M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

22 kwietnia 2005

Corporate Profiles DDB Group zamierza wyraziściej wyeksponować usługi BTL

W tym roku Corporate Profiles DDB Group planuje nadanie swoim agencjom, skupionym na szeroko pojętym biznesie BTL, większą rangę. Ma...

22 kwietnia 2005

Thorsten Bohg dyrektorem generalnym Lufthansy, będzie też koordynował marketing

Thorsten Bohg jest nowym dyrektorem generalnym Lufthansy w Polsce. Do jego obowiązków należy m.in. koordynacja działań sprzedaży, marketingu i kontaktów...

22 kwietnia 2005

AmRest pracuje nad zmianą postrzegania Pizzy Hut

American Restaurants realizuje kolejną kampanię reklamową sieci restauracji Pizza Hut - tym razem jest to launch nowego produktu - pizzy...

22 kwietnia 2005

DougFaberFamily i Starcom reklamują Śnieżkę

Pod hasłem "Barwy na pogodny nastrój" ruszyła kampania reklamowa Fabryki Farb i Lakierów "Śnieżka" SA przygotowana przez DougFaberFamily i Starcom....

22 kwietnia 2005

Anna Jurczyńska stworzy dział kreacji w Impresariacie ITI

Anna Jurczyńska od maja będzie odpowiedzialna za stworzenie departamentu kreatywnego w Impresariacie ITI, dziale ITI Film Studio. Prawdopodobnie jej stanowisko...

22 kwietnia 2005

Konkurs na Heyah T-Shirt

Rozpoczął się nowy konkurs Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa) pod hasłem "Zaprojektuj Heyah T-shirt". Każdy, kto interesuje się modą i projektowaniem,...

22 kwietnia 2005

Azaleia i sklepy Zebra promują się wspólnie na środkach transportu miejskiego

Brazylijska firma obuwnicza Azaleia i sieć sklepów z obuwiem Zebra rozpoczęły wspólną promocję na środkach transportu miejskiego. Kampania została przygotowana...

22 kwietnia 2005

KRRiTV ogłasza konkurs dla radia o zasięgu lokalnym i przekazuje częstotliwość PR1

Członkowie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji zdecydowali o ogłoszeniu konkursu na częstotliwość radiową 91,7 MHz z mocą 1 kW z...

22 kwietnia 2005

Supermedia Interactive przygotowała loterię konsumencką dla Whirlpoola

Agencja Supermedia Interactive przygotowała loterię konsumencką dla firmy Whirlpool Polska, producenta sprzętu AGD. Loteria prowadzona będzie w internecie. Konkurs skierowany...

22 kwietnia 2005

Portal tematyczny Gery.pl podpisał umowę z brokerem ARBOmedia Polska

Portal tematyczny skierowany do młodzieży Gery.pl podpisał umowę z domem sprzedaży ARBOmedia Polska. Firmy będą współpracować od czerwca br. ARBOmedia...

22 kwietnia 2005

Zinedine Zidane zareklamuje kosmetyki marki Adidas

Firma Coty Beauty podpisała kontrakt z piłkarzem Zinedine'em Zidane'em. Na mocy umowy koncern będzie mógł wykorzystywać wizerunek sportowca w kampaniach...

22 kwietnia 2005

Dwie nowe osoby w dziale komunikacji marketingowej MediaTak

Dział komunikacji marketingowej domu prasy regionalnej MediaTak powiększył się o dwóch specjalistów. Stanowisko brand managera objął Mariusz Misiukanis, który ostatnio...

22 kwietnia 2005

C&A od maja będzie obsługiwane przez Vizeum Polska

Sieć sklepów odzieżowych C&A Polska zakończyła współpracę z lokalnym domem mediowym Starlink i od początku maja br. będzie obsługiwana w...

22 kwietnia 2005

"Super Express" i TVP współpracują przy programie "Miasto marzeń"

"Super Express" (Media Express) współpracuje z Telewizją Polską nad cyklem programowym "Miasto marzeń", prekursorem nowego gatunku telewizyjnego, zwanego socialtainment. "Super...

22 kwietnia 2005

SAR po raz kolejny prowadzi badanie dotyczące poziomu wynagrodzenia w branży

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych w Polsce (SAR) po raz kolejny prowadzi badanie dotyczące poziomu wynagrodzenia pracowników w agencjach reklamowych i domach...

22 kwietnia 2005

Wydawnictwo Phoenix Press poszerza brand "Sukcesów i Porażek"

Wydawnictwo Phoenix Press z Wrocławia poszerza brand swego dwutygodnika "Sukcesy i Porażki" poprzez tematyczne wydania specjalne. Właśnie wchodzi na rynek...

22 kwietnia 2005

DougFaberFamily prognozuje na 2005 r. 15-proc. wzrost przychodów

Agencja DougFaberFamily prognozuje na 2005 r. ok. 15-proc. wzrost przychodów. Przewidywany ich poziom to 60 mln zł, wobec 52,6 mln...

22 kwietnia 2005

Synovate organizuje roadshow wspierający analizy motoryzacyjne

Polski oddział firmy badawczej Synovate zamierza wspierać sprzedaż usług związanych z badaniami rynku motoryzacyjnego. W maju br. odbędzie się roadshow...

22 kwietnia 2005

Avon wprowadza ulepszony krem antycellulitowy i planuje kampanię

Avon Cosmetics Polska wprowadzi wyszczuplający krem antycellulitowy. Kosmetyk likwiduje cellulit oraz zapobiega jego nawrotom. Przy produkcji tego preparatu wykorzystano technologię...

22 kwietnia 2005

Nowe opakowania mleka Bebilon wspierają działania ATL, BTL i PR

Firma Nutricia Polska, producent żywności dla dzieci, sukcesywnie wprowadza od połowy kwietnia innowacyjne opakowania mleka modyfikowanego Bebilon 1, 2 i...

22 kwietnia 2005

Danuta Orzeł zastąpiła Pawła Plucińskiego w biurze reklamy Polsatu

Danuta Orzeł awansowała na stanowisko lidera jednego z trzech zespołów sprzedażowych w PM Sp. z o.o., biurze reklamy Polsatu, TV4...

22 kwietnia 2005

Toyota przeprowadzi w tym roku ofensywę marki Lexus

Toyota Motor Poland planuje na ten rok zwiększone aktywności związane z marką Lexus. Obecnie wprowadzany jest na rynek nowy model...

22 kwietnia 2005

IGRZ rozmawia o obostrzeniach prawnych z wiceprezydentem Warszawy

Andrzej Urbański, zastępca prezydenta miasta st. Warszawy, podejmie rozmowy z przedstawicielami Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) na temat zasad lokalizowania...

22 kwietnia 2005

Cimoszewicz poznał ideę "Twórcze napięcie" sformułowaną przez Wally'ego Olinsa

Idea przewodnia "Creative tension" - "Twórcze napięcie" - sformułowana przez konsultanta Wally'ego Olinsa, wokół której ma być rozwijana marka narodowa...

22 kwietnia 2005

Gnoińska i Kowalczyk odejdą z AWR "Wprost"

Z wydawnictwa AWR "Wprost" odejdą Anna Gnoińska, szef biura promocji "Pani", i Magdalena Kowalczyk, odpowiedzialna za promocję "Pani". Jak powiedziała...

25 kwietnia 2005

Pfizer Polska wyróżnił agencję Nastawnia tytułem Preferred Vendor

Firma farmaceutyczna Pfizer Polska wyróżniła agencję reklamową Nastawnia tytułem Preferred Vendor. Agencja pracowała dla takich marek Pfizera jak: Nicorette, Ben-Gay,...

25 kwietnia 2005

Leaf Poland będzie intensywnie wspierać markę Hops!

Leaf Poland, do której należą żelki Hops!, od maja br. będzie prowadzić intensywną kampanię reklamową tej marki. Obejmie ona telewizję...

25 kwietnia 2005

Planete głównym partnerem przeglądu Doc Review

Kanał dokumentalny Planete został głównym partnerem II Przeglądu Światowego Filmu Dokumentalnego "Doc Review", który odbędzie się w maju w Warszawie....

25 kwietnia 2005

Winiary będą reklamować nowe sosy do potraw w płynie Doskonała Kuchnia

Nestle Polska SA, właściciel marki Winiary, wprowadza do sprzedaży nową kategorię produktów: sosy do mięs i makaronów w płynie (w...

25 kwietnia 2005

Przemysław Pluta dyrektorem marketingu eBay Polska

Dyrektorem ds. marketingu eBay Polska, nowo uruchomionego oddziału eBay, został Przemysław Pluta. Jest on jednocześnie pierwszym pracownikiem eBay Polska. Spółka...

25 kwietnia 2005

EBay rusza w Polsce - z Allegro będzie walczył cenami

Wywodzący się ze Stanów Zjednoczonych, a obecnie największy na świecie, działający w 33 krajach serwis aukcji internetowych eBay rozpoczyna działalność...

25 kwietnia 2005

Samsung przeznaczył 1,5 mln zł na tegoroczny sponsoring lekkoatletyki

Samsung Electronics Polska przedłużył współpracę z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki (PZLA) i zamierza wydać w tym roku na działania związane...

25 kwietnia 2005

Krzysztof Baranowski redaktorem naczelnym nowego magazynu "Jachting"

Krzysztof Baranowski został redaktorem naczelnym nowego na rynku magazynu "Jachting". W najbliższych dniach trafi na rynek drugi numer pisma. Krzysztof...

25 kwietnia 2005

Clear Channel reklamuje format 4x3

Ruszyła kampania reklamowa nośników o formacie 4x3 z portfolio Clear Channel Poland. Pierwszy etap kampanii ma charakter teaserowy, obejmuje internetowe...

25 kwietnia 2005

AmRest bliski uplasowania emisji, cena akcji ustalona na 24 zł

Spółka AmRest zakończyła budowę księgi popytu dla inwestorów instytucjonalnych i zapisy na akcje dla inwestorów indywidualnych. Popyt na akcje spółki...

25 kwietnia 2005

Tatiana Stelmachów odchodzi z AdVenture Team

Tatiana Stelmachów, sales executive AdVenture Team, odchodzi z firmy. Ostatnio pracowała przy sprzedaży czasu reklamowego w 4fun.tv. Jej obowiązki przejmie...

25 kwietnia 2005

Nowa forma dystrybucji danych PBC poprzez internetowy protokół FTP

Dane Polskich Badań Czytelnictwa (PBC) można odbierać w udogodniony sposób poprzez internetowy protokół FTP. Każdego miesiąca wszyscy subskrybenci PBC będą...

25 kwietnia 2005

BrandStorm inicjuje realizację projektu społecznego "Dzień z wypiekami"

Agencja reklamowa BrandStorm rozpoczęła realizację międzynarodowego projektu marketingowego prowadzonego pod hasłem "Dzień z wypiekami". - Głównym przesłaniem akcji jest podkreślenie...

25 kwietnia 2005

K2 Internet raportuje 70-proc. wzrost przychodów w I kwartale

Agencja interaktywna K2 Internet odnotowała bardzo dobry wynik w I kwartale br. Jej przychody wzrosły o ponad 70 proc. rok...

25 kwietnia 2005

Agencja Q&A Consulting współpracuje z Holicon Contact Center

Q&A Consulting, agencja konsultingowa, rozpoczęła długookresową współpracę z poznańskim Holicon Contact Center. Prowadzone przez agencję działania dotyczyć będą budowy wizerunku...

25 kwietnia 2005

Bio-Active Dystrybucja będzie wspierać w telewizji marki PowerSex Plus i AntyKac

Firma Bio-Active Dystrybucja będzie w maju br. wspierać reklamą w telewizji swoje dwa produkty - PowerSex Plus (środek wzmacniający sprawność...

25 kwietnia 2005

"Warsaw Business Journal" podnosi nakład i rozszerza dystrybucję

"Warsaw Business Journal" (wydawca: spółka Valkea Media), anglojęzyczny tygodnik o polskim biznesie i gospodarce, od dzisiaj zwiększa nakład o połowę,...

25 kwietnia 2005

Czwarta kampania marki Pysio w tym roku w telewizji

Wystartowała czwarta w tym roku kampania reklamowa marki soków Pysio (Agros Nova) w telewizji. Potrwa ona 5 tygodni, a swoim...

25 kwietnia 2005

Infor nie chce sprzedać "Gazety Prawnej", ITI nie jest zainteresowana kupnem dzienników biznesowych

"Gazeta Prawna", główny tytuł Grupy Wydawniczej "Infor", nie jest na sprzedaż, jak przekazał Marcin Malinowski, rzecznik prasowy Inforu. W ten...

25 kwietnia 2005

Robert Bosch realizuje program promocji sprzedaży dla dystrybutorów

"Bosch casino" - tak brzmi hasło promocji sprzedaży skierowanej do dystrybutorów firmy Robert Bosch. Akcja ruszyła na początku kwietnia i...

25 kwietnia 2005

Garden (Agros Nova) po roku wraca z reklamą do telewizji

Marka Garden należąca do portfolio firmy Agros Nova po rocznej nieobecności w telewizji wróciła ze swą komunikacją do tego medium....

25 kwietnia 2005

Krystyna Kaszuba doradza Burdzie przy wprowadzaniu zmian w "Dobrych Radach"

Krystyna Kaszuba, wieloletnia naczelna miesięcznika "Twój Styl" (do początku 2002 r.), a ostatnio, do października 2003 r., wiceprezes Edipresse Polska,...

25 kwietnia 2005

Konrad Sadurski nowym szefem działu gospodarczego "Gazety Wyborczej"

Konrad Sadurski jest nowym szefem działu gospodarczego w "Gazecie Wyborczej" (Agora SA). Poprzednio był zastępcą kierownika tego działu, to jest...

25 kwietnia 2005

Sprostowanie: Cimoszewicz marszałkiem Sejmu

Sprostowanie: Włodzimierz Cimoszewicz jest marszałkiem Sejmu, a nie ministrem spraw zagranicznych, jak napisaliśmy w DS "MMP" 22 kwietnia br.

25 kwietnia 2005

Unilever rozszerza markę Flora Pro.activ, wprowadza napoje jogurtowe

Unilever Polska pod marką Flora Pro.activ wprowadził nowość - probiotyczne napoje jogurtowe. Produkty te poprzez zawartość steroli roślinnych obniżają, według...