M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

5 stycznia 2005

Saatchi & Saatchi realizuje trzyetapową kampanę wyprzedażową Toyoty

Toyota Motor Poland przygotowała ofertę dla osób zainteresowanych zakupem samochodu wyprodukowanego w 2004 roku. Celem działań reklamowych jest zainteresowanie propozycją...

5 stycznia 2005

Agencja K2 poszerza portfolio usług i chce zwiększyć zatrudnienie o jedną czwartą

Agencja interaktywna K2 Internet SA rozpoczęła akcję rekrutacyjną, której efektem ma być obsadzenie 13 nowych stanowisk pracy. Wiąże się to...

5 stycznia 2005

Wojciech Kostrzewa, były prezes BRE Banku, dołącza do zarządu Grupy ITI

Wojciech Kostrzewa został prezesem zarządu i dyrektorem generalnym Grupy ITI (president & chief executive officer). Kostrzewa będzie odpowiedzialny za bieżącą...

5 stycznia 2005

Sony Ericsson reklamuje nowy "totalnie rozrywkowy" telefon K500i

Na zlecenie firmy Sony Ericsson agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa i dom mediowy Mediaedge:cia przygotowały kampanię nowego modelu telefonu komórkowego...

5 stycznia 2005

Ewaryst Fedorowicz dyrektorem zarządzającym firmy Strategion

Ewaryst Fedorowicz rozpoczął pracę w firmie Strategion, gdzie pełni funkcję dyrektora zarządzającego i tworzy dział zajmujący się doradztwem strategicznym i...

5 stycznia 2005

Pizza Hut przygotowała karnawałową promocję i wspiera ją w radiu

Pizza Hut przygotowała w swoich restauracjach w całym kraju promocję Pięć Dni Wspaniałych. Wspiera ją kampania radiowa. Spoty emitowane są...

5 stycznia 2005

"Film" rozpocznie wydawanie Kolekcji Kultowych Filmów

Miesięcznik "Film" (Hachette Filipacchi Polska), począwszy od wydania lutowego, rozpocznie wydawanie Kolekcji Kultowych Filmów dołączanych do magazynu. Na 2005 r....

5 stycznia 2005

PRO Media House rozwija działalność w obszarze new business

Na początku stycznia 2005 r. do zespołu domu mediowego PRO Media House dołączyła Kinga Żarnowska, która została zatrudniona na stanowisku...

5 stycznia 2005

Paweł Wróbel awansował na stanowisko rzecznika BRE Banku

BRE Bank ma nowego rzecznika prasowego. Został nim Paweł Wróbel, który do tej pory pełnił funkcję zastępcy rzecznika. Jego awans...

5 stycznia 2005

Aneta Nowakowska senior research managerem w Wydawnictwie Murator

Aneta Nowakowska objęła stanowisko senior research managera w Biurze Reklamy i Sponsoringu - Magazyny Wydawnictwa Murator. Przez ostatnie trzy lata...

5 stycznia 2005

Wyższe ceny reklam w "Piłce Nożnej" i "Piłce Nożnej Plus"

Tygodnik "Piłka Nożna" i miesięcznik "Piłka Nożna Plus" (Profus Management) podniosły ceny reklam. Za wewnętrzną prawą stronę trzeba teraz zapłacić...

5 stycznia 2005

Szymon Walkiewicz dyrektorem zarządzającym Opium Advertising

Agencja MVI zajmująca się do tej pory głównie produkcją BTL będzie świadczyć usługi pod marką Opium Advertising. Zmiana związana jest...

5 stycznia 2005

Infor przekształcony w spółkę akcyjną, planuje ekspansję marketingową

Grupa Wydawnicza Infor Sp. z o.o. została przekształcona w spółkę akcyjną. Decyzję w tej sprawie wydał Sąd Rejonowy w Warszawie...

5 stycznia 2005

Udana sprzedaż "Tiny" także w końcu roku, wkrótce wydanie w większym nakładzie

"Tina" Wydawnictwa Bauer, jak poinformowała Monika Krokiewicz, dyr. wydawniczy odpowiedzialna za tytuły kobieco-poradnikowe w Bauerze, miała udany koniec roku 2004....

5 stycznia 2005

Markę jogurtów Onken zastąpi Dr. Oetker

Marka jogurtów Onken w połowie lutego br. zniknie z rynku. Zastąpi ją marka Dr. Oetker. Decyzja ta jest wynikiem przejęcia...

5 stycznia 2005

Metromedia poszerza ofertę nośników reklamowych w metrze

Firma Metromedia poszerza portfolio nośników reklamowych w warszawskim metrze. Będą to podłogowe folie samoprzylepne. - Obecnie wybieramy dostawcę folii. Materiał...

5 stycznia 2005

Studenci ASP zaprojektują lodówki Coca-Coli, które staną w centrum Krakowa

Studenci krakowskiej Akademii Sztuk Pięknych zaprojektują lodówki Coca-Coli, które staną w centrum Krakowa. Coca-Cola Poland i Biuro Kraków 2000 rozpisały...

5 stycznia 2005

Publicis w "sensacyjnym" spocie reklamowym informuje o wyprzedaży Renault

Agencja reklamowa Publicis przygotowała kampanię reklamową, która towarzyszy wyprzedaży samochodów z 2004 r. w salonach Renault. Spot reklamowy jest utrzymany...

5 stycznia 2005

Grey i Initiative przygotowują najbliższą kampanię Idei

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa przygotowuje najbliższą kampanię reklamową sieci Idea (PTK Centertel) w mediach. Według nieoficjalnych informacji może ona...

5 stycznia 2005

Ladachowska w dziale planerskim Grupy Radiowej Agory SA

Hanna Ladachowska dołączyła do działu planerskiego Grupy Radiowej Agory SA. Objęła stanowisko junior media plannera. Wcześniej pracowała jako specjalista ds....

5 stycznia 2005

TBWA/PR realizuje projekty dla producenta ryżu Riso Gallo

TBWA/PR prowadzi działania public relations dla producenta włoskiego ryżu Riso Gallo. W grudniu ub.r. agencja przygotowała świąteczny mailing do szefów...

5 stycznia 2005

TVP zarobiła najwięcej na reklamach w 2004 r., P&G największym reklamodawcą TV

TVP zarobiła w 2004 r. najwięcej na reklamach - 2 mld 912 mln 822 tys. zł - wynika z raportu...

5 stycznia 2005

Arkadiusz Słota został marketing managerem w Venti

Arkadiusz Słota objął stanowisko marketing managera w agencji interaktywnej Venti. Do jego głównych zadań należą tworzenie i realizacja strategii interaktywnych...

5 stycznia 2005

Mariusz Bagan został creative group head w agencji Paralotna

Mariusz Bagan awansował na stanowisko creative group head w agencji reklamowej Paralotna. Do jego pierwszych zadań należy rozbudowa działu kreacji,...

5 stycznia 2005

Frito-Lay buduje model konsumpcji przed telewizorem

Firma Frito-Lay Poland rozpoczęła loterię promocyjną pod hasłem: "Lay's - Chrupanie przy ekranie". Każdy konsument, który znajdzie w paczce kupon...

5 stycznia 2005

Elżbieta Sobczak rozpoczęła pracę w wydawnictwie XXL Media

Elżbieta Sobczak została dyrektorem biura reklamy miesięcznika "Moda na Zdrowie" wydawanego przez spółkę XXL Media. Ostatnio, do września 2004 r.,...

5 stycznia 2005

Anna Bogdańska została dyrektorem marketingu "Gazety Wyborczej"

Anna Bogdańska objęła stanowisko dyrektora ds. marketingu "Gazety Wyborczej" w Agorze SA. Wcześniej pracowała na stanowisku dyrektora generalnego w firmie...

6 stycznia 2005

Agencja S4 opracowała katalog reklamowy dla Bielendy

Nowy katalog opracowany przez agencję reklamową S4 wspomagać będzie wprowadzenie na rynek oferty kosmetyków na 2005 rok produkowanych przez firmę...

6 stycznia 2005

Agencja Good Name przygotowała kampanię kliniki Lux Med

Agencja reklamowa Good Name przygotowała wrocławską kampanię kliniki Lux Med, której celem jest promowanie otwarcia w tym mieście nowego oddziału....

6 stycznia 2005

Vifon reklamuje "chińskie zupki"

Ciemnoskóry mężczyzna reklamuje zupy błyskawiczne z makaronem, zwane popularnie "zupkami chińskimi", marki Vifon produkowane przez Tan-Viet International Ltd. Sp. z...

6 stycznia 2005

Layouty plakatów Euro RSCG Warsaw na łamach "Lürzer's ARCHIVE Magazine"

Przygotowane przez Euro RSCG Warsaw 4 plakaty kampanii WWF zostały opublikowane na łamach 5 numeru "Lürzer's ARCHIVE, Ads and Posters...

6 stycznia 2005

KFC rozpoczęło wspólnie z Cobi promocję kierowaną do dzieci

Sieć restauracji KFC (należąca do AmRest) rozpoczęła wspólnie z firmą Cobi akcję promocyjną kierowaną do dzieci. Do każdego zestawu Chicky...

6 stycznia 2005

Adv.pl przygotowuje projekty dla nowych klientów

Agencja interaktywna Adv.pl pozyskała nowych klientów: Europejską Grupę Finansową (zajmującą się obrotem wierzytelnościami) oraz SHH (systemy informacji o terenie i...

6 stycznia 2005

Podbielski i Książek wzmacniają kreację agencji Scholz & Friends

W ramach rozbudowy działu kreacji do agencji Scholz & Friends dołączyły dwie nowe osoby: Krzysztof Podbielski na stanowisku senior art...

6 stycznia 2005

Przemek Kołak nowym account managerem w Testa PR

Przemek Kołak został account managerem w agencji Testa PR, gdzie będzie pracował dla producenta sprzętu narciarskiego i tenisowego Fischer oraz...

6 stycznia 2005

New Age Media prezentuje ofertę na 2005 r., Cinema City uruchomiło nowy multipleks

New Age Media, dom sprzedaży reklamy kinowej, rozpoczął prezentację swojej nowej oferty handlowej w agencjach i domach mediowych. Prezentowane są...

6 stycznia 2005

Agencja GTO projektuje dla Primy SA i Herbapolu Poznań

Poznańska agencja GTO, która od sierpnia ub. roku prowadzi stałe prace adaptacyjne i przygotowawcze do druku dla wszystkich opakowań produktów...

6 stycznia 2005

Józef Szewczyk dyrektorem pionu czasopism WSiP-u

Józef Szewczyk został dyrektorem pionu czasopism Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych (WSiP). Zastąpił Zbigniewa Gajewskiego, który w tych dnaich rozstał się...

6 stycznia 2005

Łukasz Świerżewski odpowiada za raporty w "Harvard Business Review Polska"

Łukasz Świerżewski w miesięczniku "Harvard Business Review Polska" ("HBRP") objął stanowisko redaktora odpowiedzialnego za przygotowywanie raportów specjalnych oraz koordynację współpracy...

6 stycznia 2005

Wzmocnione biuro reklamy pism telewizyjnych Bauera

Nowym specjalistą ds. reklamy w biurze reklamy pism telewizyjnych Wydawnictwa Bauer została Katarzyna Strug. Poprzednio pracowała m.in. w biurze reklamy...

6 stycznia 2005

Kampania promocyjna Cyfry Plus ma przyciągnąć nowych klientów

Spółka Canal Plus Cyfrowy, właściciel platformy Cyfra Plus, rozpoczyna nową kampanię reklamową. Strategię i kreację działań przygotowała agencja Euro RSCG...

6 stycznia 2005

Kreacja nowej kampanii Cyfry Plus nawiązuje do poprzednich działań

Spółka Canal Plus Cyfrowy, właściciel platformy Cyfra Plus, rozpoczyna nową kampanię reklamową. Strategię i kreację działań przygotowała jak do poprzednich...

6 stycznia 2005

Image'owa kampania Siemensa ma ocieplić jego wizerunek

Siemens Sp. z o.o. rozpoczęła swoją pierwszą od kilku lat kampanię o charakterze czysto wizerunkowym. Przygotowały ją McCann-Erickson i Media...

6 stycznia 2005

Pluszowe misie w kampanii wizerunkowej Siemensa

Siemens Sp. z o.o. rozpoczęła swoją pierwszą od kilku lat kampanię o charakterze czysto wizerunkowym. Cele kampanii to: budowanie cieplejszego...

6 stycznia 2005

Tomasz Bruss sales & sponsorship managerem w MTV

Tomasz Bruss objął stanowisko sales & sponsorship managera w polskim oddziale MTV. Bruss przeszedł do MTV z domu mediowego Starcom,...

6 stycznia 2005

Cenos startuje z 2-miesięczną kampanią kasz i ryżu

Od 28 stycznia do 6 marca potrwa intensywna kampania reklamowa firmy Cenos, producenta kasz i ryżu, a także pierwszej markowej...

6 stycznia 2005

NoS/BBDO i Media Direction OMD wprowadzą na rynek markę GE Money Bank

Agencja reklamowa NoS/BBDO zajmie się strategią i kreacją, a Media Direction OMD planowaniem i zakupem mediów do multimedialnej kampanii wprowadzającej...

6 stycznia 2005

TaxiLight - nowy nośnik reklamy na taksówkach

Firma Alwi TaxiLight chce oferować reklamodawcom nowy nośnik reklamy zewnętrznej o nazwie TaxiLight. Jest to podświetlana dwustronna tablica o wymiarach...

6 stycznia 2005

Sören Lauridsen dyrektorem marketingu Carlsberg Polska

Sören Lauridsen obejmie 1 lutego br. stanowisko wiceprezesa ds. marketigu w firmie Carlsberg Polska. Lauridsen ostatnio był związany z koncernem...

6 stycznia 2005

Sery w McDonald's wsparte kampanią

McDonald's Polska wprowadza do menu cztery nowe produkty serowe pod wspólną nazwą SERia SERów. Są to: sałatka Camembert Premiere, kanapki...