M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

1 kwietnia 2005

TVN Turbo poszerza ramówkę o nowe programy

Od 9 kwietnia na antenie kanału motoryzacyjnego TVN Turbo (Grupa ITI) pojawią się trzy nowe programy: "Rower", "Adrenalina" oraz "Legendy...

1 kwietnia 2005

Ronaldihno w wirusowym spocie "FIFA Street", w Polsce grę wspiera Marek Saganowski

Brazylijczyk Ronaldihno, najjaśniej obecnie świecąca piłkarska supergwiazda, demonstruje swoje umiejętności piłkarskie w klipie wideo dystrybuowanym w internecie przez firmę Electronic...

1 kwietnia 2005

HBO Polska uruchamia nową stronę "HBO na stojaka" i wydaje album poświęcony temu programowi

HBO Polska uruchamia nową stronę cyklicznego programu satyrycznego "HBO na stojaka". Zdaniem kierownictwa polskiego oddziału HBO ta witryna to kolejny...

1 kwietnia 2005

Pierwszy w tym roku numer specjalny "Dziecka"

Miesięcznik "Dziecko" (Agora SA) wydał pierwszy w tym roku numer specjalny. Publikacja "Pierwszy rok życia dziecka" ukazała się w nakładzie...

1 kwietnia 2005

Thermoplast wesprze kampanią prasową swój nowo otwarty sklep internetowy

Thermoplast, producent okien, uruchamia sprzedaż w internecie. Od dziś działa sklep internetowy firmy pod adresem www.TP24.pl. Klienci mogą dokonać przeglądu...

1 kwietnia 2005

UKIE planuje kampanię wspierającą konstytucję europejską

Urząd Komitetu Integracji Europejskiej (UKIE) planuje akcję wspierającą przyjęcie traktatu ustanawiającego konstytucję dla Europy. UKIE rozpisał dwa przetargi: jeden na...

1 kwietnia 2005

Top Impact zrealizuje kolejną kampanię dla SPC, producenta pieczywa

Spółdzielnia Piekarsko-Ciastkarska (SPC) zatrudni agencję Top Impact do przygotowania kampanii wprowadzającej na rynek sześć rodzajów pieczywa pełnoziarnistego. Agencja przygotowała już...

1 kwietnia 2005

Brzuszkiewicz zastępcą dyrektora programowego RMF FM

Andrzej Brzuszkiewicz zaczyna pracę w Radiu RMF FM na nowo utworzonym stanowisku zastępcy dyrektora programowego. Będzie pracował w Warszawie. Pracę...

1 kwietnia 2005

Orlen Oil reklamuje oleje Platinum

Orlen Oil rozpoczyna kampanię linii olejów Platinum. Kampania potrwa do 15 maja, kontynuowane są w niej założenia z kampanii ubiegłorocznej...

1 kwietnia 2005

Aronia promuje nowy smak Multiwitamina Clippo

Aronia SA, producent soków i napojów marki Clippo, poszerza tę linię o nowy nektar - Multiwitamina Clippo Źródło Witamin (sprzedawany...

1 kwietnia 2005

UOKiK ostrzega przedsiębiorców przed zagranicznymi firmami wysyłkowymi

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta (UOKiK) ostrzega przedsiębiorców przed zagranicznymi firmami wysyłkowymi. Do urzędu napływa coraz więcej skarg na działalność...

1 kwietnia 2005

Stroer patronem festiwalu poezji Ryszarda Grzyba

Ruszył festiwal poezji Ryszarda Grzyba, malarza, poety i projektanta. Na plakacie Stroera znajdującym się w pobliżu skrzyżowania al. Niepodległości i...

1 kwietnia 2005

Gutenberg On Line poszerza zakres usług i zmienia struktury

Dom produkcyjny Gutenberg On Line należący do Corporate Profiles DDB Group rozpoczął rozmowy z podwykonawcami w zakresie produkcji telewizyjnych oraz...

1 kwietnia 2005

Nowy bezpłatny magazyn "Prestige House" odwołuje się do zamożnych klientów

4 kwietnia ukaże się pierwszy numer bezpłatnego miesięcznika "Prestige House" wydawanego przez House of Publishing. Na jego łamach poza reklamami...

1 kwietnia 2005

Mood Media tworzy logo zapachowe Arkadii

Mood Media, firma specjalizująca się w usługach z zakresu tzw. marketingu sugestywnego, tworzy logo zapachowe dla Arkadii. W centrum handlowym...

1 kwietnia 2005

Interdeco tworzy stanowiska title managerów

Interdeco Hachette Advertising, dom sprzedaży powierzchni reklamowej tytułów wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska, stworzył nowe stanowiska title managerów. Jest to efekt...

1 kwietnia 2005

Media Metropolis świadczy usługi PR firmie Lentex

Agencja public relations Media Metropolis rozpoczęła współpracę z firmą Lentex, największym w Polsce producentem wykładzin podłogowych PCW i włóknin. Umowa...

1 kwietnia 2005

"Men's Health" po raz pierwszy z aktorem na okładce, w planach kampania

Wydawnictwo Motor Presse Polska po raz pierwszy zamieściło na okładce kwietniowego numeru "Men's Health" zdjęcie aktorka Matthewa McConaughey. Jest to...

1 kwietnia 2005

Agencja marketingu zapachowego ConSensus Technology współpracuje z World Coffee

Agencja marketingu zapachowego ConSensus Technology rozpoczęła współpracę z World Coffee - siecią barów kawowych. World Coffee prowadzi mobilne bary zlokalizowane...

1 kwietnia 2005

Algida rozpoczyna lodowy sezon reklamowy, McCann-Erickson twórcą kreacji

Marka lodów Algida należąca do Unilever Polska rozpoczęła sezonowe działania reklamowe. Dotyczą one wsparcia nowych produktów, w tym lodów Algida...

1 kwietnia 2005

Nissan realizuje strategię kreowania Micry na lidera sprzedażowego swojego portfolio

Nissan Poland przeprowadzi w kwietniu kampanię samochodu Micra. Kampania ma charakter prosprzedażowy, jej przekazem jest oferta promocyjna "klimatyzacja gratis". Jak...

1 kwietnia 2005

TV Romantica we współpracy z MobiJoy! przygotowała konkurs dla widzów

TV Romantica we współpracy z agencją marketingu mobilnego MobiJoy! przygotowała konkurs dla widzów. Każdego dnia na antenie zadawane będzie jedno...

1 kwietnia 2005

Dominet Bank sponsorem tytularnym polskiego turnieju światowego cyklu Grand Prix na żużlu

Dominet Bank został sponsorem tytularnym polskiego turnieju Grand Prix Europy na żużlu. Tegoroczna impreza odbędzie się 30 kwietnia we Wrocławiu...

1 kwietnia 2005

L'Oreal prowadzi akcję promocyjną w centrach handlowych wspartą kampanią reklamową

L'Oreal Polska prowadzi na terenie centrów handlowych akcję pod nazwą Instytut Piękna L'Oreal Paris. W wybranych centrach handlowych w całej...

1 kwietnia 2005

Zlikwidowane stanowisko dyrektora promocji "Twojego Stylu", Jagodzińska odchodzi z Bauera

Z Wydawnictwem Bauer rozstanie się Jolanta Jagodzińska, dyrektor promocji miesięcznika "Twój Styl". Jej odejście z wydawnictwa związane jest z likwidacją...

1 kwietnia 2005

Stępniewski i Drewnowski w zespole agencji interaktywnej Orbita

Współpracujące z agencją reklamową NoS/BBDO studio interaktywne Orbita zostało wzmocnione o kolejne dwie osoby. Na stanowisku flash developer stałą współpracę...

1 kwietnia 2005

ZKDP wybierze nowego prezesa zarządu dopiero w czerwcu br.

Członkowie zarządu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy podjęli na wczorajszym posiedzeniu decyzję o tym, że do wyboru nowego prezesa tego gremium...

4 kwietnia 2005

V&P reorganizuje struktury i rozdziela klientów między dwa oddziały

Agencja V&P posiadająca oddziały w Warszawie i Poznaniu restrukturyzuje i usamodzielnia swój oddział w Warszawie, czego wynikiem jest podzielenie zespołu...

4 kwietnia 2005

McDonald's rozpoczyna promocję "Strefa dobrych cen"

McDonald's Polska rozpoczął działania promocyjne pod hasłem "Strefa dobrych cen" polegające na obniżeniu cen wybranych produktów do 2 zł i...

4 kwietnia 2005

Hyundai launchuje Tucsona i wspiera sprzedaż Getza, swojego najważniejszego produktu

Hyundai Motor Poland rozpoczyna dwie kampanie. Pierwsza z nich ma na celu wprowadzenie na polski rynek nowego auta - Hyundai...

4 kwietnia 2005

"Aktivist" poszerzony o działy dotyczące sztuki ulicznej i intermediów

"Aktivist" (wydawca: Valkea Media), bezpłatny miesięcznik miejski, wprowadził od wydania kwietniowego nowe działy Odkrycie i Intermedia. W pierwszym prezentowani są...

4 kwietnia 2005

Ranking Najcenniejszych Polskich Marek wkrótce z "Rzeczpospolitą"

Ranking Najcenniejszych Polskich Marek ukaże się 1 czerwca br. w formie kolorowego dodatku do dziennika "Rzeczpospolita" (Presspublica). Będzie to druga...

4 kwietnia 2005

Agencja PR RPR Group współorganizatorem IV Kongresu Public Relations

Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz agencja public relations RPR Group z Warszawy organizują IV Kongres Public Relations....

4 kwietnia 2005

Paweł Szabelewski odchodzi z Masterfoods Polska

Paweł Szabelewski, consumer understanding manager Central Europe w Masterfoods Polska, odchodzi z firmy. Pracował w Masterfoods Polska przez 11 lat,...

4 kwietnia 2005

Koral wyda kilkanaście milionów złotych na promocję lodów

Do końca czerwca potrwa kampania reklamowa lodów Koral produkowanych przez polską firmę PPL Koral. Do filmu reklamowego zaproszono zespół dzieci...

4 kwietnia 2005

Philip Morris wspiera L&M nową akcją "Get Tuned"

Philip Morris Polska SA, producent m.in. papierosów L&M, wspiera tę markę nowym programem konsumenckim pod hasłem: "Get Tuned. Podkręć Muzę"....

4 kwietnia 2005

"Klub Ekantów" działający w ramach SAR zamierza ustandaryzować procedury przetargowe

W ramach SAR rozpoczął działalność Klub Dyrektorów Obsługi Klienta (nieformalnie "Klub Ekantów"). Obecnie grupuje on kilkanaście osób reprezentujących działy obsługi...

4 kwietnia 2005

TVP prowadzi wewnętrzny konkurs na korespondentów w Waszyngtonie i Londynie

Telewizja Polska prowadzi wewnętrzny konkurs na stanowisko korespondenta politycznego w Waszyngtonie i Londynie. Rozstrzygnięcia można spodziewać się jeszcze w kwietniu....

4 kwietnia 2005

Monika Marszewska szefem biura reklamy miesięcznika "A4"

Monika Marszewska objęła stanowisko szefa biura reklamy w spółce I and B Consulting wydającej magazyn "A4". Zastąpiła ona Roberta Krupińskiego,...

4 kwietnia 2005

Anna Profic nowym account executive agencji PZL

Anna Profic dołączyła do zespołu obsługi klienta agencji PZL, gdzie zajmie stanowisko account executive. Do tej pory zawodowo była związana...

4 kwietnia 2005

PKO BP rozpoczęło dwumiesięczną akcję promocyjną Lokaty Bawarskiej

Bank PKO BP SA przygotował dwumiesięczną kampanię i promocję wspierającą sprzedaż lokat pod nazwą Lokata Bawarska. Kampania kierowana jest zarówno...

4 kwietnia 2005

G7 przygotowała kampanię kosmetyków Avon Naturals

Agencja G7 przygotowała nową kampanię dla firmy Avon Cosmetics Polska, promującą linię kosmetyków Avon Naturals. Kampania "Narodziny piękna" stworzona lokalnie,...

4 kwietnia 2005

Fundacja Agory będzie finansowała "Zeszyty Literackie"

Fundacja Agory przejęła od Fundacji Zeszytów Literackich prawa do wydawania kwartalnika "Zeszyty Literackie". Zgodnie z podpisaną umową Fundacja Agory przejęła...

4 kwietnia 2005

List do redakcji: IAM odpowiada na zarzuty Optimum Media OMD, pełna korespondencja

Odpowiedź Instytutu Audytu Mediowego dotycząca wypowiedzi przedstawicieli OMD Poland na temat listu przesłanego przez Instytut Audytu Mediowego do klientów Optimum...

4 kwietnia 2005

Gruppa 66/Ogilvy przygotowała kampanię Kropli Beskidu

Multivita (należąca do Coca-Cola Poland) rozpoczęła telewizyjną kampanię naturalnej wody źródlanej Kropla Beskidu. Kampania została przygotowana przez agencję Gruppa 66/Ogilvy...

4 kwietnia 2005

Polsat przygotowuje nową edycję "Baru", patronem medialnym projektu jest pismo "Semestr"

W maju br. na antenie Polsatu pojawią się spoty dotyczące castingu do kolejnej, szóstej już, edycji reality show "Bar". Program...

4 kwietnia 2005

Zmiany w dziale sprzedaży TVN24 i kanałów tematycznych TVN

Od kwietnia Anna Duda-Lewandowska, zajmująca się dotychczas obsługą agencyjną, awansowała w zespole sprzedaży kanałów tematycznych TVN na stanowisko menedżera działu...

4 kwietnia 2005

XL Energy Marketing planuje sześciokrotny wzrost sprzedaży napoju XL Energy Drink

Spółka XL Energy Marketing, producent napojów energetycznych XL Energy Drink i XL Sugar Free, zamierza w tym roku osiągnąć sześciokrotny...

4 kwietnia 2005

Studio DN zajmie się restylizacją opakowań Nowakowski Piekarnie

Firma projektowa Studio DN Design Group rozpocznie współpracę z producentem pieczywa Nowakowski Piekarnie. Celem prac jest stworzenie systemu opakowań dla...

4 kwietnia 2005

Radio WAWa zachęca do skorzystania z oferty promocyjnej gratisowym sponsoringiem

Radio WAWa uruchomiło kolejną specjalną ofertę dla klientów reklamowych. Za skorzystanie z oferty i zrealizowanie tygodniowej kampanii na antenie sieci...