M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

16 marca 1999

Rosną siły "Maxa", ubywa osób w "Twoim Stylu".

W wydawnictwie Prasowym Twój Styl trwają przygotowania do debiutu "Maxa". Redaktor naczelny Kamil Sipowicz ma już dwóch zapracowanych zastępców. Pierwszym...

17 marca 1999

Fundatorzy KFKS protestują przeciwko decyzji Tyczyńskiego

Czterech z ośmiu fundatorów Krakowskiej Fundacji Komunikacji Społecznej TViR, właściciela spółki z o.o. Radio Muzyka Fakty (nadawcy RMF FM), oprotestowało...

17 marca 1999

PLT, nowa firma Bierzyńskiego, zajmie się telemarketingiem

Wczoraj informowaliśmy już o planowanej restrukturyzacji Optimum Media. Dodatkowo dowiedzieliśmy się, że Jakub Bierzyński założył nową spółkę -Polskie Linie Telefoniczne...

17 marca 1999

Nowy serwis Onetu -internetowego portalu Optimusa

Internetowy portal Optimusa -Onet.pl -będzie miał nową wersję. Portal zmieni layout, rozszerzone będą także serwisy informacyjne, które teraz przygotowuje sztab...

17 marca 1999

Light Press stawia nośniki w punktach sprzedaży

Firma reklamy zewnętrznej Light Press rozbudowuje sieć swoich nośników w punktach sprzedaży. Na podstawie umowy zawartej z koncernem dystrybucyjnym Ruch...

18 marca 1999

Polsat jednak reklamuje Wizję

15 marca ruszyła nowa kampania Wizji TV przygotowana przez Corporate Profiles DDB i Optimum Media. 10-sekundowy spot, zachęcający do korzystania...

18 marca 1999

Hoho! Hoho! Hochland

"Hoho!" to nazwa nowego kremowego sera topionego, który Hochland Polska wprowadzi na rynek w drugiej połowie marca. Produkt adresowany jest...

18 marca 1999

"Samo zdrowie" z magazynu staje się poradnikiem

Zmiana na stanowisku naczelnej magazynu "Samo zdrowie" (Hachette Filipacchi Polska) wyraźnie wpłynie na jego charakter. Xenia Kolińska po doświadczeniach zawodowych...

18 marca 1999

Druga internetowa licytacja biletów Lufthansy.

25 i 26 marca odbędzie się aukcja biletów lotniczych Lufthansy, w której klienci wezmą udział za pośrednictwem Internetu. Do sprzedania...

18 marca 1999

Ogilvy One -mity i rzeczywistość

Udało się wyjaśnić większość pojawiających się ostatnio spekulacji dotyczących aktualnego statusu i zakresu działalności agencji Ogilvy One oraz Marcomu, którego...

19 marca 1999

Kto będzie kupował media dla Wedla?

Gdy PepsiCo było właścicielem Wedla, media dla reklam produktów tej marki kupowała agencja Saatchi & Saatchi. Odkąd Cadbury kupiło spółkę...

19 marca 1999

Prezes PTE DOM też chce sprzedawać jednostki funduszu

Marek Jandziński, prezes PTE DOM pokazał na konferencji prasowej własną licencję akwizytora funduszu, którego jest szefem. Zachęcał też dziennikarzy do...

19 marca 1999

Johnson & Johnson wprowadza nowe tampony o.b

Firma J&J zaproponowała innowacje w dziedzinie higieny osobistej kobiet. Nowa linia tamponów o.b. jest zbudowana z włókien wiskozowych i bawełnianych...

19 marca 1999

Rzecznik praw obywatelskich i przesyłki bezadresowe

Rzecznik Praw Obywatelskich uważa,Ęże dostarczanie przez pocztę do skrzynek druków bezadresowych jest naruszeniem prawa do prywatności. Stanowisko takie biuro rzecznika...

19 marca 1999

GfK i Demoskop czekają na firmy reklamy zewnętrznej

Jak informuje szef firmy badawczej GfK Polonia, Agnieszka Sora, najprawdopodobniej w przyszłym tygodniu zostanie podpisana umowa z kolejnym klientem zainteresowanym...

19 marca 1999

Reklamowy zmierzch ery "zwykłego proszku"?

Projekt nowelizacji ustawy o nieuczciwej konkurencji opracowany przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta przewiduje dopuszczenie reklamy porównawczej. Gdyby pomysł został...

19 marca 1999

Podzielone role w obsłudze agencyjnej "Rzeczpospolitej".

Został rozstrzygnięty przetarg na obsługę agencyjną dziennika "Rzeczpospolita". Do tej pory usługi full-service świadczyła agencja Ogilvy One. Od teraz jej...

23 marca 1999

Centrala Henkla opublikowała wyniki finansowe 1998 r.

W piątek na specjalnej konferencji prasowej w Duselldorfie przedstawiciele koncernu Henkel Group ujawnili wyniki finansowe za rok 1998. Globalne obroty...

23 marca 1999

Power Media "łapie Pociąg z forsą"

Power Media, dom sprzedaży czasu reklamowego należący do koncernu Power Corp., będzie współpracował z Polsatem. Firma wynegocjowała z Columbia Tri...

23 marca 1999

Wojna cenowa wśród PTE staje się coraz bardziej otwarta

Kolejne PTE, tym razem Skarbiec-Emerytura, obniża opłaty od składki. Wynoszą one obecnie 7,9 proc. przez pierwsze dwa lata i 6...

23 marca 1999

Impuls Marketing inwestuje w wielki format

Sieć 31 lokalizacji, w których znajdują się nośniki wielkogabarytowe, przygotowała firma reklamy zewnętrznej Impuls Marketing. W 18 miastach, na elewacjach...

23 marca 1999

Promocja "850 nagród" w Idei Centrtel

Abonenci, którzy do 31 kwietnia kupią dowolny telefon Idei Centertel i zaproponują hasło związane z pierwszą rocznicą działalności sieci Idea,...

23 marca 1999

Centrala Henkla opublikowała wyniki finansowe 1998 r.

W piątek na specjalnej konferencji prasowej w Duselldorfie przedstawiciele koncernu Henkel Group ujawnili wyniki finansowe za rok 1998. Globalne obroty...

23 marca 1999

Power Media "łapie Pociąg z forsą"

Power Media, dom sprzedaży czasu reklamowego należący do koncernu Power Corp., będzie współpracował z Polsatem. Firma wynegocjowała z Columbia Tri...

23 marca 1999

Wojna cenowa wśród PTE staje się coraz bardziej otwarta

Kolejne PTE, tym razem Skarbiec-Emerytura, obniża opłaty od składki. Wynoszą one obecnie 7,9 proc. przez pierwsze dwa lata i 6...

23 marca 1999

Impuls Marketing inwestuje w wielki format

Sieć 31 lokalizacji, w których znajdują się nośniki wielkogabarytowe, przygotowała firma reklamy zewnętrznej Impuls Marketing. W 18 miastach, na elewacjach...

23 marca 1999

Promocja "850 nagród" w Idei Centrtel

Abonenci, którzy do 31 kwietnia kupią dowolny telefon Idei Centertel i zaproponują hasło związane z pierwszą rocznicą działalności sieci Idea,...

24 marca 1999

GGK PR w sieci Interpublic

Grupa firm reklamowych Lowe/GGK Occidental podpisała umowę o współpracy z międzynarodową agencją Weber Public Relations Worldwide. Weber działa w strukturze...

24 marca 1999

Katalogi dla znawców i wielbicieli motoryzacji

Lada chwila wydawnictwo Print Shops Prego wprowadzi na rynek kolejną edycję swego rocznika-katalogu "Rowery Górskie Świata 1999". Tuż po nim...

24 marca 1999

Dom mediowy i nowi klienci Biura Reklamy SA

Biuro Reklamy SA utworzyło dom mediowy BR Media, który będzie obsługiwał klientów macierzystej agencji oraz własnych. Kolejnym celem BR Media...

24 marca 1999

Jest zgoda, ale brak ugody pomiędzy Wizją i Polsatem

Mimo zmiany stanowiska Polsatu w sprawie reklamowania Wizji TV (DMMP 18.03) Urząd Ochrony Konkurencji nadal prowadzi postępowanie wszczęte na wniosek...

24 marca 1999

Nazarewicz zastąpi Smoleńską w "Marie Claire"

Według uzyskanych przez nas informacji Katarzyna Nazarewicz została redaktor naczelną "Marie Claire" (MC Press, w którym 50 proc. udziałów należy...

24 marca 1999

Fuzja danych AGB i SMG w drugiej połowie kwietnia

W drugiej połowie kwietnia odbędzie się wspólna prezentacja AGB Polska i SMG/KRC Poland na temat fuzji danych telemetrycznych i badania...

25 marca 1999

Elektrim połknął Aster City

W nocy z wtorku na środę przypieczętowano transakcję kupna spółki Bresnan International Partners Poland przez Elektrim. Giełdowa spółka stała się...

25 marca 1999

Żywiec spontaniczny -najlepszy na billboardach

Reklamy piwa bezalkoholowego Żywiec eksponowane na billboardach uzyskały najwyższy wskaźnik znajomości spontanicznej -wskazało na nie 38 proc. respondentów. Na dalszych...

25 marca 1999

Barry Fox w jury tegorocznego festiwalu w Cannes

Executive creative director agencji DMB&B Warszawa został zaproszony do prac w jury festiwalu reklamy w Cannes. Fox będzie jednym z...

25 marca 1999

Nie doszło do współpracy

Agencja DMB&B wygrała przetarg na obsługę reklamową piwa Piast Super Premium Beczkowe. Współpraca nie dojdzie jednak do skutku, ponieważ strony...

25 marca 1999

Pierwszy sklep z kawą Tchibo to początek szerokich planów

Kawowy sklep Tchibo, właśnie otwarty w warszawskim centrum handlowym Klif, jest pierwszym tego typu sklepem firmy w Polsce. Jeśli odniesie...

25 marca 1999

Wizja TV sponsoruje mistrzów koszykówki

Wizja TV ogłosiła podpisanie umowy sponsorskiej z klubem Hoop Pekaes Pruszków. Zgodnie z kontraktem cyfrowa telewizja będzie strategicznym sponsorem zdobywcy...

25 marca 1999

BIG Bank Gdański wydaje Visę Electron

Big Bank Gdański jest dziewiątą instytucją finansową wydającą w Polsce karty on-line działające w systemie Visa Electron. Bank zaoferuje ją...

26 marca 1999

Drugie wejście Łaciatego

Na zlecenie Tetra Pack GmbH, działającego w imieniu spółdzielni Mleczarskiej w Grajewie, agencja DMB&B przygotowała drugą część kampanii, która wprowadziła...

26 marca 1999

Grzegorz Lindenberg potwierdził swoją rezygnację

Grzegorz Lindenberg potwierdził, że złożył rezygnację ze stanowiska prezesa zarządu Business Press ("Businessman Magazine", "Gazeta Bankowa", "Kaleidoscope", "Europlan"). Przyczyną rezygnacji...

26 marca 1999

Nie będzie zmiany koncesji RMF FM

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie zajęła się wnioskiem zarządu RMF FM o zmianę zapisu koncesji, który umożliwiałby przejęcie kontroli...

26 marca 1999

Cyfra Plus może nadawać

W środę Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji udzieliła Canal Plus zgody na nadawanie satelitarne (Canal dostał tzw. koncesję operatorską). Dzięki...

26 marca 1999

Witaminowa seria Synergie na średniej półce

Na rynku pojawiła się nowa linia toaletowa Garnier Paris z serii Synergie z witaminą C. W skład serii wchodzi tonik,...

26 marca 1999

Sezonowa promocja "Kurczak w McDonald's"

Dzisiaj, tj. 26 marca ruszy we wszystkich restauracjach McDonald's wiosenna promocja trzech nowych produktów: kurczaka McMax, McSerowego i McSkrzydełek. Pierwszy...

29 marca 1999

Nowy produkt i strategia Warty Vita

Warta Vita zamierza zmienić dotychczasową strategię i postawić na klientów indywidualnych. Firma znana była do tej pory z ubezpieczeń grupowych...

29 marca 1999

Niemiecki Stršer kupił XL Billboards Group

Firma Stršer City Marketing z Kolonii, zajmująca się inwestycjami w reklamie zewnętrznej, kupiła 100 proc. udziałów w spółkach należących do...

29 marca 1999

W Inforze odmiana "Prawa i Życia" i nowa, medyczna branża

"Prawo i Życie", tytuł, który w ostatnim okresie przechodził liczne przekształcenia, od połowy kwietnia zmieni się po raz kolejny. Tym...

29 marca 1999

Era i Plus chcą alternatywnych łączyĘzagranicznych

W związku z powtarzającymi się awariami łączy zagranicznych Telekomunikacji Polskiej SA, Era GSM i Plus GSM żądają od ministra łączności...