M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

29 kwietnia 2005

Cropp Town rusza z akcją "Spróbuj inaczej"

Cropp Town rusza po długim weekendzie z dwumiesięczną kampanią wizerunkową "Spróbuj inaczej". Jej celem jest zwrócenie uwagi młodych ludzi na...

29 kwietnia 2005

W br. Canal Plus Cyfrowy zakłada trzy razy większy zysk niż w 2004 r.

Na koniec br. spółka Canal Plus Cyfrowy, operator stacji TV i platformy cyfrowej, zakłada trzy razy większy zysk netto niż...

29 kwietnia 2005

IQ Marketing zrealizuje promocję Hellmann'sa (Unilever)

Na zlecenie Unilever Polska SA agencja IQ Marketing (Poland) przygotowała i zrealizuje akcję promocyjną wspierającą markę Hellmann's pod hasłem Wolność...

29 kwietnia 2005

San Markos rozważa opcję inwestycji na rynku austriackim

Agencja reklamowa San Markos otrzymała propozycję rozpoczęcia inwestycji w Austrii. Złożył ją austriacki inwestor finansowy, którego nazwa nie została ujawniona....

29 kwietnia 2005

Studio DN wprowadza usługę prototypingu

Studio DN Design Group zaoferowało klientom nową usługę - prototyping. Dzięki niej projekty wstępne opakowań produktów mogą być przedstawione w...

29 kwietnia 2005

Beiersdorf-Lechia wspiera markę Nivea

Beiersdorf-Lechia rozpoczął promocję marki Nivea. Akcja "Pielęgnacja w modzie, moda w Paryżu" realizowana przez zespół Tequila/Polska ma na celu zwiększenie...

29 kwietnia 2005

Eskadra Promarket realizuje promocję restauracji Sphinx

Agencja Eskadra Promarket zrealizowała kampanię BTL dla restauracji Sphinx. Akcja ma na celu promocję nowego wiosennego menu (4 nowe sałaty),...

29 kwietnia 2005

Credit Suisse sięga po nowych klientów, firma nie wyklucza kampanii wizerunkowej

Credit Suisse Life & Pensions Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA wprowadza na polski rynek nowy produkt ubezpieczeniowy "Rodzinna decyzja". Jest...

29 kwietnia 2005

Samoloty będą reklamować nową ofertę Idei dla firm

PTK Centertel, operator sieci komórkowej Idea, przygotował kampanię reklamową w mediach i akcje ambientowe mające promować nową ofertę Pakiety Minut...

29 kwietnia 2005

WP i NetSprint wprowadziły do wspólnej oferty linki reklamowe targetowane geograficznie

Portal Wirtualna Polska i wyszukiwarka Netsprint.pl poszerzyły wspólną ofertę dla reklamodawców o tzw. link lokalny. Daje on możliwość wyświetlania reklamy...

29 kwietnia 2005

Wiadomości biznesowe - to nowa kampania taryf maxprofit! Plusa

Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus GSM, rozpoczął nową kampanię reklamową wspierającą promocyjną ofertę w taryfach maxprofit! dla firm. Przygotowała...

29 kwietnia 2005

Krzysztof Przydatek został sales executive w Ozon Media

Krzysztof Przydatek rozpocznie pracę w biurze reklamy Ozon Media na stanowisku sales executive. Poprzednio przez ponad dwa lata pracował w...

29 kwietnia 2005

Polymus prowadzi akcję promocyjną HP Formuła 1

Na zlecenie HP Polska agencja Polymus prowadzi akcję promocyjną w galeriach handlowych pod hasłem HP Formuła 1 "Ale Jazda". Przez...

4 maja 2005

Ad Meritum obsługuje magazyn "Extremium"

Spółka Ad Meritum rozpoczęła obsługę sprzedaży powierzchni reklamowej w magazynie "Extremium" wydawnictwa DK Media. Pismo poświęcone jest m.in. turystyce i...

4 maja 2005

Hochland będzie wspierał nowe serki topione Creme Royal

Hochland Polska wprowadzi do sprzedaży nowy wariant serków topionych Creme Royal ze szczypiorkiem i ziołami i będzie je wspierał kampanią...

4 maja 2005

"Polityka" dołącza i promuje dodatek o kosmetykach

Do najnowszego numeru tygodnika "Polityka" dołączona jest "Książeczka do kosmetyczki". Jest to 28-stronicowy dodatek konsumencki - poradnik na temat kosmetyków....

4 maja 2005

Oskar Wegner wygrała w przetargu Telefonii Dialog, rusza kampania

Agencja Oskar Wegner zwyciężyła w przetargu reklamowym Telefonii Dialog. Zrealizuje wiosenną kampanię operatora. W przetargu konkurowała z czterema agencjami, Telefonia...

4 maja 2005

Polsat Zdrowie i Uroda wchodzi do sieci Grupy Aster

Kanał tematyczny Polsat Zdrowie i Uroda jest od maja dostępny w sieciach Grupy Aster, tzn.: Aster (Warszawa i okolice), Autocom...

4 maja 2005

TVN Turbo będzie promować programing w czasie trzymiesięcznego eventu

TVN Turbo, kanał motoryzacyjny należący do Grupy ITI, rozpoczyna letnią kampanię promocyjną. Promocja ma charakter trzymiesięcznego eventu. Specjalna ciężarówka, tzw....

4 maja 2005

Sylwester Pruchniewski marketing managerem w International Paper

Sylwester Pruchniewski został zatrudniony w International Paper - Kwidzyn SA na stanowisku marketing managera Central Europe. Będzie odpowiedzialny za koordynację...

4 maja 2005

BZ WBK reklamuje "bezpieczny" kredyt mieszkaniowy

Bank Zachodni WBK rozpoczął kampanię reklamową kredytów hipotecznych pod hasłem "Śpij spokojnie. Masz bezpieczny kredyt mieszkaniowy", której celem jest przekazanie,...

4 maja 2005

Agora i Broker FM promują wspólny pakiet reklamowy

Agora SA i Broker FM rozpoczęły współpracę handlową. Utworzyły pakiet reklamowy pod nazwą RMF i Złote Przeboje. Reklamodawcy korzystający z...

4 maja 2005

Zuzanna Warowna została senior account managerem DDB Warszawa

Zuzanna Warowna objęła stanowisko senior account managera w agencji reklamowej DDB Warszawa, w której zajmie się współpracą nad obsługą budżetu...

4 maja 2005

Grzegorz Wierchowiec przechodzi z OgilvyOne do Proximity Poland

Grzegorz Wierchowiec dołączy do zespołu kreacji firmy marketing services Proximity Poland. Paweł Fogt, dyrektor generalny agencji, nie ujawnił, jakie stanowisko...

4 maja 2005

Beiersdorf-Lechia wprowadza nową serię Nivea Intimo

Beiersdorf-Lechia wprowadza pod marką Nivea linię produktów do higieny intymnej o nazwie Intimo. W linii tej znalazły się chusteczki i...

4 maja 2005

Frans Maas Polska sponsorem największego w Polsce cyklu regat dla żeglarzy amatorów

Firma logistyczna Frans Maas Polska została sponsorem tegorocznego Pucharu Polski Jachtów Kabinowych (PPJK), największego w Polsce cyklu regat dla żeglarzy...

4 maja 2005

Indykpol zakończył rebranding, inwestuje w restauracje Złoty Indyk

Indykpol SA zakończył proces ujednolicenia flagowej marki wyrobów mięsnych i przetworów z mięsa indyczego. Dotychczasowa marka Złoty Indyk została zastąpiona...

4 maja 2005

Euro RSCG Warsaw i Media Planning Group przygotowały kampanię wizerunkową Canal Plus

Canal Plus rozpoczyna kampanię wizerunkową związaną z jubileuszem 10-lecia stacji w Polsce. Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała strategię i kreację...

4 maja 2005

Małgorzata Skonieczna odpowiada za komunikację korporacyjną Frito Lay

Małgorzata Skonieczna, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej na Europę Centralną w firmie PepsiCo, rozszerzyła zakres kompetencji i obecnie zajmuje się także...

4 maja 2005

Wojciech Usak jest nowym dyrektorem marketingu Imperial Tobacco Polska

Wojciech Usak został nowym dyrektorem marketingu firmy tytoniowej Imperial Tobacco Polska SA. Zastąpił na tym stanowisku Carmen Zieringer, która kierowała...

4 maja 2005

TVP i Bank Millennium podpisały umowę o współpracy promocyjnej

Telewizja Polska SA i Bank Millennium podpisały porozumienie o współpracy mającej na celu promocję wydarzeń kulturalnych oraz twórców polskiej kultury....

4 maja 2005

Kinga Dubicka odchodzi z wydawnictwa G+J Polska

Kinga Dubicka, dyrektor korporacyjny G+J Polska, odchodzi z wydawnictwa, by rozpocząć własną działalność biznesową w sektorze PR. Jej agencja o...

4 maja 2005

Małgorzata Domagalik odchodzi ze stanowiska naczelnej "Pani"

Małgorzata Domagalik odchodzi ze stanowiska redaktor naczelnej miesięcznika "Pani" (AWR "Wprost"), dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Do momentu zamknięcia tego wydania DS...

4 maja 2005

Przemysław Bogdanowicz w jury festiwalu Cannes Lions

Przemysław Bogdanowicz, dyrektor kreatywny agencji G7, zasiądzie w jury tegorocznego festiwalu Cannes Lions. - Po kilku latach nieobecności polskich przedstawicieli...

4 maja 2005

Heyah otwiera sezon letnich eventów promocyjnych

Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa) rozpoczyna cykl wiosenno-letnich eventów promocyjnych. W najbliższych czasie planowane jest uczestnictwo marki jako sponsora w trzech...

4 maja 2005

Historyczny kwartał Interii - po raz pierwszy z zyskiem netto

Portal Interia SA po raz pierwszy w swojej historii osiągnął kwartalny zysk netto. W raporcie bieżącym spółka podaje, że wypracowała...

5 maja 2005

Dax Cosmetics wprowadza linię przeciwzmarszczkową, wkrótce kampania reklamowa

Firma Dax Cosmetics wprowadziła na rynek pod koniec kwietnia br. serię kosmetyków LaserEffect. Są to, według Jagny Dyżakowskiej, PR managera...

5 maja 2005

Electronic Arts zamierza zwiększyć budżet reklamowy w 2005 r.

Electronic Arts Polska zamierza w tym roku kilkukrotnie zwiększyć swój budżet reklamowy. Przyjęty plan zakłada, że może to być wzrost...

5 maja 2005

InDreams może stać się częścią sieci Worldwide Communication Services

InDreams, firma specjalizująca się w przygotowaniu koncepcji programów motywacyjnych i organizacji wyjazdów typu "incentive", planuje otwarcie filii w Tajlandii na...

5 maja 2005

Aster powiększył ofertę internetową o pakiet dla początkujących internautów

Aster, operator kablowo-telekomunikacyjny, poszerzył od maja br. swoją ofertę dla użytkowników internetu. Pakiet TwójNet kierowany jest do początkujących internautów -...

5 maja 2005

G+J Polska i Motor-Presse Polska planują wspólne działania wspierające

W najbliższych tygodniach dojdzie do rozmów kierownictw G+J Polska i Motor-Presse Polska odnośnie do pomysłów na wzajemne działania wspierające w...

5 maja 2005

Kamis przygotował projekt marketingowy wspierający sprzedaż musztard

Kamis-Przyprawy SA rusza z intensywną ponaddwumiesięczną kampanią reklamową, w której będzie promował swoje musztardy. Kampania pod hasłem "Musztardy Kamis -...

5 maja 2005

MediaTak wydaje dodatek do dzienników regionalnych o ofercie banków

W nakładzie 745 tys. egzemplarzy został wydany drugi z kolei dodatek do dzienników regionalnych domu prasy regionalnej MediaTak, tym razem...

5 maja 2005

DaimlerChrysler rozpoczyna kampanię reklamową Mercedesa Vito w wersji Piano

DaimlerChrysler Automotive Polska (DCAP) rozpoczyna kampanię reklamową wspierającą dostawczy samochód Mercedesa - Vito Piano. Jak mówi Barbara Kunach, specjalistka ds....

5 maja 2005

Polfa Kutno wprowadza na rynek Vibovit Fioletowy o smaku jagodowym

Do aptek trafił Vibovit Fioletowy o smaku jagodowym - preparat wielowitaminowy w formie tabletek musujących produkowany przez Polfę Kutno, firmę...

5 maja 2005

Borkowska odpowiada za marketing spółki Americanos, firma wdraża nową linię komunikacyjną

Blanka Borkowska, dyrektor ds. human resources w Americanos Sp. z o.o. (producent odzieży), pełni obowiązki dyrektora marketingu firmy. Przejęła te...

5 maja 2005

Salt & Pepper realizuje kampanię reklamową dla Natur Produkt Zdrovit

Agencja Salt & Pepper przygotowała kampanię reklamową dla preparatu Activ marki Zdrovit (należącej do portfolio Natur Produkt Zdrovit) zwiększającego zdolność...

5 maja 2005

Kofola przygotowała plany marketingowe dla marek Jupik i Jupi

Kofola Sp. z o.o. (przedstawiciel czeskiego producenta o tej samej nazwie), importer i dystrybutor napojów dla dzieci Jupik, rusza z...

5 maja 2005

PaMedia promuje Trolleyboardy - nośnik reklamowy w sklepowych wózkach

Firma PaMedia oferuje reklamę w wózkach sklepowych w supermarketach na terenie Lublina. Tablica reklamowa formatu A3 pokrywa dno wózka. W...

5 maja 2005

Jolanta Zbieg dyrektorem działu sprzedaży w House of Publishing

Jolanta Zbieg pokieruje działem sprzedaży w wydawnictwie House of Publishing. Wcześniej pracowała jako dyrektor marketingu miesięcznika "Home & Market" wydawanego...