M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

21 lutego 2005

GP Battery nie współpracuje już z Goldfinger, wiosną wybierze dom mediowy

GP Battery Poland nie przedłużyła umowy z agencją Goldfinger obsługującą jej budżet od maja 2003 r. Firma nie zamierza obecnie...

21 lutego 2005

Morski Studio przygotowało kampanię TKP SA

Wystartowała kampania Telewizji Kablowej Poznań SA - wielkopolskiego operatora telewizji kablowej. Layouty reklamowe pojawiły się głównie na nośnikach reklamy zewnętrznej...

21 lutego 2005

Renault Polska kontynuuje promocję sprzedaży, komunikacja w radiu

"Renault Polska wystosowało oficjalne przeprosiny do wszystkich tych, którzy w styczniu tego roku uciekli z więzienia, by skorzystać z rabatu...

21 lutego 2005

"Moda na Zdrowie" poszerza działy i zwiększa objętość do 100 stron

Miesięcznik dla klientów aptek "Moda na Zdrowie" (wydawnictwo XXL Media) od wydania lutowego zwiększył objętość o 16 stron i liczy...

22 lutego 2005

Agros Nova powiększa skład zarządu

Decyzją rady nadzorczej spółki zarząd Agros Novej Sp. z o.o. został poszerzony o dwie osoby. Annie Tutak-Kordyl, dyrektor ds. marketingu,...

22 lutego 2005

Odra SA wprowadza na rynek nowe produkty wspierane billboardami sponsorskimi

Przedsiębiorstwo Wyrobów Cukierniczych "Odra" SA wprowadziło na rynek bombonierki Gracje w dwóch smakach - orzechowym i czekoladowym. Wprowadzeniu na rynek...

22 lutego 2005

Onet z Coca-Colą uruchamiają największy polski e-sklep z muzyką

Onet.pl uruchamia sklep muzyczny online pod marką OnetPlejer. Ma to być największy tego typu projekt na polskim rynku, już na...

22 lutego 2005

Piotr Szymkowiak ma zbudować sieć 13 stacji jazzowych do 2009 r.

Piotr Szymkowiak, nowy prezes Jazz Radia, do 2009 r. ma stworzyć sieć 13 stacji jazzowych działających w ramach spółki Y-Radio...

22 lutego 2005

Allianz wystartuje w marcu z komunikacją związaną z sezonem Formuły 1

Allianz Polska rozpocznie w najbliższych tygodniach komunikację związaną ze sponsoringiem Formuły 1 (F1). Jak zapowiada Marek Baran, rzecznik Allianz Polska,...

22 lutego 2005

DougFaberFamily utworzyła nową spółkę - Eventlab

Agencja DougFaberFamily utworzyła w strukturach swojej grupy nową spółkę - Eventlab, która będzie się zajmować tzw. experiential marketingiem, czyli działaniami...

22 lutego 2005

Agros Nova rozpoczął pierwszą kampanię sosów Łowicz

Agros Nova Sp. z o.o., producent m.in. przetworów warzywnych, rozpoczął pierwszą w historii kampanię reklamową sosów Łowicz pod hasłem: "Łowicz...

22 lutego 2005

Kałużniacka koordynatorem ds. PR i marketingu w A.T. Kearney w Europie Wschodniej

Nowo utworzone stanowisko koordynatora ds. PR i marketingu w firmie A.T. Kearney na region Europy Wschodniej objęła Tatiana Kałużniacka, dotychczas...

22 lutego 2005

Aronia przygotowała czteromiesięczną promocję marki Clippo

Spółka Aronia SA z Łęczycy, producent soków, nektarów i napojów owocowych i warzywnych, przygotowała czteromiesięczną promocję marki soków i napojów...

22 lutego 2005

Brand Support przygotowała dla marki Axe kreację, która wykorzystuje motyw gry młodzieżowej

Agencja Brand Support opracowała koncepcję kreatywną oraz layouty prasowe i outdoorowe kampanii reklamowej marki Axe należącej do koncernu Unilever Polska....

22 lutego 2005

Fiat na czele rankingu znajomości spontanicznej marek samochodów wg TNS OBOP

Badanie spontanicznej znajomości samochodów osobowych przeprowadzone przez TNS OBOP dowodzi, że w rankingu popularności prowadzi niezmiennie Fiat. Co ciekawe, na...

22 lutego 2005

Saatchi & Saatchi i Zenithmedia przygotowały kampanię dla marki Safari koncernu Du Pont

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi przygotowała strategię i kreację kampanii reklamowej preparatu ochrony roślin Safari 50WG (koncern Du Pont). Za...

22 lutego 2005

Saatchi & Saatchi przygotowała kreację kampanii marki Safari koncernu Du Pont

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi przygotowała strategię i kreację kampanii reklamowej preparatu ochrony roślin Safari 50WG (koncern Du Pont). Za...

22 lutego 2005

Tele 2 obniża ceny połączeń do internetu

Operator telekomunikacyjny Tele 2 Polska obniża ceny wdzwanianego dostępu do internetu o 11 proc. Ma to zrekompensować klientom podwyżkę podatku...

22 lutego 2005

Netsize Polska uruchomi serwis mobilny poświęcony muzyce hip-hop

Netsize Polska uruchomi serwis mobilny poświęcony muzyce hip-hop. Będzie on zawierał m.in. najnowsze wiadomości o hip-hopie, jego główną częścią ma...

22 lutego 2005

Marcin Gurda dyrektorem generalnym I.D. Marketing

Marcin Gurda objął stanowisko dyrektora generalnego firmy I.D. Marketing. Dotychczas sprawował on funkcję kierownika biura analiz rynkowych i marketingu Carrefour...

22 lutego 2005

Justyna Adamiec w dziale mediów Wydawnictwa Bauer

Justyna Adamiec rozpoczęła pracę w dziale mediów Wydawnictwa Bauer jako specjalista ds. mediów. Będzie podlegać media managerowi Markowi Rzadkowskiemu, który...

22 lutego 2005

Malma wchodzi na rynki europejskie z makaronami super premium

Malma, producent makaronów, planuje w tym roku ekspansję na rynku europejskim. Linia ekskluzywnych makaronów Malma Gourmet jest już dostępna we...

22 lutego 2005

Magdalena Modrzewska będzie dyrektorem promocji "Vivy!"

Magdalena Modrzewska, dotychczas product manager magazynu "Vita" w Edipresse Polska, awansuje na stanowisko dyrektora promocji dwutygodnika "Viva!". Zastąpi na tym...

22 lutego 2005

Hochland Polska prowadzi konkurs konsumencki

Firma Hochland Polska rozpoczęła konkurs dla lojalnych konsumentów serów topionych Hochland w plastrach pod hasłem "Serowa uczta w Paryżu". Mechanizm...

22 lutego 2005

Budżet mediowy Roche Consumer Health trafił do MediaCom Warszawa

Firma Bayer Sp. z o.o. po nabyciu działu leków dostępnych bez recepty firmy Roche - Roche Consumer Health - przekazała...

22 lutego 2005

Media Broker będzie obsługiwał reklamowo "WRC Magazyn Rajdowy"

Firma Media Broker pozyskała nowego klienta - wydawnictwo WRC. W ramach współpracy Media Broker zajmie się obsługą reklamową miesięcznika "WRC...

22 lutego 2005

Intentia rozpoczęłą współpracę z Pegasus PR

Nowym klientem agencji Pegasus PR jest polski oddział firmy Intentia - producenta oprogramowania klasy ERP. Współpraca obejmuje doradztwo strategiczne oraz...

22 lutego 2005

Piotr Pokrzywa i Ewa Chwarelnik w zarządzie DW "Życie"

Do zarządu spółki Dom Wydawniczy "Życie" dołączyli Piotr Pokrzywa i Ewa Chwarelnik. "(...) podstawowym zadaniem jest opracowanie rzetelnej listy wszystkich...

22 lutego 2005

Agora promuje poniedziałkowy dodatek "Duży Format"

Agora SA rozpoczęła promocję poniedziałkowego dodatku do "Gazety Wyborczej" - "Duży Format". Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa....

23 lutego 2005

PTC wprowadza w Heyah MMS-y za 40 gr

Polska Telefonia Cyfrowa w ramach usługi Heyah wprowadza wiadomości multimedialne MMS. Heyah, która swoją markę zbudowała na prostocie, do tej...

23 lutego 2005

Euro RSCG realizuje kampanię dostawczych aut Peugeota

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię reklamową promującą specjalną ofertę przygotowaną dla samochodów dostawczych Peugeot. Modele Partner, Expert i Boxer...

23 lutego 2005

HP wprowadzi nowe cyfrowe aparaty fotograficzne Photosmart

Hewlett-Packard Polska wprowadzi w kwietniu br. trzy nowe modele cyfrowych aparatów fotograficznych Photosmart: R717, M417 i M22. Pierwszy z nich,...

23 lutego 2005

Suzuki reklamuje model Liana

Od połowy lutego trwa kampania outdoorowa Liany, samochodu marki Suzuki. Obejmuje ona prawie 300 backlightów i 300 frontlightów w całej...

23 lutego 2005

Start Point, nowa firma na rynku, chce specjalizować się w realizacji badań w terenie

Na rynku rozpoczęła działania nowa firma badawcza - Start Point. Chce się ona specjalizować w realizacji badań w terenie. Agencja...

23 lutego 2005

Gillette wspiera reklamowo nowe maszynki Contour Plus Sport

Gillette Polska wprowadza na rynek nowe maszynki do golenia dla mężczyzn z wymiennymi ostrzami Gillette Contour Plus Sport. Ich wejście...

23 lutego 2005

Sprostowanie: ""Gala" będzie wzmacniać zespół nowymi osobami"

Nawiązując do informacji pt. ""Gala" będzie wzmacniać zespół nowymi osobami" zamieszczonej w Dziennym Serwisie "MMP" z 18 lutego br., wydawca...

23 lutego 2005

Liberty Group rozpoczyna współpracę z Germanos Polska

Agencja public relations Liberty Group rozpoczęła obsługę firmy Germanos Polska (sieć sprzedaży telefonów i usług GSM). Współpraca obejmie doradztwo strategiczne,...

23 lutego 2005

Amica Wronki prowadzi rozmowy z trzema domami mediowymi

Amica Wronki SA do połowy kwietnia zdecyduje, jakiemu domowi mediowemu powierzy obsługę budżetu. Firma nie organizuje przetargu, rozmawia z domami,...

23 lutego 2005

Klaudia Kubiak od marca oficjalnie new business directorem Zenithmedia

Klaudia Kubiak, obecnie marketing communication manager marki Exatel w firmie Tel-Energo, w marcu br. obejmie funkcję new business directora w...

23 lutego 2005

Grupa Żywiec wprowadzi do sprzedaży nową markę piwa - Freeq

Grupa Żywiec SA wprowadzi do sprzedaży nową markę piwa smakowego Freeq. Produkt ma smak wiśniowo-malinowy i jest skierowane do młodych...

23 lutego 2005

Onet wprowadza do oferty reklamowej VideoAd

Onet.pl wprowadza do swojej oferty reklamowej nowy produkt - VideoAd. Daje on reklamodawcom możliwość emisji reklam telewizyjnych na stronach portalu....

23 lutego 2005

Volkswagen Bank direct promuje Kredyt Plus

Volkswagen Bank direct rozpoczął kampanię promującą ofertę kredytową. Głównym atutem oferty Kredyt Plus jest to, że klienci nie zapłacą prowizji...

23 lutego 2005

Acxiom Polska wprowadza usługę Hot Prospeects

Acxiom Polska wprowadza nową usługę Hot Prospeects. Jest ona adresowana do marketerów, którym zależy na szybkim dotarciu do konsumentów zainteresowanych...

23 lutego 2005

Agros rusza z kampanią telewizyjną marki Pysio

Jutro ruszy druga w tym roku telewizyjna kampania marki soków Pysio produkowanych przez Agros Nova Sp. z o.o. Podobnie jak...

23 lutego 2005

Knorr patronem III edycji Oskarów Kulinarnych

Marka Knorr jest po raz trzeci patronem Oskarów Kulinarnych, nagród przyznawanych osobom popularyzującym sztukę kulinarną. Oskary przyznawane są w kilku...

23 lutego 2005

TV4 pokaże wiosną polskie seriale i dwa nowe formaty reality show

W wiosennej ramówce TV4 (Polskie Media) znajdą się polskie seriale pokazywane wcześniej w Polsacie: "Fala zbrodni" i "Graczykowie". Pojawią się...

23 lutego 2005

Twenty Four Seven PR wyodrębniła dział zajmujący się projektami dla dzieci

Wydawnictwo książkowe Egmont realizuje projekt edukacyjno-marketingowy "Czułe czytanki". Jest to seria spotkań literacko-plastycznych dla najmłodszych organizowanych w wybrane soboty w...

23 lutego 2005

Ikea rozpoczęła globalny przetarg mediowy

Ikea rozpoczęła pierwszy etap globalnego przetargu na obsługę swojego budżetu mediowego. - Przetarg dotyczy 24 rynków, na których nasza firma...

23 lutego 2005

Edipresse wypracowało w 2004 r. wzrost przychodów o 7,5 proc.

Wydawnictwo Edipresse Polska osiągnęło w ub.r. przychody na poziomie 301 mln zł. W stosunku do 2003 r. były one wyższe...

23 lutego 2005

Magazyn "Uroda" będzie dystrybuowany w sieci perfumerii Sephora

Wydawnictwo Edipresse Polska rozpoczęło współpracę z siecią perfumerii Sephora. W ramach współpracy część nakładu magazynu "Uroda" będzie dystrybuowana w sieci...