia. - Chcieliśmy w...

21 grudnia 2004

Tomasz Jażdżyński, do niedawna prezes Interii, w Wirtualnej Polsce

Tomasz Jażdżyński, do niedawna prezes zarządu portalu Interia.pl, podpisał umowę z Wirtualną Polską. Jażdżyński będzie dyrektorem finansowym portalu. Już wdraża...

21 grudnia 2004

Clear Channel Poland rozpocznie rozmowy o współpracy z Odyssey

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland zamierza rozpocząć rozmowy o współpracy z agencją koncertową Odyssey, która od września br. należy...

21 grudnia 2004

"Gazeta Studencka" w dwukrotnie większym nakładzie od nowego roku

Miesięcznik "Gazeta Studencka" od nowego roku wprowadza zmiany. Ma mieć bardziej poręczny format A4 plus, nowy layout i nowe rubryki...

21 grudnia 2004

Artman rozpoczyna współpracę także z Brainshop U-boot

Artman SA, właściciel marki odzieżowej House, rozpoczął współpracę z agencją Brainshop U-boot. Niedawno informowaliśmy o rozstrzygnięciu przez Artmana przetargu kreatywnego...

21 grudnia 2004

Magazyny pionu czasopism Agory wydają numery specjalne

Dwa czołowe miesięczniki Agory SA: "Poradnik Domowy" i "Cztery Kąty", wprowadziły właśnie kolejne wydania specjalne. Pod szyldem pierwszego z nich...

21 grudnia 2004

Telewizja to dla Polaków jedna z najważniejszych rozrywek w święta wg badania Pentora dla UPC Polska

Oglądanie telewizji to dla Polaków jedna z najważniejszych rozrywek w święta - wynika z badania przygotowanego przez firmę Pentor na...

21 grudnia 2004

Pudliszki wprowadzają nowe opakowania ketchupów

Firma Heinz Polska, do której należy brand Pudliszki, wprowadza na rynek ketchupy tej marki w nowych opakowaniach. Jak mówi Dorota...

21 grudnia 2004

Wzrost cen reklam w miesięczniku fotograficznym "Chip Foto-Video Digital"

O mniej więcej 10 proc. wzrastają ceny reklam w miesięczniku fotograficznym "Chip Foto-Video Digital" (wydawca: Vogel Burda Communications). Za całostronicową...

21 grudnia 2004

Samsung i Idea reklamują wspólną loterię "Auta za telefon"

Samsung Electronics Polska i PTK Centertel, operator sieci Idea, przygotowały dla użytkowników tej sieci loterię pod hasłem "Auta za telefon"....

21 grudnia 2004

Małgorzata Medowska laureatką II edycji konkursu Galerii Plakatu AMS

Praca "Moje miasto" Małgorzaty Medowskiej zdobyła nagrodę główną w drugiej edycji konkursu Galerii Plakatu AMS. Plakat będzie wykorzystany w ogólnopolskiej...

21 grudnia 2004

"Bar VIP" gromadził 2,5 mln widzów i zarobił 92 mln zł na reklamach

Finał programu "Bar VIP" (5. edycja formatu reality "Bar") w Polsacie oglądało 4,18 mln widzów (wskaźnik AMR) - wynika z...

21 grudnia 2004

Apvision oferuje mailowy system do automatycznych odpowiedzi

Agencja e-marketingowa Apivision.com wprowadza na rynek system tzw. autoresponderów. System nazywa się Wyślij.info i kierowany jest do firm sprzedających produkty...

21 grudnia 2004

Robert Kijak będzie szefem nowego działu projektów specjalnych Agory

Robert Kijak obejmie stanowisko dyrektora działu projektów specjalnych spółki Agora SA. To nowy dział w strukturach firmy, który zajmie się...

21 grudnia 2004

Agora wprowadzi zmiany w cenniku reklam "Gazety Wyborczej"

Agora SA wprowadzi w przyszłym roku zmiany w cenniku reklam "Gazety Wyborczej". O 5-7 proc. wzrosną ceny reklam na stronach...

21 grudnia 2004

Konkurs w Radiu 94 elementem kampanii reklamowej marki Alka-Seltzer

Firma Bayer HealthCare realizuje kolejny etap multimedialnej kampanii reklamowej wspierającej markę Alka-Seltzer. Celem akcji jest przybliżenie produktu grupie docelowej oraz...

21 grudnia 2004

Sławomir Assendi został dyrektorem zarządzającym Goldfingera

Sławomir Assendi objął stanowisko dyrektora zarządzającego agencji reklamowej Goldfinger. Jednocześnie będzie kierował firmą public relations Propublic, która podobnie jak Goldfinger...

22 grudnia 2004

AMS SA podniesie ceny ekspozycji na backlite'ach i billboardach

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA wprowadza zmiany w ofercie handlowej na 2005 r. Ceny katalogowe mają wzrosnąć w przypadku dwóch...

22 grudnia 2004

Cenos rozbudowuje dział marketingu, sfinalizuje przetarg mediowy

Cenos, producent kaszy, ryżu i soli, rozbudowuje struktury marketingu. Zatrudniono trzy osoby. Agata Sądej-Stanek objęła stanowisko brand managera, przeszła z...

22 grudnia 2004

"Malinowa rewolucja" w degustacjach piwa Redd's

Agencja V&P realizuje kampanię degustacyjną marki Redd's Red (Kompania Piwowarska SA) w pubach, dyskotekach, sklepach detalicznych i sieciowych. Degustacji postanowiono...

22 grudnia 2004

Radio 94 zmieni nazwę, w przetargu dwie agencje reklamowe

Radio 94 należące do grupy Ad.point przygotowuje się do korekty nazwy. Nowa nazwa będzie już komunikowana w najbliższej kampanii reklamowej,...

22 grudnia 2004

General Bottlers promuje limitowaną serię Pepsi Spice

Great Open House realizuje świąteczną animację sprzedaży połączoną z mechanizmem buy & get produktów Pepsi-Cola General Bottlers. Obejmuje ona promocję...

22 grudnia 2004

WP połączy siły sprzedaży reklam z Allegro

Tomasz Jażdżyński, świeżo pozyskany przez Wirtualną Polskę (WP), zapowiada walkę portalu o znaczne zwiększenie udziału w polskim rynku reklamy internetowej....

22 grudnia 2004

Fabryka Pomysłów wprowadza sieć nośników indoorowych w szkołach

Fabryka Pomysłów rozpoczęła sprzedaż sieci nośników typu screenboard. Nowa oferta firmy dotyczy konstrukcji reklamowych umożliwiających dotarcie do studentów szkół wyższych...

22 grudnia 2004

Whirlpool zamierza zwiększyć wydatki reklamowe o 30-50 proc.

Producent sprzętu AGD Whirlpool Polska, który w portfolio ma marki Whirlpool, Polar i Ignis, zamierza znacząco zwiększyć w 2005 r....

22 grudnia 2004

Ipsos najbardziej innowacyjną firmą badawczą - wynika z badania dla PTBRiO

Z badania "Klienci firm badawczych 2001-2004" (druga fala, 2004 r.) przeprowadzonego na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO)...

22 grudnia 2004

Olej Kujawski otrzyma wsparcie mediowe na poziomie ok. 7,5 mln zł w 2005 r.

ZT Kruszwica zmieniła etykietę flagowej marki w portfolio - Oleju Kujawskiego. - Nowa etykieta jeszcze mocniej podkreśla fakt, że jest...

22 grudnia 2004

Agencja Morski Studio Graficzne przygotowała kalendarz dla Skody

Agencja Morski Studio Graficzne wygrała przetarg na opracowanie kalendarza dla firmy Skoda Auto Polska. Skoda jest klientem agencji od 1996...

22 grudnia 2004

Centralwings oficjalnie ruszyły ze sprzedażą biletów

Tanie linie lotnicze LOT-u Centralwings rozpoczęły już sprzedaż biletów. We wtorek Urząd Lotnictwa Cywilnego wydał nowej linii lotniczej koncesję (certyfikat)...

22 grudnia 2004

Gutek Film planuje na styczeń i luty kampanie wspierające premiery dwóch filmów

Gutek Film, dystrybutor filmowy, planuje na styczeń i luty dwie kampanie wprowadzające na rynek filmy: "Dzienniki motocyklowe" i "Czasem słońce,...

22 grudnia 2004

Weronika Rosati i Agnieszka Maciąg w reklamie nowej linii Pantene

Koncern Procter & Gamble rozpoczął kolejny etap kampanii reklamowej nowej linii kosmetyków Pantene Pro-V z aminokwasami. W spotach reklamowych tych...

22 grudnia 2004

Media Tak obniża koszty dotarcia w prasie regionalnej

Firma Media Tak, dom sprzedaży prasy regionalnej, od początku przyszłego roku wprowadzi do swojej oferty reklamowej trzy pakiety: Big Power,...

22 grudnia 2004

Złote Przeboje grają na warszawskich przystankach

Należące do grupy Agora SA Radio Złote Przeboje Pogoda i firma reklamy zewnętrznej AMS SA przygotowały w Warszawie nietypową akcję...

22 grudnia 2004

Eskadra Promarket otwiera biuro w Warszawie

Agencja marketing services Eskadra BTL od 1 stycznia będzie działać pod nazwą Eskadra Promarket i otworzy swoje biuro w Warszawie....

22 grudnia 2004

Katarzyna Wołoszczak client service executive w Synovate

Katarzyna Wołoszczak objęła stanowisko client service executive w firmie badawczej Synovate. Zajmie się działaniami związanymi z pozyskiwaniem nowego biznesu i...

22 grudnia 2004

Bols wprowadza markę premium Soplica Wódka Staropolska

Firma Bols Sp. z o.o. wprowadziła na rynek Soplicę Wódkę Staropolską. Produkt plasowany jest w segmencie top premium jako jedyna...

22 grudnia 2004

New Communications wprowadza nowy nośnik na taksówkach

Agencja New Communications przygotowała kampanię pilotażową, która jest inauguracją nowego nośnika reklamowego o nazwie you-ad. Nowy produkt to reklama zamieszczona...

22 grudnia 2004

US Pharmacia prowadzi przegląd ofert wydawców prasowych

Firma farmaceutyczna US Pharmacia prowadzi przegląd ofert wydawców prasowych pod kątem możliwości realizacji niestandardowych projektów promocyjnych takich jak advertoriale, konkursy...

23 grudnia 2004

Startuje nowy magazyn dla surferów "Surf It"

Na rynek trafił "Surf It", nowy magazyn dla fanów windsurfingu, kitesurfingu, surfingu. Pismo będzie wydawane co dwa miesiące z wyjątkiem...

23 grudnia 2004

Krzysztof Zdeb prezesem zarządu wydawnictwa Dom Prasowy

Krzysztof Zdeb objął stanowisko prezesa zarządu spółki Dom Prasowy, wydawcy dziennika "Życie Warszawy". Zastąpi na tym stanowisku Dariusza Piekarskiego, który...

23 grudnia 2004

Paweł Orkwiszewski został dyrektorem strategicznym w Initiative Warszawa

Paweł Orkwiszewski, ostatnio group account director w domu mediowym Macroscope OMD, objął stanowisko dyrektora strategicznego w Initiative Warszawa. Orkwiszewski pracował...

23 grudnia 2004

Cezary Skoczeń został account managerem w Fabryce Pomysłów

Cezary Skoczeń objął stanowisko account managera w firmie Fabryka Pomysłów. To nowa firma specjalizująca się w działaniach guerilla marketing oraz...

23 grudnia 2004

Planete poszerza programming i planuje kampanię reklamową

Telewizyjny kanał tematyczny Planete poszerza swój programming. - Dotychczas emitowano przede wszystkim produkcje europejskie. Teraz, choć produkcja z Europy nadal...

23 grudnia 2004

Puma otworzyła wizerunkowy sklep w Krakowie

Puma Polska uruchomiła w Krakowie swój pierwszy wizerunkowy sklep w Polsce - tzw. Concept Store. Będą w nim oferowane m.in....

23 grudnia 2004

Business Consulting utrzyma różnice cen w stolicy i innych miastach

Business Consulting Media Miejskie, firma specjalizująca się w realizacji kampanii reklamowych na środkach komunikacji miejskiej, zamierza utrzymać w 2005 r....

23 grudnia 2004

SM Mlekpol wprowadza na rynek mleko "Białe Wapń"

W Wigilię startuje zaplanowana na dwa miesiące kampania reklamowa nowego produktu SM Mlekpol - "Białe Wapń". Jest to podbrand mlecznej...

23 grudnia 2004

Budżet KRRiTV w 2005 r. będzie niższy o 25 proc.

Sejm RP nie przyjął poprawki Senatu do ustawy budżetowej, która miała przywrócić Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) 3 mln...

23 grudnia 2004

Presspublica podniesie ceny reklam w "Rzeczpospolitej" o 5-7 proc.

Wydawnictwo Presspublica od początku przyszłego roku podniesie ceny reklam w dzienniku "Rzeczpospolita". Zmiany obejmą wybrane powierzchnie reklamowe, na które jest...

23 grudnia 2004

Polskapresse wyjaśnia UOKiK okoliczności połączenia dzienników śląskich

Polskapresse Sp. z o.o. złożyła w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) dokument wyjaśniający okoliczności połączenia swoich dwóch tytułów: "Dziennika...