M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

23 marca 2005

Edipresse Polska pracuje nad magazynem shoppingowym "Hot"

Wydawnictwo Edipresse Polska prowadzi prace nad pismem shoppingowym, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nowy magazyn będzie nazywać się "Viva Hot", będzie dostępny...

23 marca 2005

Morlinki intensyfikują walkę o młodego konsumenta

Marka produktów mięsnych Morlinki skierowanych do najmłodszych konsumentów rozpocznie w kwietniu intensywną kampanię reklamowo-promocyjną obejmującą pełny asortyment produktów, m.in. parówki,...

23 marca 2005

Nowa identyfikacja wizualna Polomarketu autorstwa agencji Czarny Tulipan

Agencja Czarny Tulipan zaprojektowała system identyfikacji wizualnej dla firmy Polomarket - polskiej sieci detalicznych sklepów spożywczych. Badania wykazały, że konsumenci...

23 marca 2005

Eurobank najlepszy dla prywatnych, a BPH - dla przedsiębiorstw w ub.r.

Firma badawcza Pentor opublikowała wyniki plebiscytu przeprowadzonego wśród przedstawicieli ok. 20 największych banków działających w Polsce. Menedżerów w centralach i...

23 marca 2005

Waniek odpowiada na zarzuty Wałęsy wobec Radia Maryja, KRRiTV nie odbiera stacji statusu nadawcy publicznego

Danuta Waniek, przewodnicząca Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiTV), odpowiedziała na zarzuty byłego prezydenta Lecha Wałęsy przeciwko Radiu Maryja. Waniek...

23 marca 2005

Kwietniowy numer "Kosmetyków" ukaże się z dodatkiem specjalnym "Top Kosmetyki"

Miesięcznik "Kosmetyki" z portfolio Media Direct ukaże się w kwietniu z dodatkiem specjalnym "Top Kosmetyki". Dodatek publikowany jest po raz...

23 marca 2005

Profilmedia promuje Bank Ludzi, wyszukuje "osobowości"

Firma Profilmedia promuje ofertę Banku Ludzi - bazy zawierającej zdjęcia i opisy aktorów oraz statystów, uwzględniającej profile psychograficzne kandydatów. Profilmedia...

23 marca 2005

Iwona Staśkowiak promotion managerem w Chilli

Iwona Staśkowiak objęła stanowisko promotion managera w agencji reklamy i marketingu Chilli. Będzie odpowiedzialna za prowadzenie działu promocji, kontakty z...

23 marca 2005

Rusza kampania tuszu do rzęs Ultra Volume Ultra Black z portfolio Coty

Agencja Soda przygotowała adaptację spotów do rozpoczynającej się dziś kampanii tuszu Ultra Volume Ultra Black marki Astor z portfolio Coty....

24 marca 2005

Ruszyła kampania prasowa firmy Electus

Agencja ARRS Effectica przygotowała pierwszą odsłonę kampanii reklamowej firmy windykacyjnej Electus. Reklamy pojawiły się w prasie codziennej ("Rzeczpospolita", "Puls Biznesu"),...

24 marca 2005

Robert Krupiński kończy współpracę z "A4" i przechodzi do Valkea Media

Robert Krupiński odszedł z biura reklamy miesięcznika "A4" (I and B Consulting). Będzie pracował w biurze reklamy miesięcznika "Exklusiv" wydawnictwa...

24 marca 2005

Gingers rusza z nową kampanią reklamową "Grzeczne dziewczynki"

Dzisiaj rusza nowa kampania telewizyjna smakowego piwa Gingers produkowanego przez Browar Belgia. Cztery różne wersje 15-sekundowych spotów będą pokazywane w...

24 marca 2005

Radiowa Trójka rozpocznie w maju kampanię reklamową w telewizji

Agencja reklamowa Martis odpowiada za kreację kampanii reklamowej Programu III Polskiego Radia SA (Trójki). Kampania zaplanowana jest na maj i...

24 marca 2005

Nowa struktura, nowy podział pracy w Interdeco Hachette Advertising Polska

Interdeco Hachette Advertising Polska, dom sprzedaży powierzchni reklamowej tytułów wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska, zmienił strukturę. Wprowadzono nowy model pracy. Zostały...

24 marca 2005

PZPN poszukuje sponsora tytularnego dla II ligi piłkarskiej

Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) poszukuje sponsora tytularnego dla drugiej ligi piłkarskiej. - Taki model, gdzie II ligę wspiera telewizja...

24 marca 2005

Rafał Forkasiewicz i Jacek Dyga dołączyli do zespołu kreacji agencji Cytryna

Rafał Forkasiewicz i Jacek Dyga rozpoczęli pracę w dziale kreacji agencji Cytryna. Obaj mają wieloletnie doświadczenie agencyjne. Rafał Forkasiewicz zajął...

24 marca 2005

Troll otworzył trzy nowe sklepy, marka zmienia wizerunek

W Łodzi, Rzeszowie oraz w czeskiej Pradze otwarto sklepy Trolla. Kolejne punkty handlowe będą otwierane m.in. w Sosnowcu, Szczecinie, Krakowie...

24 marca 2005

Novartis Consumer Health będzie rozbudowywał strategię wybranych marek OTC

Novartis Consumer Health, dział szwajcarskiego koncernu Novartis, do którego należą głównie leki dostępne bez recepty (OTC), będzie rozbudowywał strategię marketingową...

24 marca 2005

Wrocławski Polmos odmładza Krakusa i wprowadza nową markę wódki Faust

Kompania Spirytusowa "Wratislavia" Polmos Wrocław SA odmładza swoją sztandarową markę wódki Krakus i wprowadza nową markę Faust. Obie nowości wspiera...

24 marca 2005

Kampania wspiera najnowsze wydanie "Samego Zdrowia"

Kampania telewizyjna wspiera wchodzące jutro na rynek kwietniowe wydanie miesięcznika "Samo Zdrowie" (Hachette Filipacchi Polska). Kampania obejmuje TVP, TVN i...

24 marca 2005

Galposter zamierza zwiększyć swoje udziały w rynku do 20 proc.

Firma Galposter, broker reklamy kinowej, planuje zwiększenie swoich udziałów w rynku do mniej więcej 20 proc. Obecnie spółka ma około...

24 marca 2005

Michał Wieteska menedżerem ds. wydawniczych magazynów "Glamour" i "Gala"

Nowe stanowisko managera ds. wydawniczych tytułów "Glamour" (G+J Media) i "Gala" (G+J Polska) objął Michał Wieteska. Wcześniej, od początku istnienia...

24 marca 2005

Agencja Zero 2 zajmie się obsługą reklamową firmy Solaris

Agencja reklamowa Zero 2 będzie odpowiedzialna za strategię i kreację działań promocyjnych firmy Solaris Bus & Coach, producenta autobusów miejskich...

24 marca 2005

Bancom rozpoczął współpracę z BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego

Firma telemarketingowa Bancom rozpoczęła współpracę z BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego (marki Bosch i Siemens). Centrum telemarketingowe będzie prowadzić dla BSH...

24 marca 2005

Money Point będzie promował swoją markę i usługi finansowe

Na rynku pośrednictwa i doradztwa kredytowego i usług finansowych pojawiła się nowa firma Money Point Sp. z o.o. Oferuje ona...

24 marca 2005

Ruszyła kampania prasowa Sokółki

Firma Sokółka Okna i Drzwi SA prowadzi kampanię reklamową w prasie lokalnej, kobiecej i wnętrzarsko-poradnikowej. Sokółka promuje ofertę dwuletnich rat...

24 marca 2005

Cukier Królewski reklamuje dwa nowe produkty w prasie

Firma Cukier Królewski należąca do grupy Südzucker Polska rozpoczęła największą w swojej historii kampanię reklamową. Reklamowane są dwa nowej produkty...

24 marca 2005

Hortex w przyszłym roku chce mieć jedną piątą rynku soków

Hortex Holding zamierza zwiększyć swoje wydatki marketingowe, w tym na reklamę w mediach, a dzięki temu i wprowadzeniu nowych marek...

24 marca 2005

Chusteczki Nivea Baby Toddies tworzą nową kategorię rynkową

Firma Beiersdorf-Lechia wprowadziła do sprzedaży chusteczki wielofunkcyjne Nivea Baby Toddies, kreując nową kategorię rynkową. Chusteczki Toddies są skierowane do dzieci...

24 marca 2005

Internet Designers przygotowała serwis internetowy Leroy Merlin

Agencja interaktywna Internet Designers przygotowała serwis internetowy marketów Leroy Merlin. Na budowę stron www klient zdecydował się, mimo że badania...

24 marca 2005

Philips promocją wspiera duże telewizory

Pod hasłem "Telewizor to nie wszystko" 25 marca rozpocznie się promocja konsumencka czterech wybranych modeli telewizorów Philips 29 cali. Celem...

24 marca 2005

Michał Jarkiewicz p.o. dyrektorem programowym Radia dla Ciebie

Zdzisława Guca przestała pełnić funkcję dyrektora ds. programu Radia dla Ciebie (RDC). Jej obowiązki przejął Michał Jarkiewicz, dotychczas zastępca dyrektora...

24 marca 2005

Polacy z dużych miast lojalni wobec handlu tradycyjnego wg badania ACNielsen

Mieszkańcy dużych miast Polski na tle mieszkańców innych krajów regionu Europy Środkowej i Wschodniej są bardziej lojalni wobec handlu tradycyjnego,...

25 marca 2005

Cinemax od kwietnia w ofercie Cyfry Plus

Kanał filmowy Cinemax od 1 kwietnia br. znajdzie się w ofercie platformy cyfrowej Cyfra Plus. Nadawany będzie w polskiej wersji...

25 marca 2005

Piotr Kwiecień nowym dyrektorem sprzedaży i marketingu PLL LOT

Piotr Kwiecień został nowym dyrektorem pionu sprzedaży i marketingu w Polskich Liniach Lotniczych (PLL) LOT SA. Poprzedni dyrektor sprzedaży i...

25 marca 2005

"Podróże" kontynuują cykl przystępnych cenowo poradników turystycznych

Miesięcznik turystyczny "Podróże" (Wydawnictwo Murator) kontynuuje cykl praktycznych poradników pod nazwą "Podróże polecają". Ich atutem jest niska cena egzemplarzowa, która...

25 marca 2005

GP Battery powierzyła obsługę budżetu mediowego Macroscope OMD

Budżet mediowy GP Battery Poland będzie obsługiwał dom mediowy Macroscope OMD, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Informacji o wybranym domu i organizowanym...

25 marca 2005

Jarosław Pijanowski pokieruje marketingiem UPC Polska

Jarosław Pijanowski objął stanowisko dyrektora ds. sprzedaży i marketingu UPC w Polsce. Zastąpił na nim Ewę Visan, która odeszła z...

25 marca 2005

MediaTak wydaje tematyczne ogólnopolskie dodatki

MediaTak, dom prasy regionalnej, poszerzył zakres działalności i zadebiutował jako wydawca. Stworzył koncepcję i wydał pierwszy z planowanej serii ogólnopolskich...

25 marca 2005

Walmark notuje wzrost sprzedaży i udziałów w rynku

Firma Walmark, producent suplementów diet, zanotowała w ub.r. 45-proc. wzrost sprzedaży w stosunku do ub.r. Według danych firmy wartość sprzedaży...

25 marca 2005

TVN Style będzie dostępny w sieci kablowej UPC

UPC Polska i TVN Style (Grupa ITI) podpisały umowę dotyczącą wprowadzenia TVN Style do oferty programowej sieci kablowej UPC. Program...

25 marca 2005

Hortex nie znalazł kupca na dział mrożonek

Hortex Holding SA, który od kilku miesięcy starał się znaleźć chętnego na odkupienie swojej części produkcyjnej mrożonek, poinformował, że żaden...

25 marca 2005

Saatchi & Saatchi przygotowała reklamę Pampers Active Baby

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi przygotowała adaptację spotu reklamowego na potrzeby kampanii pieluszek Pampers Active Baby firmy Procter & Gamble....

25 marca 2005

Agros wprowadza nowe napoje Fortuna Minerado Orient

Agros Nova Sp. z o.o., producent soków i napojów Fortuna, wprowadza na rynek nowe napoje owocowe Minerado Orient w szklanych...

25 marca 2005

"Fakt" rozpoczyna kampanię dla media plannerów i reklamodawców

Dziennik "Fakt" (Axel Springer Polska) rozpoczyna kampanię do media plannerów i reklamodawców. Wykorzystana jest w niej prasa branżowa oraz direct...

25 marca 2005

Marco Tacchini kieruje działem elektroniki użytkowej Philips Polska

Marco Tacchini został nowym dyrektorem marketingu elektroniki użytkowej w Philips Polska odpowiedzialnym za produkty z grupy telewizorów i monitorów komputerowych...

25 marca 2005

Nestle i MRM/Momentum rozdały 1,2 mln kubków kawy - największy sampling w Polsce

Firma Nestle i agencja marketing services MRM/Momentum rozdały w zakończonej właśnie akcji samplingowej około 1,2 mln kubków kawy Nescafe Classic....

25 marca 2005

UOKiK oceni kontrowersyjną reklamę Domeksu

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciw poznańskiej spółce Domeks sprzedającej sprzęt elektroniczny i AGD, które ma wyjaśnić, czy...

25 marca 2005

Stowarzyszenie Ni Chuja sprzeciwia się płaceniu abonamentu TVP SA

Stowarzyszenie Ni Chuja kontynuuje akcję związaną z obowiązkiem płacenia abonamentu na rzecz telewizji publicznej. Jej inicjatorzy korzystają z mailingu, wlepek...

25 marca 2005

Właściciel KFC i Pizza Hut przejmuje konkurenta Big Food w Czechach

AmRest, właściciel restauracji Pizza Hut i KFC w Polsce i Czechach, przewiduje przejęcie spółki Miklik's Food s.r.o., operatora Big Food,...