M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

26 stycznia 2005

"Glamour" na drugie urodziny ze zniżkami na zakupy, z męskim dodatkiem

Miesięcznik "Glamour" (G+J Media) przygotowuje kwietniowe wydanie urodzinowe z okazji drugiej rocznicy istnienia w Polsce. Znajdą się w nim m.in....

26 stycznia 2005

Polkomtel oferuje serwis sportowy WAP we współpracy z "Przeglądem Sportowym"

Polkomtel SA uruchomił na stronach wap.plusgsm.pl nowy serwis sportowy WAP przygotowany we współpracy z "Przeglądem Sportowym" (Marquard Media Polska). Serwis...

26 stycznia 2005

Polski Teatr Tańca - Balet Poznański będzie obsługiwany przez Chilli

Agencja Marketingu i Reklamy "Chilli" rozpocznie obsługę budżetu promocyjnego Polskiego Teatru Tańca - Balet Poznański pod dyrekcją Ewy Wycichowskiej. W...

26 stycznia 2005

Agencja Wizard zdobyła budżety Warsaw Apartments i Hygieniki

Firmy Warsaw Apartments i Hygienika SA powierzyły obsługę budżetów reklamowych agencji Wizard. Dla Warsaw Apartments agencja ma prowadzić działania direct-marketingowe...

26 stycznia 2005

Polacy chętnie kupują podróbki uznanych marek, raport GfK

Według ostatnich analiz przeprowadzonych przez instytut badawczy GfK Polonia Polacy nadal chętnie sięgają po podrobione artykuły uznanych producentów. Coraz więcej...

26 stycznia 2005

TVP1 przygotowuje specjalny programming związany z Pucharem Świata w Zakopanem

TVP1 przygotowuje specjalny programming związany z zawodami Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem. Zawody odbędą się w najbliższy weekend...

26 stycznia 2005

Jurorzy konkursu "Media Trendy 2005" wybrani

Komitet organizacyjny konkursu Media Trendy 2005, który tworzą przedstawiciele Eskadry, Klubu Mediowego SAR i Biura SAR, ogłosił listę jurorów piątej...

26 stycznia 2005

Grupa Żywiec planuje kampanię telewizyjną marki Bud

Grupa Żywiec, która wprowadziła właśnie do dystrybucji amerykańską markę Bud, planuje w najbliższym czasie kampanię telewizyjną. Wiadomo, że będzie to...

26 stycznia 2005

Altadis wprowadza nową markę papierosów Tiger

Firma tytoniowa Altadis Polska SA wprowadza na rynek nową markę papierosów Tiger w najtańszym segmencie cenowym (który jest obecnie segmentem...

26 stycznia 2005

Zenithmedia zamierza rozbudować dział badań

Dom mediowy Zenithmedia chce rozbudować dział badań, w którym obecnie pracuje jedna osoba. - Docelowo chcemy, aby dział ten liczył...

26 stycznia 2005

Eugeniusz Smolar proponuje, by KRRiTV odeszła od założenia odnawiania koncesji radiowych

Członkowie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) dyskutowali nad ekspertyzą "Rynek radiowy w Polsce. Strategia rozwoju" przygotowaną przez Eugeniusza Smolara....

26 stycznia 2005

Tchibo chce wzmocnić pozycję swoich kaw premium

Firma Tchibo rozpoczęła największą w tym roku promocję kaw premium - Tchibo Exclusive i Tchibo Exclusive Mild, której celem jest...

26 stycznia 2005

HP zachęca do kreatywnego korzystania z technologii konkursem na projekty graficzne T-shirtów

Hewlett-Packard Polska (HP) ogłosił konkurs "Hyde Park" na najciekawsze projekty graficzne na T-shirt. Partnerami medialnymi akcji są: Cinema City, "DosDedos",...

26 stycznia 2005

Unilever, P&G i PTC największymi reklamodawcami 2004 r.

Z monitoringu wpływów reklamowych telewizji, prasy, radia i outdooru prowadzonego przez firmy Expert Monitor i Media Watch wynika, że w...

26 stycznia 2005

KPMG zatwierdziło listę nominacji do nagrody Impactor Roku 2004

Spółka KPMG Audyt po podliczeniu głosów oddanych w ramach plebiscytu Impactor Roku 2004 przedstawiła listę nominowanych do tej nagrody w...

26 stycznia 2005

Joanna Zielińska została production managerem w DougFaberFamily

Joanna Zielińska objęła stanowisko production managera w agencji reklamowej DougFaberFamily. Wcześniej pracowała w dziale produkcji agencji reklamowej Lowe GGK. Swoją...

26 stycznia 2005

Axel Springer łączy działy public relations/event marketing i marketingu

Wydawnictwo Axel Springer Polska połączy od początku lutego br. dział public relations/event marketing z pionem marketingu. Jednocześnie z firmą rozstaje...

26 stycznia 2005

Kanał TVN24 poszerza programming o lekki magazyn podsumowujący dzień

TVN24, kanał informacyjny Grupy ITI, poszerza ofertę programową. "Szkło kontaktowe" to nowy półgodzinny program podsumowujący dzień. Utrzymany jest w lżejszej...

26 stycznia 2005

Interia wprowadzi w lutym nową ofertę reklamową

Interia.pl wprowadzi z początkiem lutego nową ofertę reklamową. Pojawią się w niej zupełnie nowe opcje i formy reklamowe. W nowym...

26 stycznia 2005

Soraya ruszyła z prasową kampanią linii Beauty Creator

Firma kosmetyczna Soraya rozpoczęła prasową kampanię reklamową kosmetyków przeciwzmarszczkowych z linii Beauty Creator. Jest to kolejny etap wielomiesięcznej kampanii reklamowej,...

26 stycznia 2005

O2.pl podwoiło w 2004 r. zysk netto, przekraczając 1 mln zł, usługi telefoniczne priorytetem na 2005 r.

Spółka O2.pl, właściciel portalu O2.pl i komunikatora Tlen.pl, odnotowała w 2004 r. 1 mln zł zysku netto, podwajając wynik sprzed...

26 stycznia 2005

Wielki sampling Nestle, firma rozda 7 mln próbek kawy Nescafe Classic

Nestle rozda około 7 mln próbek kawy Nescafe Classic. Jest to prawdopodobnie największy sampling w historii tej marki w Polsce....

26 stycznia 2005

Alwi TaxiLight tworzy w Warszawie własną grupę taksówek z nośnikami reklamowymi na dachach

Alwi TaxiLight, operator nośników reklamowych na dachach taksówek, rekrutuje własny zespół przewoźników w Warszawie. - Warszawskie korporacje taksówkarskie to bardzo...

26 stycznia 2005

WDA planuje na rok 2005 kampanie promujące Warszawę w BBC, CNN i RTL

Fundacja Warsaw Destination Alliance (WDA) zebrała przez rok ponad 800 tys. zł na cel promocji Warszawy za granicą. Od początku...

27 stycznia 2005

Star Foods rusza z kampanią Mr. Snaków autorstwa Scholz & Friends

Star Foods zaplanował na początku lutego br. start kampanii reklamowej chrupek kukurydzianych Mr. Snaki. Reklamy pojawią się w telewizji (m.in....

27 stycznia 2005

Mariusz Jończyk będzie odpowiadał za sponsoring i akcje specjalne Radiostacji

Mariusz Jończyk obejmie stanowisko doradcy ds. sponsoringu i akcji specjalnych w strukturach Eurozetu. Będzie odpowiedzialny za sprzedaż niestandardowych form promocji...

27 stycznia 2005

Wyjaśnienie: Przetarg Blue City

W nawiązaniu do opublikowanej wczoraj informacji o przetargu reklamowym, jaki rozpisało centrum handlowe Blue City, Paulina Starzyńska, rzecznik prasowy Blue...

27 stycznia 2005

Tycjan Lewandowski zasilił dział planowania strategicznego agencji G7

Tycjan Lewandowski dołączył do działu planowania strategicznego agencji G7, gdzie zajął stanowisko junior plannera. Obecnie dział ten liczy trzy osoby,...

27 stycznia 2005

"Metro" po poszerzeniu zasięgu odnotowało w grudniu 2004 r. wysokie czytelnictwo

O dobrych wynikach czytelnictwa w grudniu ub.r. "Metra", bezpłatnego dziennika, powiadomił jego wydawca Agora SA. Dzienny zasięg czytelnictwa gazety wyniósł...

27 stycznia 2005

Agora SA przygotowała drugie wydanie magazynu "Ślub jak z Bajki"

Pion czasopism Agory SA przygotował kolejną publikację dla nowożeńców. Jest to drugi numer magazynu "Ślub jak z Bajki". Poprzedni ukazał...

27 stycznia 2005

ProMarka chce współpracować z zagranicznymi organizacjami branżowymi

Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych "ProMarka" zamierza w tym roku podjąć intensywne działania na rzecz produktów markowych. Plany organizacji na...

27 stycznia 2005

SymBio wchodzi na rynek detaliczny przy wsparciu promocyjnym Veny Art

SymBio Polska, producent żywności ekologicznej, wchodzi na rynek detaliczny. W sklepach pojawi się ponad 30 produktów - m.in. soki, dżemy,...

27 stycznia 2005

Initiative Warszawa rozpocznie obsługę Ecco Shoes Poland

Ecco Shoes Poland, polski oddział duńskiego producenta obuwia Ecco, podjął decyzję o przeniesieniu budżetu mediowego do Initiative Warszawa. Jest to...

27 stycznia 2005

TVP1 wzbogaca ramówkę o nowy talk-show "Bigosowa i Szwagry"

"Bigosowa i Szwagry" to nowy program typu talk-show, który pojawi się na antenie TVP1. Program poprowadzi Zofia Bigosowa, góralka z...

27 stycznia 2005

Spółka Klan będzie wydawać muzyczny magazyn "Klan"

Wydawnictwo Klan Sp. z o.o. zamierza reaktywować muzyczny magazyn "Klan". Pismo będzie się ukazywać jako miesięcznik. Pierwszy numer pojawi się...

27 stycznia 2005

Toyota chce przez cały rok korzystać z idei kreatywnej "Konstelacja gwiazd/Rok Toyoty"

Toyota Motor Poland będzie wykorzystywać koncepcję kreatywną "Konstelacja gwiazd/Rok Toyoty" w całym roku 2005. Obecnie trwa trzeci etap kampanii wyprzedażowej...

27 stycznia 2005

L'Oreal Polska przeprowadzi outdoorową kampanię Garnier Color Naturals

L'Oreal Polska przeprowadzi outdoorową kampanię reklamową kosmetyków do koloryzacji włosów Garnier Color Naturals. Reklamy pojawią się na początku lutego br....

27 stycznia 2005

Orbis Travel będzie reklamował swoją letnią ofertę wycieczek

Biuro turystyczne Orbis Travel (PBP Orbis Sp. z o.o.) już od przyszłego miesiąca będzie reklamowało swoją ofertę wyjazdów zagranicznych na...

27 stycznia 2005

Unilever zmienił strategię komunikacyjną marki Domestos

Unilever Polska zmienił strategię komunikacyjną marki środków czystości Domestos. Jednocześnie rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa, która jest już wynikiem zmian...

27 stycznia 2005

Harnaś jako drwal i Maryna w nowym spocie piwa Harnaś

Carlsberg Polska rozpoczął kolejny etap kampanii reklamowej piwa marki Harnaś. Podobnie jak poprzednie reklamy Harnasia tak i najnowszy film reklamowy...

27 stycznia 2005

Centralwings rozpoczął działania reklamowe w portalu Interia.pl

Centralwings, wchodząca na rynek tania linia lotnicza, prowadzi kampanię reklamową w portalu Interia.pl. Działania reklamowe rozpoczęły się od sponsoringu strony...

27 stycznia 2005

Xelion zakończył współpracę z Leo Burnett Warszawa

Xelion Doradcy Finansowi Sp. z o.o., zajmująca się sprzedażą produktów finansowych i doradztwem finansowym, zakończyła współpracę z agencją reklamową Leo...

27 stycznia 2005

Edipresse wydało reprint konspiracyjnej książki o obozie w Oświęcimiu

Edipresse Polska SA z okazji 60. rocznicy oswobodzenia obozu koncentracyjnego w Oświęcimiu wydało książkę "Obóz śmierci" będącą reprintem oryginału wydanego...

27 stycznia 2005

Marek Glenc obejmie stanowisko dyr. działu reklamy magazynu "Sukces"

Marek Glenc z dniem 1 lutego br. obejmie stanowisko dyrektora działu reklamy w miesięczniku "Sukces" (wydawca: spółka Multico Press). Jest...

27 stycznia 2005

Saatchi poszerza zakres współpracy z PTC Era

Pod koniec stycznia rusza nowa kampania wizerunkowa i produktowa marki Era należącej do operatora telefonii komórkowej PTC. Strategią, kreacją i...

27 stycznia 2005

Adidas i Lech to najsilniej kojarzeni z futbolem sponsorzy - badania Sport+Markt AG

Sport+Markt AG, firma specjalizująca się w badaniach związanych z marketingiem sportowym, przygotowała raport z "Football Monitoring Poland 2004/2005 (fala I)"....

27 stycznia 2005

Unilever przeprowadzi przetarg mediowy, który obejmie też Polskę

Koncern Unilever zamierza przeprowadzić przetarg mediowy, który obejmie kraje Europy Środkowo-Wschodniej, w tym Polskę, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Termin rozpoczęcia przetargu...

27 stycznia 2005

Krzysztof Rajchman odpowiada za marketing w Netii SA

Krzysztof Rajchman obejmie z początkiem lutego br. funkcję kierownika ds. marketingu na rynku masowym Netii SA. Do Netii przechodzi z...

27 stycznia 2005

Lidia Policht została dyrektorem marketingu w Wyborowej SA

Lidia Policht objęła stanowisko dyr. marketingu w firmie Wyborowa SA. Dotychczas pełniła funkcję senior brand managera marki Marlboro w firmie...

27 stycznia 2005

"Walking fingers" w reklamach Polskich Książek Telefonicznych

W tym tygodniu na tablicach outdoorowych pojawiło się "rozwiązanie" teaserowej kampanii reklamowej Polskich Książek Telefonicznych, wydawcy katalogów teleadresowych pod tą...