M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

20 stycznia 2005

Michał Janiak kieruje projektem stworzenia spółki Ad Press

Firma CR Media Consulting oddelegowała Michała Janiaka, obecnie zastępcę dyrektora departamentu prasy, do pokierowania realizacją projektu stworzenia spółki Ad Press....

20 stycznia 2005

Anna Wróblewska specjalistą ds. reklamy w "Życiu Handlowym"

Do działu reklamy "Życia Handlowego" wydawanego przez Media Direct dołączyła Anna Wróblewska. Zatrudniona została na stanowisku specjalisty ds. reklamy. Wróblewska...

20 stycznia 2005

Potocka odchodzi ze stanowiska rzecznika Danone

Magdalena Potocka, która przez ostatnich kilka lat pracowała w polskim oddziale francuskiego koncernu Danone jako dyrektor do spraw public relations...

20 stycznia 2005

RRM modyfikuje cenniki w Radiu Zet i Radiostacji

Od początku lutego obowiązywać będzie nowy cennik spotów w Radiu Zet i Radiostacji. Średni poziom zmian cen w Radiostacji wynosi...

20 stycznia 2005

TBWA/Data Solutions zmienia nazwę na niebudzącą skojarzeń z ATL-em

Agencja TBWA/Data Solutions zmienia nazwę na Data Solutions. Jak mówi Arkadiusz Piechocki, dyr. zarządzający firmy, cząstka TBWA mogła sugerować związki...

20 stycznia 2005

Call Center Poland tworzy wyspecjalizowane działy branżowe

Firma telemarketingowa Call Center Poland (CCP) zreorganizowała swoją strukturę i wyodrębniła działy świadczące usługi dla poszczególnych branż i typów klientów....

20 stycznia 2005

Onet dojrzał do działań czysto wizerunkowych, startuje multimedialna kampania

Onet.pl rozpoczyna pierwszą od czasu internetowego krachu w roku 2001 kampanię wizerunkową. - Od pewnego czasu czekaliśmy z jej startem...

20 stycznia 2005

Michael Heidtman dołączył do agencji S4 jako lider zespołu kreatywnego

Do agencji reklamowej S4 dołączył Michael Heidtman, copywriter i creative director z amerykańskiej agencji Chernoff Newman. Wśród klientów, z którymi...

20 stycznia 2005

Premium Foods reklamuje herbatki owocowe Vitax

Premium Foods SA rozpoczęła intensywną miesięczną kampanię reklamową herbatek owocowych Vitax pod hasłem "Zdrowe, bo owocowe".15-sekundowy spot emitowany jest we...

20 stycznia 2005

Samsung, Generali i Symantec będą reklamować wspólną ofertę biznesową

Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. we współpracy z Generali TU SA i firmą Symantec Poland Sp. z o.o. przygotowały...

20 stycznia 2005

Studio P Andrzeja Pągowskiego zmienia nazwę na Kreacja Pro i oferuje nowe rozwiązania dla marek

Agencja reklamowa Studio P Andrzeja Pągowskiego pod koniec stycznia zmienia nazwę na Kreacja Pro. Zmiana nazwy związana jest ze zmianą...

20 stycznia 2005

Hortino narusza prawa marki Hortex - stwierdził sąd

Sąd Okręgowy w Bielsku-Białej stwierdził, że firma Hortino Zakład Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego (ZPOW) Leżajsk Sp. z o.o. narusza prawa do znaków...

20 stycznia 2005

Metropolitan College niekonwencjonalnie reklamuje swoje usługi

Na luty i marzec zaplanowana jest outdoorowa kampania Metropolitan College, szkoły językowej nauczającej języka angielskiego. Agencja Dream Team przygotowała 3...

20 stycznia 2005

Wawel reklamuje Michałki i promocję konsumencką

Agencja reklamowa Esense przygotowała promocyjną kampanię dla Michałków Zamkowych z Wawelu. Celem kampanii jest zwiększenie sprzedaży produktu oraz jednoczesna budowa...

20 stycznia 2005

Arkadiusz Chłopecki, media manager Carlsberg Polska, odchodzi z firmy

Arkadiusz Chłopecki, media manager i brand manager marki piwa Piast w Carlsberg Polska, rozstaje się z firmą. - Zamierzam podjąć...

20 stycznia 2005

TVP poszerza ofertę programową związaną ze sportami zimowymi

Telewizja Polska SA zakupiła prawa do transmisji mistrzostw świata w biathlonie. Wysokość transakcji nie została ujawniona. Zawody biathlonowe odbędą się...

20 stycznia 2005

Target & Shane English School rozpoczyna współpracę z agencją Magnifico

Szkoła językowa Target & Shane English School jest nowym klientem agencji Magnifico PR. Marcin Błażejewski, dyrektor zarządzający Target & Shane...

20 stycznia 2005

Dwa kolejne wydania "Vity" z ćwiczeniami na płytach VCD

Miesięcznik "Vita" (Edipresse Polska) będzie starać się o poszerzenie grona odbiorców pisma poprzez dołączanie płyt VCD z ćwiczeniami. Płyty ukażą...

20 stycznia 2005

TVP i Polsat wycofują się z przetargu na prawa do meczów piłkarskiej ekstraklasy

Kierownictwo Telewizji Polskiej i Polsatu wydało wspólne oświadczenie na temat wycofania się z przetargu na zakup praw do transmisji meczów...

21 stycznia 2005

Star Foods rozpoczyna repozycjonowanie marki Star Chips

Pod hasłem "Należy spożyć przed dwudziestką" w telewizji i punktach sprzedaży rusza kampania wizerunkowa Star Chips. Działania promocyjne zaprojektowano z...

21 stycznia 2005

Asa Polska promuje Alibi po zmianie agencji obsługującej budżet leku

Ruszyła pierwsza odsłona kampanii reklamowej Alibi - leku na kaca z portfolio Asa Polska. Trwa promocja na nośnikach outdoorowych, firma...

21 stycznia 2005

Tequila/Polska przygotowała projekt na pierwszą rocznicę karty lojalnościowej Geant

W sieci hipermarketów Geant obchodzone są pierwsze urodziny karty lojalnościowej. Akcja skierowana jest do obecnych i potencjalnych klientów korzystających z...

21 stycznia 2005

OSM Kościan wprowadza na rynek markę Free, planuje kampanię i kończy przetarg mediowy

Obrzańska Spółdzielnia Mleczarska (OSM) z Kościana wprowadza na rynek markę Free, pod którą sprzedawane są jogurty owocowe (w smakach: nektarynka...

21 stycznia 2005

IDMnet wprowadza modyfikacje do usługi MAXmail

IDMnet, sieć reklamy internetowej, modyfikuje swoją ofertę MAXmail. Zasadnicza zmiana dotyczy objętości wysyłanego listu, który może teraz mieć nawet 100...

21 stycznia 2005

UOKiK gani Tele2, operator ripostuje, że błędy już naprawił

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznał, że operator telekomunikacyjny Tele2 Polska złamał prawo, utrudniając klientom rezygnację z usług i nie...

21 stycznia 2005

Pro-Creation zbudowała serwis szczoteczki Colgate 360°

Agencja interaktywna Pro-Creation zbudowała dla Colgate-Palmolive serwis internetowy prezentujący nową szczoteczkę do zębów - Colgate 360°. Jest to produkt premium...

21 stycznia 2005

Startuje nowa kampania piwa marki Harnaś

Do końca lutego br. potrwa rozpoczynająca się dzisiaj nowa kampania reklamowa piwa marki Harnaś (marka z portfolio Carlsberg Polska). Kampanię...

21 stycznia 2005

Akcja promocyjna BP zachęca kierowców do korzystania z sieci Petit Bistro

BP Polska rozpoczęła kampanię promocyjną, która obejmuje swoim zasięgiem 220 stacji tej marki na terenie całego kraju. Celem akcji jest...

21 stycznia 2005

Red 8 realizuje wizerunkowo-produktową kampanię Samsunga

Agencja reklamowa Red 8 realizuje wizerunkowo-produktową kampanię Samsunga, której celem jest wykorzystanie launchu systemu domowej rozrywki (Samsung Home Entertainment System...

21 stycznia 2005

Remy Martin wydaje limitowaną edycję kalendarza z kreacjami Gosi Baczyńskiej

Marka koniaku Remy Martin buduje swój wizerunek prez wydanie w limitowanym nakładzie 300 egz. ekskluzywnego kalendarza. Zawiera on zdjęcia kreacji...

21 stycznia 2005

Akcja promocyjna BP zachęca kierowców do korzystania z sieci Petit Bistro

BP Polska rozpoczęła kampanię promocyjną, która obejmuje swoim zasięgiem 220 stacji tej marki na terenie całego kraju. Celem akcji jest...

21 stycznia 2005

Media Markt nie zrezygnuje z reklam "Nie dla idiotów!"

Sieć Media Markt nie zgadza się z zarzutami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dotyczącymi swojego hasła reklamowego "Nie dla idiotów!"...

21 stycznia 2005

Przemysław Pohrybieniuk pełni obowiązki rzecznika Danone

Przemysław Pohrybieniuk zastąpił Magdalenę Potocką i obecnie pełni obowiązki rzecznika Danone Sp. z o.o. (o odejściu Potockiej z tego stanowiska...

21 stycznia 2005

Szopa-Milde kieruje marketingiem i sprzedażą Browarów Polskich Brok-Strzelec

Renata Szopa-Milde objęła stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży w Browarach Polskich Brok-Strzelec. Od 2000 r. Szopa-Milde kierowała marketingiem firmy Felix...

21 stycznia 2005

Magazyn "Wróżka" z nowym logo, planuje zmianę szaty graficznej

Miesięcznik "Wróżka" (Wydawnictwo Te-Jot) zmienia logo od wydania lutowego. Trwają również prace nad nową szatą graficzną tytułu. Autorem koncepcji artystycznej...

21 stycznia 2005

Anna Gnoińska odpowiada za promocję miesięcznika "Pani"

Anna Gnoińska odpowiada za promocję miesięcznika "Pani" (AWR "Wprost"). Tym samym w dziale promocji wydawnictwa powstała wyodrębniona komórka zajmująca się...

21 stycznia 2005

Nestle Polska promuje Nescafe Classic na nośnikach IMIGe Poland

Na nośnikach reklamowych zlokalizowanych w najbardziej popularnych polskich ośrodkach wypoczynku zimowego w górach firma IMIGe Poland realizuje kampanię reklamową dla...

21 stycznia 2005

Felix Polska planuje działania wizerunkowe, Dorota Kawalec p.o. szefem marketingu

Firma Felix Polska, producent m.in.: bakalii, planuje w tym roku pierwsze od trzech lat działania reklamowe w mediach. W lutym...

21 stycznia 2005

L'Oreal planuje przetarg na obsługę globalnego budżetu mediowego, w Polsce przetargu nie będzie

Koncern kosmetyczny L'Oreal chce przeprowadzić przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego, donosi brytyjski serwis "BrandRepublic". Wartość budżetu szacowana jest na...

21 stycznia 2005

"Mam dziecko" w kampanii z "Tiną", w dwóch wersjach z gadżetami dla dzieci

"Mam dziecko", miesięcznik parentingowy Wydawnictwa Bauer, od numeru trzeciego będzie promowany w telewizji we wspólnej kampanii z "Tiną", tygodnikiem poradnikowym...

21 stycznia 2005

Najnowsza kampania Ibupromu ma dotrzeć przede wszystkim do młodych kobiet

Firma farmaceutyczna US Pharmacia wspiera kampanią w telewizji lek przeciwbólowy dostępny bez recepty Ibuprom. Strategię i kreację działań przygotowała agencja...

21 stycznia 2005

Anna Kiljan nowym media plannerem/buyerem w PRO Media House

Do zespołu domu mediowego PRO Media House dołączyła Anna Kiljan, która objęła stanowisko media plannera/buyera. Wcześniej pracowała w agencjach reklamowych...

21 stycznia 2005

Media 5 będzie współpracować marketingowo z Polonią Warszawa, być może kupi klub

Spółka Media 5 będzie współpracować z klubem piłkarskim KSP Polonia Warszawa. Podpisano już umowę w tej sprawie. Media 5 jest...

24 stycznia 2005

Agnieszka Śliwa została marketing coordinatorem w Oki Systems Polska

Agnieszka Śliwa została channel and corporate marketing coordinatorem w Oki Systems Polska, producencie drukarek laserowych. To nowo utworzone stanowisko w...

24 stycznia 2005

UCB Pharma reklamuje Cirrus w telewizji i prasie medycznej

Koncern farmaceutyczny UCB Pharma prowadzi kampanię reklamową promującą markę Cirrus, lek OTC na katar. Celem kampanii, która zakończy się 7...

24 stycznia 2005

Anna Targowska dołączyła do agencji Inverse

Do agencji Inverse, struktury zajmującej się konsultingiem strategicznym w TBWA/Communication Group, dołączyła Anna Targowska na stanowisko strategic assistant. Będzie zajmować...

24 stycznia 2005

Kruger Polska poszerza asortyment i planuje wiosenną kampanię

Firma Kruger Polska, producent witamin i preparatów multiwitaminowych, poszerza linię asortymentową i planuje wspieranie tych zmian kampanią reklamową i działaniami...

24 stycznia 2005

Toyota będzie kontynuować repozycjonowanie Yarisa w związku z launchem Aygo

Toyota Motor Poland będzie w tym roku kontynuować działania zmierzające do repozycjonowania modelu Yaris. Wiąże się to z planami wprowadzenia...

24 stycznia 2005

EL2 buduje sieć akceptacji m-kuponów w salonach Liberty

Integrator rozwiązań mobile marketingu firma EL2 buduje sieć akceptacji m-kuponów w salonach Liberty. Sklepy te oferują m.in. telefony komórkowe i...

24 stycznia 2005

MojeAuto.pl chce usprawnić komunikację między klientami a dealerami samochodów

Serwis www.MojeAuto.pl uruchomił mechanizm "CRM-owy" - służący do komunikacji pomiędzy internautami poszukującymi informacji o nowych samochodach a dealerami. Narzędzie to...