M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

4 kwietnia 2005

Ruszyła kampania wizerunkowa Eska Music Awards 2005

22 kwietnia br. w Łodzi zostaną wręczone statuetki Eska Music Awards artystom cieszącym się największą popularnością wśród słuchaczy Radia Eska....

4 kwietnia 2005

Era reklamuje komercyjny UMTS w swojej sieci

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era, rozpoczęła, na razie w Warszawie, działania reklamowe wspierające wprowadzenie od 11 kwietnia komercyjnych usług...

4 kwietnia 2005

BM Factus aromatyzuje salony Wólczanki

Wólczanka SA zatrudniła firmę BM Factus do zaprojektowania zapachu salonów firmowych na terenie Polski. W sklepach ma się unosić zapach...

4 kwietnia 2005

Artman startuje z kampanią nowej kolekcji odzieży House

Artman SA (producent odzieży marki House) rozpoczął kampanię pod hasłem "Clothes Talk". Założeniem komunikacyjnym jest przekazanie, że ubrania z nowej...

4 kwietnia 2005

Bergson sponsorem zawodów w ski-alpinizmie

Bergson, marka odzieży outdoorowej, została sponsorem zawodów w ski-alpinizmie im. Józefa Oppenheima, które odbędą się 9 kwietnia w Dolinie Chochołowskiej....

5 kwietnia 2005

Krzysztof Kowalski został mianowany head group managerem "Pani Domu"

Krzysztof Kowalski został mianowany head group managerem zespołu zajmującego się tygodnikiem "Pani Domu" w Axel Springer Polska. Od lutego br....

5 kwietnia 2005

Yasna Communications obsługuje Fabrykę Mebli Biurowych "Mikomax"

Agencja Yasna Communications Sp. z o.o. rozpoczęła działania w zakresie public relations dla Fabryki Mebli Biurowych "Mikomax" z Łodzi. Jak...

5 kwietnia 2005

Bank BPH opóźni kampanię kredytów dla firm, tydzień reklamowej ciszy

Bank BPH rozpocznie w przyszłym tygodniu kampanię jednego ze swoich kredytowych produktów, tzw. Szybkich Kredytów dla Firm. Kreację przygotowała agencja...

5 kwietnia 2005

Tanie Linie Kolejowe rozpoczynają kampanię informacyjną

W połowie kwietnia ruszy kampania reklamowa nowej marki PKP InterCity - Tanich Linii Kolejowych. Kampania informacyjna obejmie prasę, w tym...

5 kwietnia 2005

Tomasz Stachera account executive w zespole konsultantów On Board PR

Tomasz Stachera dołączył do zespołu konsultantów On Board PR. Objął stanowisko account executive. Wśród zadań Tomasza Stachery jest m.in. współpraca...

5 kwietnia 2005

Edipresse promuje prenumeratę "Przyjaciółki"

Wydawnictwo Edipresse Polska prowadzi akcję promocyjną prenumeraty tygodnika "Przyjaciółka". W ramach akcji czytelnicy, którzy zdecydują się na prenumeratę magazynu, będą...

5 kwietnia 2005

"Newsweek" pokazuje najdroższe ulice i dzielnice Polski

Aktualne wydanie tygodnika "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) dołącza dodatek prezentujący, także na zdjęciach, najdroższe dzielnice i ulice Polski. Przedstawiono...

5 kwietnia 2005

Agnes Kalicka dyrektorem kreatywnym w Szwejkowski Target Project

Agnes Kalicka dołączyła do działu kreacji agencji Szwejkowski Target Project. Jako dyrektor kreatywny ma kierować pracami działu we współpracy z...

5 kwietnia 2005

Faxe Polska kupuje browary Brok i Perła, wkrótce decyzje dotyczące portfolio marek

Faxe Polska Sp. z o.o., importer i dystrybutor m.in. piwa Faxe należący do duńskiej grupy browarów Bryggerigruppen (Danish Brewery Group...

5 kwietnia 2005

HDS otworzy w tym roku kolejne 10 barów kawowych Voyage Cafe

HDS Polska, operator sieci saloników prasowych Inmedio i Relay, otworzy w tym roku kolejne 10 barów kawowych pod marką Voyage...

5 kwietnia 2005

Marek Bałabuch został doradcą w dziale obsługi klienta RRM

Marek Bałabuch objął stanowisko doradcy w dziale obsługi klienta RRM, domu sprzedaży Radia Zet i Radiostacji. Wcześniej pracował w biurze...

5 kwietnia 2005

Andrzej Kownacki dołączył do zespołu kreacji OgilvyOne Worldwide

Andrzej Kownacki objął stanowisko art directora w firmie marketing services OgilvyOne Worldwide. Zastąpił na tym stanowisku Ernesta Pasierbińskiego, który został...

5 kwietnia 2005

Brand Support przygotowała materiały BTL do kampanii Lipton Yellow Label

Agencja Brand Support przygotowała materiały BTL wykorzystane w kampanii reklamowej herbaty marki Lipton Yellow Label firmy Unilever. W skład materiałów...

5 kwietnia 2005

Netia przygotowuje kampanię swojego nowego portfolio dla rynku masowego

Netia wprowadza do swojej oferty nowe taryfy dla klientów indywidualnych. W planach ma przeprowadzenie szerokiej kampanii reklamowej, która rozpocznie się...

5 kwietnia 2005

Proximity Poland realizuje mailing dla Chryslera kierowany do kobiet

Ruszyła akcja prosprzedażowa poświęcona samochodowi Chrysler PT Cruiser Classic 1.6 wspierana kampanią direct mail przygotowaną przez agencję marketing services Proximity...

5 kwietnia 2005

4 mln zł wyda PGNiG na kampanię związaną z debiutem giełdowym

Blisko 4 mln zł chce wydać Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA (PGNiG) na działania wizerunkowo-informacyjne w mediach związane z...

5 kwietnia 2005

Cztery nowe stacje dołączą do pakietu miejskiego RRM

Cztery nowe lokalne rozgłośnie przyłączą się do pakietu miejskiego sprzedawanego przez RRM, dom sprzedaży Radia Zet i Radiostacji. Do pakietu...

5 kwietnia 2005

Marka Tcherga* ma przełamać stereotypy o winach bułgarskich

Nowa, wprowadzana na rynek marka Tcherga* ma w Polsce przełamać negatywne stereotypy dotyczące win bułgarskich. Jak przyznaje Elżbieta Maliszewska, specjalista...

5 kwietnia 2005

Ipsos planuje wprowadzenie nowych produktów badawczych i minimum 20-proc. wzrost sprzedaży

Firma badawcza Ipsos planuje wprowadzenie do oferty jeszcze w br. nowych produktów badawczych. - Będą to m.in. wystandaryzowane testy cen...

5 kwietnia 2005

List OFBOR-u do branży badawczej - prośba o uszanowanie atmosfery najbliższych dni

List Łukasza Mazurkiewicza, prezesa Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR), kierowany do przedstawicieli firm badawczych i klientów branży: "Szanowni...

5 kwietnia 2005

Wyjaśnienie: Kampanię House przygotowała agencja Cytryna

W informacji z ostatniego wydania DS "MMP" pt. "Artman startuje z kampanią nowej kolekcji odzieży House" nazwa agencji przygotowującej kreację...

6 kwietnia 2005

DHL rozpoczyna dwumiesięczną kampanię wizerunkową

DHL Express Polska rozpoczyna dwumiesięczną (kwiecień-maj) kampanię reklamową w prasie, radiu i internecie - będącą częścią globalnej kampanii DHL. Przygotowała...

6 kwietnia 2005

Monika Oomen dyrektorem zarządzającym i programowym 4fun.tv

Monika Oomen została dyrektorem zarządzającym i programowym stacji telewizyjnej 4fun.tv. Poprzednio była dyrektorem zarządzającym i programowym kanału muzycznego Viva Polska,...

6 kwietnia 2005

Paweł Franke przeszedł z Media Direction OMD do Starcomu

Paweł Franke, dotychczas media manager w domu mediowym Media Direction OMD, przeszedł na takie samo stanowisko do Starcomu. W Media...

6 kwietnia 2005

Sony będzie realizowało nową strategię marketingową

Europejski oddział Sony, do którego należy również polska filia koncernu Sony Poland Sp. z o.o., będzie wdrażać nową paneuropejską strategię...

6 kwietnia 2005

Ecco Shoes prowadzi kampanię outdoorową nowej kolekcji obuwia

Ruszyła kampania outdoorowa Ecco Shoes, która eksponuje nową kolekcję obuwia. Kampania obejmuje 13 ośrodków regionalnych, w tym m.in. Warszawę, Trójmiasto,...

6 kwietnia 2005

Katarzyna Pajko dołączyła do biura reklamy "Cafe"

Katarzyna Pajko została zatrudniona w biurze reklamy miesięcznika "Cafe" wydawanego przez Direct Publishing. Pracuje na stanowisku specjalisty ds. reklamy. Wcześniej...

6 kwietnia 2005

Weight Watchers wyłoni agencję reklamową

Firma Weight Watchers (Strażnicy Wagi), zajmująca się propagowaniem zdrowego stylu żywienia i odchudzania, wyłoni agencję reklamową, która ma zająć się...

6 kwietnia 2005

MBank najwyżej oceniany przez internautów

Portal finansowy Money.pl zorganizował ranking internetowych kont bankowych. Powstaje on na podstawie badania zarówno użytkowników Money.pl, jak i losowo wybranych...

6 kwietnia 2005

Interia uruchamia serwis dla Polsatu, Prymatu, testuje reklamę wideo

Interia uruchomiła serwis dla polsatowskiego serialu "Samo Życie". Serwis pokazuje kulisy serialu, jego twórców i aktorów, streszczenia odcinków etc. Jest...

6 kwietnia 2005

Ipsos zakończył współpracę z Brand X

Instytut badawczy Ipsos zakończył kilkumiesięczną współpracę z Brand X, firmą doradczą specjalizującą się w budowaniu strategii marketingowych. - Ipsos nigdy...

6 kwietnia 2005

Monika Sarnecka dyr. zarządzającym nowej agencji PR o nazwie Tokyo

Monika Sarnecka została dyr. zarządzającym powstałej w lutym br. agencji Tokyo specjalizującej się w działaniach public relations i consultingowych. Ostatnio,...

6 kwietnia 2005

Katalog "Ładnego Domu" z CD z 500 projektami domów

Pion czasopism Agory SA przygotował właśnie specjalne publikacje dwóch swoich miesięczników. Z logo "Ładnego Domu" ukazał się katalog z ponad...

6 kwietnia 2005

W maju ukaże się kolejna kolekcja Edipresse Polska o Janie Pawle II

Dział książek wydawnictwa Edipresse Polska w maju br., tuż przed przypadającą 18 maja rocznicą urodzin Jana Pawła II, wprowadzi kolejną,...

6 kwietnia 2005

Galposter Online nowym brokerem reklamy internetowej

Rozpoczęła działalność firma Galposter Online - broker reklamy internetowej. Chce planować i kupować kampanie reklamowe w internecie, obecnie pozyskuje pierwszych...

6 kwietnia 2005

Andrzej Białasiewicz wrócił do Kompanii Piwowarskiej

Po krótkim rozstaniu do Kompanii Piwowarskiej SA powrócił Andrzej Białasiewicz na stanowisko, które zajmował przed odejściem - senior brand managera,...

6 kwietnia 2005

"Gazeta Wyborcza" przygotowuje specjalne dodatki papieskie

Agora SA dołączyła do dzisiejszego wydania "Gazety Wyborczej" dodatek "Poradnik pielgrzyma". Suplement zawiera szereg informacji, które mają pomóc w dotarciu...

7 kwietnia 2005

Decathlon zapowiada wzrost inwestycji w Polsce i poszerzy portfolio własnych marek

Decathlon Sp. z o.o., właściciel wielkopowierzchniowych sklepów sportowych, zapowiada, że w 2005 r. zainwestuje ok. 55 mln zł. Inwestycje te...

7 kwietnia 2005

IGRZ i Media Point przygotowały akcję społeczną ku czci Jana Pawła II

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) podjęła decyzję o realizacji kampanii społecznej związanej ze śmiercią papieża Jana Pawła II. W Warszawie...

7 kwietnia 2005

Johansen zastąpił Dziekońskiego w Orkla Foods

Atle Vidar Johansen, Norweg, pełni obowiązki prezesa firmy Orkla Foods. Zastąpił na tym stanowisku Jacka Dziekońskiego, który przez ostatnie cztery...

7 kwietnia 2005

Antalis podsumowuje wyniki za ub.r., największy przychód sektora VisCom

Antalis Poland, dystrybutor materiałów służących do komunikacji wizualnej, podsumował wyniki za rok 2004. Największy, bo 80-proc., wzrost przychodów w stosunku...

7 kwietnia 2005

MarketShare może utworzyć nowe struktury usług marketingowych

Firma marketing services MarketShare rozważa opcję utworzenia samodzielnych struktur, które miałyby się zająć świadczeniem usług field-marketingowych oraz realizacją programów lojalnościowych....

7 kwietnia 2005

Euro RSCG Marketing House prowadzi program motywacyjny dla PCW

Ruszyła II edycja programu Polifarb Cieszyn-Wrocław SA (PCW) Dekoral Rozdaje Karty przygotowana przez Euro RSCG Marketing House. Pierwsza edycja odbyła...

7 kwietnia 2005

Joanna Łukasik zajmie się koordynacją projektów kreatywnych w Publicisie

Joanna Łukasik objęła w agencji reklamowej Publicis nowo utworzone stanowisko managera ds. kreacji. Do jej zadań należy koordynacja pracy nad...

7 kwietnia 2005

Clear Channel Poland zawiesza akcję Pozytywne Poniedziałki

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland z powodu żałoby narodowej związanej ze śmiercią Jana Pawła II nie będzie w kwietniu...