M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

10 maja 2005

Media Broker zajmie się obsługą magazynów "Laif" i "Laifstyle"

Firma Media Broker będzie obsługiwała od strony reklamowej magazyny "Laif" i "Laifstyle" wydawane przez Vindbona Development & Publishing. Szefem zespołu...

10 maja 2005

Multikino uruchamia projekt kinowy dla kobiet - "Kino na obcasach"

Multikino (Grupa ITI) uruchamia projekt "Kino na obcasach", cykl spotkań w kinach tylko dla pań. - Chcemy za pomocą tego...

10 maja 2005

Renault Polska będzie całkowicie repozycjonować auto Modus, teraz dla kobiet

Renault Polska rozpocznie w najbliższych dniach kampanię, której celem ma być repozycjonowanie auta Modus, bardzo ważnego punktu w portfolio tego...

10 maja 2005

Nike ruszył z polską odsłoną kampanii "Power to your feet"

Nike Poland wystartował z polską odsłoną paneuropejskiej kampanii "Power to your feet", która w Europie Zachodniej rozpoczęła się dwa tygodnie...

10 maja 2005

Stargraphics powiększa zespół client service

Stargraphics, agencja marketing services należąca do grupy DougFaberFamily, powiększyła zespół o dwie osoby. Do zespołu client service agencji dołączył Wojciech...

11 maja 2005

Elseve Przeciwłupieżowy największą akcją marketingową L'Oreal Paris w tym roku

W tym miesiącu koncern L'Oreal Polska wprowadzi na rynek nową gamę kosmetyków marki L'Oreal Paris - Elseve Przeciwłupieżowy. Jak powiedziała...

23 maja 2005

Anna Bratkowska odeszła z działu marketingu Horteksu

Anna Bratkowska, analityk działu marketingu spółki Hortex Holding, odeszła z firmy. Powód jej rozstania nie jest znany. W Horteksie zajmowała...

23 maja 2005

Boots Healthcare wspiera markę Clearasil For Men w szkolnych toaletach

Firma farmaceutyczna Boots Healthcare wspiera markę Clearasil For Men w szkołach. W kampanii wykorzystano nośniki reklamy wewnętrznej firmy IMIGe Poland....

23 maja 2005

"Viva! Kino" - nowe wydanie specjalne dwutygodnika "Viva!"

W nakładzie 160 tys. egz. wchodzi dziś na rynek pierwszy numer wydania specjalnego "Vivy!" (Edipresse Polska) - "Viva! Kino". Jest...

23 maja 2005

Piotr Zygmunt nowym copywriterem Scholz & Friends Warszawa

Do działu kreacji agencji reklamowej Scholz & Friends Warszawa dołączył nowy copywriter - Piotr Zygmunt. Wcześniej pracował w agencjach Papagayo...

23 maja 2005

Nową akcję "Faktu" o prawie pracy wspiera reklama

Przez ten tydzień, do soboty, trwa akcja "Faktu" (Axel Springer Polska) "Poznaj kodeks pracy z "Faktem"". Akcję wspierają działania reklamowe...

23 maja 2005

Golden Heel na festiwalu Magdalena dla kreatywnych z Scholz & Friends Warszawa

Na festiwalu reklamowym Magdalena, którego celem jest wspieranie młodych pracowników kreacji reklamowej, Scholz & Friends Warszawa zdobyła dwie nagrody i...

23 maja 2005

Ewa Chojecka pokieruje marketingiem linii lotniczych Sky Europe w Polsce

Ewa Chojecka (27 lat) obejmuje stanowisko marketing managera w polskim przedstawicielstwie słowackich tanich linii lotniczych Sky Europe Airlines a.s. SA....

23 maja 2005

TV4 wzmacnia sobotnie pasmo prime time

Kanał telewizyjny TV4 (Polskie Media) wzmacnia sobotnie pasmo prime time. W czerwcu br. w ramówce stacji pojawi się nowy program...

23 maja 2005

Sky Europe korzysta na rynku polskim z kreacji Kreative Zone

Słowackie tanie linie lotnicze Sky Europe Airlines a.s. SA, które od marca ub.r. latają z Warszawy i Krakowa do kilku...

23 maja 2005

PTC odchodzi od dotowania telefonów - na początek duża akcja Heyah

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci komórkowej Era i właściciel marki Heyah, zamierza odchodzić od subsydiowania telefonów komórkowych. Pierwszym krokiem jest...

23 maja 2005

KRRiTV uchwaliła, że mandat Ostrowskiego wygasł, i chce uzupełnić skład rady nadzorczej TVP

Członkowie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) przyjęli uchwałę w sprawie mandatu Marka Ostrowskiego w radzie nadzorczej TVP SA i...

23 maja 2005

Trade Press wprowadza produkt online "Nowości & Promocje FMCG"

Trade Press, wydawca między innymi tytułów prasy handlowej "Supermarket News" i "Detal Dzisiaj", a także katalogu internetowego "Sieci Detaliczne w...

23 maja 2005

TVN ma na czerwiec o 35 proc. więcej zleceń niż przed rokiem

Do biura reklamy telewizji TVN napłynęło na czerwiec br. o 35 proc. więcej zleceń niż w tym miesiącu przed rokiem....

23 maja 2005

Saatchi & Saatchi realizuje najnowszą kampanię czekolad marki Wedel

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi jest autorem rozpoczynającej się właśnie kampanii tabliczek czekoladowych Wedla (Cadbury Wedel). Na zlecenie marketera agencja...

23 maja 2005

PZ Cussons zamknie warszawską fabrykę, ale nie planuje zmian w portfolio

Koncern PZ Cussons Polska podjął decyzję o zamknięciu warszawskiej fabryki. Jak powiedział Stephen Murphy, prezes PZ Cussons Polska, decyzję o...

23 maja 2005

Advertiva przygotowała layouty "Przewodnika Prawniczego" i "Domów, które kochacie"

Agencja reklamowa Advertiva zaprojektowała layout ogólnopolskich czasopism - "Przewodnika Prawniczego" (wydawany przez PomocPrawna.info i Signform) oraz kwartalnika "Domy, które kochacie"...

23 maja 2005

Publicis przygotowała reklamy limitowanej wersji TicTaca

Agencja reklamowa Publicis przygotowała kampanię informującą o pojawieniu się w sprzedaży limitowanej wersji cukierków TicTac (producent: Ferrero) o nowym cytrynowym...

23 maja 2005

Jeronimo Martins dziękuje klientom Biedronki za zaufanie

Jeronimo Martins przygotowała kampanię reklamową sieci sklepów Biedronka, "dziękując swoim klientom za zaufanie". Pretekstem jest dziesiąta rocznica funkcjonowania tej sieci...

23 maja 2005

Wojciech Żabiński został brand managerem marki Carlsberg

Mikołaj Ciaś, dotychczasowy brand manager marki Carlsberg, odchodzi z Carlsberg Polska SA. Zastąpi go Wojciech Żabiński, dotychczasowy brand manager marki...

23 maja 2005

Burda planuje powiększenie portfolio; AWR "Wprost" zaprzecza pogłoskom o sprzedaży "Pani"

Burda Polska zamierza w najbliższym czasie powiększyć swoje portfolio tytułów, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych informacji w kręgu zainteresowań wydawnictwa...

23 maja 2005

Clear Channel, AMS i News Outdoor interesują się wiatami w Szczecinie

Władze miejskie w Szczecinie zamierzają stworzyć sieć nowych wiat przystankowych w mieście. Zainteresowanie inwestycjami wyraziły firmy reklamy zewnętrznej: Clear Channel...

23 maja 2005

Radio Zet rozdaje kawę Jacobs Kronung oraz ekspresy

Słuchacze porannej audycji Radia Zet "Dzień dobry bardzo" od poniedziałku przez najbliższe pięć tygodni mogą wygrać kawę Jacobs Kronung, ekspresy...

23 maja 2005

Euro RSCG Marketing House obsłuży program promocyjny Domestosa

Firma marketing services Euro RSCG Marketing House zwyciężyła w przetargu na realizację programu promocyjnego dla Domestosa - marki z portfolio...

23 maja 2005

Paweł Jeżyna odszedł z Initiative, jego obowiązki przejęła Agata Kołakowska

Paweł Jeżyna odszedł z domu mediowego Initiative Warszawa, gdzie pracował na stanowisku media plannera/buyera w zespole obsługującym budżet PSA (marki...

23 maja 2005

Platige Image rozpocznie cykl szkoleń dla agencji reklamowych

Studio postprodukcyjne Platige Image zamierza przeprowadzić cykl szkoleń adresowanych do działów kreacji agencji reklamowych. Zamierza w ten sposób upowszechnić wiedzę...

23 maja 2005

News ograniczył sieć billboardów, inwestuje w główne sieci nośników

Firma reklamy zewnętrznej News Outdoor Poland ograniczyła wielkość sieci tradycyjnych billboardów o formacie 5,04x2,38 m z ponad 3 tys. do...

23 maja 2005

Trace TV - nowy kanał muzyczny na platformie Cyfra Plus

Do oferty platformy Cyfra Plus dołączył Trace TV - kanał muzyczny poświęcony kulturze miejskiej. W Polsce nowy kanał jest dostępny...

23 maja 2005

Heyah prowadzi konkurs promocyjny adresowany do projektantów

Marka telefonii komórkowej Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa) ogłosiła ogólnopolski konkurs promocyjny pod hasłem "Młodzi projektanci poszukiwani!". Skierowany jest do osób,...

24 maja 2005

Kraków reklamuje się w związku ze Świętem Miasta

Wydział Promocji i Turystyki Urzędu Miasta Kraków realizuje kampanię, której celem jest zachęcenie turystów do odwiedzenia Krakowa podczas obchodów Święta...

24 maja 2005

Marcin Więcławski media managerem w BrandConnection

Marcin Więcławski został zatrudniony w domu mediowym BrandConnection na stanowisku media managera. Będzie odpowiadał za planowanie strategiczne, m.in. dla firmy...

24 maja 2005

"Polityka" silniej promowana, z drugim wydaniem dodatku kulinarnego

"Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) ukazała się z dodatkiem kulinarnym "Stół Polityki". Jest to drugie wydanie dodatku, poprzednie było na przełomie...

24 maja 2005

"Wróżka" reklamowana w lipcu na wiatach przystankowych

Miesięcznik "Wróżka" (Wydawnictwo Te-Jot) w lipcu br. będzie mieć promocję na wiatach autobusowych w Warszawie. Poprzednia promocja tytułu odbyła się...

24 maja 2005

"Tina" współpracowała z Geantem przy powstawaniu gazety promocyjnej tej sieci

Tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) współpracował z siecią Geant przy powstawaniu gazety promocyjnej tej sieci pod tytułem "Uroda w Geant". -...

24 maja 2005

Fleishman-Hillard rozpoczęła współpracę z International Paper

Agencja PR Fleishman-Hillard rozpoczęła po wygraniu przetargu współpracę z International Paper, międzynarodowym producentem papieru, tektury i celulozy. Agencja będzie odpowiadała...

24 maja 2005

Dariusz Sachajko będzie senior press buyerem w Universal McCann

Dariusz Sachajko zacznie pracę w domu mediowym Universal McCann jako senior press buyer. Ostatnio był zatrudniony w biurze reklamy "Super...

24 maja 2005

Euro RSCG Marketing House rozważa stworzenie działu kreacji

Agencja BTL-owa Euro RSCG Marketing House rozważa stworzenie własnego działu kreacji. - To pewnie jeszcze nie kwestia tego roku -...

24 maja 2005

Unilever Polska reklamuje Sunsilk w nowych opakowaniach

Koncern Unilever Polska rozpoczął kampanię reklamową kosmetyków do pielęgnacji włosów. Jak przekazała Katarzyna Bernat, sunsilk brand activation specialist w Unilever...

24 maja 2005

Agencja Dragon Rouge opisała trendy wpływające na polskich konsumentów

Agencja brandingowa Dragon Rouge wyodrębniła i opisała 9 trendów społeczno-kulturowych w Polsce mających wpływ na zachowania i zmieniające się potrzeby...

24 maja 2005

Plus reklamuje rozmowy w sieci bez limitów

Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus GSM, ruszył z kampanią reklamową swojej nowej oferty - "Plus Nieskończoność", czyli nielimitowanych rozmów...

24 maja 2005

Do 15 proc. dodatkowych ratingów w letniej ofercie BR TVP

Biuro Reklamy TVP zainaugurowało wczoraj swoją promocyjną ofertę handlową na okres 1 lipca - 31 sierpnia br. Zachętą dla reklamodawców...

24 maja 2005

Holicon Contact Center wspiera sprzedaż "Klasyki XIX wieku" "Gazety Wyborczej"

Firma telemarketingowa Holicon Contact Center rozpoczęła współpracę z Agorą przy projekcie kolekcji książek "Klasyka XIX wieku". Działania prowadzone przez Holicon...

24 maja 2005

Multikino przygotowało niestandardową promocję offscreen dla Brauna

Multikino (Grupa ITI) przygotowało nietypową akcję offscreenową dla swojego klienta, firmy Braun. Reklamowany produkt przeznaczony jest dla mężczyzn, jest to...

24 maja 2005

Barbara Michalczuk koordynatorem działu handlowego Multikina

Barbara Michalczuk objęła stanowisko koordynatora działu handlowego Multikina (Grupa ITI). Wcześniej pracowała jako asystentka biura w kancelarii prawniczej Paluch i...

24 maja 2005

Repliki historycznych tablic reklamowych w nowej promocji marki Żywiec

Pod hasłem "Dziedzictwo marki" ruszy 1 czerwca br. nowa wizerunkowo-sprzedażowa promocja piwa marki Żywiec (Grupa Żywiec SA), w trakcie której...