M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

27 stycznia 2005

Polymus odpowiada za obsługę meczu gwiazd Era Basket Ligi

Agencja reklamowa Polymus Integrated Communication będzie odpowiadać za marketingową oprawę meczu gwiazd Era Basket Ligi. Wydarzenie, które odbędzie się w...

27 stycznia 2005

Eurosport został partnerem alpejskich Mistrzostw Świata "Bormio 2005"

Stacja telewizyjna Eurosport została oficjalnym partnerem medialnym mistrzostw świata w narciarstwie alpejskim, które odbędą się od 29 stycznia do 13...

27 stycznia 2005

Gigaboard i Megaformat przyłączyły się do akcji IAA

Firma reklamy zewnętrznej Gigaboard i drukarnia wielkoformatowa Megaformat przyłączyły się do kampanii społecznej prowadzonej przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA). W...

28 stycznia 2005

Dax Cosmetics wchodzi w sektor premium, wprowadza Cashmere Secret

Dax Cosmetics Cashmere Secret to ekskluzywny kosmetyk inicjujący nową markę premium, a tym samym nową erę w historii firmy dotychczas...

28 stycznia 2005

Zbyszko wprowadza linię American Active, planuje przetarg

Firma Zbyszko, producent napojów gazowanych Polocockta i 3 Cytryny, wprowadził na rynek nową serię napojów American Active. Sprzedawane w trzech...

28 stycznia 2005

Kofola wprowadza nowe napoje i planuje działania reklamowe

Firma Kofola Sp. z o.o., oddział czeskiego producenta napojów Kofola, sprzedająca na naszym rynku napoje dla dzieci Jupik i napoje...

28 stycznia 2005

Beko Polska podnosi cele sprzedażowe, planuje silne wsparcie reklamowe

Beko Polska, producent sprzętu AGD, zamierza w tym roku sprzedać na polskim rynku 90 tys. pralek oraz 90 tys. lodówek....

28 stycznia 2005

Essence przygotowała kreację do kampanii Ibuprom Zatoki

Agencja reklamowa Essence przygotowała wizerunkową kampanię outdoorową leku przeciwbólowego dostępnego bez recepty - Ibuprom Zatoki. Celem kampanii jest wzmocnienie pozycji...

28 stycznia 2005

Essence przygotowała kreację kampanii Ibuprom Zatoki

Agencja reklamowa Essence przygotowała wizerunkową kampanię outdoorową leku przeciwbólowego dostępnego bez recepty - Ibuprom Zatoki. Celem kampanii jest wzmocnienie pozycji...

28 stycznia 2005

Publicis przygotował trzy warianty reklam outdoorowych Garnier Color Naturals

Agencja Publicis jest autorem kreacji kampanii outdoorowej kosmetyków do koloryzacji włosów Garnier Color Naturals firmy L'Oreal. Reklamy pojawią się na...

28 stycznia 2005

Doładowania kont Heyah dla klientów Inteligo

Od wczoraj klienci Inteligo mogą doładowywać konta Heyah prosto z rachunku bankowego Inteligo, które jako pierwsze dało swoim klientom taką...

28 stycznia 2005

Miesięcznik "V.I.P." wraca na rynek po ponadrocznej przerwie

Po ponadrocznej przerwie wraca na rynek magazyn "V.I.P.". Zyskuje nowy podtytuł: "Autorytety. Osobowości. Kariery". Właściciel pisma pozostaje ten sam. Jest...

28 stycznia 2005

Wydawnictwo Murator wprowadza budowlany kwartalnik shoppingowy

Wydawnictwo Murator wprowadziło na rynek shoppingowy magazyn budowlany skierowany do indywidualnych użytkowników. Pismo "Katalog Budowa i Remont Domu" będzie się...

28 stycznia 2005

"Twój Styl" przyznaje Alicje - nagrody dla instytucji finansowych

"Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer) po raz 13. przyznało nagrody Alicja dla instytucji związanych z obsługą finansów osobistych. Wyróżnienia przypadają firmom,...

28 stycznia 2005

Wiktor Koszewski odszedł z firmy doradztwa marketingowego Inverse

Wiktor Koszewski, partner w strukturze doradztwa marketingowego i biznesowego Inverse, odszedł z firmy. Przyczyny rozstania oraz jego dalsze plany zawodowe...

28 stycznia 2005

Polsat będzie pokazywał zawody żużlowej Ekstraligi

Telewizja Polsat podpisała umowę z Polskim Związkiem Motorowym dotyczącą transmisji rozgrywek żużlowej Ekstraligi. Kontrakt dotyczy najbliższych trzech lat. Umowa to...

28 stycznia 2005

Pakiet Miejski RRM zmienia skład

Warszawskie Radio Kolor i gdańskie Radio Plus zasilą Pakiet Miejski RRM-u. Pakiet opuszczają trzy lokalne rozgłośnie FAN FM Jasło, FAN...

28 stycznia 2005

Arip, Euro RSCG 4D i Tequila/Polska współpracują z Grupą PZU

Agencja reklamowa Arip oraz firmy marketing services Tequila/Polska i Euro RSCG 4D rozpoczęły realizację pierwszych projektów dla Grupy PZU z...

28 stycznia 2005

Agfa wycofuje się z rynku konsumenckiego, stawia na poligrafię i medycynę

Koncern Agfa zdecydował się definitywnie wycofać z rynku konsumenckiego i skupić się na produktach i usługach biznes-to-biznes. Agfa, która przez...

28 stycznia 2005

Polymus realizuje loterię promocyjną w centrach handlowych M1

Agencja Polymus Integrated Communication będzie prowadzić loterię promocyjną w centrach handlowych M1 w całej Polsce. Klient, który w M1 zrobi...

28 stycznia 2005

Media 5 rozpoczyna poszukiwania sponsorów dla Polonii Warszawa

Spółka Media 5, broker czasu reklamowego stacji Tele 5 i Polonia 1, rozpoczyna poszukiwania sponsorów dla klubu piłkarskiego Polonia Warszawa....

28 stycznia 2005

Reklamy Idei Pop w pociągach wiozących na ferie

Marka Idea Pop (PTK Centertel) w okresie ferii zimowych będzie wykorzystywać nośniki w pociągach PKP. Kampania dotyczy eventów organizowanych przez...

28 stycznia 2005

Prymat wprowadza nowe opakowania przypraw, w planach ogólnopolska kampania

PPH Prymat Sp. z o.o., producent przypraw, wprowadza nowe ekonomiczne opakowania przypraw. W planach jest ogólnopolska kampania reklamowa tej marki....

28 stycznia 2005

Miłkowska kieruje działem zajmującym się product placementem w OMD

W spółce OMD Poland, do której należą domy mediowe Optimum Media OMD, Macroscope OMD i Easymedia, powstał dział, który będzie...

28 stycznia 2005

Yga Kostrzewa odchodzi z MediaCom Warszawa

Yga Kostrzewa, senior media planner w domu mediowym MediaCom Warszawa, z końcem lutego br. odchodzi z agencji po ośmiu latach...

28 stycznia 2005

Terenówki marketingowym priorytetem Nissana w 2005 r.

Nissan Poland zapowiada, że jednym z najważniejszych elementów działań marketingowych firmy w 2005 r. będzie budowanie silnych skojarzeń marki z...

28 stycznia 2005

Securia Polska będzie oferować usługi dla programów lojalnościowych

Securia Polska, oferująca usługę ochrony przedmiotów, planuje pozyskanie klientów wśród operatorów programów lojalnościowych. Firma, która niedawno rozpoczęła w Polsce działalność,...

28 stycznia 2005

Stroer przeznaczy do 9 mln euro na inwestycje w tablice reklamowe

Firma Stroer, operator reklamy zewnętrznej, osiągnęła 13 mln zł zysku w 2004 r. W styczniu 2005 sprzedano o 20 proc....

28 stycznia 2005

Dom Wydawniczy "Życie" zawiesza wydawanie dziennika "Życie"

W dniu dzisiejszym ukazuje się najprawdopodobniej ostatnie wydanie dziennika "Życie" wydawanego przez spółkę Dom Wydawniczy "Życie". Informację tę potwierdził Marcin...

28 stycznia 2005

Stacje zadeklarowały dalsze przechodzenie na sprzedaż cennikową

Przedstawiciele głównych stacji telewizyjnych zadeklarowali na wczorajszej konferencji zorganizowanej przez dom mediowy Macroscope OMD konsekwentne promowanie sprzedaży cennikowej jako jakościowej...

28 stycznia 2005

Beata Orłowska strategic media managerem w Axel Springer Polska

Beata Orłowska obejmie stanowisko strategic media managera w wydawnictwie Axel Springer Polska. Będzie to nowa funkcja w strukturach firmy. Do...

21 lutego 2005

"Dlaczego", Korba.pl oraz "Sporootym" na studenckich targach pracy w br.

Magazyn studencki "Dlaczego" i portal Korba.pl (należące do Platformy Mediowej "Point Group") zostały patronami medialnymi Dni Kariery AIESEC i Targów...

21 lutego 2005

Rekord sprzedaży "Dziecka" i ciąg dalszy nowej akcji magazynu

Według pionu czasopism Agory SA wydanie lutowe "Dziecka" sprzedało się w ponad 100 tys. egz., co stanowi rekord w 10-letniej...

21 lutego 2005

Sprostowanie: EquinoxMedia dla Makhteshim-Agan Poland

Planowaniem i zakupem mediów do kampanii reklamowej produktów firmy Makhteshim-Agan Poland zajmie się dom mediowy EquinoxMedia, a nie Zenithmedia, jak...

21 lutego 2005

Bożena Świerczek dołączyła do zespołu MindShare Polska

Bożena Świerczek została junior media plannerem w domu mediowym MindShare Polska. Będzie pracowała w zespole obsługującym m.in. takich klinetów jak:...

21 lutego 2005

Tymbark zmienia opakowania soków

Tymbark SA wymienił opakowania soków, napojów i nektarów Tymbark. Nowy format kartonu i nowoczesna szata graficzna mają wyróżnić produkty na...

21 lutego 2005

Zenithmedia wzmacnia zespół plannerów/buyerów

Czterech nowych junior media plannerów/buyerów, których personalia nie zostały jeszcze ujawnione, rozpocznie w marcu pracę w domu mediowym Zenithmedia. Nie...

21 lutego 2005

Unilever buduje rodzinny wizerunek brandów ekonomicznych

Unilever rozpoczął promocję konsumencką marek Saga, Kasia, Delma Extra i Amino realizowaną pod nazwą Koloniada 2005. Celem akcji jest wzrost...

21 lutego 2005

Unilever Polska prowadzi promocję Flory pro-activ

Unilever Polska prowadzi promocję margaryny Flora pro-activ, która według badań klinicznych obniża poziom "złego cholesterolu". Promocja ma na celu zachęcić...

21 lutego 2005

Nestle planuje przetarg mediowy, Universal McCann może stracić budżet

Koncern Nestle Polska rozpocznie wiosną br. przetarg mediowy, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Weźmie w nim udział prawdopodobnie Optimedia Poland (należący do...

21 lutego 2005

Magdalena Brejnak account directorem w MRM/Momentum

Magdalena Brejnak jest nowym account directorem w agencji marketing services MRM/Momentum. Będzie odpowiedzialna za obsługę firm: Polkomtel, BSH (Bosch/Siemens), ExxonMobil...

21 lutego 2005

Starlink przewiduje 8-proc. wzrost rynku reklamowego w 2005 r.

Dom mediowy Starlink szacuje, że rynek reklamowy w wartościach netto wzrośnie w 2005 r. o blisko 8 proc. Największy wzrost...

21 lutego 2005

Samsung Fun Club będzie długofalowo współpracował z marką odzieżową House

Samsung Electronics Polska rozpoczął długofalową współpracę z Artman SA, właścicielem marki odzieżowej House. Jak zapowiada Anna Grzesiak, specjalista ds. PR...

21 lutego 2005

Zentropy przebudowała serwis Dureksa

Wystartował nowy serwis firmy Durex, producenta prezerwatyw. Durex uczy, chroni i bawi - trzy sekcje na stronie firmy odzwierciedlać mają...

21 lutego 2005

Renault rozpoczął mediowe działania dla brandu Dacia i pierwszego auta tej marki

Renault Polska rozpoczęła w weekend oficjalną sprzedaż na naszym rynku samochodu Dacia Logan, pierwszego auta wprowadzanej na rynek marki. W...

21 lutego 2005

Mobile Polska przekształcono w samodzielną spółkę

Mobile Polska, dotąd dział firmy Mediarr, przekształcono w spółkę prawa handlowego. 100 proc. jej udziałów pozostaje własnością Mediarr. Firma Mobile...

21 lutego 2005

Niestandardowa kreacja i streaming wideo w e-kampanii podkreślają walory smartfonu Nokia 6630

Nokia rozpoczęła kampanię internetową swojego smartfonu 6630. Potrwa ona do połowy marca. Kreacja ma zwracać uwagę na najważniejsze funkcje telefonu,...

21 lutego 2005

Agencja koncertowa ATMA przygotowuje event premierowy nowego Forda Fokusa

Agencja koncertowa ATMA przygotowuje event premierowy nowego Forda Fokusa. Ma się on odbyć 19 lutego w Dworze w Tomaszowicach. Premierowy...

21 lutego 2005

Beata Debacka w JWT regionalnie odpowiada za markę Knorr (Unilever)

Beata Debacka objęła stanowisko regional account directora w JWT, odpowiedzialnego za markę Knorr (Unilever). Funkcję pełni od połowy lutego, podlega...

21 lutego 2005

Kanał filmowy Cinemax wystartuje w Polsce 23 lutego

Kanał filmowy Cinemax należący do HBO wystartuje w Polsce 23 lutego. Kanał zostanie uruchomiony równocześnie w 6 krajach Europy Środkowej...