M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

5 maja 2005

"Gala Plus" ma wrócić w drugiej połowie br. pod nowym tytułem

Magazyn "Gala Plus" (G+J Polska) najprawdopodobniej powróci na rynek w drugiej połowie tego roku. - Trwają prace nad jego formułą....

5 maja 2005

Magdalena Fiedorowicz group account managerem w ACNielsen

Magdalena Fiedorowicz została group account managerem w dziale obsługi klienta retail audit firmy badawczej ACNielsen. Dotychczas Magdalena Fiedorowicz pełniła funkcję...

5 maja 2005

Colgate-Palmolive rozpoczyna loterię konsumencką promującą kosmetyki

Agencja marketing services IQ Marketing przygotowała loterię konsumencką promującą kosmetyki marki Palmolive (Colgate-Palmolive Poland). Akcja skierowana jest do kobiet w...

5 maja 2005

BNA zaprojektowała identyfikację wizualną dla PKPP Lewiatan

Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych "Lewiatan" wprowadziła nowy system identyfikacji wizualnej, którego autorem jest firma Brand Nature Access wchodząca w skład...

5 maja 2005

Kułakowski wiceprezesem zarządu ITI ds. badań, technologii i rozwoju

Bogusław Kułakowski objął stanowisko wiceprezesa zarządu Grupy ITI do spraw badań, technologii i rozwoju. Kułakowski zostanie powołany do grona członków...

5 maja 2005

Plassard zastąpił Büyükdere w Inneov i Cosmetique Active w Polsce

Pierre Plassard objął stanowisko dyrektora generalnego Vichy i La Roche-Posay (Cosmetique Active) oraz prezesa Inneov w Polsce (firmy należące do...

5 maja 2005

Żywiec podkreśla swoją "oryginalność" w nowej kampanii reklamowej

Agencja reklamowa Just przygotowała kolejną kampanię reklamową marki piwa Żywiec (Grupa Żywiec SA). Kampania ma charakter wizerunkowo-produktowy, podkreślono w niej...

5 maja 2005

Eska Przemyśl dołączy do sieci Radia Eska

Radio Eska SA podpisało umowę franszyzową z Hot Radiem Przemyśl Sp. z o.o. Na częstotliwości 90,3 MHz ma nadawać Radio...

5 maja 2005

Amica rozpoczyna multimedialną kampanię reklamową

Amica, producent sprzętu AGD, rusza z intensywną kampanią reklamową. Na jej potrzeby opracowano cztery spoty reklamowe, które prezentują poszczególne kategorie...

5 maja 2005

Telewizja Polska SA ma wydać na badania trackingowe 1,5 mln zł

Instytut Millward Brown SMG/KRC wygrał przetarg na dostarczanie trackingowych badań stacji i marek programowych Telewizji Polskiej SA. W przetargu startowały...

5 maja 2005

Just przygotował reklamy Ceramiki Tubądzin na backlightach

Agencja reklamowa Just przygotowała kolejny etap kampanii reklamowej dla producenta płytek ceramicznych, firmy Ceramika Tubądzin. W największych miastach Polski pojawią...

5 maja 2005

Biszof Brand Consulting organizuje konkurs na branding Euro 2012

W ramach umowy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej konsorcjum KPMG i Biszof Brand Consulting ogłosiły konkurs na logo i branding...

5 maja 2005

"Gazeta Wyborcza" rozpocznie publikację nowego cyklu wydawniczego

"Gazeta Wyborcza" rozpoczyna publikację nowego cyklu wydawniczego - kroniki pontyfikatu Jana Pawła II "Nasz Papież" w 27 częściach. Kronika będzie...

5 maja 2005

Metsa Tissue prowadzi niestandardową promocję papierów Lambi

Metsa Tissue SA, producent papierów higienicznych w Polsce, powierzył promocję swoich produktów Lambi firmie IMIGe Poland. W sieciach handlowych Geant,...

6 maja 2005

Wasa kontynuuje wsparcie reklamowe marki - rusza kampania pieczywa lekkiego

Wasa Barilla Poland Sp. z o.o., producent pieczywa Wasa, kontynuuje działania reklamowe mające wzmocnić markę Wasa. Po marcowej kampanii pieczywa...

6 maja 2005

Great Open House realizuje "uśmiechniętą" promocję dla Danone

Agencja Great Open House realizuje od 5 maja do 30 czerwca br. promocję konsumencką dla Danone pod hasłem "Uśmiechasz się...

6 maja 2005

TNT po raz trzeci sponsorem World Press Photo

TNT N.V., globalny dostawca usług kurierskich, logistycznych i pocztowych, sponsoruje największy na świecie konkurs fotografii prasowej World Press Photo. Polski...

6 maja 2005

Jan Szymański nowym naczelnym magazynu dla młodych "Hiro"

Jan Szymański zostanie nowym redaktorem naczelnym magazynu "Hiro". Zastąpi na tym stanowisku Szymona Gruszeckiego, który skupi się na rozwoju agencji...

6 maja 2005

Listy Bierzyńskiego "niefortunne", ale zgodne z prawem, uznał sąd koleżeński SAR-u

Sąd koleżeński Stowarzyszenia Agencji Reklamowych zakończył analizę skargi domów mediowych na mailing Jakuba Bierzyńskiego, CEO OMD Poland, do ich klientów,...

6 maja 2005

Corporate Profiles DDB Group utworzyła dom zakupowy o nazwie Cutcut

Corporate Profiles DDB Group zdecydowała się na utworzenie samodzielnej wewnętrznej struktury Cutcut, która zajmie się przygotowywaniem kompleksowej oferty z zakresu...

6 maja 2005

Unilever będzie reklamował tańszą Ramę Cremefine Classic

Unilever Polska SA wprowadził do sprzedaży tańszy wariant Ramy Cremefine Classic - to produkt do zup i sałatek zastępujący śmietanę,...

6 maja 2005

Seria juwenaliowych eventów Pepsi przygotowana przez BTL Point Group

Akcja promocyjna Pepsi odbywać się będzie podczas Juwenaliów 2005 w ośmiu największych miastach kraju. W specjalnie powstałych Miasteczkach Pepsi nie...

6 maja 2005

Ustronianka nie przedłużyła kontraktu z Kayah i rezygnuje z reklamy telewizyjnej

Producent wody mineralnej Ustronianka nie przedłużył w tym roku kontraktu z Kayah, która w ub.r. wystąpiła w kampanii telewizyjnej brandu,...

6 maja 2005

Turcja namawia Polaków do uwzględnienia jej w planach wakacyjnych

Ministerstwo Kultury i Turystyki Turcji rozpoczyna kampanię promującą ten kraj jako ciekawy kierunek turystyczny. Kreacja przygotowywana została w Stambule przez...

6 maja 2005

Pudliszki promują nowe opakowania ketchupów w kampanii TV

Firma Heinz Polska, do której należy brand Pudliszki, rozpoczęła kampanię telewizyjną strategicznego produktu ze swojego portfolio - ketchupu Pudliszki. Agencja...

6 maja 2005

Kampania telewizyjna i prasowa wspiera akcję społeczną "Sprawni w pracy"

W Telewizji Polskiej SA oraz w dwóch dziennikach ogólnopolskich rozpoczęła się kampania reklamowa promująca akcję społeczną "Sprawni w pracy". Spoty...

6 maja 2005

AMS operatorem wiat przystankowych w Łodzi

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA do czerwca przyszłego roku zbuduje 100 wiat przystankowych w Łodzi, a w 100 wiatach postawionych...

6 maja 2005

Zmiany merytoryczne, layoutowe w branżowym tytule "Aptekarski Magazyn Torfarmu"

Dwumiesięcznik branżowy "Aptekarski Magazyn Torfarmu" skierowany do aptekarzy, farmaceutów, dystrybutorów i producentów leków wprowadził nowe rubryki, zwiększył objętość do 72...

6 maja 2005

Steel zastąpił w firmie Masterfoods Szabelewskiego, który zakłada firmę doradczą

Nick Steel objął stanowisko consumer understanding managera Central Europe w Masterfoods Polska i tym samym zastąpił na tym miejscu Pawła...

6 maja 2005

MarketShare prowadzi akcję dla Esselte kierowaną do menedżerów

Esselte Polska, producent artykułów biurowych, prowadzi niekonwencjonalną akcję marketingową skierowaną do menedżerów. Do prezentacji portfolio swoich produktów firma wykorzystała fakt...

6 maja 2005

OgilvyOne Worldwide realizuje projekt marketingowy mySAP CRM

Firma marketing services OgilvyOne Worldwide realizuje kolejną kampanię dla firmy SAP Polska, której celem jest pozyskanie jak największej liczby potencjalnych...

6 maja 2005

Michał Kawecki przechodzi z CR Media do firmy Cron

Michał Kawecki odchodzi z działu prasowego CR Media Consulting. Będzie dyrektorem sprzedaży ds. klientów kluczowych w firmie Cron działającej w...

6 maja 2005

Wojewódzki i Figurski ponownie wystąpią w kampanii Radia 94

W czerwcu ruszy kampania reklamowa Radia 94 wprowadzająca nową nazwę rozłośni - Antyradio. Bohaterami kampanii będą Kuba Wojewódzki i Michał...

6 maja 2005

Zmiany w marketingu Hoopa, Gracjan Duda przechodzi do Henkla

Gracjan Duda, dotychczas brand manager marki Arctic w Hoop SA, przeszedł do firmy Henkel, gdzie został brand managerem odpowiedzialnym za...

6 maja 2005

"Dzień dobry" zwiększa nakład wydania warszawskiego

Bezpłatna gazeta "Dzień dobry" (wydawca: DD Media Sp. z o.o.) zwiększa od dziś, 6 maja, nakład warszawskiego wydania. Poniedziałkowy nakład...

6 maja 2005

Marcin Muth copywriterem w agencji Peppermint

Nowym copywriterem w agencji Peppermint został Marcin Muth, który przeszedł z agencji Cytryna. Marcin Muth jest absolwentem filozofii UAM w...

6 maja 2005

Toyota promuje 22 proc. więcej radości z Corolli Verso

Toyota Motor Poland ruszyła z kampanią modelu Corolla Verso z homologacją ciężarową. Kampania przygotowana przez Saatchi & Saatchi ma na...

6 maja 2005

Pegasus PR obsłuży ICI Polska i markę Dulux

Agencja Pegasus PR pozyskała nowego klienta z branży budowlanej - ICI Polska, właściciela marki farb Dulux. Agencja obsługiwać będzie budżet...

6 maja 2005

Call Center Poland pozyskało do współpracy Emax SA i "Rynek Zdrowia"

Call Center Poland pozyskało dwóch nowych klientów: Emax SA i "Rynek Zdrowia". Emax to firma IT zajmująca się m.in. rozwiązaniami...

6 maja 2005

Koalicja na rzecz Polecenia Zapłaty kończy przygotowania do kampanii

Koalicja na rzecz Polecenia Zapłaty kończy przygotowania do kampanii usługi polecenia zapłaty. Jak mówi Elżbieta Zakrzewska, specjalista ds. rozwoju płatności...

6 maja 2005

Krzysztof Gorzkowski odszedł z PKN Orlen

Krzysztof Gorzkowski, zastępca dyrektora marketingu PKN Orlen, odszedł z koncernu. Paweł Poręba z biura prasowego Orlenu potwierdził tę informację, jednak...

6 maja 2005

Peugeot 407 reklamuje się jako najczęściej kupowany samochód w swojej klasie

Ruszyła kolejna kampania przygotowana przez agencję Euro RSCG Warsaw dla modelu Peugeot 407. Jej celem jest wzmacnianie wizerunku samochodu, który...

6 maja 2005

Nestle Waters Polska startuje z pierwszą w tym roku kampanią Nałęczowianki

Pierwsza w tym roku kampania reklamowa marki Nałęczowianka (Nestle Waters Polska) zrealizowana przez agencję Saatchi & Saatchi potrwa przez cały...

6 maja 2005

Grupa Żywiec po raz pierwszy reklamuje nową markę Freeq

Wystartowała pierwsza kampania piwa Freeq, nowej marki Grupy Żywiec SA. Głównym celem kampanii jest zbudowanie silnego zainteresowania marką Freeq poprzez...

6 maja 2005

Czechy rozpoczęły intensywną promocję swojej oferty turystycznej

Agencja CzechTourism (Czeska Centrala Ruchu Turystycznego) zajmująca się promocją ruchu turystycznego w Czechach rozpoczęła multimedialną kampanię reklamową w polskich mediach....

6 maja 2005

Nova Communications Group nie przejmie udziałów w agencjach należących do WCS

Nova Communications Group i Worldwide Communication Services (WCS) nie sfinalizują transakcji polegającej na sprzedaży przez WCS udziałów w firmach Red8...

9 maja 2005

Interdeco Hachette Advertising Polska wzmacnia się personalnie

Do Interdeco Hachette Advertising Polska, domu sprzedaży wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska, dołączają trzy nowe osoby: Magdalena Kowalczyk, Agnieszka Zakrzewska i...

9 maja 2005

Haribo reklamuje Maoam w związku z Dniem Matki

Od 6 do 22 maja potrwa dwuetapowa kampania reklamowa gum rozpuszczalnych Maoam (Haribo). W pierwszym z nich odbiorcy zachęcani są...

9 maja 2005

"Mam dziecko" w nakładzie podniesionym do 160 tys. egzemplarzy

"Mam dziecko", miesięcznik parentingowy Wydawnictwa Bauer, będzie utrzymywał podniesiony nakład do 160 tys. egzemplarzy. Przemawiają za tą decyzją wyniki sprzedaży...

9 maja 2005

Nowa kampania wizerunkowa Carlsberga

Carlsberg Polska SA rozpoczął nową wizerunkową kampanię reklamową swojej sztandarowej marki. Spot pt. "Holidays" emitowany jest w większości stacji telewizyjnych...