M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

3 stycznia 2005

Troll powiększa liczbę salonów i prowadzi akcję promocyjną

Sieć sklepów Troll z odzieżą adresowaną do nastolatek i młodych kobiet zamierza wymienić elementy wystroju sklepów oraz znacznie powiększyć ich...

3 stycznia 2005

Kampania wspiera wejście zmienionego miesięcznika "Uroda"

Ukazał się zmieniony, repozycjonowany magazyn "Uroda" wydawnictwa Edipresse Polska. Pismo w całości poświęcone jest urodzie w różnych aspektach. Rezygnuje więc...

3 stycznia 2005

Siemens szuka biznesowej grupy docelowej w klubach squasha i na lotniskach

Siemens w swojej najnowszej kampanii wspierającej biznesowy telefon S65 wykorzystuje, poza mediami, także mniej typowe kanały komunikacji, np. reklamę w...

3 stycznia 2005

Whirlpool planuje ekspansję marki Polar na kolejnych rynkach

Firma Whirlpool Polska, producent sprzętu AGD, chce w 2005 r. wzmocnić pozycję rynkową produktów marki Polar. - Rozwinięcie strategii związanej...

3 stycznia 2005

MiniMini dostępny w ofercie sieci kablowej Aster

Telewizyjny kanał MiniMini, skierowany do dzieci poniżej 7. roku życia, został włączony do oferty warszawskiej sieci kablowej i internetowej Aster....

3 stycznia 2005

Mary Kay ma około 3 tys. konsultantek

Firma Mary Kay Cosmetics Poland specjalizująca się w bezpośredniej sprzedaży kosmetyków ma już około 3 tys. konsultantek. W ciągu roku...

3 stycznia 2005

Ponad pół miliona wypowiedzi na forum dyskusyjnym "Muratora"

Ponad pół miliona wypowiedzi zgromadziło forum dyskusyjne miesięcznika "Murator" (Wydawnictwo Murator) poświęcone przede wszystkim zagadnieniom budowlanym. Średnio dziennie liczba wypowiedzi...

3 stycznia 2005

TVP prowadzi kampanię abonamentową

Do końca stycznia 2005 r. potrwa kampania abonamentowa Telewizji Polskiej SA (TVP SA) prowadzona pod hasłem "Mój abonament, moja telewizja"....

3 stycznia 2005

Agnieszka Hryciuk przechodzi z Coty Polska do PTK Centertel

Agnieszka Hryciuk została nowym brand managerem marki Idea Pop w PTK Centertel. Hryciuk przez cztery lata zajmowała się marketingiem młodzieżowych...

3 stycznia 2005

Specjalne wydanie lutowych "Podróży" z różnymi formami spędzania ferii

Lutowe wydanie miesięcznika "Podróże" (Wydawnictwo Murator) będzie edycją specjalną poświęconą feriom. "Podróże" mają już doświadczenie w wydawaniu numerów specjalnych. W...

3 stycznia 2005

Beata Boryczka będzie odpowiadać za marki Rimmel i Miss Sporty

Beata Boryczka objęła stanowisko senior brand managera marek Rimmel i Miss Sporty w Coty Polska. Zastąpiła ona na tym stanowisku...

3 stycznia 2005

"Przewodnik Katolicki" obchodzi 110. rocznicę i wprowadza zmiany

"Przewodnik Katolicki", religijny tygodnik opinii wydawany w Poznaniu, wprowadzi szereg zmian i akcji w związku z przypadającymi w 2005 r....

3 stycznia 2005

Synovate rozpoczyna badania oparte na metodzie Censydiam

Patrycja Szymańska pełniąca funkcję quality research managera w firmie badawczej Synovate jako pierwsza w Europie Centralnej uzyskała licencję uprawniającą do...

3 stycznia 2005

Marek Świtajewski nowym prezesem Nortel Polska

Marek Świtajewski został nowym prezesem Nortel Networks Polska Sp. z o.o. - polskiego oddziału północnoamerykańskiego (powstałego w Kanadzie) koncernu produkującego...

3 stycznia 2005

Tomasz Piątkowski przechodzi z CR Media do Zentropy Partners

Tomasz Piątkowski przechodzi z CR Media Consulting do agencji interaktywnej Zentropy Partners. W CR Media pracował ponad dwa lata. Zajmował...

3 stycznia 2005

Tomasz Bruss, media manager w Starcomie, odszedł z agencji

Tomasz Bruss, dotychczas media manager w domu mediowym Starcom, po ponad pięciu latach pracy odszedł z agencji. Bruss kierował ostatnio...

3 stycznia 2005

Polsat ma zapłacić 400 tys. zł kary za program "Nieustraszeni"

Przewodnicząca Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) Danuta Waniek zdecydowała o nałożeniu na telewizję Polsat 400 tys. zł kary za...

3 stycznia 2005

Goździkowska wiceprezesem ds. marketingu Avon na Europę, Afrykę i Bliski Wschód

Barbara Goździkowska, która od blisko czterech lat zajmowała stanowisko dyrektora i wiceprezesa ds. marketingu na region Europy Środkowej i Wschodniej...

3 stycznia 2005

Era reklamuje usługę Tak Tak w górach

Polska Telefonia Cyfrowa reklamuje swoją ofertę pre-paidową Era Tak Tak w niemal wszystkich - jak informuje operator - miejscowościach turystycznych...

3 stycznia 2005

Robert Korzeniowski już oficjalnie szefem sportu TVP

Zarząd Telewizji Polskiej SA (TVP) powołał na stanowisko szefa redakcji audycji sportowych TVP1 i przewodniczącego kolegium sportowego TVP Roberta Korzeniowskiego,...

3 stycznia 2005

Nowi dyrektorzy oddziałów terenowych TVP otrzymali nominacje

Kierownictwo Telewizji Polskiej SA (TVP) wręczyło nominacje nowym dyrektorom oddziałów terenowych TVP: w Katowicach - Maciejowi Wojciechowskiemu, we Wrocławiu -...

3 stycznia 2005

Samsung kieruje reklamę telefonu SGH-E820 do biznesu

Samsung Electronics Polska wprowadza na rynek nowy model telefonu - SGH-E820. Telefon ten jest mutacją reklamowanego wcześniej SGH-E800. Jest to...

3 stycznia 2005

Nową ramówkę TVP zdominuje rozrywka i publicystyka

Sukcesywnie od stycznia br. Telewizja Polska SA (TVP) będzie stopniowo wprowadzała nowe programy do ramówki zima - wiosna 2005 r....

3 stycznia 2005

Według raportu ARC rynek radiowy czeka na sformatowanie

Zdaniem mediaplanerów obecny udział radia w całym polskim torcie reklamowym pozostanie w najbliższych latach niezmienny - wynika z badań ARC...

3 stycznia 2005

Grupa Lotos i Polski Związek Narciarski szukają następców Adama Małysza

Grupa Lotos SA i Polski Związek Narciarski rozwijają projekt Narodowy Program Rozwoju Skoków Narciarskich. Projekt prowadzony jest pod hasłem "Szukamy...

4 stycznia 2005

Euro RSCG wzmacnia dział strategii i wdraża badania sieciowe

Do zespołu planowania strategicznego agencji Euro RSCG Warsaw dołączył Witold Libera jako strategic planner. Wcześniej pracował w agencji G7 jako...

4 stycznia 2005

Euro RSCG Warsaw i Media Direction OMD przygotowały wyprzedażową kampanię Peugeota

Rozpoczynająca się właśnie nowa kampania Peugeot Polska ma promować wyprzedaż wszystkich modeli samochodów tej marki wyprodukowanych w 2004 r. Kampanię...

4 stycznia 2005

TNS nie przejmie CASE po odmownej decyzji jednego ze współudziałowców CASE

Przygotowywana w ostatnim czasie transakcja przejęcia polskiej firmy badawczej CASE Consumer Attitudes & Social Enquiry przez sieć badawczą TNS nie...

4 stycznia 2005

Interdeco dzieli obowiązki szefa marketingu na członków zespołu

W Interdeco Hachette Advertising Polska, domu sprzedaży obsługującym tytuły wydawnictwa Hachette, zostało zlikwidowane stanowisko szefa marketingu. Anetta Sroczyńska, pełniąca tę...

4 stycznia 2005

Małgorzata Sermanowicz-Rupala szefem działu sprzedaży New Age Media

Małgorzata Sermanowicz-Rupala awansowała na stanowisko head of sales department w New Age Media. Będzie odpowiedzialna za kierowanie sześcioosobowym działem sprzedaży...

4 stycznia 2005

Eurosport uruchomi nowy kanał sportowy

Eurosport zapowiada na 10 stycznia start kolejnego telewizyjnego kanału sportowego - Eurosport 2. Dotychczas w Polsce dostępne były stacje Eurosport...

4 stycznia 2005

Marka Goplana wyceniona i sprzedana za 40 mln zł

Jutrzenka SA zdecydowała się ujawnić szczegóły finansowe przejęcia od Nestle marki Goplana i zakładu produkcyjnego w Poznaniu. Przypomnijmy, że na...

4 stycznia 2005

Dariusz Pachulski nowym szefem marketingu i sprzedaży w Iberia Motor Company

Iberia Motor Company SA, generalny importer samochodów Seat w Polsce, ma nowego dyrektora sprzedaży i marketingu. Został nim Dariusz Pachulski,...

4 stycznia 2005

Na przełomie roku Polacy najchętniej oglądali "Teleexpress" i skoki Małysza

Z danych AGB Polska wynika, że najchętniej oglądanym programem w ostatni dzień 2004 r. był "Teleexpress" (TVP1), który przyciągnął przed...

4 stycznia 2005

Carlsberg ruszył z nową kampanią wizerunkową

Najnowsza kampania wizerunkowa piwa Carlsberg (Carlsberg Polska), która właśnie rozpoczęła się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, nawiązuje do poprzedniej kampanii i...

4 stycznia 2005

Staros, Sikora i Spuła dołączyli do działu kreacji TBWA/Warszawa

Agencja reklamowa TBWA/Warszawa zatrudniła trzech nowych pracowników w dziale kreacji. Marta Palka-Sikora zajęła stanowisko art directora. Jest absolwentką ASP w...

4 stycznia 2005

"Wyborcza" z encyklopedią co środa, nową kolekcję wspiera kampania

"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) rozpocznie nową książkową serię wydawniczą. Co środę, od 12 stycznia br., przez 19 tygodni, do dziennika...

4 stycznia 2005

Harnaś wesprze kampanią swój sponsoring Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem

Marka piwa Harnaś produkowanego przez Carlsberg Polska, będzie głównym sponsorem tegorocznych zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich, które odbędą się...

4 stycznia 2005

OS3 Multimedia przygotowała dla Siemensa prezentację do multimedialnych kiosków

Agencja interaktywna OS3 Multimedia przygotowała dla Siemensa prezentację do multimedialnych kiosków. Są one ustawione w dwóch warszawskich salonach Empik. Prezentacja...

4 stycznia 2005

Nowy szef marketingu "Życia Warszawy", mutacja radomska i plany zwiększenia zasięgu

"Życie Warszawy" ma nowego szefa marketingu - została nim Dorota Haller. Wcześniej na tym stanowisku przez kilka miesięcy był wakat,...

4 stycznia 2005

Wola Park reklamuje kino Silver Screen oraz sezonowe wyprzedaże

Centrum handlowe Wola Park prowadzi kampanię outdoorową, której tematem jest kino Silver Screen otwarte w tym centrum jesienią. Zabawny layout...

4 stycznia 2005

Polskie Książki Telefoniczne rozpoczęły kampanię teaserową, wstęp do nowego pozycjonowania

Polskie Książki Telefoniczne rozpoczęły outdoorową kampanię teaserową flagowego produktu - regionalnej książki teleadresowej. - W połowie stycznia nastąpi rozwiązanie teasera...

4 stycznia 2005

Maciej Tesławski będzie współpracować z Greyem w projektach BTL

Maciej Tesławski, do grudnia dyrektor strategiczny agencji Grey Worldwide Warszawa, będzie nadal z nią współpracować przy projektach BTL. Chodzi prawdopodobnie...

4 stycznia 2005

MPG Solutions, nowa struktura w grupie MPG, zaoferuje klientom strategie mediowe

W grupie MPG, do której należą MPG Media Planning oraz MPG Media Contacts, powstała nowa struktura pod nazwą MPG Solutions....

4 stycznia 2005

Wagraf po raz pierwszy reklamuje się w telewizji przy okazji Turnieju Czterech Skoczni

Zakład Mechaniczny Wagraf, produkujący m.in.: pieczątki i stemple, prowadzi pierwszą w historii kampanię reklamową w telewizji. Zakupem mediów firma Wagraf...

4 stycznia 2005

Branża mediowa doczekała się własnego indeksu na GPW, premiera WIG-Media

Na warszawskiej GPW premierę miał wczoraj nowy indeks branżowy - WIG-Media. Wydzielenie specjalnego indeksu dla branży mediowej było możliwe dzięki...

5 stycznia 2005

Software zawiesił wydawanie magazynu "EGX"

Wydawnictwo Software zrezygnowało z wydawania tytułu "EGX" - dwumiesięcznika poświęconego gadżetom elektronicznym. Pismo od stycznia 2005 r. miało zwiększyć częstotliwość...

5 stycznia 2005

ICT Poland intensyfikuje działania marketingowe w Polsce

Spółka ICT Poland, która w marcu 2004 roku wprowadziła na polski rynek markę papierowych produktów higienicznych Foxy (papier toaletowy, ręczniki...

5 stycznia 2005

Office Depot rezygnuje w kreacji z humoru na rzecz jaśniejszego przekazu

Sieć handlowa Office Depot wprowadza nową strategię marketingowąw Stanach Zjednoczonych. Myśląc o przyszłości, firma powraca do przeszłości, czyli do hasła...

5 stycznia 2005

Czajka i Szymczak przechodzą z CASE do TNS OBOP

Firma badawcza TNS OBOP powiększyła zespół o Artura Czajkę i Adama Szymczaka, dotychczas związanych z agencją badawczą CASE (Consumer Attitudes...