M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

9 maja 2005

Ewa Chojecka odchodzi z LG

Ewa Chojecka, junior product manager ISP & GSM, która w LG Electronics Polska Sp. z o.o. odpowiadała za marketing działu...

9 maja 2005

Trzech nowych plannerów w biurze reklamy TVN

Do biura reklamy TVN dołączyło trzech media plannerów - Magdalena Azouri, Maciej Wilk oraz Wojciech Miros. Dla wszystkich to pierwsza...

9 maja 2005

Paramount - nowa marka papierosów Imperial Tobacco

Imperial Tobacco Polska SA wprowadza na rynek nową markę papierosów Paramount w dwóch wariantach: Gold i Red. Towarzyszy im reklama...

9 maja 2005

Renault ruszyło z szeroką akcją promocyjną i kampanią mediową

Renault Polska rozpoczęło kampanię wspierającą szerokie portfolio aut osobowych tej marki (Clio, Thalia, Modus, Scenic oraz całą rodzinę aut Megane)....

9 maja 2005

Tomasz Ziółkowski szefem redakcji sportowej TVP2

Tomasz Ziółkowski obejmuje kierownictwo w redakcji sportowej TVP2. Zastąpi Zygmunta Lenkiewicza, który został zawieszony w pełnieniu obowiązków szefa redakcji. Ziółkowski...

9 maja 2005

Maspex wspiera reklamowo markę Caprio

Rusza nowa kampania reklamowa soków Caprio produkowanych przez Maspex Wadowice. Spoty reklamowe pod hasłem "Bliźniaki" w dwóch wersjach (30- i...

9 maja 2005

Jacek Hensler i Przemysław Bogdanowicz odchodzą z G7

Jacek Hensler, dyr. generalny, i Przemysław Bogdanowicz, dyr. kreatywny z agencji G7, postanowili rozstać się z firmą, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....

9 maja 2005

Unikanie reklamy w TV na ubiegłorocznym poziomie - wg Ipsos

Blisko połowa Polaków, a dokładnie 47 proc., w wieku 15 lat i więcej przyznaje, że gdy tylko w telewizji pojawia...

9 maja 2005

Wyjaśnienie: Ustronianka rozważa przedłużenie kontraktu z Kayah

Barbara Bożek, wiceprezes ds. marketingu Ustronianki, w nawiązaniu do informacji pt. "Ustronianka nie przedłużyła kontraktu z Kayah i rezygnuje z...

9 maja 2005

Kenfair reklamuje się w PKP Intercity

W pociągach PKP Intercity kursujących na trasach do Berlina i Hamburga rozpoczęła się kampania plakatowa azjatyckiego producenta zabawek, firmy Kenfair....

9 maja 2005

Beiersdorf-Lechia SA reklamuje Nivea Soft samplingiem i promocją konsumencką

Z początkiem maja ruszyła dwutorowa promocja marki Nivea Soft (Beiersdorf-Lechia SA), którą przygotowała agencja Afekt. Promocja obejmuje prowadzony równolegle sampling...

9 maja 2005

TBWA/PR przygotuje raport na temat organizacji infrastrukturalnych

Forum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego zleciło firmie public relations TBWA/PR przygotowanie raportu na temat wizerunku pozarządowych organizacji infrastrukturalnych (są to podmioty,...

9 maja 2005

Magazyn "Zdrowie" organizuje akcję "Lekarz niezwykły"

Miesięcznik "Zdrowie" (Wydawnictwo Murator) rozpoczął ogólnopolską akcję "Lekarz niezwykły". Jej celem jest wyróżnienie lekarzy najbardziej cenionych przez pacjentów, upowszechnianie wzorca...

9 maja 2005

Bauer najlepiej zarabiającym na reklamie wydawnictwem magazynowym w I kwartale br.

Wydawnictwo Bauer ogłosiło swoje wyniki po pierwszym kwartale br. Wynika z nich, na podstawie danych Expert Monitora (bez reklam własnych,...

9 maja 2005

Tele2 reklamuje Dobre Wieczory i Weekendy

Operator stacjonarny Tele2 Polska Sp. z o.o. od początku maja wprowadził nową taryfę o nazwie Dobry Wieczór i Weekend, w...

9 maja 2005

Nissan przeprowadzi akcję drzwi otwartych i kampanię wsparcia Almery

Nissan Poland przeprowadzi w dniach 9-15 maja akcję drzwi otwartych. Będzie ona komunikowana kampanią w mediach. - Jest to akcja...

9 maja 2005

W sieci najchętniej kupujemy książki, płyty z muzyką i sprzęt IT - wynika z badania ARC

Aż 50 proc. polskich internautów w ciągu ostatnich 6 miesięcy co najmniej trzy razy zrobiło zakupy w internecie, najczęściej kupowanymi...

9 maja 2005

Biuro reklamy Polsatu oferuje sponsoring dwóch formatów z jesiennej ramówki

Telewizja Polsat planuje jesienią br. wprowadzenie do swojej ramówki dwóch nowych rozrywkowo-przygodowych formatów: "Ford Boyard", jeden z najbardziej popularnych i...

9 maja 2005

Polska czwartym rynkiem, na którym pojawi się wódka Finlandia Mango

Polska będzie czwartym rynkiem, na którym pojawi się wódka smakowa Finlandia Mango. Produkt ten jest obecnie sprzedawany jedynie w USA,...

9 maja 2005

Centertel reklamuje promocyjne zestawy Popa

PTK Centertel, operator sieci Idea, przygotował ofertę specjalnych zestawów startowych Pop (pre-paid) z pakietami multimediów (gry java, tapety, wygaszacze, dzwonki,...

9 maja 2005

Stargraphics wspiera wprowadzenie nowego produktu Dominet Banku

Agencja marketing services Stargraphics przygotowała linię kreatywną promującą nowy produkt finansowy Dominet Banku - kredyt samochodowy 0 proc. W jego...

9 maja 2005

Coca-Cola rozpoczyna kampanię repozycjonującą Fantę

Agencja Gruppa 66 Ogilvy przygotowała adaptację międzynarodowej kampanii repozycjonującej markę Fanta należącą do The Coca-Cola Company. Egzotyczne spoty zachęcają do...

9 maja 2005

Business Press i fundacja Thot wprowadzają tytuł "Polska Firma"

Ukazał się zerowy numer magazynu "Polska Firma" skierowanego do przedstawicieli małych i średnich firm. W nakładzie 20 tys. egz. dotarł...

9 maja 2005

Media Concept zrealizował kampanie dla New Nordic

Dom mediowy Media Concept zaplanował i kupił media do dwóch kampanii launchowych produktów z portfolio New Nordic. Do końca czerwca...

10 maja 2005

Agnieszka Booth nowym product managerem w L'Oreal Paris

Agnieszka Booth objęła stanowisko product managera w dziale marketingu brandu L'Oreal Paris (firma L'Oreal Polska). Będzie odpowiedzialna za gamy produktowe...

10 maja 2005

Fleishman-Hillard dołączyła do Związku Firm Public Relations

Fleishman-Hillard, jedna z największych na świecie agencji PR, została przyjęta do Związku Firm Public Relations (ZFPR). Związek liczy teraz 23...

10 maja 2005

Sieć Intermarche w kampanii wykorzystuje badania Pentora dotyczące cen produktów

Między 4 a 10 kwietnia br. Instytut Badania Opinii i Rynku "Pentor" przeprowadził badania cen w wybranych hipermarketach, supermarketach i...

10 maja 2005

Agencja Abakart przygotowała dodatek o Trójmieście do gazet w Szwecji

"Visit3city" - pod takim tytułem ukazał się w Szwecji specjalny dodatek prasowy zachęcający do odwiedzenia Trójmiasta. 40 tys. egz. przygotowanego...

10 maja 2005

Ad Fabrika FCB sieciowo koordynuje działania dla Wizz Air na ośmiu rynkach

Warszawska Ad Fabrika FCB, sieciowo obsługująca tanie linie lotnicze Wizz Air, rozpoczęła prace koordynatora działań tego klienta na wszystkich rynkach,...

10 maja 2005

"Max Magazine" latem w nakładzie podniesionym do 120 tys. egz.

W okresie wakacyjnym bezpłatny magazyn kulturalno-rozrywkowy "Max Magazine" podnosi nakład o 30 tys. egz. do 120 tys. egz. Spowodowane jest...

10 maja 2005

Pizza Hut prowadzi piwną promocję

Restauracje Pizza Hut rozpoczęły letnią piwną promocję. Goście zamawiający dowolny kufel piwa Carlsberg drugi taki sam otrzymają gratis. Produktem promocyjnym...

10 maja 2005

"Polityka" z partnerem radiowym Polskim Radiem "Bis" pomagają maturzystom

Tygodnik "Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) przygotował 24-stronicowy bezpłatny dodatek przedegzaminacyjny dla maturzystów i kandydatów na studia "Ściąga z Polityki". Ukaże...

10 maja 2005

Unilever wprowadza pod marką Knorr zestawy do dań

Unilever debiutuje z marką Knorr w nowym segmencie rynku: zestawów do dań, wprowadzając trzy produkty: Pizza Knorr, Kebab Knorr i...

10 maja 2005

Netia czwartym operatorem komórkowym, najprawdopodobniej z marką Netia Mobile

Netia Mobile, spółka zależna od Netii SA, będzie czwartym operatorem komórkowym w Polsce - wczoraj Urząd Regulacji Telekomunikacji i Poczty...

10 maja 2005

Oceanic wprowadza nowe kosmetyki pod marką AA

Spółka Oceanic Cosmetic wprowadzi na rynek nową linię kosmetyków AA AQUAice oraz intensywny krem na rozstępy AA CELLUblock. AQUAice to...

10 maja 2005

Gruppa 66 Ogilvy poszerza współpracę z koncernem Nutricia

Agencja Gruppa 66 Ogilvy rozszerzyła współpracę z międzynarodowym koncernem Nutricia, liderem rynku żywności dla niemowląt i dzieci. BoboVita jest kolejną...

10 maja 2005

Tymbark Top Aseptic rozpoczął kampanię w telewizji

Maspex Wadowice rozpoczął zasadniczą, telewizyjną, część kampanii reklamowej napojów Tymbark Top Aseptic. Przedstawiciele firmy twierdzą, że będzie to największa w...

10 maja 2005

Kreacja Pro realizuje społeczną kampanię drogową

Kreacja Pro jest autorem kampanii społecznej "Droga życia" zleconej przez firmę Hannah Hooper Anety Kręglickiej. W agencji powstała ogólna koncepcja...

10 maja 2005

Polmos Lublin poszerza swój sztandarowy brand - Żołądkową Gorzką

Polmos Lublin SA poszerza swoją sztandarową markę wódki Żołądkowa Gorzka, wprowadzając nowy wariant: wódki z miętą. Opracowaniem nowego wariantu i...

10 maja 2005

Ewa Bolesta-Zielińska przeszła do At Media

Od maja pracę w dziale marketingu At Media, domu sprzedaży kanałów tematycznych, rozpoczęła Ewa Bolesta-Zielińska. Do jej głównych obowiązków należą...

10 maja 2005

Film reklamowy DomBanku z internetu trafił do kampanii telewizyjnej

Spot "Mikser" przygotowany dla DomBanku przez agencję DougFaberFamily na potrzeby marketingu wirusowego ze względu na efekty i popularność, jaką sobie...

10 maja 2005

Radiostacja startuje z konkursem "Mega Rozkminka"

Radiostacja od wczoraj prowadzi konkurs "Mega Rozkminka". Konkurs będzie rozgrywany do 22 czerwca trzy razy dziennie. Słuchacze, którzy wyślą SMS-y,...

10 maja 2005

Wojciech Wężyk nowym rzecznikiem MultiBanku

Wojciech Wężyk został nowym rzecznikiem MultiBanku (detaliczne ramię Grupy BRE Banku). Zastąpił na tym stanowisku Krzysztofa Suszka, który "przeniósł się"...

10 maja 2005

PRO Media House promuje wakacyjny miks mediowy

PRO Media House promuje ofertę wakacyjnego mediamiksu, stworzonego na podstawie prasy, radia i outdooru. Dom chce zapewnić reklamodawcom dotarcie do...

10 maja 2005

Robert Niczewski kończy współpracę z Hoopem

Robert Niczewski, pełniący funkcję doradcy zarządu Hoop SA, kończy współpracę ze spółką. W firmie zajmował się public relations i relacjami...

10 maja 2005

Tomasz Bartnik został partnerem w Corporate Profiles Consulting

Tomasz Bartnik został partnerem w firmie doradztwa marketingowego Corporate Profiles Consulting, gdzie wspólnie z Anną Koszur zajmie się zarządzaniem spółką....

10 maja 2005

Krzysztof Druszcz odpowiada za markę Top Secret w Redanie

Krzysztof Druszcz, który przez ostatnie trzy lata pracował jako rzecznik w MultiBanku (oddział detaliczny w Grupie BRE Banku) w centrali...

10 maja 2005

MindShare Polska zaplanował media do kampanii letniej Nicorette

Ruszyła letnia kampania Nicorette, preperatu pomagającego w rzuceniu nałogu tytoniowego, z portfolio koncernu Pfizer. Kampania ma charakter prosprzedażowy. Obejmuje główne...

10 maja 2005

Sensors PR i Euro RSCG Warsaw rozpoczynają obsługę Sharp Electronics

Agencja Sensors PR będzie obsługiwać producenta sprzętu RTV i AGD firmę Sharp Electronics. Agencja pozyskała tego klienta po przetargu, nazw...

10 maja 2005

Prima Finezja rozpoczęła outdoorową kampanię wizerunkową

Prima SA rozpoczęła kampanię reklamową kawy Prima Finezja. Będzie ona obecna wyłącznie na nośnikach outdooru w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie...