M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

23 lutego 2005

Rafał Szczepaniak grafikiem kreatywnym w Chilli

Rafał Szczepaniak dołączył do zespołu agencji marketingu i reklamy Chilli. Obejmie on stanowisko grafika kreatywnego. Wcześniej był związany z agencją...

23 lutego 2005

BBZ Group Warsaw i Oskar Wegner przygotowały kampanię kawy Club Cafe

Firma Posti wprowadza do sprzedaży nowy produkt - kawę rozpuszczalną Club Cafe. Jest to produkt skierowany do ludzi młodych w...

23 lutego 2005

Katowickie wydanie "Gazety Wyborczej" przeprowadzi urodzinowy plebiscyt

W związku z 15. urodzinami katowickiego wydania "Gazety Wyborczej" Agora SA rozpoczęła plebiscyt "15 wydarzeń na 15-lecie". Spółka wyda także...

23 lutego 2005

Sony Ericsson zapowiada wprowadzenie telefonów pod marką Walkman

Sony Ericsson, producent telefonów komórkowych, zapowiada wprowadzenie na rynek telefonów muzycznych sygnowanych marką Walkman łączących funkcjonalność telefonów i odtwarzaczy muzycznych....

23 lutego 2005

Adidas Polska wzmocni w tym roku komunikację do kobiet, zwiększa budżet

Adidas Polska zamierza skoncentrować swoje tegoroczne najważniejsze działania marketingowe w tym roku w dwóch nurtach. Firma z jednej strony będzie...

24 lutego 2005

Kolejna kampania Saatchi dla Ery

W piątek rusza nowa kampania reklamowa oferty prepaidowej Era Tak Tak Polskiej Telefonii Cyfrowej. To kolejna realizacja w tym roku...

24 lutego 2005

Przypadek Agory mobilizuje KBR do prac nad kodeksem

Komitet Badań Radiowych deklaruje przyspieszenie prac nad kodeksem postępowania stacji radiowych wobec badań słuchalności (Radio Track). Określone w kodeksie procedury...

24 lutego 2005

Łukasz Mazurkiewicz przewodniczy radzie programowej VI Kongresu BRiO

Komitet organizacyjny VI Kongresu Badaczy Rynku i Opinii powołał radę programową. Znaleźli się w niej: Łukasz Mazurkiewicz, przewodniczący (Organizacja Firm...

24 lutego 2005

DM Snack wprowadzi słodkie chrupki

DM Snack Co. (dawniej PPH K&D Kadar), producent chrupek kukurydzianych Flips oraz Crispi, w kwietniu wprowadzi na rynek nową markę....

24 lutego 2005

Saatchi & Saatchi autorem kolejnej kampanii dla Ery Tak Tak

W piątek rusza nowa kampania reklamowa oferty prepaidowej Era Tak Tak Polskiej Telefonii Cyfrowej. To kolejna realizacja w tym roku...

24 lutego 2005

Andrzej Zaorski wystąpi w kampanii Biotonu informującej o IPO spółki

Firma biotechnologicza Bioton SA, producent m.in. rekombinowanej insuliny, rozpocznie 26 lutego br. telewizyjną kampanię reklamową, która ma poinformować inwestorów o...

24 lutego 2005

W połowie marca TVP1 rozpocznie emisję reality show "Miasto marzeń"

Na 13 marca TVP1 przewiduje premierową emisję formatu reality show "Miasto marzeń". Projekt został przygotowany we współpracy z firmą Endemol-Neovision,...

24 lutego 2005

Polkomtel promuje nowe taryfy NowyPlus

Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus GSM, wprowadza nowy plan taryfowy NowyPlus, który intensywnie promuje w mediach. Kampania ma miejsce...

24 lutego 2005

ARRS Effectica przedłużyła współpracę z firmą Roben Ceramika Budowlana

ARRS Effectica, agencja reklamowa specjalizująca się w branży budowlano-inwestycyjnej, rozpoczęła siódmy rok full-serwisowej współpracy z firmą Roben Ceramika Budowlana. Umowa...

24 lutego 2005

Barilla stawia na marketing w punkcie sprzedaży

Firma Wasa Barilla Poland, dystrybutor włoskich makaronów Barilla, będzie w tym roku aktywny marketingowo w sieciach handlowych. - Planujemy animacje...

24 lutego 2005

Liberty Group współpracuje z brytyjską agencją GCG Hudson Sandler

Polska agencja public relations Liberty Group rozpoczęła współpracę z agencją GCG Hudson Sandler, jedną z największych agencji typu strategic financial...

24 lutego 2005

Multimedialna kampania spektaklu K2 potrwa do kwietnia

Rusza kampania reklamowa spektaklu "Ballady morderców" Teatru K2, która potrwa do kwietnia br. Kampania obejmie telewizję, outdoor, prasę, internet oraz...

24 lutego 2005

W. Kruk czerpie zyski ze sprzedaży biżuterii w kanale BtoB

Firma jubilerska W. Kruk wypracowała w ub.r. 6 mln zł z tytułu sprzedaży karnetów i produktów jubilerskich wśród klientów instytucjonalnych....

24 lutego 2005

Coca-Cola w prasie handlowej informuje o rekordowych wynikach

Coca-Cola HBC Polska w specjalnej kampanii w prasie handlowej informuje detalistów o rekordowych wynikach w 2004 r. Firma publikuje dane...

24 lutego 2005

Dacia zapowiada działania reklamowe przez cały rok, również czysto wizerunkowe

Renault Polska zapowiada, że przez cały rok 2005 będzie aktywnie wspierać marketingowo auto Logan, pierwszy model sygnowany marką Dacia. Jak...

24 lutego 2005

Sieć IDMnet ma nowe oprogramowanie adserver

Internetowa sieć reklamowa IDMnet zmieniła swój system adserverowy na DoubleClick DART Enterprise 5.1. Jego cechą jest duża wydajność (możliwość wyświetlania...

24 lutego 2005

Media Mix zastąpi zlikwidowaną agencję Your Design

Agencja BTL-owa Your Design po nagłej śmierci jej właścicielki Marii Eski, która posiadała ponad 90 proc. udziałów w firmie, zostanie...

24 lutego 2005

Franco Feruzzi promuje kolekcję wiosenno-letnią

Producent odzieży męskiej Franco Feruzzi rozpoczął działania reklamowe związane z promocją wiosenno-letniej kolekcji ubrań tej marki. W reklamach, podobnie jak...

24 lutego 2005

TNS OBOP prowadzi badania dla przedsięwzięcia Produkt Roku

TNS OBOP prowadzi badania na potrzeby projektu Produkt Roku - Wybór Konsumentów. Jest to koncept marketingowy funkcjonujący w Europie Zachodniej...

24 lutego 2005

Edipresse wyda urodzinowy numer "Przekroju", planuje kampanię

Wydawnictwo Edipresse Polska wyda w kwietniu br. specjalny podwójny numer tygodnika "Przekrój". Będzie on związany z 60. urodzinami tego tytułu...

24 lutego 2005

Ruszyła teaserowa kampania czekolad Nestle

Właśnie ruszyła teaserowa część kampanii reklamowej wspierająca launch nowych czekolad marki Nestle (Nestle Polska SA). O ponownym wejściu Nestle na...

24 lutego 2005

Salomon i Masterfoods sponsorami serwisów w Interii

Firma Salomon jest patronem medialnym serwisu Narty w portalu Interia.pl. Obecność sponsora podkreślają logo w górnej belce, boks 180x200 i...

24 lutego 2005

Ad.net wprowadza pakiety targetowane geograficznie

Ad.net wprowadza nowy produkt o nazwie ad.local. Są to pakiety wykorzystujące tzw. geotargeting gwarantujące dotarcie z przekazem reklamowym do internautów...

25 lutego 2005

Prima wesprze nowe zestawy promocyjne kampanią TV

Prima SA wprowadzi na rynek z końcem lutego nowe zestawy promocyjne. Składać się one będą z dwóch opakowań kawy mielonej...

25 lutego 2005

Maspex będzie reklamować nową markę Tymbarku Fix 8 warzyw przez cały rok

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała spot reklamowy nowej marki Tymbarku - Fit 8 Warzyw (Maspex Wadowice). Celem reklamy jest poinformowanie...

25 lutego 2005

Kompania Piwowarska realizuje w pubach promocję Pilsner Urquell

Od początku lutego do końca marca br. w blisko 50 lokalach Pilsner Urquell (Kompania Piwowarska SA) w całej Polsce trwa...

25 lutego 2005

Wspólny projekt MTV i McDonald's pojawi się na antenie polskiej stacji

Stacja MTV i sieć restauracji McDonald's współpracują przy nowym comiesięcznym programie, który ma promować młodych artystów. Projekt prowadzony jest pod...

25 lutego 2005

Jesienią Coty Polska wprowadzi nową markę zapachów David Beckham

Koncern kosmetyczny Coty Polska wprowadzi do sprzedaży nową markę zapachów semiselektywnych David Beckham. Kosmetyki pojawią się w sprzedaży jesienią tego...

25 lutego 2005

Kreacja agencji Gruppa 66/Ogilvy w przebudowie, zespół powiększony

Dział kreacji agencji reklamowej Gruppa 66/Ogilvy został zorganizowany w oparciu o trzy zespoły i ich liderów. Na czele jednego z...

25 lutego 2005

Timur & Partners ze Słowacji przygotuje pierwszą kampanię marki Andante

Słowacka agencja reklamowa Timur & Partners zajmie się kreacją filmu reklamowego dla słodyczy Andante sprzedawanych przez IDC Polonia. Agencja Timur...

25 lutego 2005

K2 Internet zrealizowała projekty dla Sanitec Koło, Coca-Coli i PZU Życie

Agencja interaktywna K2 Internet zakończyła realizację projektów dla Sanitec Koło, Coca-Coli i PZU Życie. Serwis www.kolo.com.pl ma m.in. katalog z...

25 lutego 2005

Samsung, Generali i Symantec launchują swój program dla MŚP

Samsung Electronics Polska, Generali TU i Symantec Poland stworzyły wspólnie program wspierania małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) - Samsung Care....

25 lutego 2005

Just przygotował kampanię dla sieci Komfort

Agencja reklamowa Just jest autorem kampanii reklamowej dla sieci sklepów Komfort specjalizujących się w sprzedaży szerokiego asortymentu materiałów wykończeniowych. W...

25 lutego 2005

Dellitissue wzmacnia wizerunek i sprzedaż ręczników papierowych Regina

Firma Dellitissue rozpoczęła ośmiotygodniową kampanię reklamową ręczników wielofunkcyjnych marki Regina. Strategię i kreację kampanii opracowała agencja reklamowa NoS/BBDO, a planowaniem...

25 lutego 2005

Cadbury Wedel ruszył z kampanią telewizyjną Ptasiego Mleczka

Agencja Saatchi & Saatchi Poland przygotowała spot reklamowy dla Ptasiego Mleczka (Cadbury Wedel). Będzie on wykorzystywany w kampaniach telewizyjnych przez...

25 lutego 2005

Kampania prasowa McCann-Erickson po raz pierwszy w "Archive"

Prasowa kampania agencji reklamowej McCann-Erickson zrealizowana w 2003 roku dla przeciwbólowego i przeciwgorączkowego leku OTC Nurofen (Boots Healthcare) trafiła na...

25 lutego 2005

Nestle poszerza markę Winiary o gotowe sosy do mięs i makaronów

Koncern Nestle wprowadza na rynek nową linię produktów marki Winiary pod nazwą "Doskonała Kuchnia". Są to gotowe sosy do mięs...

25 lutego 2005

Oceanic wprowadza nową linię do pielęgnacji ciała, planuje kampanię

Kosmetyczna firma Oceanic Cosmetic wprowadzi do sprzedaży nową linię kosmetyków do pielęgnacji skóry AA - ciało wrażliwe. Produkty do sprzedaży...

25 lutego 2005

Spot Toyoty przygotowany przez polską Saatchi & Saatchi trafił do "Gunn Report"

Spot telewizyjny "Ptyś" Toyoty Avensis przygotowany dla Toyoty Motor Poland przez polski oddział Saatchi & Saatchi znalazł się wśród najlepszych...

25 lutego 2005

Polmos Lublin: udany debiut mimo kłopotów

Wczoraj na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych udanie zadebiutował pierwszy producent napojów spirytusowych - Polmos Lublin SA - akcje sprzedawane w...

25 lutego 2005

Gazeta.pl wesprze kampanią wprowadzenie programu do "news alertów"

Gazeta.pl wprowadza program Wiadomek wzorowany na "news alertach" oferowanych przez duże światowe serwisy informacyjne. Program nazywa się Wiadomek i ma...

25 lutego 2005

Nowe Gauloises wspiera kampania w wykonaniu Men at Work

Firma tytoniowa Altadis Polska SA wprowadza do sprzedaży nowy, trzeci z kolei, wariant papierosów Gauloises o zawartości substancji smolistych 4...

25 lutego 2005

HDS i TMM budują sieć reklamową w salonach prasowych

Firmy The Music Marketeers (TMM) oraz HDS Polska uruchamiają sieć nośników reklamowych - In Media w punktach sprzedaży In Medio,...

25 lutego 2005

Rusza wiosenna kampania reklamowa Radia PiN

AWiM Mediabank SA, właściciel Radia PiN 102 FM, przygotował dwumiesięczną kampanię promującą rozgłośnię pod hasłem "Radio smakoszy dźwięku". Działania będą...

25 lutego 2005

Kino Polska rozpoczęło emisję programu na terenie Stanów Zjednoczonych

Kino Polska, kanał poświęcony polskiej kinematografii, rozpoczął emisję programu na terenie Stanów Zjednoczonych. Stacja nadawana jest 24 godz. na dobę...