M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

6 stycznia 2005

Call Center Poland współpracuje z British Airways w akcji "Dni odlotowych cen"

Call Center Poland (CCP) współpracuje z British Airways w akcji "Dni odlotowych cen". Jest to promocja tańszych połączeń na niektórych...

6 stycznia 2005

"Świat Idei" najlepiej zapamiętaną kampanią outdoorową według Outdoor Research

Najlepiej zapamiętaną kampanią outdoorową realizowaną w październiku okazał się "Świat Idei", wynika z badania realizowanego przez Outdoor Research. Agencja uwzględniła...

6 stycznia 2005

On Board PR reprezentuje Ecco Network w Polsce

Agencja On Board Public Relations dołączyła do Ecco International Communications Network - międzynarodowej sieci firm public relations. Została wyłącznym reprezentantem...

7 stycznia 2005

Pfizer wspiera sprzedaż Accupro materiałami skierowanymi do lekarzy

Od początku stycznia 2005 roku agencja GTO kontynuuje działania reklamowe prowadzone dla preparatu leczniczego na nadciśnienie Accupro (Pfizer Polska). Są...

7 stycznia 2005

Firma Eris wprowadza serię kremów ochronnych, planuje PR i promocję

Marka Lirene Dermoprogram Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris przygotowała specjalną serię kosmetyczną dla kobiet i mężczyzn zapewniającą ochronę i pielęgnację...

7 stycznia 2005

US Pharmacia reklamuje w telewizji Gripex Max

Firma farmaceutyczna US Pharmacia reklamuje w telewizji wprowadzony w ubiegłym miesiącu nowy wariant leku przeciwprzeziębieniowego (OTC) o nazwie Gripex Max....

7 stycznia 2005

Paralotna zrealizowała kampanię dla firmy Xella Polska

Agencja Paralotna przygotowała kampanię reklamową dla firmy Xella Polska dla marek Ytong i Silka. Reklamy w sposób symboliczny pokazują najważniejsze...

7 stycznia 2005

Awanse w biurze reklamy prasy motoryzacyjnej Wydawnictwa Bauer

Beata Ciosek została specjalistą ds. reklamy w biurze reklamy prasy motoryzacyjnej w Wydawnictwie Bauer. Wcześniej, od 2001 r., w tym...

7 stycznia 2005

Monitoring wypowiedzi internautów o firmach i ich markach

Warszawska firma Media Explorer wprowadza usługę monitoringu internetowych for i grup dyskusyjnych - zainteresowani mogą w ten sposób poznać opinie...

7 stycznia 2005

Trzy kandydatury na stanowisko dyr. zarządzającego Gruppy 66/Ogilvy

Tomasz Bałuk, head of country Ogilvy Group Poland, prowadzi rozmowy z trzema kandydatami na stanowisko dyrektora zarządzającego agencji reklamowej Gruppa...

7 stycznia 2005

Nissan wspiera kampanią wyprzedaż aut z rocznika 2004

Nissan Poland rozpoczął kampanię wspierającą akcję wyprzedażową samochodów z rocznika 2004. Wyprzedaż dotyczy czterech modeli, natomiast kampania koncentruje się na...

7 stycznia 2005

VTrip.pl promuje serwis snowboardowy, w planach kolejne serwisy tematyczne

Portal turystyczny VTrip.pl przygotował w swoim serwisie snowboardowym (snowboard.vtrip.pl) konkurs dla internautów. Jego celem jest promocja nowego serwisu - Snowboard...

7 stycznia 2005

Nowatorska formuła Eurosport 2 ma przyciągnąć młodego widza

Formuła i ramówka kanału sportowego Eurosport 2, który wystartuje 10 stycznia, ma przyciągnąć młodych widzów. - W porównaniu z naszą...

7 stycznia 2005

Wyjaśnienie: Arc wygrała międzynarodowy przetarg Johnnie Walker

Agencja marketing services Arc Worldwide wygrała międzynarodowy przetarg na CRM dla marki Johnnie Walker z portfolio Diageo - informacje ma...

7 stycznia 2005

Wzrasta oglądalność "Wydarzeń" po zmianie pory nadawania

Kierownictwo Polsatu jest zadowolone z wyników oglądalności programu informacyjnego "Wydarzenia" o nowej porze nadawania. Od 3 stycznia program nadawany jest...

7 stycznia 2005

CTM zrealizowało dla Banku BPH akcję SMS promującą Plany Lokacyjne

CTM Teleperformance Polska zaprojektowało i zrealizowało kampanię SMS-ową dla nowego produktu oferowanego przez Bank BPH - Planów Lokacyjnych. Jest to...

7 stycznia 2005

Media Markt wystartował z kolejną intensywną kampanią

Sieć marketów ze sprzętem RTV i AGD Media Markt, należąca do holdingu Media Saturn Holding Polska, wystartowała z kolejną intensywną...

7 stycznia 2005

Andrzej Szajewski dyrektorem muzycznym Jazz Radia

Andrzej Szajewski objął stanowisko dyrektora muzycznego Jazz Radia. Zajmuje się przebudową bazy muzycznej i tworzeniem play-listy stacji. Wcześniej Szajewski pracował...

7 stycznia 2005

Acxiom wprowadzi usługę analityczną FileFrame

Acxiom Polska w ciągu najbliższych tygodni wprowadzi do oferty usługę analityczną FileFrame. Pozwala ona na obróbkę danych o klientach pochodzących...

7 stycznia 2005

Nowi kluczowi menedżerowie w "Życiu Warszawy"

Dom Prasowy, wydawca dziennika "Życie Warszawy", wzmocnił kierownictwo. Poza przyjęciem Doroty Haller na stanowisko dyr. pionu marketingu i kolportażu, o...

7 stycznia 2005

Bauer podnosi ceny powierzchni reklamowej w swoich magazynach

Wydawnictwo Bauer podniosło od stycznia ceny reklam w niektórych tytułach. Jak generalnie uzasadnił wydawca, podwyżka jest spowodowana zmianą pozycji rynkowej...

7 stycznia 2005

"Dlaczego" z kalendarzem promującym napój Sobe Adrenaline Rush

Miesięcznik "Dlaczego" (Platforma Mediowa Point Group) dołączył do bieżącego wydania kalendarz na rok 2005 przygotowany wspólnie z firmą PepsiCo. Dodatek...

7 stycznia 2005

Telewizyjne kampanie lutowych "Elle" i "Marie Claire"

Hachette Filipacchi Polska promuje w telewizji lutowe wydania "Elle" i "Marie Claire". Kampania "Elle" obejmuje TVP, TVN, TVN Siedem, TVN...

10 stycznia 2005

Zarząd agencji DougFaberFamily powiększony o Monikę Mielczarczyk

Monika Mielczarczyk, pełniąca w agencji reklamowej DougFaberFamily funkcję account managera, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami weszła w skład zarządu spółki po...

10 stycznia 2005

Polmos Lublin prowadzi kampanię w związku z planowanym debiutem giełdowym

Polmos Lublin SA, który w ofercie publicznej chce pozyskać co najmniej 100 mln zł, przygotował trzytygodniową (3-21 stycznia) kampanię reklamową...

10 stycznia 2005

Trzech media managerów awansowało w MPG Media Planning

Tomasz Ramza, dotychczasowy media manager w domu mediowym MPG Media Planning, objął stanowisko group account directora i jednocześnie będzie pełnił...

10 stycznia 2005

Specjalista ds. reklamy w "Wiedzy i Życiu" i plany promocji jej prenumeraty

Dorota Orczykowska odpowiada za pozyskiwanie reklam do miesięcznika "Wiedza i Życie", kupionego w końcu ub.r. przez wydawnictwo Prószyński Media od...

10 stycznia 2005

Kolekcję książek "BusinessWeeka" wspiera kampania

Dwutygodnik "BusinessWeek" (AWR "Wprost") od bieżącego wydania (na rynku od 6 stycznia) rozpoczął dołączanie do nakładu raz w miesiącu książek...

10 stycznia 2005

"Polityka" będzie inwestować w dodatki merytoryczne i konsumenckie

Spółdzielnia Pracy "Polityka", wydawca tygodnika "Polityka", poinformowała, że dobre wyniki sprzedaży wydań tytułu z dodatkami merytorycznymi i konsumenckimi skłaniają wydawcę...

10 stycznia 2005

Sąd Koleżeński ZKDP utrzymał w mocy decyzję o upomnieniu "Metropolu"

Sąd Koleżeński Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP) utrzymał w mocy decyzję o upomnieniu wobec spółki TPP Sp. z o.o., wydawcy...

10 stycznia 2005

Firma Zibi promuje w prasie markę zegarków Atlantic

Zibi Sp. z o.o. rozpoczęła kampanię wizerunkowo-produktową szwajcarskiej marki zegarków Atlantic (Zibi jest wyłącznym dystrybutorem na Polskę m.in. tej marki)....

10 stycznia 2005

Agencja Mastermind zdobyła budżet centrum handlowego City Center

Za planowanie i zakup mediów dla centrum handlowego City Center (należącego do grupy Orco Property Group) będzie odpowiedzialny dom mediowy...

10 stycznia 2005

Szwajcarskie zegarki wieczne jak ocean - Zibi promuje markę Atlantic

Zibi Sp. z o.o. rozpoczęła kampanię wizerunkowo-produktową szwajcarskiej marki zegarków Atlantic. Zibi jest wyłącznym dystrybutorem na Polskę m.in. tej marki....

10 stycznia 2005

Witold Kruk odchodzi z Brokera FM

Witold Kruk, który od dwóch lat pracował jako media planner w Brokerze FM, domu sprzedaży m.in. Radia RMF FM, z...

10 stycznia 2005

Publicis zrealizowała dla British Airways kampanię reklamującą Dni Odlotowych Cen

Wystartowała promocja biletów linii lotniczych British Airways pod nazwą Dni Odlotowych Cen. Jest ona organizowana przez British Airways cyklicznie, zawsze...

10 stycznia 2005

Nowy numer "Boutique" ukazał się w zwiększonej objętości, redakcja planuje poszerzenie formuły

Nowy numer pisma "Boutique" (Wydawnictwo ViMedia) ma większą objętość. Dotychczas było to 100 stron. Teraz, już na stałe, będą 132...

10 stycznia 2005

Discovery Travel & Living zastąpi Discovery Travel & Adventure również w Polsce

Nowy kanał tematyczny Discovery Travel & Living zastąpi dotychczasowy Discovery Travel & Adventure. Dotyczy to wszystkich rynków europejskich - w...

10 stycznia 2005

At Media brokerem stacji Canal Plus Cyfrowy

Spółka Canal Plus Cyfrowy powierzyła firmie At Media obsługę brokerską wszystkich stacji ze swojego portfolio. Ostatnio agencja At Media obsługiwała...

10 stycznia 2005

Vattenfall startuje z pierwszą kampanią telewizyjną

W głównych stacjach telewizyjnych rozpoczyna się dzisiaj kampania firmy Vattenfall, jednego z europejskich liderów wśród producentów energii elektrycznej i cieplnej....

10 stycznia 2005

Murator zmienił makietę "Żagli"

Wydawnictwo Murator od Nowego Roku zmieniło makietę miesięcznika "Żagle". Właśnie ukazał się styczniowy numer, w którym dominuje spokojniejsza kolorystyka, duże...

10 stycznia 2005

Volkswagen rozpoczyna kampanię wyprzedażową

Agencja reklamowa Just we współpracy z domem mediowym Media Concept przygotowała kolejną kampanię dla samochodów marki Volkswagen. Rozpoczynająca się dzisiaj...

10 stycznia 2005

Agencja TBWA przygotowała kampanię społeczną związaną z problemem bezdomności

Agencja TBWA przygotowała plakat oraz layout prasowy do kampanii społecznej informującej o mazowieckiej bezpłatnej infolinii dla bezdomnych. Wydrukowano pięć tysięcy...

20 stycznia 2005

Inco-Veritas powierzył obsługę reklamową czterech marek nawozów agencji San Markos

Inco-Veritas SA ma kontynuować współpracę reklamową z agencją San Markos w zakresie obsługi czterech marek nawozów - Azofoska, Florovit, Gardenvit...

20 stycznia 2005

Anna Szydłowska zastąpiła Włodzimierza Czarzastego w KRRiTV

Anna Szydłowska została członkiem Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiTV). Zastąpiła na tym stanowisku Włodzimierza Czarzastego, który odszedł z Rady....

20 stycznia 2005

Audi "launchuje" modele A4 i S4 w prasie i na outdoorze

Media Concept zaplanował i zakupił kampanię wprowadzającą na rynek nowe Audi A4 i nowe S4. Kampania potrwa dwa miesiące. Ekskluzywne...

20 stycznia 2005

Paweł Woldan nowym redaktorem naczelnym tygodnika "Angora"

Nowym redaktorem naczelnym tygodnika "Angora" został Paweł Woldan, dotychczasowy zastępca naczelnego w tym tytule. Objął nowe stanowisko po zmarłym w...

20 stycznia 2005

Elżbieta Pełka Creative Services wzmacnia dział obsługi klienta

Do zespołu agencji Elżbieta Pełka Creative Services dołączyli: Elżbieta Jarząbek na stanowisku account managera oraz Piotr Blachowski na stanowisku account...

20 stycznia 2005

Bols i Pascal realizują wspólną promocję konsumencką

Firma Bols, producent wódki Soplica, przygotował wspólną promocję z wydawnictwem Pascal. Do każdej butelki wódki Soplica dołączany jest jeden z...

20 stycznia 2005

TPP skupi się na umacnianiu marki "Metropol" i poprawie dystrybucji tego dziennika

Wydawnictwo TPP zamierza w tym roku skupić się przede wszystkim na umacnianiu pozycji marki bezpłatnego dziennika "Metropol". W tym celu...

20 stycznia 2005

US Pharmacia promuje w radiu lek OTC Acatar

US Pharmacia rozpoczęła radiową kampanię reklamową leku OTC Acatar. Kreacją spotu radiowego zajęła się agencja Rozgłośnia. Za planowanie i zakup...