M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

7 kwietnia 2005

Gruppa 66/Ogilvy zrealizuje nowy projekt dla Castrol Lubricants

Agencja reklamowa Gruppa 66/Ogilvy przygotowała kampanię prasową nowego oleju silnikowego Castrol GTX High Mileage dla Castrol Lubricants. Celem kampanii jest...

7 kwietnia 2005

GTO opracowała dla Pfizera nietypową promocję dla lekarzy promującą Accupro

Agencja reklamowa GTO przygotowała dla Pfizer Polska folder dźwiękowy z nagranym biciem serca, który jest dystrybuowany w ramach interaktywnej kampanii...

7 kwietnia 2005

Tygodniki opinii dodrukowują ostatnie wydania

120 tysięcy egzemplarzy - tyle wynosi dodruk wydania nadzwyczajnego tygodnika "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska). Wydawca podjął decyzję o dodruku,...

7 kwietnia 2005

Weight Watchers planuje zintensyfikowanie działań PR

Firma Weight Watchers (Strażnicy Wagi) zajmująca się propagowaniem zdrowego stylu żywienia i odchudzania zamierza zintensyfikować działania public relations. Chce wybrać...

7 kwietnia 2005

Honda Poland przygotowała projekt wsparcia sprzedaży modelu CR-V

Honda Poland rozpoczyna kampanię reklamową wprowadzającą na polski rynek model samochodu Honda CR-V z nowym silnikiem Diesla i-CTDi. Strategię i...

7 kwietnia 2005

Carre Noir rewitalizuje etykiety alkoholi Polmosu Lublin

Carre Noir, firma zajmująca się designem i identyfikacją wizualną, przygotowała projekty zmian w etykietach wódki Żubr, Balsamu Kresowego i Spirytusu...

7 kwietnia 2005

MindShare Polska zakończył restrukturyzację, Media Insight reaktywowane

Dom mediowy MindShare Polska zakończył trwający kilka miesięcy proces restrukturyzacji. - Celem zmian było wprowadzenie bardziej wyraźnego niż do tej...

7 kwietnia 2005

PTF Bank promuje nową markę i ofertę kredytową

PTF Bank SA, który od początku roku działa pod nową marką Santander Consumer PTF Bank, rozpoczął kampanię wizerunkowo-produktową, która ma...

7 kwietnia 2005

Zmiany personalne w BR TVP efektem restrukturyzacji

W Biurze Reklamy TVP miały miejsce istotne zmiany personalne związane z restrukturyzacją, o której pisaliśmy w DS "MMP" z 29...

7 kwietnia 2005

Shell Polska przesuwa termin rozpoczęcia kampanii reklamowej marki Shell Helix

Jak informuje firma Shell Polska, w związku z żałobą narodową po śmierci Papieża termin rozpoczęcia kampanii launchowej nowych olejów silnikowych...

7 kwietnia 2005

Katarzyna Kryda odpowiada za prace zespołu traffic w DDB Warszawa

Katarzyna Kryda objęła stanowisko traffic supervisora w agencji reklamowej DDB Warszawa. Odpowiada za funkcjonowanie trzyosobowego zespołu. Zastąpiła na tym stanowisku...

7 kwietnia 2005

Stowarzyszenie Polskich Mediów chce zorganizować konferencję na temat nauki Jana Pawła II

Stowarzyszenie Polskich Mediów zamierza zorganizować konferencję na temat nauki Jana Pawła II i jego wizji mediów. Prawdopodobnie tej problematyce ma...

7 kwietnia 2005

"Gazeta Wyborcza", "Fakt" i "Super Express" ukażą się w piątek

Wydawcy dzienników "Gazeta Wyborcza" (Agora SA), "Fakt" (Axel Springer Polska) i "Super Express" (Media Express) podjęli decyzję, że ukażą się...

7 kwietnia 2005

Pro Duct BBF wspomaga działania BTL firmy Optimum Distribution

Agencja marketing services Pro Duct BBF rozpoczęła współpracę z firmą Optimum Distribution (dystrybutor kosmetyków selektywnych). Firma przygotowała ogólnopolski konkurs dla...

7 kwietnia 2005

Pertek zastąpiła tymczasowo Białasiewicza w The Lorenz Bahlsen Snack-World

Alina Pertek, kierownik marketingu w The Lorenz Bahlsen Snack-World, zastąpi tymczasowo Andrzeja Białasiewicza na stanowisku dyrektora marketingu, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....

7 kwietnia 2005

Peppermint Medical rozpocznie obsługę Benevit Optic - nowego produktu GSK

Peppermint Medical (struktura agencji Peppermint) wygrała przetarg na obsługę kampanii dla marki Benevit Optic - nowego produktu GlaxoSmithKline Consumer Healthcare....

7 kwietnia 2005

Galposter Online zapewnia o unikalności oferty, konkurencja oponuje

Galposter Online, nowy broker reklamy internetowej, utrzymuje, że na tle konkurencji ofertę firmy wyróżnia dostępność w standardzie (bez dodatkowych opłat)...

21 kwietnia 2005

Tele2 domaga się 200 mln zł kar dla TP SA

Operator telekomunikacyjny Tele2 Polska Sp. z o.o., który konkuruje z Telekomunikacją Polską SA, wystąpił do Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty...

21 kwietnia 2005

Janusz Klakla new business representative w PRO Media House

Janusz Klakla dołączył do zespołu PRO Media House, domu wyspecjalizowanego w planowaniu i zakupie prasy, radia oraz outdooru. Jako new...

21 kwietnia 2005

Agencja reklamowa TBWA/Warszawa otrzymała tytuł Dobroczyńcy Roku

Agencja reklamowa TBWA/Warszawa, od kilku lat prowadząca wspólnie z organizacjami społecznymi wiele kampanii społecznych, otrzymała za swoją działalność nagrodę Dobroczyńcy...

21 kwietnia 2005

"Fakt" wesprze promocją wydania z mapami Polski

"Fakt" (Axel Springer Polska) przeprowadzi akcję "Majowe weekendy z "Faktem"". Będą jej towarzyszyć działania reklamowe w telewizji, radiu oraz prasie...

21 kwietnia 2005

Maxdata chce podwoić sprzedaż notebooków, rusza program partnerski i kampania

Maxdata Sp. z o.o. przygotowała specjalny program partnerski, który ma pomóc zwiększyć sprzedaż notebooków tej marki w bieżącym roku. Jak...

21 kwietnia 2005

Media Group pracuje nad projektem badawczym dotyczącym outdooru

Dom mediowy Media Group pracuje nad projektem badawczym dotyczącym reklamy zewnętrznej. W pełni ma ruszyć jeszcze przed latem br. Prace...

21 kwietnia 2005

Tchibo rozszerza sieć Tchibo Coffee Barów

W centrum handlowym Promenada w Warszawie Tchibo otworzyło swój 20. bar kawowy Tchibo Coffee Bar. Jest to jednocześnie 11. bar...

21 kwietnia 2005

IDG i magazyn "Digit" przyznają drukarzom Złote Czcionki

Wydawnictwo IDG Poland oraz wydawany przez niego miesięcznik komputerowy "Digit" przyznały nagrody w VIII edycji turnieju dla drukarzy Złota Czcionka...

21 kwietnia 2005

Microsoft rozpoczął współpracę z agencją Wunderman

Microsoft w Polsce rozpoczął współpracę reklamową z agencją Wunderman działającą przy Upstairs Young & Rubicam. Decyzja została podjęta na szczeblu...

21 kwietnia 2005

MTV Classic zapowiada zmiany w profilu programowym stacji

Zmiany w formule stacji muzycznej MTV Classic mogą zostać wprowadzone w czerwcu br. O możliwości przeprofilowania kanału mówiło się od...

21 kwietnia 2005

ING Bank Śląski startuje z kampanią kierowaną do małych firm

ING Bank Śląski rozpoczyna kampanię promocyjnej pożyczki dla małych firm (Pożyczki). Hasło kampanii, która potrwa do końca maja, brzmi: "Nie...

21 kwietnia 2005

Hewlett-Packard nagłaśnia swoje powiązania z Formułą 1

Hewlett-Packard rozpoczął w kilkunastu krajach Europy, w tym w Polsce, akcję promocyjną dla swoich klientów podkreślającą powiązania sponsoringowe koncernu z...

21 kwietnia 2005

Seat i Shell przygotowały wspólną akcję promocyjną

Iberia Motor Company (dystrybutor Seata) i Shell przygotowały wspólnie ogólnopolską akcję promocyjną. Jej celem jest zachęcenie klientów do korzystania z...

21 kwietnia 2005

KRRiTV zaakceptowała projekt strategii dotyczącej mediów elektronicznych

Członkowie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) zaakceptowali projekt "Strategii państwa w dziedzinie mediów elektronicznych". Ostateczna wersja dokumentu zostanie przyjęta...

21 kwietnia 2005

Bogna Świątkowska rozstaje się z Jazz Radiem, zawężony target stacji

Bogna Świątkowska, szefowa redakcji kulturalnej Jazz Radia, rozstaje się z rozgłośnią. Jej umowa wygasa z końcem czerwca br. i Świątkowska...

21 kwietnia 2005

MediaTak zapowiada spektakularne obchody podwójnego jubileuszu

MediaTak, dom prasy regionalnej, zapowiada, że po raz pierwszy w swojej historii w spektakularny sposób będzie obchodzić swoje urodziny. Nie...

21 kwietnia 2005

Presspublica jest zainteresowana kupnem dziennika "Parkiet"

Spółka Presspublica, wydawca "Rzeczpospolitej", wyraziła zainteresowanie przejęciem dziennika "Parkiet". W tym celu rozpoczęła analizę sytuacji finansowej (due dilligence) spółki Parkiet...

21 kwietnia 2005

Citroen reklamuje oferty z odliczeniem VAT-u

Wystartowała multimedialna kampania reklamowa przygotowana przez Euro RSCG Warsaw dla Citroen Xsara Picasso, Citroen Berlingo, Citroen C5 VAN pod hasłem...

21 kwietnia 2005

Nowy tytuł w portfolio Grupy Wydawniczej "Infor"

Grupa Wydawnicza "Infor" poszerza portfolio o nowy tytuł. Pierwszy numer miesięcznika "Interpretacje Urzędów Skarbowych" ukaże się w czerwcu br. Trzy...

21 kwietnia 2005

Przyjazny Dentysta - wspólna akcja Colgate-Palmolive i PTS

Colgate-Palmolive, producent m.in. past do zębów Colgate, we współpracy z Polskim Towarzystwem Stomatologicznym (PTS) przygotował akcję pod hasłem Przyjazny Dentysta,...

21 kwietnia 2005

JWT reaktywuje na polskim rynku strukturę marketing services Parallel

Parallel, firma marketing services należąca do grupy JWT, może zostać reaktywowana w Polsce jako RMG Connect, część europejskiej sieci marketingowej...

21 kwietnia 2005

Trzech nowych media buyerów dołączyło do Universal McCann

W domu mediowym Universal McCann rozpoczęły pracę trzy nowe osoby. Dwie z nich jako media buyerzy zasiliły dział mediów OOH...

21 kwietnia 2005

"Newsweek" przygotował dodatek, w którym pokazuje nowego papieża

Tygodnik "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) przygotował specjalny dodatek w związku z wyborem nowego papieża "Osiemnaście dni, które wstrząsnęło światem"....

21 kwietnia 2005

Natalie Imbruglia promuje kosmetyki L'Oreal Paris

L'Oreal Polska prowadzi kampanię reklamową tuszu do rzęs marki L'Oreal Paris - Double Extension. Na początku maja br. rozpocznie się...

21 kwietnia 2005

Anna Pasińska odeszła z MRM/Momentum

Anna Pasińska, dyrektor ds. rozwoju w agencji marketing services MRM/Momentum, rozstała się z firmą. Nie udało nam się skontaktować z...

21 kwietnia 2005

Erotyczny spot Radiostacji MTV Polska będzie emitować tylko po godz. 21

MTV Polska będzie emitować najnowszy spot reklamowy sieci Radiostacja autorstwa duetu Bimer i Mazurczak wyłącznie w paśmie po godz. 21....

21 kwietnia 2005

DataBroker zajmie się pośrednictwem na rynku baz danych

Firma marketingowa Re-Akcja powołała do życia samodzielną spółkę DataBroker, która zajmie się usługami brokerskimi na rynku baz danych. Połowa jej...

21 kwietnia 2005

Członkowie IGRZ mogą wrócić do prac nad standardem badań outdooru

Członkowie Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) prawdopodobnie podejmą kolejną próbę stworzenia standardu badań efektywności outdooru. - Nic nie jest przesądzone,...

21 kwietnia 2005

Just przygotował dla Tubądzina projekt internetowy

Agencja reklamowa Just przygotowała pierwszą odsłonę kampanii internetowej producenta płytek ceramicznych Ceramiki Tubądzin. Projekt w sieci jest wsparciem działań prasowych...

21 kwietnia 2005

Tequila/Polska przygotowała projekt "Spokojna Droga" dla marki Kleber

W punktach dealerskich sprzedających opony marki Kleber (Michelin Polska) rozpoczęła się kampania promocyjna opon marki Kleber. Prowadzone działania mają na...

21 kwietnia 2005

Millward Brown SMG/KRC zrealizował projekt w ramach programu IAA

W ramach społecznej kampanii "Postaw na swoim! - przedsiębiorczość" prowadzonej przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce (IAA) instytut Millward Brown...

21 kwietnia 2005

MediaLab realizuje ciągłe badania dla marki i reklamy Velux

Nowy klient obsługiwany przez dom mediowy MediaCom Warszawa - firma Velux produkująca okna do poddaszy - rozpoczął za pośrednictwem MediaLab...

22 kwietnia 2005

Philips będzie promował swoje nowości produktowe

Philips Polska, producent sprzętu audio-wideo i telefonów komórkowych, zaprezentował swoje nowości produktowe na najbliższy sezon, wśród których są nowe modele...