M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

25 lutego 2005

KRRiTV przeanalizuje audycję Radia Maryja

W odpowiedzi na list Lecha Wałęsy, w którym zwrócił się on do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) z apelem...

25 lutego 2005

Acxiom nawiązał strategiczną współpracę z trzema firmami call center

Acxiom Polska podpisał umowę o strategicznym partnerstwie z trzema firmami call center: Bancom, Call Center Poland i CTM Teleperformance Polska....

25 lutego 2005

Janmedia stworzy serwis internetowy Narodowej Orkiestry Polskiego Radia

Agencja interaktywna Janmedia zbuduje serwis internetowy Narodowej Orkiestry Polskiego Radia. Serwis ma się przyczynić do budowy pozytywnego wizerunku orkiestry, popularyzować...

25 lutego 2005

V&P i MobiJoy! prowadzą akcję promocyjną "Pielęgnuj kondycję z Nivea"

Marka Nivea rozpoczęła akcję promocyjną przygotowaną przez agencję reklamową V&P oraz agencję marketingu mobilnego MobiJoy!. Akcja zimowa pod hasłem "Pielęgnuj...

25 lutego 2005

Kopleński przejął obowiązki szefa marketingu KP SA od Rowlette'a

Andrzej Kopleński, obecnie dyrektor ds. rozwoju marketingu Kompanii Piwowarskiej SA (KP SA), zaczął pełnić obowiązki wiceprezesa ds. marketingu KP SA....

25 lutego 2005

Monika Dukaczewska będzie account directorem w Initiative Warszawa

Monika Dukaczewska, dotychczas media manager w domu mediowym Universal McCann, rozpocznie w marcu br. pracę w Initiative Warszawa na stanowisku...

28 lutego 2005

Cezary Pazura w nowej kampanii Atlasa wartej kilkanaście milionów złotych

Znany aktor Cezary Pazura wystąpi w najnowszej reklamie klejów do glazury Atlas, która ruszy 1 marca. Kreację kampanii opracował dział...

28 lutego 2005

Idea powiesiła największą w Europie reklamę zewnętrzną

PTK Centertel powiesił na froncie warszawskiego hotelu Forum gigaboard o wymiarach 53x66 m (czyli 3498 mkw.) przedstawiający Otylię Jędrzejczak reklamującą...

28 lutego 2005

"Dom & Wnętrze" uruchamia drugą edycję szkoły projektowania wnętrz

Miesięcznik wnętrzarski "Dom & Wnętrze" (Edipresse Polska) uruchamia drugą edycję szkoły projektowania wnętrz. To element obudowywania marki pisma. Projekt ma...

28 lutego 2005

Carlsberg będzie walczył o udziały w rynku, wprowadzi nowy wariant Okocimia

Carlsberg Polska ma ambicję do końca tego roku osiągnąć poziom 16 proc. udziałów w rynku piwnym w Polsce, a w...

28 lutego 2005

Beam.TV uruchamia przedstawicielstwo w Polsce

Firma Beam.TV uruchamia przedstawicielstwo w Polsce. Sprawami Beam.TV w Polsce zajmuje się firma Elias, która reprezentuje ją na podstawie umowy...

28 lutego 2005

Bezpieczeństwo i wysokość opłat to dwa najważniejsze czynniki w ocenie e-banków

Bezpieczeństwo i wysokość opłat to zdecydowanie dwa najważniejsze czynniki w ocenie e-banków, wynika z badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i...

28 lutego 2005

Lorenz Bahlsen będzie wspierał mediowo promocję Crunchipsów

Firma The Lorenz Bahlsen Snack-World przygotowała drugą edycję promocji chipsów Crunchips pod hasłem "Dorwij połówkę 2", która ruszy 1 marca....

28 lutego 2005

Micra ma stać się w tym roku liderem sprzedażowym portfolio Nissana

Micra, najmniejszy samochód w portfolio Nissan Poland, ma stać się w tym roku liderem całego portfolio firmy pod względem wolumenu...

28 lutego 2005

Agencja Cruso PR rozpoczęła współpracę z firmą Laboratoria Natury

Agencja Cruso PR rozpoczęła współpracę w zakresie działań public relations z firmą Laboratoria Natury. Agencja jest odpowiedzialna za stworzenie i...

28 lutego 2005

W kwietniu ruszy kampania wizerunkowa portalu Gazeta.pl

W kwietniu wystartuje kampania portalu Gazeta.pl należącego do spółki Agora SA. Będzie to druga, po launchowej, duża kampania organizowana dla...

28 lutego 2005

Burda wyda "Mój Piękny Dom"

Na 24 kwietnia zaplanowany jest debiut nowego tytułu wydawnictwa Burda Polska Sp. z o.o. - "Mój Piękny Dom". Będzie to...

28 lutego 2005

Na hotelu Forum w Warszawie zawisła największa w Europie siatka reklamowa (Jednej Idei)

Przez cztery miesiące (do końca czerwca) na froncie warszawskiego hotelu Forum będzie wisiała siatka reklamowa przedstawiająca Otylię Jędrzejczak reklamującą ofertę...

28 lutego 2005

Cezary Pazura wystąpi w nowej kampanii Atlasu

Znany z filmów fabularnych i seriali komediowych aktor Cezary Pazura wystąpi w najnowszej reklamie klejów do glazury Atlas, która ruszy...

28 lutego 2005

W marcu wystartuje kolejna kampania Media Markt

Media Markt przeprowadzi kolejną kampanię reklamową pod hasłem "Nie dla idiotów". Obejmie ona telewizję, prasę, radio, internet oraz outdoor, ruszy...

28 lutego 2005

Nowa komunikacja dla marki Pedigree

Agencja TBWA/Warszawa realizuje zaplanowaną do połowy czerwca intensywną kampanię reklamową marki karmy dla psów Pedigree należącej do Masterfoods Polska. Marketer...

28 lutego 2005

Vox Directus rozpoczyna współpracę z firmą Velo

Należąca do Macieja Tesławskiego agencja konsultingowa Vox Directus rozpoczyna współpracę z firmą Velo - dystrybutorem m.in. rowerów Author i akcesoriów...

28 lutego 2005

Marcowa "Olivia" ukaże się z dodatkiem "Bądź fit na wiosnę"

Magazyn "Olivia" do marcowego wydania dołączy specjalny dodatek "Bądź fit na wiosnę" drukowany na wysokiej jakości papierze, w formacie większym...

28 lutego 2005

Artman ruszy w kwietniu z nową kampanią odzieży House

Firma Artman rozpocznie w kwietniu działania reklamowe wokół najnowszej wiosenno-letniej kolekcji odzieży House adresowanej do ludzi młodych. Ich autorem jest...

28 lutego 2005

Ewa Pupek w Premium Club, Katarzyna Zubrzycka dyrektorem marketingu PolCardu

Ewa Pupek od 1 marca obejmie stanowisko dyr. marketingu Premium Club. Zastąpi ona Katarzynę Zubrzycką, która pełniła tę funkcję od...

28 lutego 2005

JWT wprowadza nowe globalne standardy wewnętrznej organizacji

Dziś globalnie, także w Polsce, wprowadzana jest nowa strategia sieci JWT (WPP Group), która ma na celu lepsze dostosowanie pracy...

28 lutego 2005

SMG/KRC ma 20 proc. udziałów PBO

Spółka Cavendish, właściciel instytutu badawczego SMG/KRC Millward Brown Co., kupiła 20 proc. udziałów spółki Polskie Badania Outdooru (PBO). Wartości transakcji...

28 lutego 2005

Deutsche Telekom i Elektrim zmieniły zarząd PTC, dyrektor marketingu zachował stanowisko

Nasila się konflikt między udziałowcami Polskiej Telefonii Cyfrowej (PTC), operatora największej sieci komórkowej (Era i Heyah). Vivendi oskarża Elektrim i...

28 lutego 2005

Maspex Wadowice w kampanii informuje o promocji soku Kubuś

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała spot reklamowy pod hasłem "Top Secret" dla marki Kubuś (Maspex Wadowice). Spot informuje o nowej...

28 lutego 2005

Magazyn "Zbuduj dom" Wydawnictwa Murator staje się miesięcznikiem

Dwumiesięcznik "Zbuduj dom" Wydawnictwa Murator debiutuje jako miesięcznik. Pismo będące na rynku od 2003 r. uległo całkowitej przemianie. Zmieniono format...

28 lutego 2005

Gorący motyw "listy" w kampanii RMF-u

RMF FM skorzystał w kampanii z nośnego ostatnio motywu "listy". W czwartkowych wydaniach "Gazety Wyborczej", "Faktu" i "Super Expressu" pojawiły...

28 lutego 2005

Moby Dick Warszawa pracuje na zlecenie hotelu Senator z Kołobrzegu

Agencja Moby Dick Warszawa rozpoczęła obsługę reklamową hotelu Senator z Kołobrzegu. Hotel ten jest komfortowym kompleksem rekreacyjno-biznesowym, a agencja wykona...

28 lutego 2005

Wojciech Kliniewski został dyrektorem zarządzającym Heyah w PTC

Po odejściu w połowie miesiąca twórcy i dyrektora zarządzającego Heyah Grzegorza Esza (który przeszedł do Banku BPH - czytaj DS...

28 lutego 2005

Piotr Majewski i Magdalena Lubańska rozstają się z Jazz Radiem

Piotr Majewski, dyrektor programowy Jazz Radia, rozstaje się z rozgłośnią. Majewski od lipca do połowy lutego pracował na stanowisku prezesa...

1 marca 2005

Wawel SA realizuje kampanię promującą markowe cukierki czekoladowe

Wawel SA przygotował kampanię reklamową trzech flagowych marek cukierków czekoladowych: Malaga, Tiki Taki i Kasztanki. Działania reklamowe potrwają do świąt...

1 marca 2005

Procter & Gamble reklamuje pasty Blend-a-Med Whitening Impressions

Koncern Procter & Gamble wprowadził na rynek nową linię wybielających past do zębów Blend-a-Med Whitening Impressions. Debiut produktu, który jest...

1 marca 2005

Publicis rozbudowuje dział obsługi klienta

Agencja reklamowa Publicis zatrudniła nowego account supervisora w dziale obsługi klienta. Stanowisko to objęła Barbara Pyrzanowska, wcześniej związana z agencją...

1 marca 2005

Katarzyna Indyk została account executive w Saatchi & Saatchi

Do zespołu agencji reklamowej Saatchi & Saatchi dołączyła nowa osoba - Katarzyna Indyk. Objęła ona stanowisko account executive. Katarzyna Indyk...

1 marca 2005

LPP SA rozpoczyna kampanię wiosennej kolekcji odzieży Reserved

LPP SA rozpoczyna kampanię reklamową wiosennej kolekcji swojej czołowej marki odzieży - Reserved. Jak mówi Natalia Grabowska, kierownik biura marketingu...

1 marca 2005

Assendi przechodzi z Goldfingera do pionu strategii i komunikacji Polsatu

Sławomir Assendi, ostatnio dyrektor zarządzający agencji reklamowej Goldfinger i szef firmy public relations ProPublic, objął stanowisko zastępcy dyrektora pionu strategii...

1 marca 2005

Plus GSM uruchomił nowy sklep internetowy

Polkomtel SA, operator sieci Plus GSM, na swoich stronach internetowych uruchomił nowy sklep internetowy oferujący tańsze telefony komórkowe w promocjach...

1 marca 2005

Coca-Cola Poland Services kontynuuje kampanię flagowej marki

Pod koniec lutego br. rozpoczął się kolejny etap realizowanej od początku br. kampanii reklamowej Coca-Coli (Coca-Cola Poland Services) przygotowanej przez...

1 marca 2005

Samsung koncentruje się na sprzedaży modelu telefonu SGH-D500

Samsung Electronics Polska skoncentruje w najbliższych miesiącach działania marketingowe na biznesowym modelu telefon SGH-D500. Według Bartosza Hermana, marketing managera telecom...

1 marca 2005

Expert Monitor oferuje domom mediowym i agencjom serwis boxoffice.pl

Firma badawcza Expert Monitor kieruje do klientów z branży reklamowej ofertę serwisu boxoffice.pl. W listopadzie ub.r. kupiła go od firmy...

1 marca 2005

Iberia kończy przygotowania do najważniejszego debiutu nowego Seata Toledo

Iberia Motor Company SA, generalny importer samochodów Seat w Polsce, rozpocznie pod koniec tygodnia kampanię reklamową nowej generacji Seata Toledo....

1 marca 2005

Idea i Siemens prowadzą nietypową akcję eventową

PTK Centertel, operator sieci komórkowej Idea, i producent telefonów Siemens przygotowały wspólnie nietypową akcję promocyjną. W 10 miastach (w Białymstoku,...

1 marca 2005

Bauer gromadzi we Wrocławiu redakcje pism komputerowych i growych

Wydawnictwo Bauer postanowiło przenieść redakcję swego magazynu "Click!" poświęconego grom komputerowym do Wrocławia. Decyzja jest podyktowana względami ekonomiczno-logistycznymi. We Wrocławiu...

1 marca 2005

Strona internetowa Interdeco została przygotowana przez Jasek Group

Interdeco Hachette Advertising Polska, dom sprzedaży powierzchni reklamowej "Elle", "Elle Decoration", "Marie Claire", "Filmu" i "Samego Zdrowia", uruchomił nową stronę...

1 marca 2005

Tygodnik "Polityka" startuje z dodatkiem kulinarnym "Stół Polityki"

"Polityka" (wydawca: "Polityka" Spółdzielnia Pracy) przygotowała po raz pierwszy bezpłatny dodatek kulinarny "Stół Polityki - 50 dań na wiosnę". Kolejne...

1 marca 2005

"Boutique" rozpoczął cykl imprez w modnych klubach

Magazyn "Boutique" (Wydawnictwo ViMedia) rozpoczął cykl imprez promocyjnych pod hasłem ""Boutique" Night". Na ten rok zaplanowano 10 imprez w różnych...