M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

30 marca 2005

SAR chce przyjąć kodeks zasad dotyczący działalności media audytorów

Wczoraj odbyło się spotkanie przedstawicieli domów mediowych należących do Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR) dotyczące działalności lokalnych audytorów mediowych na naszym...

30 marca 2005

Warszawiacy wybierają pozytywne miejsca w programie Pozytywne Miasto Clear Channel

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland na łamach "Gazety Stołecznej" zaprasza warszawiaków do wskazywania "pozytywnych miejsc". Zwycięzcą plebiscytu zostanie autor...

30 marca 2005

Corporate Profiles DDB Group rozważa opcję utworzenia nowej spółki

Corporate Profiles DDB Group należąca do Omnicom Group rozważa opcję powołania do życia "alternatywnej" agencji reklamowej. - Jest to jedna...

30 marca 2005

ARBOmedia Polska reorganizuje struktury i awansuje menedżerów

Internetowy dział ARBOmedia Polska przeszedł reorganizację. Bartosz Drozdowski objął stanowisko dyrektora ds. sprzedaży i marketingu, a Katarzyna Rucińska awansowała na...

30 marca 2005

Szymczak i Storożyńska-Figa w Hardwork Communications

W agencji Hardwork Communications stanowisko account executive objął Krzysztof Szymczak, zaś account managerem została Magdalena Storożyńska-Figas. Szymczak pracował wcześniej m.in....

30 marca 2005

Sprostowanie: Współpraca OgilvyOne i LOT-u nie jest przesądzona

W nawiązaniu do informacji pt. "OgilvyOne ma współpracować przy obsłudze budżetu PLL LOT" opublikowanej we wczorajszym wydaniu DS "MMP" Filip...

30 marca 2005

Janmedia Interactive zrealizuje projekty internetowe dla World Banku

Wrocławskie biuro Janmedia Interactive zaprojektuje i wykona elektroniczne materiały brandingowe dla World Bank na teren Europy Środkowej i Azji. W...

30 marca 2005

Polskie Radio realizuje akcję promocyjną "Potęga Radia"

Polskie Radio SA rozpocznie realizację projektu autopromocyjnego pod hasłem "Potęga Radia", która potrwa od kwietnia do czerwca 2005 r. Akcja...

30 marca 2005

EL2 przygotowała akcję promocyjną dla przewoźnika Eurolines

Agencja marketingu mobilnego EL2 w ramach współpracy z przewoźnikiem autokarowym Eurolines Polska przygotowała konkurs SMS-owy, który rozpocznie się 1 kwietnia...

30 marca 2005

Nova Communication Group może przejąć spółkę InDreams

Udziałowcy Nova Communication Group nie wykluczają przejęcia spółki InDreams specjalizującej się w realizacji programów motywacyjnych, komunikacji wewnętrznej oraz incentive travel....

30 marca 2005

Communication Unlimited realizuje projekt dla Galerii Kazimierz

Agencja reklamowa Communication Unlimited opracowała strategię komunikacji oraz kreację dla nowo otwartego centrum handlowo-rozrywkowego Galeria Kazimierz (inwestor Globe Trade Center)...

31 marca 2005

Renault kończy przygotowania do kampanii odnowionej Laguny

Renault Polska rozpocznie 8 kwietnia br. kampanię nowej Laguny. Jak wyjaśnia Teresa Wielowieyska-Sławek, nie jest to całkiem nowa generacja tego...

31 marca 2005

EBay rozpocznie działalność w Polsce, Allegro spokojne o swoją pozycję

Jeden z najbardziej znanych na świecie serwisów aukcyjnych eBay wchodzi do Polski. W najbliższy wtorek ma oficjalnie ruszyć polski serwis...

31 marca 2005

San Markos opracowała oprawę reklamową premiery "Dziedzictwa Luny"

Ruszyła kampania prasowa serialu "Dziedzictwo Luny", którego emisję rozpoczął kanał Romantica. Reklamy pojawią się m.in. w "Tinie", "Świecie Kobiety", "Świecie...

31 marca 2005

Wystartowała kampania elektronarzędzi Bosch

Pod hasłem "Grzech nie kupić, kiedy kasa wraca" ruszyła ogólnopolska kampania promocyjna elektronarzędzi Bosch. Wsparciem dla działań BTL (ulotki, standy,...

31 marca 2005

HBO Polska rozpoczyna wiosenną kampanię promocyjną

HBO Polska rozpoczyna wiosenną kampanię promocyjną swojego głównego kanału HBO (polski oddział ma jeszcze w portfolio AXN i Cinemax). Kampania...

31 marca 2005

Magdalena Sokalska szefem marketingu XL Energy Marketing

Magdalena Sokalska została dyrektorem marketingu spółki XL Energy Marketing, producenta napojów energetyzujących XL Energy Drink i XL Sugar Free. Sokalska...

31 marca 2005

UOKiK zakazał reklam tabletek odchudzających ReduFizz

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) zakazał reklam tabletek odchudzających ReduFizz rozprowadzanych przez firmę wysyłkową Tel-Art, ponieważ reklamy te, jak...

31 marca 2005

Tesco nadal chce opłat od agencji field-marketingowych

Sieć hipermarketów Tesco nadal chce opłat od agencji field-marketingowych - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Firma po naszej interwencji odwołała kontrowersyjny przetarg,...

31 marca 2005

Spółka Ad.pointu chce odkupić udziały franciszkanów w Radiu Plus

Radio Plus Polska Sp. z o.o., której większościowym udziałowcem jest Ad.point, a prezesem zarządu ks. Kazimierz Sowa, podpisała warunkową umowę...

31 marca 2005

Time planuje 20-proc. wzrost wpływów z reklam, zakupił software Atelier

Jak powiedział Jacek Nieckarz, wiceprezes spółki Time, grupa radiowa Time, do której należą sieci Eska i Gold FM, planuje w...

31 marca 2005

NoS/BBDO i Media Direction OMD przygotowały kampanię launchową Lay's Appetite

Wystartowała kampania launchowa Lay's Appetite - nowej marki chipsów z portfolio Frito Lay, przygotowana przez agencję reklamową NoS/BBDO i dom...

31 marca 2005

"Gazeta Wyborcza" ze specjalnym dodatkiem dla 30-latków

Dziennik "Gazeta Wyborcza" (Agora SA) dołączyła dzisiaj jednorazowo specjalny dodatek "Stan wyjątkowy, czyli gazeta dla 30-latków". Suplement ma 12 stron...

31 marca 2005

Agencja Strongform przygotowała kreację reklam dla marki herbat Jones

Agencja reklamowa Strongform przygotowała kreację reklam herbat marki Jones należącej do spółki Zas-Pol. Kampania ma na celu promowanie nowego smaku...

31 marca 2005

Matuszyński dyrektorem marketingu i obsługi klienta w Cyfrowym Polsacie

Andrzej Matuszyński został dyrektorem marketingu i obsługi klienta w spółce Cyfrowy Polsat. Poprzednio przez 7 lat pracował w holdingu Eurozet...

31 marca 2005

Tomasz Brzeziński zajmie się badaniami w biurze reklamy Polsatu

Tomasz Brzeziński, ostatnio niezależny badacz i współtwórca cyklicznego Ad.Media Raportu współpracujący z CR Media Consulting SA, rozpocznie w kwietniu pracę...

31 marca 2005

Lowe GGK przygotowała kolejną kampanię telewizyjną dla Princessy Classic

Agencja reklamowa Lowe GGK przygotowała ogólnopolską kampanię telewizyjną marki Princessa Classic dla firmy Nestle. Jej pierwsza część potrwa do końca...

31 marca 2005

Renault Polska zachęca do zakupów z odliczeniem VAT-u

Firma Renault Polska prowadzi kampanię reklamową, której celem jest namówienie klientów do skorzystania z okazji do uzyskania prawa pełnego odpisu...

31 marca 2005

Masterfoods Polska wprowadza Pedigree w saszetkach, zrealizuje kampanię

Firma Masterfoods Polska wprowadza na rynek karmę dla psów Pedigree po raz pierwszy w saszetkach 100-gramowych (w cenie 1,40 zł...

31 marca 2005

Avon po raz pierwszy reklamuje swój katalog

Avon Cosmetics Polska po raz pierwszy prowadzi kampanię reklamową swojego wiosennego katalogu sprzedażowego. Dotychczas Avon reklamował przede wszystkim kosmetyki oraz...

31 marca 2005

On Board PR obsługuje firmę Hotele Spa Dr Irena Eris

Hotele Spa Dr Irena Eris są nowym klientem On Board PR. Współpraca została nawiązana po wygraniu przez agencję przetargu. Konsultanci...

31 marca 2005

CH Wola Park zareklamuje fitness club i korty do squasha

Centrum handlowe Wola Park rozpocznie 1 kwietnia br. podwójną kampanię informacyjno-wizerunkową. Jedna z nich zachęca do odwiedzenia fitness clubu oraz...

31 marca 2005

4fun.tv planuje ekspansję na nowe rynki, rozwijanie dystrybucji i projektu Hydepark

Interaktywny kanał telewizyjny 4fun.tv zapowiada ekspansję na kolejne rynki. Niebawem będą to Czechy, a potem m.in. Węgry i Rumunia. -...

31 marca 2005

Lipton zmienia opakowania, Anna Maria Jopek zwiedziła plantację Liptona w Kenii

Unilever Polska zmienił opakowania herbat Lipton Yellow Label. Po raz pierwszy wyraźnie podkreśla w reklamie naturalny smak herbaty Lipton. Wymiana...

31 marca 2005

Agnieszka Rożewska została dyr. nowego działu sprzedaży "Wysokich Obcasów"

Agnieszka Rożewska objęła stanowisko dyrektora działu sprzedaży "Wysokich Obcasów", sobotniego dodatku "Gazety Wyborczej" (Agora SA). Jest to nowe stanowisko w...

31 marca 2005

Dariusz Kaliszewski marketing managerem firmy Aquaform

Dariusz Kaliszewski został marketing managerem w firmie Aquaform działającej w branży wyposażenia łazienek (producent wanien, brodzików, parawanów i kabin prysznicowych)....

31 marca 2005

Dax Cosmetics poszerza linię Perfecta, nowości wspiera kampanią w prasie

Dax Cosmetics wprowadziła na rynek serię kosmetyków do kompleksowej pielęgnacji ciała Perfecta Body. Gama preparatów przeznaczona jest do kuracji i...

31 marca 2005

Grycan nie planuje kampanii reklamowej w sezonie lodowym

Producent lodów Grycan nie planuje w tym roku działań reklamowych z użyciem mediów. W ewentualnej promocji wykorzysta co najwyżej ogłoszenia...

31 marca 2005

Dział mOne przygotował kampanię internetową filmu "Ring 2"

MOne, specjalistyczny dział domu mediowego Mindshare Polska zajmujący się komunikacją one-to-one, zaplanował i zakupił media kampanii internetowej filmu "Ring 2",...

31 marca 2005

House of Publishing wprowadza nowy magazyn o wnętrzach i lifestyle'u "Prestige House"

Nowy miesięcznik "Prestige House" ma wejść na rynek w poniedziałek 4 kwietnia br. Wypełnią go tematy poświęcone wnętrzom i lifestyle'owi....

31 marca 2005

ZigZap i sklepy CroppTown przygotowały wspólną akcję promocyjną wspierającą nowy serial

Ogólnopolska akcja promocyjna stacji telewizyjnej ZigZap i sieci sklepów odzieżowych CroppTown promująca drugą część kultowego serialu dla młodzieży "Radiostacja Roscoe"...

31 marca 2005

Shell gruntownie odmienia swoją markę Helix

Shell Polska gruntownie odmienia i odświeża komunikację swojej marki olejów silnikowych Shell Helix. W odróżnieniu od dotychczasowych reklam olejów Shell...

31 marca 2005

Joanna Łabuda PR account managerem w casusBTL

Do agencji casusBTL event & direct marketing dołączyła Joanna Łabuda. Zajęła ona stanowisko PR account managera. Będzie odpowiadać m.in. za...

31 marca 2005

Ermenegildo Zegna i Hugo Boss prowadzą kampanie najnowszych kolekcji odzieży

Luksusowe marki odzieżowe Ermenegildo Zegna i Hugo Boss realizują kampanie reklamowe w magazynach i prasie codziennej. Ermenegildo Zegna prowadzi reklamę...

1 kwietnia 2005

Aneta Borycka nowym dyrektorem marketingu Lukas Banku

Aneta Borycka (31 lat) została nowym dyrektorem departamentu marketingu Lukas Banku SA. Poprzedni dyrektor marketingu Roman Jędrkowiak rozstał się z...

1 kwietnia 2005

Optimum Media OMD nie wyklucza podjęcia kroków prawnych przeciw IAM

Dom mediowy Optimum Media OMD nie wyklucza, że podejmie kroki prawne przeciwko firmie Instytut Audytu Mediowego (IAM) w związku z...

1 kwietnia 2005

Agnieszka Szpila dołączyła do działu kreacji Demo Effective Launching

Do działu kreacji Demo Effective Launching dołączyła Agnieszka Szpila, która została zatrudniona na stanowisku grafika. Szpila jest absolwentką Akademii Sztuk...

1 kwietnia 2005

Air Europa reklamuje trzydniową obniżkę cen biletów o połowę

Hiszpańskie linie lotnicze Air Europa przygotowały trzydniową (31 marca, 1 i 4 kwietnia) promocję cenową biletów, którą reklamują kilkudniową kampanią...

1 kwietnia 2005

Marquard zainteresowany drugim dziennikiem sportowym, tym razem o lokalnym zasięgu

- Marquard Media Polska jest zainteresowane wydawaniem drugiego, obok koronnego ogólnokrajowego "Przeglądu Sportowego", dziennika sportowego - powiedział Tomasz Zięba, prezes...

1 kwietnia 2005

McDonald's głównym sponsorem konkursu "Super Expressu" - Super Szkoła

"Super Express" (Media Express) prowadzi piątą edycję konkursu Super Szkoła. Celem plebiscytu jest promocja publicznych szkół osiągających wysokie wyniki. Właśnie...