M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

22 marca 2005

Kreacja promocji warszawskiego zoo nawiązuje do reklam agencji towarzyskich

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi przygotowała strategię i kreację kampanii warszawskiego ogrodu zoologicznego. Jest to akcja, która ma na celu...

22 marca 2005

Agencja Demo przygotowała spot do kampanii jogurtów Twist

Demo Effective Launching przygotowała kampanię reklamową jogurtów w butelce Twist, wprowadzonych do sprzedaży przez Bakomę SA. Spot telewizyjny emitowany na...

22 marca 2005

Canal Plus będzie pokazywał mecze pierwszej ligi piłkarskiej przez kolejne trzy lata

Stacja telewizyjna Canal Plus uzyskała na trzy lata prawa do bezpośrednich transmisji z meczów pierwszej ligi piłkarskiej (Idea Ekstraklasa). Prezydium...

22 marca 2005

House rozpoczął współpracę z Subaru, trwają rozmowy z kolejnymi partnerami

Marka odzieżowa House (Artman SA) rozpoczęła współpracę promocyjną z klubem lojalnościowym Subaru (jego członkami są właściciele aut Subaru, którzy po...

22 marca 2005

Axel Springer realizuje kampanię BtoB tygodnika "Auto Świat"

Tygodnik "Auto Świat" wydawany przez Axel Springer Polska jest wspierany akcją reklamową przygotowaną przez firmę marketing services Proximity Poland (wchodzącą...

22 marca 2005

Gasparski odchodzi ze stanowiska dyrektora marketingu Cyfrowego Polsatu

Jan Gasparski odchodzi ze stanowiska dyrektora marketingu i obsługi klienta Cyfrowego Polsatu. Funkcję tę objął we wrześniu ub.r. - Nie...

22 marca 2005

Robert Hamerla przechodzi z CR Media do MediaComu

Robert Hamerla został zatrudniony w domu mediowym MediaCom Warszawa na stanowisku junior media plannera. Dołączy do zespołu obsługującego budżety mediowe...

22 marca 2005

Dagomed-Pharma klientem PRO Media House i Demo Effective Launching

Nowym klientem domu mediowego PRO Media House i agencji reklamowej Demo Effective Launching został Dagomed-Pharma Sp. z o.o., producent środka...

22 marca 2005

Kia koncentruje się na wsparciu sprzedaży modeli Picanto, Sportage i Rio

Koreański producent samochodów Kia rozpoczął kampanię prasową modelu Picanto. - Akcja ma raczej charakter taktyczny, a przekaz opieramy na dotychczasowym...

22 marca 2005

Spór SMB z Pocztą Polską o ceny wchodzi w decydującą fazę

Spór Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB) z Pocztą Polską dotyczący podwyżek cen wkrótce może zostać zakończony. SMB zarzuca Poczcie, że wprowadzony...

22 marca 2005

TVN Meteo wprowadza nowe prognozy tematyczne

TVN Meteo, stacja pogodowa Grupy ITI, wprowadza nowe serwisy tematyczne. Poza regularnymi prognozami pogody dla Polski, Europy i świata stacja...

22 marca 2005

Agencja S4 przygotowała akcję promocyjną i klub konsumencki marki Metaxa

Agencja reklamowa S4 przygotowała akcję promocyjną i klub konsumencki marki Metaxa. W opakowaniach promocyjnych pięciogwiazdkowej Metaksy znalazł się upominek -...

22 marca 2005

PTC i McDonald's Polska rozpoczynają współpracę partnerską

Polska Telefonia Cyfrowa (PTC) i McDonald's Polska rozpoczynają współpracę partnerską, dzięki której w restauracjach McDonald'sa zostanie udostępniona usługa hot@spot sieci...

22 marca 2005

"Gazeta Prawna" w styczniu br. osiągnęła najwyższą sprzedaż w swojej historii

"Gazeta Prawna" odnotowała w styczniu br. najwyższą sprzedaż egzemplarzową w swojej historii, o czym poinformował wydawca dziennika - Grupa Wydawnicza...

22 marca 2005

EasyJet realizuje w Polsce projekt z zakresu marketingu partyzanckiego

Tanie linie lotnicze EasyJet rozpoczęły działania marketingowe wspierające sprzedaż biletów lotniczych. Na lotniskach w Warszawie i Krakowie pojawią się wynajęte...

22 marca 2005

L'Oreal reklamuje podkład Maybelline Dream Matte Mousse

Koncern L'Oreal Polska prowadzi kampanię reklamową nowego kosmetyku marki Maybelline - podkładu Dream Matte Mousse. Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży...

22 marca 2005

"Naj" wdraża nową inicjatywę G+J Polska dołączania CD z nagranymi książkami

Tygodnik "Naj" (G+J Polska) testuje nową inicjatywę na polskim rynku wydawniczym, jaką jest dołączanie do prasy CD-ROM-ów z nagranymi książkami....

22 marca 2005

Avanti i MobiJoy! realizują promocję konsumencką dla Duracella

Agencja reklamowa Avanti i agencja marketingu mobilnego MobiJoy! realizują promocję konsumencką dla marki Duracell (Gillette Group Poland). Akcja ma postać...

22 marca 2005

Oświadczenie Oficyny Wydawniczej Wielkopolski w sprawie współpracy z Prasą Poznańską Sp. z o.o.

Oficyna Wydawnicza Wielkopolski, wydawca "Głosu Wielkopolskiego", przesłała do redakcji DS "MMP" oświadczenie na temat decyzji sądowych w sprawie jej współpracy...

22 marca 2005

"Mój Kucyk Pony" i "Kraina Zwierząt" wzbogaciły portfolio Egmontu

Wydawnictwo Egmont Sp. z o.o. wydaje dwa nowe tytuły - miesięcznik "Mój Kucyk Pony" i kwartalnik "Kraina Zwierząt". Pierwszy numer...

22 marca 2005

CTM Teleperformance Polska obsługuje Sygma Bank Polska

Firma telemarketingowa CTM Teleperformance Polska podpisała stałą umowę z Sygma Bank Polska na obsługę infolinii Halogotówka. Halogotówka to usługa oferująca...

22 marca 2005

Katarzyna Mojduszka przeszła z radia Agory do BR TVP

Katarzyna Mojduszka, ostatnio menedżer ds. klientów strategicznych w Radiu Tok FM w grupie radiowej Agory SA, objęła stanowisko głównego specjalisty...

22 marca 2005

Kwietniowa "Pani" z autorskim dodatkiem "Projekt kobieta"

Kwietniowe wydanie miesięcznika "Pani" (AWR "Wprost") ukaże się 24 marca z autorskim dodatkiem "Projekt kobieta". Objętość magazynu wzrośnie do 218...

22 marca 2005

V&S Luksusowa Zielona Góra wprowadza nową Luksusową

V&S Luksusowa Zielona Góra wprowadza nową wódkę Luksusowa. Nowa wersja trunku jest m.in. łagodniejsza w smaku (zmiana podyktowana wynikami badań)...

22 marca 2005

Neolit Media przygotowała reklamy wielkoformatowe dla Reeboka

Neolit Media jest odpowiedzialna za przygotowanie kampanii reklamowej z wykorzystaniem siatek wielkoformatowych dla Reebok Poland SA. Reklamy pojawiły się w...

22 marca 2005

Karasiuk i Bruch dołączyły do zespołu agencji reklamowej Kid

Katarzyna Karasiuk objęła stanowisko research manager assistant w Navigatorze - dziale badawczym agencji reklamowej Kid. Wcześniej pracowała w firmie Pentor-Poznań,...

22 marca 2005

Headlines rozpocznie obsługę projektu dla marki samochodów Lexus

Headlines Brand & Corporate Communication wygrała przetarg zorganizowany przez markę Lexus (Toyota Motor Poland) na koncepcję i organizację wydarzenia promującego...

22 marca 2005

Agencja Fleishman-Hillard pracuje dla Qualcomm Wireless Business Solutions Europe

Agencja Fleishman-Hillard rozpoczęła w Polsce współpracę w zakresie public relations z Qualcomm Wireless Business Solutions Europe. Qualcomm jest dostawcą systemów...

22 marca 2005

CentralWings reklamuje się na nośnikach Taxi-Ad Polska

Na nośnikach taxi-top z oferty firmy Taxi-Ad Polska reklamują się od wczoraj linie lotnicze CentralWings. To pierwsza kampania Taxi-Ad realizowana...

22 marca 2005

"Businessman Magazine" reklamuje się na nośnikach CB4

Wydawnictwo Business Press rozpoczęło kampanię na nośnikach CB4. Reklamy miesięcznika "Businessman Magazine" umieszczono na zagłówkach foteli w 450 taksówkach jeżdżących...

23 marca 2005

Kanał TVP Kultura wystartuje na przełomie kwietnia i maja, ramówkę uzupełnią programy lokalne

Kanał TVP Kultura zostanie uruchomiony na przełomie kwietnia i maja br. Informację tę oficjalnie potwierdziło Biuro Prasowe TVP. W związku...

23 marca 2005

Tele 5 pokaże mecze III i IV ligi piłkarskiej oraz wybrane II ligi

Kanał Tele 5 (właściciel: Fincast) pokaże mecze III i IV ligi piłkarskiej, a także wybrane spotkania II ligi. Media 5,...

23 marca 2005

Jakub Rębiewski powiększy dział strategii Saatchi & Saatchi

1 kwietnia br. do działu strategii agencji Saatchi & Saatchi zarządzanego przez Jana Mosiejczuka dojdzie Jakub Rębiewski na stanowisko strategic...

23 marca 2005

Paweł Usakowski PR managerem w Saatchi & Saatchi

Saatchi & Saatchi zakończyła współpracę z agencją On Board PR, która dotychczas odpowiedzialna była za realizację projektów związanych z PR...

23 marca 2005

David Millingen opuszcza Grey Worldwide Warszawa

David Millingen, pełniący dotychczas funkcję dyrektora kreatywnego agencji Grey Worldwide Warszawa i równocześnie funkcję regionalnego dyrektora kreacji (Millingen koordynował pracę...

23 marca 2005

SPC House of Media pracuje przy kampanii Lecha Kaczyńskiego

Dom mediowy SPC House of Media planuje i kupuje media do kampanii reklamowej promującej program Prawa i Sprawiedliwości. Jak powiedział...

23 marca 2005

Simplus kontra Heyah - kolejna odsłona reklamowej potyczki pre-paidów

Euro RSCG Warsaw przygotowała kolejną edycję multimedialnej kampanii reklamowej Simplus Team (Polkomtel) w telewizji, prasie, radiu, internecie, na outdoorze i...

23 marca 2005

Mediaedge:cia zrealizuje wiosenną kampanię Netii, trwa przetarg na obsługę długofalową

Operator telefonii stacjonarnej Netia SA w przetargu wybrał dom mediowy Mediaedge:cia do realizacji swojej wiosennej kampanii wizerunkowej pod hasłem "Lepsza...

23 marca 2005

Nordea promuje w prasie rachunki eFirma

Nordea Bank Polska rozpoczął kampanię rachunków eFirma. Główny przekaz koncentruje się na podstawowych benefitach tego produktu - niskich kosztach i...

23 marca 2005

PGNiG SA rozpoczyna proces wdrażania nowej marki korporacyjnej, przetarg reklamowy wciąż trwa

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA (PGNiG SA), przygotowując się do czerwcowego debiutu na Giełdzie Papierów Wartościowych, zmienia znak graficzny...

23 marca 2005

Nowy tygodnik "Ozon" może pojawić się 27 kwietnia

Spółka Ozon Media oficjalnie poinformowała, że przygotowywany przez nią tygodnik będzie nosił tytuł "Ozon". Ma pojawić się na rynku, jak...

23 marca 2005

"Machina" ma wrócić jesienią i zaprezentuje nowe podejście do muzyki

"Machina" wróci na rynek jesienią br., o czym powiedział Michał M. Lisiecki, prezes zarządu Platformy Mediowej "Point Group", spółki, która...

23 marca 2005

Oriflame promuje firmę jako sposób na biznes

Firma kosmetyczna Oriflame Poland, specjalizująca się w sprzedaży bezpośredniej, ruszyła z kampanią reklamową. Jak powiedziała Maria Zakrzewska, dyrektor marketingu Oriflame...

23 marca 2005

"Komputer Świat Testy" - nowy miesięcznik z rodziny "Komputer Świata"

Od dziś jest na rynku nowy tytuł z rodziny magazynu "Komputer Świat" (Axel Springer Polska) - "Komputer Świat Testy". Zawiera...

23 marca 2005

Faxe zwleka z zakupem Brok-Strzelca, rewitalizacja marek wstrzymana

Duński browar Faxe zamierza sfinalizować zakup 100 proc. akcji browaru Brok-Strzelec SA w kwietniu br., dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Pomimo wcześniejszych...

23 marca 2005

Artur Sikorski strategic plannerem w Euro RSCG Marketing House

Do zespołu agencji marketing services Euro RSCG Marketing House dołączył Artur Sikorski, który objął nowo utworzone stanowisko strategic plannera. Jego...

23 marca 2005

V&P opuszcza Albert Wosiek, dyr. kreacji; inne zmiany w dziale

Z agencją V&P rozstał się jej dotychczasowy dyr. kreatywny Albert Wosiek. Jak powiedział Łukasz Wiewiórowski, strategic planning director w V&P,...

23 marca 2005

Hortex wprowadzi linię soków dla dzieci Leon

Spółka Hortex Holding zamierza odmłodzić i odświeżyć swój wizerunek. W tym celu zadebiutuje w nowym segmencie i wprowadzi na rynek...

23 marca 2005

Bank Millennium reklamuje kredyty hipoteczne

Bank Millennium SA rozpoczyna wiosenną kampanię reklamową oferty kredytów hipotecznych pod hasłem "MilleKredyt Dom. Łatwo dostać. Łatwo spłacić". Kampania obejmuje...

23 marca 2005

Tchibo rozszerza markę super premium Davidoff

Firma Tchibo rozszerza markę super premium Davidoff, wprowadzając do sprzedaży kawę rozpuszczalną Davidoff 57 Espresso Instant. 100-g opakowanie kawy kosztować...