M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

25 kwietnia 2005

Lagardere przejmuje udziały funduszu Advent w Eurozecie

Francuski koncern medialny Lagardere, dotychczasowy większościowy udziałowiec holdingu Eurozet, właściciela Radia Zet, Radiostacji i Studia Zet, przejmuje udziały od mniejszościowego...

25 kwietnia 2005

Bank BPH przedłuża godziny pracy, agencja Just autorem kampanii

Rusza kolejny program pilotażowy Banku BPH zakładający przedłużenie czasu pracy placówek banku do godz. 19. Program prowadzony jest w wybranych...

26 kwietnia 2005

Synergy Marketing Partners wchodzi na rynek czeski

Firma Synergy Marketing Partners (Nova Communications Group) otworzyła biuro w Pradze. Synergy od 3 lat prowadzi w Polsce outsourcing działu...

26 kwietnia 2005

Piotr Bruzda odpowiada za nowe produkty Agros Novej

Piotr Bruzda (33 lata) został kierownikiem działu rozwoju nowych produktów w pionie marketingu Agros Nova Sp. z o.o. Na tym...

26 kwietnia 2005

Aldona Borecka awansowała w MRM/Momentum

Aldona Borecka objęła stanowisko dyrektora ds. rozwoju MRM/Momentum, które w połowie kwietnia br. zwolniła zajmująca je wcześniej Anna Pasińska (patrz...

26 kwietnia 2005

Promocja radiowa i prasowa towarzyszy "Liście 500" tygodnika "Polityka"

"Lista 500" największych polskich przedsiębiorstw przygotowana przez "Politykę" (Spółdzielnia Pracy "Polityka") otrzyma promocję w RMF FM, PR3, Tok FM, w...

26 kwietnia 2005

Kanał ITV poszerza programming dla młodzieży

Telewizyjny kanał interaktywny ITV poszerza programming skierowany do młodzieży. Wprowadza do ramówki "Fast Club". Program ma charakter dyskusyjnego studia otwartego,...

26 kwietnia 2005

Brzóska i Koczy założyli butik strategiczno-kreatywny Salt & Pepper

Salt & Pepper to nazwa nowej na rynku firmy, określanej przez jej właścicieli jako butik strategiczno-kreatywny. Właścicielami są (po 50...

26 kwietnia 2005

Jacek Pieśniewski został nowym redaktorem naczelnym "Motoru"

Jacek Pieśniewski został nowym redaktorem naczelnym tygodnika "Motor" (Wydawnictwo Bauer). Dotychczas był zastępcą naczelnego w tym tytule. Na stanowisku naczelnego...

26 kwietnia 2005

"Samo Zdrowie" proponuje posłom odchudzanie, co nagłośni kampania

Wydanie czerwcowe "Samego Zdrowia" (Hachette Filipacchi Polska) otrzyma dużą kampanię telewizyjną. Jej szczegóły jeszcze nie są podawane przez wydawcę. Poza...

26 kwietnia 2005

Kanał telewizyjny dla dzieci Boomerang może pojawić się w Polsce

Turner Broadcasting System Europe Ltd. jest zainteresowany uruchomieniem w Polsce stacji dla dzieci Boomerang. Obecnie w polskim portfolio Turner Broadcasting...

26 kwietnia 2005

Nowy wizerunek Media Explorera

Media Explorer, firma oferująca usługi w zakresie kompleksowego monitoringu mediów, ma nowy serwis internetowy (www.mediaexplorer.com.pl). Powstał on z myślą o...

26 kwietnia 2005

Handel w polskim internecie nabiera tempa

Ponadtrzykrotnie zwiększyła się sprzedaż sklepów internetowych w polskim internecie opłacana kartami płatniczymi. Rok 2004 podsumowany został na kwotę 224,1 mln...

26 kwietnia 2005

Portal O2.pl uruchomi internetową telewizję dla swoich użytkowników

Portal O2.pl uruchomi w maju projekt nazywany roboczo minitelewizją. - Chcemy dostarczyć użytkownikom O2 nową wartość, czyli codziennie 15-30 minut...

26 kwietnia 2005

TVP3 Białystok i TVP3 Kraków nagrodzone w konkursie Prix Circom 2005

Jury konkursu Prix Circom organizowanego przez europejskie stowarzyszenie regionalnych telewizyjnych stacji publicznych Circom Regional w kategorii "Sprawy bieżące" nagrodziło reportaż...

26 kwietnia 2005

Dr. Oetker promuje nowe jogurty w klubach fitness

Dr. Oetker Polska, który niedawno wprowadził na rynek nową linię jogurtów Fitness o obniżonej zawartości tłuszczu i z dodatkiem witamin,...

26 kwietnia 2005

Magdziak dołączył do rady Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej

Andrzej Magdziak, prezes zarządu firmy reklamy zewnętrznej News Outdoor Poland, został nowym członkiem rady Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ). Jest...

26 kwietnia 2005

Marcin Gerc został new business directorem w grupie Euro RSCG

Do grupy Euro RSCG dołączył Marcin Gerc, który objął nowo utworzone stanowisko new business directora. Do jego obowiązków będzie należała...

26 kwietnia 2005

Algida Śmietankowa najlepszym nowym produktem w kategorii lody w konkursie Hit Handlu 2005

Lody śmietankowe Algida, produkowane i sprzedawane przez Unilever SA, zajęły pierwsze miejsce w swojej kategorii produktowej w konkursie Hit Handlu...

26 kwietnia 2005

Allianz Polska będzie wykorzystywał wizerunek kierowcy rajdowego Roberta Kubicy

Allianz Polska podpisał umowę sponsoringową z Robertem Kubicą (o planach spółki dotyczących tej współpracy informowaliśmy wstępnie w DS "MMP" 18...

26 kwietnia 2005

OS3 stworzyła internetowy katalog dla firmy Black Red White

Agencja interaktywna OS3 przygotowała serwis internetowy dla producenta mebli Black Red White (www.brw.com.pl). Jednym z najważniejszych elementów serwisu jest rozbudowany...

26 kwietnia 2005

Ratiopharm reklamuje swoje leki OTC w Interii

Ratiopharm, producent farmaceutyków, prowadzi kampanię w portalu Interia. Firma jest sponsorem serwisu Recepta - jej lek Nervendragees-ratiopharm (uspokajający) jest obecny...

26 kwietnia 2005

Raisio Polska Foods rozszerza markę Benecol o jogurty

Raisio Polska Foods poszerza portfolio marki Benecol o jogurty pitne. Produkt ma właściwości prozdrowotne, dzięki zawartym stanolom roślinnym przyczynia się...

26 kwietnia 2005

Zespół Golden Life chce sprzedać swój przebój agencjom reklamowym

Zespół muzyczny Golden Life chce sprzedać swój przebój "Dobra, dobra, dobra" agencjom reklamowym. W tym celu menedżer zespołu wysłała list...

26 kwietnia 2005

Grzegorz Roszkowski odchodzi z MindShare Polska

Grzegorz Roszkowski, senior TV planner, odchodzi z MindShare Polska, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Roszkowski zajmuje się obsługą mediową m.in. Nike oraz...

26 kwietnia 2005

Elite Pedro's prowadzi zintegrowane działania reklamowe i promocyjne

Elite Cafe rozpoczęła kampanię reklamową kawy Elite Pedro's, której celem jest zintensyfikowanie sprzedaży produktu i wzmocnienie jej wizerunku. Nowy spot...

26 kwietnia 2005

Societe Generale przejmuje Eurobank, agencje i strategia marketingowa bez zmian

LFI SA, właściciel Eurobanku, podpisała umowę o jego sprzedaży francuskiej grupie finansowej Societe Generale. Oficjalne zakończenie transakcji nastąpi po otrzymaniu...

26 kwietnia 2005

DW "Życie" wypłaci 600 tys. zł dziennikarzom i pracownikom spółki

Piotr Pokrzywa, członek zarządu DW "Życie", spółki wydającej do stycznia br. dziennik "Życie", zapowiedział, że do końca bieżącego tygodnia zostaną...

26 kwietnia 2005

Martin & Jacob analizuje percepcję reklam prasowych przez rolników

Agencja marketingowa Martin & Jacob specjalizująca się w marketingu rolniczym zapowiedziała realizację badania oceniającego percepcję reklam prasowych oraz wiodącej prasy...

26 kwietnia 2005

Polmos Lublin skarży CEDC do UOKiK-u o nieuczciwą konkurencję

Polmos Lublin SA złożył do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) skargę na swojego największego dystrybutora - firmę Central European...

26 kwietnia 2005

Rafał Korsak doradza w przetargu mediowym Grupy PZU

Rafał Korsak jako niezależny konsultant doradza w przetargu na obsługę mediową Grupy PZU, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Informacji tej nie skomentował...

26 kwietnia 2005

Wyjaśnienie: Danuta Orzeł awansowała w biurze reklamy Polsatu

W informacji z 22 kwietnia na temat awansu Danuty Orzeł na stanowisko lidera jednego z zespołów sprzedażowych w biurze reklamy...

27 kwietnia 2005

Euro RSCG 4D promuje Doskonałą Kuchnię Winiar

Na zlecenie Nestle Polska firma marketing services Euro RSCG 4D realizuje promocję nowych sosów gotowych do dań Winiary Doskonała Kuchnia...

27 kwietnia 2005

Adidas przygotował promocję nowego produktu opartą na środowisku autorów blogów

Hypermedia przygotowała produktowo-konkursowy serwis internetowy dla Adidasa. Serwis dotyczy nowego modelu sportowego buta F50+. Witryna została uruchomiona w portalu Onet.pl...

27 kwietnia 2005

Agnieszka Morawińska została account managerem w DougFaberFamily

Agnieszka Morawińska obejmie stanowisko account managera w agencji reklamowej DougFaberFamily (DFF) w zespole kierowanym przez Monikę Mielczarczyk, account directora. Morawińska...

27 kwietnia 2005

Eurobank stawia w reklamach "TV Bank" na budowę zaufania wśród klientów

Eurobank zamierza w ciągu kilku najbliższych miesięcy skoncentrować się w swoich działaniach komunikacyjnych praktycznie wyłącznie na kampanii "TV Bank". -...

27 kwietnia 2005

San Markos wspiera reklamowo otwarcie marketów Obi

Agencja reklamowa San Markos przygotowała kampanię reklamową związaną z otwarciem dwóch nowych marketów Obi - w Lublinie i Lubinie. Działania...

27 kwietnia 2005

CEDC odpiera zarzuty Polmosu Lublin o nieuczciwą konkurencję

Zarząd Central European Distribution Corporation (CEDC) odpiera stawiane przez Polmos Lublin zarzuty dotyczące czynów nieuczciwej konkurencji. William V. Carey, prezes...

27 kwietnia 2005

"Focus" rozwija markę i wprowadza nowe rubryki do miesięcznika

"Focus" (G+J Polska) będzie rozwijał markę i wprowadza nowe rubryki do tytułu podstawowego. Latem br. ukaże się drugi numer wydania...

27 kwietnia 2005

Toyota wystartowała z "antypromocyjną" kampanią reklamową

Toyota Motor Poland rozpoczęła kampanię wymierzoną w kupowanie aut wyłącznie na podstawie atrakcyjności aktualnej promocji cenowej. Pomysł kreatywny opiera się...

27 kwietnia 2005

Tworkowski odchodzi ze stanowiska dyrektora zarządzającego i programowego ITV

Marek Tworkowski po blisko dwóch latach kierowania stacją zrezygnował z funkcji dyrektora zarządzającego i programowego kanału telewizyjnego ITV. - Powodem...

27 kwietnia 2005

Jerzy Owsiak krytykuje ideę nagród telewizyjnych Wiktory

Jerzy Owsiak, twórca Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, krytykuje ideę nagród telewizyjnych Wiktory. Wysłał w tej sprawie list otwarty do mediów,...

27 kwietnia 2005

Haribo realizuje promocję sprzedaży skierowaną do detalistów i hurtowników

Firma Haribo, producent żelków i gum rozpuszczalnych (najbardziej znane marki to Haribo i Maoam), rozpoczęła w kwietniu br. akcję promocyjną...

27 kwietnia 2005

Samsung zakomunikuje w Polsce fakt sponsorowania piłkarzy Chelsea FC

Bartosz Herman, marketing manager telecom & IT Samsung Electronics Polska, poinformował, że fakt sponsorowania angielskiego klubu piłkarskiego Chelsea przez Samsunga...

27 kwietnia 2005

Agros Nova rozbudowuje marki Garden i Minerado

Agros Nova poszerzyła markę Garden o nowość - Garden Mix. Produkty oferowane są w dwulitrowych opakowaniach kartonowych, w formule promocyjnej...

27 kwietnia 2005

Burda Polska wprowadza na początku maja "Mój Piękny Dom"

Burda Polska wprowadzi na rynek 6 maja br. nowy tytuł "Mój Piękny Dom". Poświęcony będzie przede wszystkim poradnictwu w zakresie...

27 kwietnia 2005

Multikino i Cinema City powiększają swoje sieci kin

Sieć kinowa Multikino (należąca do Grupy ITI) otworzy w najbliższym czasie dwa nowe kina - w maju br. sześciosalowe we...

27 kwietnia 2005

Pfizer wspiera w prasie i radiu markę Ben-Gay Balsam Sportowy

Koncern farmaceutyczny Pfizer rozpoczyna kampanię reklamową preparatu Ben-Gay Balsam Sportowy. Strategię i kreację działań przygotowała agencja reklamowa JWT Polska. Media...

27 kwietnia 2005

Derych zastępcą dyrektora generalnego ds. rozwoju McCann-Erickson Polska

Oskar Derych, wcześniej na stanowisku deputy client service directora w agencji reklamowej McCann-Erickson Polska, został oddelegowany do pełnienia nowej funkcji....

27 kwietnia 2005

Anna Karczmarczuk dołączyła do zespołu TNS OBOP

Anna Karczmarczuk dołączyła do zespołu firmy badawczej TNS OBOP. Będzie odpowiadała za rozwój badań rynku telekomunikacyjnego i IT w tzw....