M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

1 marca 2005

Chiquita Polska będzie reklamować swoją markę bananów

Chiquita Polska, importer i dystrybutor świeżych owoców, głównie bananów z Ameryki Południowej, zaplanowała kampanię reklamową w telewizji, na outdoorze oraz...

1 marca 2005

Sarantis Polska realizuje wspólną promocję z siecią Mars

Sarantis Polska rozpoczyna cross-promocję marki produktów do pakowania i przechowywania żywności marki Jan Niezbędny wraz z salonami sieci Mars. Akcja...

1 marca 2005

Kulczyk otwiera ranking najbogatszych Polaków opublikowany w "Newsweeku"

Lista 12 najbogatszych Polaków ukazała się w najnowszym numerze tygodnika "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska). Jan Kulczyk z majątkiem szacowanym...

1 marca 2005

SSL Healthcare Polska rozpocznie w kwietniu kampanię marki Scholl

Firma SSL Healthcare Polska w kwietniu br. rozpocznie kampanię reklamową jednej ze strategicznych w swoim portfolio grup produktów - kremów...

1 marca 2005

Troll jako pierwszy reklamuje się na nośnikach z sieci City Young

Na citylightach należących do sieci City Young firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel Polska jako pierwsza zareklamuje się marka Troll. Firma...

1 marca 2005

Konrad Ganzke kieruje biurem RPM w Warszawie

Uruchomionym właśnie w Warszawie biurem RPM Sound & Voices pokieruje Konrad Ganzke, dyrektor sprzedaży RPM. Firma zajmuje się produkcją radiowych...

1 marca 2005

Gryf Warszawa otwiera biuro w Londynie

Specjalista w dziedzinie produkcji BTL, spółka Gryf Warszawa, otworzył swoje biuro w Londynie. Firma już od kilku lat interesowała się...

1 marca 2005

Hochland Polska umacnia pozycję sera Almette poprzez telewizję

Firma Hochland Polska rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową serów Almette. - Zadaniem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki Almette poprzez jak najlepsze...

1 marca 2005

Ziołopex poszerza portfolio produktów o przyprawy cukiernicze

Ziołopex Sp. z o.o., producent przypraw i mieszanek ziołowych, pod swoją marką Appetita wprowadza na rynek nową kategorię - przyprawy...

1 marca 2005

MediaCom Warszawa realizuje projekt dla Cartoon Network

W marcu na antenie stacji Cartoon Network pojawi się nowy tytuł "Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster", opowiadający o przygodach...

1 marca 2005

Rafineria przygotowała nowe spoty promujące magazyn "Dziewczyna"

Marcowe wydanie magazynu "Dziewczyna" wydawnictwa Axel Springer Polska z gadżetem w postaci kremu otrzyma wsparcie reklamowe w stacjach MTV i...

1 marca 2005

ARR rozpoczyna kampanię promującą mleko

Rozpoczęła się kampania reklamowa promująca mleko przygotowana przez agencje Euro RSCG Warsaw i Euro RSCG 4D. Inicjatorem projektu jest Komisja...

1 marca 2005

List do redakcji: Rafał Betlejewski o przetargu tygodnika "Przekrój"

Rafał Betlejewski, założyciel grupy kreatywnej Koledzy, wcześniej dyrektor kreatywny agencji reklamowej Cytryna, przesłał do redakcji Dziennego Serwisu "MMP" list następującej...

1 marca 2005

Prymat przejmuje markę przyprawy uniwersalnej Kuchcik

PPH Prymat Sp. z o.o., producent przyprawy uniwersalnej Kucharek oraz przypraw jednorodnych i mieszanek pod marką Prymat, kupił od firmy...

1 marca 2005

GfK Polonia poszerza ofertę o badania rynku farmaceutycznego

Firma badawcza GfK Polonia wprowadza do swojego portfolio produktów badania o nazwie GfK*REP, czyli Reps Effort Panel. Jest to badanie...

1 marca 2005

Toyota Motor Poland rozpoczęła kolejne działania wizerunkowe

Toyota Motor Poland rozpoczęła kampanię reklamową promującą wizerunek marki Toyota. Działania reklamowe potrwają co najmniej miesiąc. Celem kampanii jest zainteresowanie...

1 marca 2005

Telewizja kablowa Aster włącza do oferty program Cinemax

Aster, operator multimedialny w Warszawie, wzbogaca ofertę cyfrowej telewizji kablowej o nowy filmowy kanał premium - Cinemax. Jest to kolejny...

1 marca 2005

Strategie Komunikowania zmieniają nazwę na Pawlak PR

Pawlak PR to nowa nazwa istniejącej od 1998 roku firmy public relations o nazwie Strategie Komunikowania. Równocześnie z nazewnictwem powstał...

1 marca 2005

TVN Siedem rozpoczyna emisję wiosennej ramówki

Z początkiem marca br. startuje wiosenna ramówka TVN Siedem. Oferta przygotowana na nowy sezon jest kontynuacją przyjętej strategii programowej, zgodnie...

1 marca 2005

Kompania Piwowarska SA reklamuje markę piwa Pilsner Urquell

Kompania Piwowarska SA rozpoczęła nową kampanię reklamową marki piwa Pilsner Urquell. Za strategię i kreację odpowiada agencja reklamowa DNA oraz...

21 marca 2005

"Przekrój" co dwa tygodnie z książką o mistrzach malarstwa

Tygodnik "Przekrój" (Edipresse Polska) od 23 marca br. co dwa tygodnie będzie się ukazywał z książką prezentującą dzieła mistrzów malarstwa....

21 marca 2005

Nowocześniejsza strona internetowa "Newsweeka"

Strona internetowa "Newsweeka" (Axel Springer Polska) www.newsweek.pl od poniedziałku 21 marca br. będzie miała nowocześniejszy wygląd oraz będzie dawała internautom...

21 marca 2005

Browar Namysłów wprowadzi do dystrybucji markę piwa Namysłów

Browar Namysłów zamierza wkrótce wprowadzić na rynek markę piwa Namysłów. - Początkowo skupimy się na regionie dolnośląskim i opolskim, gdzie...

21 marca 2005

Różne możliwości Piotra Jagielskiego w JWT

Nadal nie jest jasne, jak potoczy się dalsza kariera zawodowa Piotra Jagielskiego, dyr. kreatywnego JWT, po objęciu przez Darka Zatorskiego...

21 marca 2005

Carlsberg liczy, że Okocim Palone zdobędzie 1 proc. rynku w tym roku

- Naszym celem na ten rok jest zdobycie przynajmniej 1 proc. rynku - deklaruje Paweł Gorczyca, marketing manager Carlsberg Polska...

21 marca 2005

Ryszard Wojciul zewnętrznym konsultantem programowym Jazz Radia

Ryszard Wojciul, do sierpnia ub.r. dyrektor generalny regionu warszawskiego w grupie radiowej Agory SA, został konsultantem ds. programowych w Jazz...

21 marca 2005

Hortex wspiera reklamowo nowe zupy

Hortex Holding SA wprowadza na rynek nowe produkty w kategorii mrożonek - zupy: Wiosenną, Królewską i Wiejską - i wspiera...

21 marca 2005

Shell autoserv podpisał umowę o współpracy z agencją Brand Republic

Firma Shell autoserv, sieć stacji obsługi pojazdów należąca do firmy Shell, podpisała umowę o współpracy z agencją reklamową Brand Republic....

21 marca 2005

Regis wprowadza na rynek napój izotoniczny Activita Hot

Krakowska firma Regis Sp. z o.o., producent odżywek i suplementów dla sportowców i osób aktywnych marki Activita, wprowadza pod tym...

21 marca 2005

ACNielsen rozpocznie na zlecenie Grupy Animex audyt sklepów tradycyjnych

Grupa Animex, największy w Polsce producent mięsa i przetworów mięsnych, rozpocznie w kwietniu audyt tradycyjnych punktów sprzedaży pod kątem sprzedaży...

21 marca 2005

Rusza druga odsłona kampanii Etopiryny

W piątek ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej leku OTC Etopiryna, którą na zlecenie producenta - firmy Polpharma - przygotowały agencja...

21 marca 2005

Nowicki i Krotkiewski od dziś w Grey, Jacek Studziński awansował

Maciej Nowicki, były dyrektor kreatywny J. Walter Thompson/Parintex (rozstał się z tą agencją na początku 2004 r., jego miejsce zajął...

21 marca 2005

Eskadra zorganizowała otwarcie Galerii Kazimierz w Krakowie

Agencja Eskadra Promarket na zlecenie Globe Trade Centre, właściciela centrów handlowych takich jak np. Galeria Mokotów w Warszawie, zorganizowała event...

21 marca 2005

Spółka Town & City zmieniła nazwę na News Outdoor Poland

Firma reklamy zewnętrznej Town & City II SA zmieniła nazwę na News Outdoor Poland i wdraża projekt redesignu nośników swojej...

21 marca 2005

IGRZ chce walczyć z prawnymi ograniczeniami reklamy

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) przyjęła podczas pierwszej części walnego zebrania jej członków plan działań na najbliższe 12 miesięcy. Przedstawiciele...

21 marca 2005

Giant reklamuje rowery na outdoorze

Już po raz trzeci i jak zwykle wczesną wiosną firma Giant Polska Sp. z o.o., producent markowych rowerów Giant, rozpoczyna...

21 marca 2005

Janusz Śmiłek powiększył zespół accountów w Demo Effective Launching

Do zespołu Demo Effective Launching dołączył Janusz Śmiłek na stanowisko account managera. Śmiłek jest absolwentem Wyższej Szkoły Teatralnej w Krakowie,...

21 marca 2005

Pegasus Group tworzy na nowo dział new business

Ewa Król-Kończewska objęła stanowisko new busines managera w Pegasus Group. Przed dwoma laty związana już była z tą agencją, pracując...

21 marca 2005

Reebok startuje z największą od lat kampanią mediową

Reebok Poland rusza dziś z dużą kampanią wizerunkową. Jak mówi Michał Górnicki, w skali globalnej jest to dla koncernu Reebok...

21 marca 2005

Cinema City uruchomiło nowy multipleks w Krakowie, drugi ze sponsorowanymi salami

Cinema City uruchomiło nowy multipleks. Jest to 10-salowe kino na krakowskim Kazimierzu. Według zapowiedzi spółki jej sieć kina ma się...

21 marca 2005

Marka Era po raz kolejny sponsorem serii koncertów Era Jazzu

Marka Era (Polska Telefonia Cyfrowa) po raz ósmy została sponsorem serii koncertów Era Jazzu. Te eventy muzyczne to jeden z...

21 marca 2005

MPG Media Planning rozpoczyna współpracę z Creative Labs

Dom mediowy MPG Media Planning rozpoczyna w Polsce współpracę z firmą Creative Labs. MPG sieciowo koordynuje ogólnoeuropejskie kampanie produktowe Creative...

21 marca 2005

Beata Mońka odchodzi z wydawnictwa Axel Springer Polska

Beata Mońka, członek zarządu i dyrektor zarządzający ds. marketingu i sprzedaży wydawnictwa Axel Springer Polska, odchodzi z firmy. Informację potwierdził...

21 marca 2005

Reklamy firmy kurierskiej UPS z aktorem Jeanem Reno

Firma kurierska UPS Polska rozpoczęła kampanię reklamową. Jest to największa kampania telewizyjna w historii firmy mająca wymiar międzynarodowy. Polacy będą...

22 marca 2005

Hortex wprowadza nową markę napojów Party, trwa przegląd agencyjny

Hortex Holding SA, producent m.in. soków, napojów i nektarów owocowych, wprowadza na rynek nową markę - napoje Party - którą...

22 marca 2005

Danlind rozszerza markę specjalistycznych proszków do prania marki Jelp

Firma Danlind poszerza ofertę specjalistycznych proszków do prania Jelp o nową linię Jelp Soft 2 w 1. Produkt ten łączy...

22 marca 2005

Pizza Dominium chce mieć 20 nowych lokali w 2005 r., rozpoczyna kampanię w Cinema City

Pizza Dominium, największa polska sieć restauracji sprzedających pizzę, zamierza w ciągu najbliższego roku otworzyć 20 nowych punktów sprzedaży działających na...

22 marca 2005

Bakoma debiutuje z nową marką jogurtów w butelce marki Twist

Firma Bakoma SA wprowadziła pod marką Twist jogurt do picia w butelce. Produkt powstał z myślą o osobach młodych, aktywnych,...

22 marca 2005

Multivita planuje kampanię reklamową wody źródlanej Kropla Beskidu

Spółka Multivita należąca do koncernu Coca-Cola Poland planuje wiosenno-letnią kampanię reklamową źródlanej wody Kropla Beskidu. Spoty telewizyjne mają trafić do...

22 marca 2005

Nokia wprowadza nowe modele telefonów komórkowych

Fiński producent telefonów komórkowych Nokia wprowadza na polski rynek dwa nowe modele: Nokia 3230 i 6020. Pierwszy z nich to...