M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

23 grudnia 2004

Gazeta.pl chce w 2005 r. osiągnąć 15-proc. udział w rynku e-reklamowym

Agresywniejsza polityka sprzedaży reklam i zwiększenie udziału w rynku reklamowym do 15 proc. to cele biura sprzedaży portalu Gazeta.pl na...

23 grudnia 2004

TP i PTK Centertel porównają ofertę MPG Media Planning z Initiative Warszawa

Telekomunikacja Polska (TP) oraz PTK Centertel zamierzają porównać ofertę domu mediowego MPG Media Planning z Initiative Warszawa, który obecnie obsługuje...

23 grudnia 2004

Telefony Nokia najpopularniejsze według TNS OBOP

Telefony komórkowe Nokia są najpopularniejsze w Polsce, zwłaszcza wśród mężczyzn, na drugim miejscu jest Siemens, na trzecim - Motorola, którą...

23 grudnia 2004

Dwie osoby dołączyły do zespołu Carat Polska

W domu mediowym Carat Polska (Aegis Media) zatrudniono dwie nowe osoby - Piotra Frankowskiego na stanowisku asystenta w dziale zakupu...

23 grudnia 2004

Wizyta Steve'a Forbesa częścią działań promocyjnych "Forbes Polska"

Wizyta w Polsce Steve'a Forbesa, wydawcy amerykańskiego magazynu "Forbes", będzie częścią działań promocyjnych "Forbes Polska" zaplanowanych na 2005 r. Steve...

23 grudnia 2004

Polskie Badania Outdooru rozpoczną analizy nośników citylight poster

Spółka Polskie Badania Outdooru (PBO), której udziałowcami są dwie firmy reklamy zewnętrznej AMS SA i Clear Channel Poland, ukończyła prace...

23 grudnia 2004

Wrangler odchodzi od wizerunku marki związanej z kowbojami

VF Polska Distribution wesprze sprzedaż wiosenno-letniej kolekcji ubrań marki Wrangler w 2005 r. kampanią prasowo-billboardową. Cała kolekcja będzie reklamowana pod...

23 grudnia 2004

Wyjaśnienie: Nowe ceny wynajmu nośników AMS SA

W nawiązaniu do informacji pt. "AMS SA podniesie ceny ekspozycji na backlite'ach i billboardach", która ukazała się we wczorajszym wydaniu...

23 grudnia 2004

ARRS Effectica w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy (IAA)

Agencja reklamowa ARRS Effectica została zaproszona do Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce (IAA). ARRS Effectica uzyskała status jednego z 13...

23 grudnia 2004

Centrum TeleMarketingowe CTM zmienia nazwę na CTM Teleperformance Polska

Od stycznia spółka Centrum TeleMarketingowe CTM będzie działać pod nową marką CTM Teleperformance Polska. Taką decyzję podjęli akcjonariusze na walnym...

23 grudnia 2004

Novartis wybrał globalnie Saatchi & Saatchi do obsługi leków OTC

Novartis Consumer Health w globalnym przetargu wybrał należącą do Publicis Groupe sieć Saatchi & Saatchi do obsługi preparatów OTC na...

23 grudnia 2004

Komitet organizacyjny Konkursu Innowacji w Planowaniu Mediów "Media Trendy" 2005 wybrał jurorów

Komitet organizacyjny konkursu Media Trendy 2005, który tworzą przedstawiciele Eskadry, Klubu Mediowego SAR i Biura SAR, ogłosił listę jurorów piątej...

23 grudnia 2004

INMA dopracowuje szczegóły seminarium dla polskiej branży wydawców gazet

Polskie seminarium INMA (International Newspaper Marketing Association) odbędzie się 11 kwietnia w siedzibie Agory w Warszawie. Agora i Izba Wydawców...

23 grudnia 2004

Polkomtel uruchamia nową usługę informacyjną Simplusa

Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus GSM, uruchomił nową platformę komunikacji i usług dla klientów korzystających z jego oferty pre-paid...

23 grudnia 2004

Varta wspiera baterie promocją sprzedażową

Firma Varta Baterie Sp. z o.o. (oddział niemieckiej Varta Consumer Batteries GmbH & Co.) przygotowała promocję konsumencką wspierającą sprzedaż baterii...

23 grudnia 2004

Marta Bratkowska nową redaktor naczelną "Na żywo", Nazarewicz odchodzi z Axla

Marta Bratkowska, zastępca redaktora naczelnego dziennika "Fakt", została nową redaktor naczelną tygodnika "Na żywo" (oba tytuły wydaje Axel Springer Polska)....

23 grudnia 2004

Media Direction OMD prawdopodobnie wygrał przetarg Grupy PSA

Grupa PSA (Peugeot Polska i Citroen Polska) rozstrzygnęła przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego. Z nieoficjalnych źródeł dowiedzieliśmy się, że...

27 grudnia 2004

HP chce walczyć ze stereotypem drogiej marki

Hewlett Packard Polska planuje na styczeń i luty 2005 r. kampanię reklamową swoich rozwiązań dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP)....

27 grudnia 2004

SMG/KRC ma zostać udziałowcem w Polskich Badaniach Outdooru

Firma badawcza SMG/KRC Millward Brown Co. zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami ma zostać udziałowcem w spółce Polskie Badania Outdooru, która zajmuje...

27 grudnia 2004

Honda chce silnie wspierać marketingowo debiut minivana FR-V

Honda zaplanowała pierwszą falę kampanii reklamowej wspierającej debiut minivana Honda FR-V. Za wsparcie reklamowe (działania będą prowadzone do końca I...

27 grudnia 2004

Polski Samsung Fun Club pozyskał 30 tys. uczestników

Program lojalnościowy Samsung Fun Club po pierwszych trzech miesiącach działalności pozyskał 30 tys. uczestników. Samsung Fun Club działa już w...

27 grudnia 2004

AMS SA rozważa wdrożenie programu lojalnościowego dla klientów

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA rozważa opcję utworzenia programu lojalnościowego dla klientów korzystających z jej sieci tablic. - Decyzję w...

27 grudnia 2004

Po odejściu Kośmidra Grey planuje restrukturyzację zespołu G2

Piotr Kośmider, client service director w Grey Worldwide Warszawa, pełniący jednocześnie funkcję zarządzającą G2, struktury należącej do Greya, zajmującej się...

27 grudnia 2004

PLL LOT wspiera kampanią reklamową debiut Centralwings

Centralwings, tanie linie lotnicze uruchomione przez PLL LOT, które od 1 lutego 2005 roku rozpoczną rejsy z Warszawy i Krakowa...

27 grudnia 2004

"Forbes" nominuje do nagrody Człowieka Roku Polskiego Przemysłu Reklamowego

Redakcja magazynu "Forbes" (Axel Springer Polska) postanowiła nominować do nagrody Człowieka Roku Polskiego Przemysłu Reklamowego 2004 następujące osoby: Jakuba Benke,...

27 grudnia 2004

VF Polska Distribution planuje wsparcie reklamowe dla marki Lee

VF Polska Distribution rozpocznie w marcu 2005 r. kampanię reklamową kolekcji wiosenno-letniej odzieżowej marki Lee. Przedmiotem działań reklamowych będzie ekskluzywna...

27 grudnia 2004

Kanał telewizyjny Polsat Sport ma nowy logotyp

Polsat wprowadza nowy logotyp kanału tematycznego Polsat Sport. Nowe logo silniej nawiązuje do znaku graficznego głównej stacji Polsatu. W logo...

27 grudnia 2004

Polska edycja "Travelera" będzie wydawana w blisko 100-tys. nakładzie

W około 100-tysięcznym nakładzie ukaże się "Traveler", planowany na cały 2005 r. jako wydanie specjalne miesięcznika "National Geographic Polska" (wydawca:...

27 grudnia 2004

Publicis przygotowuje nowy spot reklamowy Garnier Color Naturals

W styczniu 2005 roku ruszy nowa kampania reklamowa kosmetyków do koloryzacji włosów marki Garnier należącej do L'Oreal Polska. W nowym...

27 grudnia 2004

Woliński zajmie się public relations w PricewaterhouseCoopers

Marcin Woliński objął stanowisko konsultanta ds. PR w firmie PricewaterhouseCoopers. Dołączył on do Maliny Jankowskiej pełniącej funkcję PR managera. Poprzednio...

27 grudnia 2004

Mather Communications zrealizowała dla PKN Orlen promocję i kampanię towarzyszącą

Agencja reklamowa Mather Communications przygotowała dla PKN Orlen promocję i towarzyszącą jej kampanię reklamową. Promocja "Zdrap i wygraj" stanowi element...

27 grudnia 2004

Browar Belgia wprowadza na rynek nowe piwa

Browar Belgia wprowadza na rynek dwa nowe warianty piw: Gingers Cinnamon oraz Wojak w nowej zielonej butelce. Oba piwa wzbogacają...

27 grudnia 2004

McDonald's promuje nowe zestawy Happy Meal i rozpoczyna promocję w McDrive

Sieć restauracji fast food McDonald's rozpoczęła nową promocję Happy Meal, związaną z wprowadzeniem nowej kolekcji zabawek w zestawach dla dzieci...

27 grudnia 2004

Dariusz Piekarski został dyr. ds. sprzedaży i marketingu w "Pulsie Biznesu"

Dariusz Piekarski, do ubiegłego tygodnia prezes Domu Prasowego, wydawcy "Życia Warszawy", został dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu w dzienniku "Puls...

27 grudnia 2004

PSA potwierdza nawiązanie współpracy z Media Direction OMD

Dom mediowy Media Direction zwyciężył w przetargu na obsługę budżetu mediowego Grupy PSA (Peugeot Polska i Citroen Polska). Paweł Orlik,...

27 grudnia 2004

Leszek Kozioł został prezesem zarządu Radia Eska SA

Rada nadzorcza Radia Eska SA (ZPR SA) powołała Leszka Kozioła, dotychczasowego wiceprezesa zarządu, na jego prezesa. Stanowisko to od czerwca...

27 grudnia 2004

Waniek ostrzega przed konsekwencjami ograniczenia budżetu KRRiTV

Przewodnicząca KRRiTV Danuta Waniek zwróciła się do prezydenta RP Aleksandra Kwaśniewskiego z prośbą, aby przed podpisaniem ustawy budżetowej na rok...

28 grudnia 2004

Sony planuje kampanię wspierającą Walkmany z twardym dyskiem

Sony Poland planuje na pierwsze miesiące przyszłego roku kampanię launchową swoich odtwarzaczy muzycznych Network Walkman z wbudowanym twardym dyskiem. Ostateczne...

28 grudnia 2004

Sony promuje nową generację Walkmanów i zachęca: "Poczujcie muzykę"

Sony Poland planuje na pierwsze miesiące przyszłego roku kampanię launchową swoich odtwarzaczy muzycznych Network Walkman z wbudowanym twardym dyskiem. Ostateczne...

28 grudnia 2004

NGMC wydaje magazyn "Uśmiech Rodziców"

Firma NGMC wprowadziła na rynek magazyn "Uśmiech Rodziców". Miesięcznik kierowany jest do młodych rodziców. Pismo dystrybuowane jest bezpłatnie w wybranych...

28 grudnia 2004

Rośnie popularność e-bankowości, banki powinny promować bezpieczeństwo - raport Gemiusa, Money.pl i IAB

Choć nasycenie rynku internetowych usług finansowych w Polsce jest daleko w tyle za Stanami Zjednoczonymi czy krajami Europy Zachodniej, to...

28 grudnia 2004

Cztery wydawnictwa w przeglądzie prasowym firmy US Pharmacia

Firma farmaceutyczna US Pharmacia zaprosiła do przeglądu ofert cztery wydawnictwa prasowe (o prezentacjach wydawców pisaliśmy w DS "MMP" 22 grudnia...

28 grudnia 2004

Uno Fresco planuje kampanie dla flagowej marki Bakalland, będzie też wzmacniał markę Gorillas

Firma Uno Fresco Tradex zamierza w przyszłym roku wspierać mediowo flagową markę z portfolio - bakalie Bakalland, rezerwując na ten...

28 grudnia 2004

Kontrowersyjny reality show "There's Something About Miriam" od stycznia na antenie TVN

Od stycznia 2005 r. w niedziele w paśmie nocnym (po 23.00) w TVN-ie pokazywany będzie program reality show "Coś o...

28 grudnia 2004

Legend Group zamierza wzmocnić zespół kreatywny agencji

Agencja reklamowa Legend Group zamierza powiększyć zespół firmy, m.in. zatrudnić nowe osoby w dziale kreacji. Obecnie kieruje nim Bożena Hardejewska,...

28 grudnia 2004

W Boże Narodzenie widzowie oglądali głównie programy TVP, z serialami na czele

Według danych AGB Polska w święta Bożego Narodzenia statystyczny Polak spędził średnio przed telewizorem 5 godzin i 51 minut. To...

28 grudnia 2004

Food Business Group planuje w 2005 r. wspólne działania reklamowe producentów spożywczych

Stowarzyszenie Food Business Group, do którego należą firmy Uno Fresco Tradex (bakalie), Rolnik (przetwory warzywne), Premium Foods (herbaty), Goliard (makarony),...

28 grudnia 2004

Samsung wprowadzi w I kwartale 2005 r. dwa nowe telefony

Samsung Electronics Polska wprowadzi na polski rynek w pierwszym kwartale 2005 r. dwa nowe telefony - X460 i D500. Jak...

28 grudnia 2004

Aegis Group finalizuje rozmowy o inwestycji w agencję HYPERmedia

Aegis Group finalizuje rozmowy o inwestycji w polską agencję interaktywną HYPERmedia - dowiedzieliśmy się z wiarygodnego źródła. O zainteresowaniu międzynarodowego...

28 grudnia 2004

Carlsberg będzie się reklamował jako sponsor Mistrzostw Świata w Narciarstwie Alpejskim Bormio 2005

Grupa Carlsberg została oficjalnym sponsorem mistrzostw świata w narciarstwie alpejskim, które odbędą się we włoskim Bormio między 28 stycznia a...