M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

27 kwietnia 2005

Według IAB Polska blisko 8 mln osób ma w Polsce dostęp do internetu

IAB Polska podsumowało 2004 rok w branży internetowej w swoim raporcie: "Internet 2004. Polska, Europa i świat". Najważniejszy wniosek z...

27 kwietnia 2005

Nokia i Nivea prowadzą w sondażu European Trusted Brands

Złotymi i Srebrnymi Godłami nagrodzono 60 marek, które zostały najlepiej ocenione w sondażu konsumenckim European Trusted Brands organizowanym przez Reader's...

27 kwietnia 2005

McDonald's patronem maratonu Cracovia Maraton

Sieć restauracji fast food McDonald's Polska po raz kolejny objął patronat nad krakowskim maratonem Cracovia Maraton, którego organizatorami są władze...

27 kwietnia 2005

Maspex ruszył z reklamą makaronu Lubella, rozszerza linię makaronu dla dzieci

Maspex rozpoczął kampanię reklamową makaronów Lubella, które w lutym br. zadebiutowały na rynku w nowych opakowaniach i w nowej recepturze....

27 kwietnia 2005

Scholz & Friends Warszawa przygotowała drugi etap kampanii Mr Snacków

Star Foods SA rozpoczęła realizację drugiego etapu kampanii reklamowych chrupek marki Mr Snack. W paczkach umieszczane są gadżety, a promocję...

27 kwietnia 2005

Forrest Equity Management zamierza dalej inwestować w media

Prezes rady nadzorczej prywatnego funduszu inwestycyjnego Forrest Equity Management Donal C. Bailey poinformował, że zamierza w Polsce kontynuować swoją działalność...

27 kwietnia 2005

Danlind wprowadza na rynek podróżne opakowania Jelp Fresh

Duńska firma Danlind, producent specjalistycznych proszków do prania Jelp, wprowadza nowe podróżne opakowanie proszku Jelp Fresh. Produkt w gramaturze 120...

27 kwietnia 2005

KRRiTV przyjęła zmiany w statucie TVP

Członkowie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) przyjęli zmiany w statucie TVP SA zaproponowane przez ministra skarbu państwa. Precyzują one...

27 kwietnia 2005

TVN i Polsat mają problem z realizacją zleceń reklamowych w maju

W maju br. kanałom TVN i Polsat nie uda się zrealizować rekordowej liczby kampanii reklamowych. Biuro reklamy TVN szacuje, że...

27 kwietnia 2005

Walmark zaplanował intensywne działania reklamowe w mediach

Walmark, producent dietetycznych środków spożywczych, rozpoczął kampanię promocyjną dla swoich wiodących marek produktowych. Zaplanowano działania ATL w telewizji i prasie...

27 kwietnia 2005

Szyfter odchodzi ze stanowiska dyrektora marketingu TPP

Agnieszka Szyfter, dyrektor marketingu TPP, wydawcy ogólnopolskiego dziennika "Metropol", zdecydowała się odejść z firmy z początkiem maja br. - Otrzymałam...

27 kwietnia 2005

Just przygotował nową kampanię reklamową dla VW Caddy

Kulczyk Tradex, importer samochodów marki Volkswagen, rozpoczął nową kampanię wizerunkową modelu VW Caddy. Projekt realizowany pod hasłem "Komfort modelowy. Model...

27 kwietnia 2005

AHA przygotowała pierwszy etap kampanii reklamowej dla Nobilesu

Agencja reklamowa AHA jest odpowiedzialna za pierwszy etap kampanii reklamowej marki farb Nobiles. Projekt realizowany pod hasłem "Nobiles - kolory...

27 kwietnia 2005

Dom mediowy Starcom wygrał w warsztatach Broker FM

Dom mediowy Starcom zwyciężył w warsztatach organizowanych przez spółkę Broker FM, do której należy m.in. Radio RMF FM. Głównym celem...

27 kwietnia 2005

Wyjaśnienie: MediaCom nie złożył oferty w finale przetargu TVP SA

W nawiązaniu do informacji pt. "Zenithmedia wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego TVP", która ukazała się 18 kwietnia br. w...

27 kwietnia 2005

Mariola Wysocka odchodzi z domu sprzedaży Broker FM

Mariola Wysocka, pełniąca ostatnio funkcję dyrektora ds. zarządzania kontaktami handlowymi w spółce Broker FM, odchodzi z firmy. Przyczyny jej odejścia...

28 kwietnia 2005

David Meister odchodzi z Lowe GGK

David Meister, group account director z agencji Lowe GGK, będzie z nią współpracował tylko do końca tygodnia, potem, od połowy...

28 kwietnia 2005

Carlsberg wprowadza na rynek markę piwa Karmi Poema di Caffe

Browar Carlsberg wprowadza do sprzedaży piwo Karmi Poema di Caffe o smaku kawowym i niskiej zawartości alkoholu (0,5 proc.). Produkt...

28 kwietnia 2005

Zarząd TVN24 nie zgadza się z decyzją UOKiK

W połowie kwietnia br. Bydgoska Delegatura Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wydała decyzję, w której uznała zapisy umowy pomiędzy...

28 kwietnia 2005

Krowa Wola Parku będzie uczestniczyć w Paradzie Krów

Centrum handlowe Wola Park dołączyło do grona sponsorów finansujących powstawanie krów, które w czerwcu ozdobią ulice Warszawy w CowParade (Paradzie...

28 kwietnia 2005

DuPont prowadzi promocję Wiosenne Porządki w hipermarketach Auchan

Firma DuPont prowadzi w 19 hipermarketach Auchan na terenie całego kraju akcję promocyjną Wiosenne Porządki z DuPont. Jej celem jest...

28 kwietnia 2005

"Twoje Imperium" Bauera rozpoczyna nową grę i wkrótce obchodzi 10-lecie

Magazyn "Twoje Imperium" (Wydawnictwo Bauer) w najbliższym tygodniu rozpocznie czterotygodniową grę dla czytelników pod nazwą Paparazzi. Będzie polegała na identyfikowaniu...

28 kwietnia 2005

Dr Irena Eris poszerza linię słoneczną, nie planuje kampanii w mediach

Firma Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris" przygotowała na sezon letni kilka nowości w ramach serii Słonecznej Lirene: emulsja do opalania...

28 kwietnia 2005

Jacek "Ponton" Jankowski art directorem w ARRS Effectica

Jacek "Ponton" Jankowski dołączył do działu kreacji agencji ARRS Effectica. Objął stanowisko art directora. Wcześniej pracował w agencjach: Aida, BDJ...

28 kwietnia 2005

Andrzej Pągowski zachęca do oglądania Discovery Channel

Znany plastyk Andrzej Pągowski jest autorem kreacji do kampanii promującej program "Podniebny olbrzym: Budowa Airbusa A380", który będzie w maju...

28 kwietnia 2005

Harnaś komunikuje sponsoring Majówki Tatrzańskiej w Zakopanem

Piwo Harnaś, marka z portfolio Carlsberg Polska SA, po raz trzeci jest sponsorem organizowanej przez Starostwo Powiatowe Zakopanego Majówki Tatrzańskiej,...

28 kwietnia 2005

Grand Prix Kreatury dla agencji Artegence, w sumie przyznano 12 nagród

W 9-letniej historii konkursu reklamowego Kreatura organizowanego przez VFP Communications, wydawcę tygodnika "Media & Marketing Polska", po raz pierwszy Grand...

28 kwietnia 2005

Tymbark Top Aseptic zmienia opakowanie, w maju ruszy kampania TV

Tymbark SA należący do grupy Maspex Wadowice zmienia opakowania napojów Tymbark Top Aseptic, których debiut rynkowy nastąpił w ub.r. Autorem...

28 kwietnia 2005

Andrzej Pągowski zachęca do oglądania Discovery Channel

Znany plastyk Andrzej Pągowski jest autorem kreacji do kampanii promującej program "Podniebny olbrzym: Budowa Airbusa A380", który będzie w maju...

28 kwietnia 2005

Polfa Kutno stopniowo będzie poszerzać portfolio produktów OTC

Współpraca Polfy Kutno oraz amerykańskiego inwestora firmy Ivax ma zaowocować powstaniem wspólnego portfela produktów. Dotychczas w Polsce Ivax nie miał...

28 kwietnia 2005

Y-Radio przestaje finansować Jazz Radio

"Spółka Y-Radio, właściciel Jazz Radia, znacznie ograniczyła finansowanie stacji. Piotr Szymkowiak, prezes Jazz Radia, prowadzi negocjacje z nowym inwestorem strategicznym...

28 kwietnia 2005

Paweł Loroch będzie dyrektorem promocji Radia 94

Paweł Loroch zastąpi Annę Jurczyńską na stanowisku szefa działu promocji Radia 94, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przemysław Oracz, dyr. generalny radia,...

28 kwietnia 2005

Sieć Aster rozpoczyna testy nowego pakietu kanałów, rozwija prace nad innymi usługami

Sieć telewizji kablowej Aster rozpoczyna testy nowego pakietu kanałów Basic Plus w ofercie telewizji cyfrowej. Dodatkowo do ofery dołączona zostanie...

28 kwietnia 2005

Reebok promuje linię modową Classic, w maju kampania technologiczna

Reebok Poland przeprowadzi w maju kampanię promującą technologię The Pump stosowaną w nowych butach tej firmy ("pompka" dopasowuje automatycznie but...

28 kwietnia 2005

Studio DN przygotowało nowy serwis internetowy Cyfry Plus

Studio DN przygotowało nowy serwis internetowy platformy Cyfra Plus na zlecenie spółki Canal Plus Cyfrowy. Zmieniono nie tylko oprawę graficzną...

28 kwietnia 2005

Zenithmedia pierwszym klientem nowej firmy Tomasza Wileńskiego

Tomasz Wileński, ostatnio dyrektor handlowy w brokerze reklamy internetowej ClickAd, założył nową firmę Interactive Solutions. - Zamierzamy zajmować się reklamą...

28 kwietnia 2005

"Vita" w specjalnej ofercie prenumeraty za niespełna 2 zł

Magazyn o zdrowiu "Vita" (Edipresse Polska) rozpoczął promocję prenumeraty, w której za egzemplarz płaci się 1,99 zł. Jest to prenumerata...

28 kwietnia 2005

PZU Życie i "Fakt" we wspólnej akcji dla rozdzielonych bliźniaczek

PZU Życie oraz "Fakt" (Axel Springer Polska) ufundowały ubezpieczenia na życie dla polskich bliźniaczek rozdzielonych w Arabii Saudyjskiej, w szpitalu...

28 kwietnia 2005

Bożena Tyborowska odchodzi ze Star Media

Bożena Tyborowska, new business manager w domu mediowym Star Media, rozstaje się z firmą. Zacznie wkrótce pracę w domu mediowym.,...

28 kwietnia 2005

BTL Point Group realizuje działania dla napoju jogurtowego Flora pro.active

Agencja BTL Point Group opracowała i realizuje działania BTL dla nowego produktu Unilevera o nazwie Flora pro.active, pierwszego w Polsce...

29 kwietnia 2005

Muszyńska i Rogowski w dziale klientów strategicznych grupy radiowej Agory

Dział klientów strategicznych grupy radiowej Agory, którego szefem jest Przemysław Ziurkowski, powiększył się o dwóch pracowników. Na stanowisku menedżera ds....

29 kwietnia 2005

Bożena Tyborowska i Grzegorz Roszkowski dołączą do Starcomu

Bożena Tyborowska i Grzegorz Roszkowski na początku maja zaczną pracę w domu mediowym Starcom. Tyborowska została zatrudniona na stanowisku senior...

29 kwietnia 2005

Michalski po odejściu z Agory został dyrektorem eksportu w firmie Topex

Marek Michalski, ostatnio zastępca dyrektora pionu grupy radiowej Agory SA, objął stanowisko dyrektora eksportu w firmie Topex produkującej narzędzia. Michalski...

29 kwietnia 2005

Warszawiacy wybrali Pozytywne Miejsca w plebiscycie Clear Channel

Rozstrzygnięto plebiscyt na Pozytywne Miejsca prowadzony w ramach programu Pozytywne Miasto Clear Channel Poland. Warszawiacy, czytelnicy "Gazety Stołecznej", wytypowali swoje...

29 kwietnia 2005

Renata Patowska przechodzi z Reader's Digest do Bauera

Renata Patowska odchodzi z wydawnictwa Reader's Digest Przegląd Sp. z o.o., gdzie przez 1,5 roku pracowała jako ad sales supervisor....

29 kwietnia 2005

Paralotna realizuje kolejną kampanię Nikona (cyfrowa lustrzanka D50)

W maju rusza kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nowy model aparatu Nikona - cyfrową lustrzankę D50. Kampania prowadzona pod hasłem...

29 kwietnia 2005

Media Direction OMD będzie koordynował obsługę Frito Lay w krajach bałtyckich

Dom mediowy Media Direction OMD zajmie się koordynacją obsługi mediowej firmy Frito Lay, producenta słonych przekąsek, w trzech krajach bałtyckich:...

29 kwietnia 2005

Agencja Martis realizuje kampanię antynarkotykową

Ruszyła kampania Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii "Bliżej siebie - dalej od narkotyków". Autorem komunikacyjnej strategii kampanii jest Fundacja Komunikacji...

29 kwietnia 2005

Interia przygotowała serwis dla programu TVP "Superjedynki"

Portal Interia przygotował serwis dla programu TVP "Superjedynki", masowego plebiscytu muzycznego. W głosowaniu, które potrwa do połowy maja, użytkownicy Interii,...

29 kwietnia 2005

AdMobile realizuje konkurs SMS-owy dla Morlinek

Agencja marketingu mobilnego AdMobile realizuje konkurs SMS-owy dla marki Morlinki (Grupa Animex). Konkurs prowadzony jest pod hasłem "Morlinki na medal"...