M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

25 marca 2005

Ad.Point sprzedaje czas reklamowy warszawskiego Radia Plus

Ad.Point będzie sprzedawał czas reklamowy warszawskiego Radia Plus. Informację oficjalnie potwierdzili Marek Kloc, dyrektor handlowy Radia 94 (należącego do Ad.Point),...

25 marca 2005

Poligrafia SA wkrótce pozyska inwestora branżowego

Drukarnia Poligrafia SA jeszcze w pierwszej połowie br. może mieć inwestora. Poinformował o tym fundusz Baring CEF Investments IV, większościowy...

25 marca 2005

Ławniczak zastępcą dyrektora ds. rozwoju i strategii Polkomtela

Włodzimierz Ławniczak objął stanowisko zastępcy dyrektora ds. rozwoju i strategii w firmie Polkomtel SA, do której należą marki telefonii komórkowej...

25 marca 2005

EventLab zdobyła budżet Inchcape Motor, do agencji dołączył Michał Maciątek

Agencja EventLab zwyciężyła w przetargu na obsługę budżetu reklamowego Inchcape Motor, dealera samochodów (w Polsce pracuje dla BMW i Mini)....

25 marca 2005

Red Bull inwestuje w komunikację eventu Red Bull Monstairs

Firma Red Bull, producent napoju energetycznego tej samej marki, rozpoczął działania komunikujące imprezę promocyjną o nazwie Red Bull Monstairs. Chodzi...

25 marca 2005

DDB Warszawa reorganizuje działalność działów obsługi klienta

Agencja reklamowa DDB Warszawa zamierza wdrożyć nowe rozwiązania w działalności działów obsługi klienta. Obecnie w strukturach agencji działają dwa zespoły...

25 marca 2005

Saatchi przygotowała projekt dla koncernu DuPont Poland

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi przygotowała kreację na potrzeby prasowej kampanii reklamowej preparatu dla rolników Escudo Forte 375 CS dla...

25 marca 2005

Glob Media buduje tymczasową sieć nośników o formacie 12x4 m

Firma reklamowa Glob Media zamierza zbudować sezonową sieć powierzchni ekspozycyjnych o formacie 12x4 m. - Szczególnie latem wskaźnik zajętości tego...

25 marca 2005

Jakub Bierzyński odpowiadał przed sądem koleżeńskim SAR-u

Sąd koleżeński w ramach Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR) zajął się sprawą ofert, jakie Jakub Bierzyński, CEO spółki OMD Poland (domy...

29 marca 2005

Kampania społeczna "Krewniacy" będzie prowadzona w telewizji i na outdoorze

Pod koniec marca rozpoczyna się kampania telewizyjna Europejskiej Fundacji Honorowego Dawcy Krwi Marcina Velinova w ramach kampanii społecznej "Krewniacy". Spoty...

29 marca 2005

Kompania Piwowarska wprowadza piwo dla dżentelmenów

Kompania Piwowarska SA wprowadzi na rynek nową markę piwa Dog in the Fog. Piwo tej marki jest własnym pomysłem firmy,...

29 marca 2005

Agnieszka Chrzanowska dołączy do Ad.Meritum

Agnieszka Chrzanowska dołączy do zespołu Ad.Meritum. Będzie pracowała w dziale obsługującym tytuły Feniks Media Group - "Eurostudent", "Magazyn Przyszłego Studenta"...

29 marca 2005

Agencja Supermedia przygotowała serwis internetowy Neckermanna

Ruszył nowy serwis internetowy firmy odzieżowej Neckermann. Pod adresem www.neckermann.com.pl działa też sklep internetowy. Internauci mogą za pośrednictwem strony zamówić...

29 marca 2005

"Gazeta Prawna" zmienia formułę dodatku "Firma i Klient"

Dziennik "Gazeta Prawna" (Grupa Wydawnicza "Infor") rozbudowuje dodatek "Firma i Klient". Dodatek będzie miał teraz przewodnikową formułę, dział praktycznych porad...

29 marca 2005

Cykl edukacyjny w "Super Expressie" i działania BtoB dziennika

"Super Express" (wydawca Media Express) rozpoczyna nowy cykl tematyczny o charakterze edukacyjnym, zatytułowany "Twoja ściągawka". Pierwszy odcinek ukazał się w...

29 marca 2005

Marquard wyda "Joya" jesienią albo za rok, pracuje nad pismem luksusowym dla pań

Marquard Media Polska pracuje nad poszerzeniem swego portfolio magazynów skierowanych do kobiet. Planowane są dwa, a być może trzy tytuły....

29 marca 2005

Tomasz Ziółkowski rozpoczyna projekt szkoleniowy Akademia Marki

Tomasz Ziółkowski, który do grudnia ub.r. pełnił funkcję wiceprezesa ds. marketingu Carlsberg Polska, będzie prowadzić nowy program szkoleniowy Akademia Marki....

29 marca 2005

Marta Marczak konsultantem w Stratosferze

Marta Marczak dołączyła do zespołu firmy marketingowego doradztwa strategicznego Stratosfera na stanowisko konsultanta. Karierę zawodową rozpoczęła w agencji badawczej SMG/KRC,...

29 marca 2005

Grzegorz Moszkowicz został product group managerem w Bolsie

Grzegorz Moszkowicz objął stanowisko product group managera w spółce Bols zajmującej się produkcją i dystrybucją napojów alkoholowych. Zajmie się przede...

29 marca 2005

Soraya przeprowadzi telewizyjną kampanię marki St. Ives

Spółka Soraya rozpocznie na początku kwietnia br. kampanię reklamową linii kosmetyków do pielęgnacji ciała St. Ives Swiss Formula. Realizacja tej...

29 marca 2005

Amica zmienia logo, trwają prace nad kampanią wizerunkowo-produktową

Amica Wronki SA wprowadziła zmiany w korporacyjnym logo. Nowy znak graficzny jest prostszy od stosowanego dotychczas, a przez to bardziej...

29 marca 2005

Trzebiatowski rezygnuje z funkcji prezesa ZKDP. Podział kompetencji w komisji ds. reorganizacji PBC

Marek Trzebiatowski zrezygnował z funkcji prezesa i członka zarządu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP). Powodem decyzji, jak przekazał, jest brak...

29 marca 2005

Powstanie Centrum Wiedzy - wspólny wortal ZKDP i PBC na temat prasy

Trwają prace nad stworzeniem Centrum Wiedzy na temat prasy - wspólnego marketingowo-komunikacyjnego wortalu tematycznego Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP) i...

29 marca 2005

Just zamierza zreorganizować wewnętrzne struktury agencyjne

Menedżerowie agencji reklamowej Just podjęli decyzję o restrukturyzacji zespołów zajmujących się obsługą poszczególnych klientów firmy. Jest to m.in. konsekwencja rozpoczęcia...

29 marca 2005

OgilvyOne ma współpracować przy obsłudze budżetu PLL LOT

W związku z rozstrzygnięciem przetargu na kompleksową obsługę reklamową linii lotniczych PLL LOT, który wygrały agencja reklamowa Gruppa 66/Ogilvy i...

29 marca 2005

Dr. Oetker planuje wsparcie marketingowe marki Rigga

Dr. Oetker zmienił opakowania mrożonych zapiekanek sprzedawanych pod marką Rigga. Nad nową szatą graficzną produktu pracował zespół konsultantów Studia DN....

29 marca 2005

Biuro Reklamy TVP zaprezentowało klientom nową strukturę organizacyjną

Struktura Biura Reklamy TVP zostanie zreorganizowana, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Piotr Wałęski, zastępca dyrektora BR TVP ds. handlowych, jeden ze współtwórców...

29 marca 2005

Majda i Wyszyński asystentami w dziale marketingu BR TVP

Karolina Majda i Rafał Wyszyński po okresie próbnym dołączyli na stałe do działu marketingu Biura Reklamy TVP. Oboje zostali asystentami...

29 marca 2005

AWR "Wprost" wyda na promocję magazynu "WiK" pół miliona złotych

W Warszawie i na całym Mazowszu czytelnicy tygodnika "Wprost" co dwa tygodnie otrzymywać będą bezpłatnie magazyn "WiK Wprost i Kultura"...

29 marca 2005

IDMnet rozszerza miesięczny zasięg MSPtarget do 500 tys. unikalnych użytkowników

Sieć reklamowa IDMnet włączyła do swojego produktu MSPtarget nowe witryny, dzięki czemu jego miesięczny zasięg wzrósł do 500 tys. unikalnych...

29 marca 2005

KRRiTV zakazała emisji spotów Kaczyńskiego w TVP, PiS zapowiada odwołanie

Danuta Waniek, przewodnicząca Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, po spotkaniu z przedstawicielami Państwowej Komisji Wyborczej i zapoznaniu się z opinią...

30 marca 2005

Tomasz Kułakowski odpowiada za działania promocyjne Ryanair

Tomasz Kułakowski (l. 26) rozpoczął pracę na stanowisku sales & marketing executive na kraje Europy Środkowej w irlandzkich tanich liniach...

30 marca 2005

Vignolles zastąpił Skrodzkiego, Kossmann członkiem zarządu PTK Centertel

Jean-Marc Vignolles, członek zarządu PTK Centertel, operatora sieci komórkowej Idea, reprezentujący France Telecom, zastąpił dotychczasowego (od grudnia 2000 r.) prezesa...

30 marca 2005

Goodyear Polska rozpoczęła cztery kampanie dla marek Goodyear, Dunlop, Fulda i Dębica

Grupa Goodyear Polska rozpoczęła wiosenną kampanię wizerunkową wszystkich swoich marek: Goodyear, Dunlop, Fulda i Dębica. Kampania prowadzona w telewizji, prasie,...

30 marca 2005

BP Polska dołączył do sponsorów teamu rajdowego Castrol Mitsubishi

BP Polska został czwartym sponsorem teamu rajdowego Castrol Mitsubishi. Został on stworzony na początku lutego br. przez Castrol Lubricants i...

30 marca 2005

"Polityka" i "Newsweek" publikują dodatki z rankingami szkół wyższych

Dwa tygodniki opinii, "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) i "Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy), wprowadziły w tym tygodniu wydania z bezpłatnymi...

30 marca 2005

Polmos Białystok będzie promował napoje RTD Absolwent Mixt

Polmos Białystok SA, jeden z wiodących na polskim rynku producentów napojów alkoholowych, przygotował po raz pierwszy wsparcie promocyjne swoich napojów...

30 marca 2005

Andrzej Pągowski przewodniczącym jury konkursu Obsesja Papieru

Cezex, dystrybutor papieru, zmodyfikował zasady swego konkursu Obsesja Papieru skierowanego do firm i osób traktujących papier także jako źródło artystycznych...

30 marca 2005

Studio Melon odświeża stronę internetową i wkrótce otwiera galerię

Studio Melon zajmujące się całościową organizacją sesji zdjęciowych ma nową stronę internetową. - Kierowaliśmy się naturalną potrzebą odświeżenia komunikatu o...

30 marca 2005

Groupe SEB Polska rozpoczyna program motywacyjny dla detalistów

Groupe SEB Polska (marki sprzętu AGD Krups, Rowenta, Tefal, Moulinex) rozpoczyna program motywacyjny dla detalistów. Jest to już trzecia jego...

30 marca 2005

"Poradnik Domowy" i "Dziecko" w ogólnopolskiej akcji przeciwalergicznej

Dwa miesięczniki Agory SA, "Poradnik Domowy" i "Dziecko", zostały patronami medialnymi ogónopolskiej akcji pod nazwą "Szkoda życia na alergie". Organizatorem...

30 marca 2005

Core PR rozpoczęła współpracę z Aquaratem, producentem systemu nawigacji satelitarnej

Agencja Core PR rozpoczęła współpracę z firmą Aquarat, współproducentem AutoMapy, systemu nawigacji satelitarnej. Celem działań PR jest zbudowanie pozytywnego wizerunku...

30 marca 2005

Spółdzielnia Pracy "Jurajska" odświeża swoją markę wody

Spółdzielnia Pracy "Jurajska" z Myszkowa odświeża swoją markę naturalnej wody mineralnej Jurajska - sztandarowego produktu firmy. Zmienione są etykieta i...

30 marca 2005

Tomasz Makaruk pokieruje nowym działem marketing services w Arterii

Agencja Arteria utworzyła dział marketing services. Do tej pory agencja, która dysponuje własnym call center, koncentrowała się na usługach telemarketingowych,...

30 marca 2005

Raisio kupiła udziały w mleczarskiej firmie Obory i zajmie się jej marketingiem

Firma Raisio Polska Foods, należąca do Raisio Group, przejęła 25 proc. udziałów w mleczarni Obory z Kozienic. Wartość transakcji nie...

30 marca 2005

Nowa Gala instant wspierana kampanią autorstwa TBWA/Warszawa

Tchibo Warszawa wprowadziła na rynek kawę Gala Ulubiona w wersji rozpuszczalnej, pozycjonowaną w segmencie value for money. Produkt jest pierwszą...

30 marca 2005

PZL przygotował reklamy nowych herbat Tetley Earl Grey Extra Strong

Tetley Polska prowadzi kampanię telewizyjną nowych aromatyzowanych herbat Tetley Earl Grey Extra Strong. Reklama podkreśla walory smakowe produktu i siłę...

30 marca 2005

Eden Springs zamierza podwoić udziały rynkowe wśród klientów indywidualnych

Firma Eden Springs Poland, jeden z dostawców wody bezpośrednio do biur i gospodarstw domowych, zamierza w tym roku podwoić swoje...

30 marca 2005

Firma TISE sprzedała dwutygodnik "Miś" Wytwórni Pozytywnej

Wydawcą dwutygodnika "Miś" została Wytwórnia Pozytywna. Poprzedni właściciel - firma TISE SA - przejęła go wraz ze spółką Ad Rem,...

30 marca 2005

Paralotna przygotowała kampanię reklamową marki Tena Lady

Agencja reklamowa Paralotna przygotowała adaptację międzynarodowej kampanii telewizyjnej promującej wkładki higieniczne Tena Lady produkowane przez SCA Hygiene Products. W reklamach...