M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

24 maja 2005

Coty przejął zapachową część Unilevera

Koncern Coty Inc. kupił od Unilevera marki kosmetyków zapachowych. Wartość globalnej transakcji to 800 mln dol. Unilever Cosmetics International jest...

24 maja 2005

Kampania "Polityki" na citylightach AMS-u przyniosła wzrost sprzedaży pisma

Kampania reklamowa tygodnika "Polityka" prowadzona na citylightach należących do firmy AMS przyniosła wzrost świadomości brandu Paszporty "Polityki" i przyczyniła się...

24 maja 2005

"Max Magazine" będzie miał stały letni dodatek "CityMax"

W majowym wydaniu "Max Magazine" (wydawca Maxicon) znalazł się zerowy numer specjalnego dodatku z informacjami kulturalno-rozrywkowymi o nazwie "CityMax", który...

24 maja 2005

ITI Group odkupi 9 proc. akcji TVN od BRE Banku

ITI Group odkupi 9 proc. akcji spółki TVN posiadanych obecnie przez BRE Bank za pośrednictwem TV-Tech Investment 1. BRE Bank...

25 maja 2005

US Pharmacia prowadzi prace nad poszerzeniem portfolio

Firma farmaceutyczna US Pharmacia prowadzi obecnie badanie eksploracyjne wśród konsumentów, które ma doprowadzić do poszerzenia oferty witaminowej koncernu. Andrzej Schonert,...

25 maja 2005

Polymus rozbudowuje dział strategii, w połowie czerwca br. pracę zaczyna nowy szef działu

Agencja reklamowa Polymus Integrated Communication planuje rozbudowanie działu strategii. Po odejściu na początku br. Tomasza Kłaczkowa, który pełnił funkcję dyr....

25 maja 2005

DrSensitive.com przygotował kampanię Partii Demokratycznej wartą milion złotych

Partia Demokratyczna - demokraci.pl przeprowadzi ogólnopolską kampanię reklamową. Działania będą miały charakter wizerunkowy. Kreację reklamy przygotował zespół kreatywny DrSensitive.com. Jak...

25 maja 2005

Ewa Zimmermann specjalistą ds. marketingu i PR w Taxi-Ad Polska

Ewa Zimmermann została specjalistą ds. marketingu i PR w Taxi-Ad Polska, firmie organizującej kampanie reklamowe na taksówkach. Zimmermann ma rozwijać...

25 maja 2005

KRRiTV dementuje informacje na temat abonamentu za telefony UMTS i internet

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) dementuje informacje na temat planów wprowadzenia abonamentu za użytkowanie telefonu komórkowego UMTS i komputera...

25 maja 2005

Nestle wprowadza markę Cookie Crisp, nowe płatki śniadaniowe wspiera kampania

Na rynku pojawiły się nowe płatki śniadaniowe Nestle Cookie Crisp o kształcie i smaku ciasteczek z czekoladowymi kawałkami. Wprowadzeniu produktu...

25 maja 2005

Edyta Kresińska odeszła z RD Group, dwie nowe osoby w agencji

Edyta Kresińska, client service director w agencji RD Group, odeszła z firmy. Nie ujawniła dalszych planów zawodowych. Obowiązki Edyty Kresińskiej...

25 maja 2005

Piotr Fajks może zostać dyrektorem programowym TVP

Piotr Fajks, były dyrektor programowy Polsatu, a obecnie dyrektor Biura Współpracy Międzynarodowej i Handlu TVP, może zostać dyrektorem programowym Telewizji...

25 maja 2005

Tesco organizuje akcję promocyjną Dni Produktu Polskiego

W sklepach sieci Tesco w całej Polsce na przełomie maja i czerwca br. odbędą się Dni Produktu Polskiego. Jest to...

25 maja 2005

Garnier wspiera reklamą sprzedaż kremów nawilżających Garnier UltraŚwieżość

Kampania reklamowa przygotowana przez agencję Publicis wspiera wprowadzenie na rynek nowej serii Garnier UltraŚwieżość. Seria składa się z dwóch kremów:...

25 maja 2005

Plebiscyt "Pulsu Biznesu" wyłoni laureata największego sukcesu marketingowego III RP

Nowy konkurs "Sukces w marketingu" organizowany przez dziennik "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) wszedł w etap finałowy. Celem konkursu jest...

25 maja 2005

Justyna MacRae nowym dyrektorem marketingu LU Polska

LU Polska powołało nową osobę na stanowisko dyrektora marketingu. Funkcję tę zaczęła pełnić Justyna MacRae, zastępując Francuza Damiena Mignota, który...

25 maja 2005

Pisma komputerowe Springera z atrakcjami na Dzień Dziecka

Tytuły komputerowe wydawane przez Axel Springer Polska przygotowały atrakcje na Dzień Dziecka kierowane zarówno do dzieci, jak i do rodziców....

25 maja 2005

Zbigniew Zamachowski wystąpił w reklamie piwa Stella Artois

Polscy aktorzy Zbigniew Zamachowski, Wojciech Klata i Jerzy Rogalski zagrali w najnowszym filmie reklamowym przygotowanym dla marki piwa premium Stella...

25 maja 2005

Aegis Group przejmuje agencję interaktywną HYPERmedia

Aegis Group sfinalizował rozmowy o inwestycji w polską agencję interaktywną HYPERmedia. Transakcja wpisuje się w realizowaną od kilku lat strategię...

25 maja 2005

Imperial Tobacco wspiera akcją promocyjną markę Mocne

Firma tytoniowa Imperial Tobacco Polska SA przygotowała wsparcie marki papierosów Mocne w postaci konkursu konsumenckiego pod hasłem "Mocne na lato",...

25 maja 2005

Interia stworzyła system pocztowy dla portalu Panoramy Firm

Interia.pl stworzyła system pocztowy dla portalu www.pf.pl należącego do Panoramy Firm (Eniro Polska). Poczta jest jednym z czołowych elementów nowej...

25 maja 2005

Działania BTL do sprzedawców wspierają kampanię reklamową Amiki

Działania BTL wspierają nową ogólnopolską kampanię reklamową Amiki prowadzoną pod hasłem "Amica. To rozumiem". Celem akcji jest wzmocnienie wpływu reklamy...

25 maja 2005

Smalt Brno dostarczy Grupie Żywiec ok. 280 tys. emaliowanych reklam

Czeska firma Smalt Brno specjalizująca się w produkcji emaliowanych reklam podpisała z Grupą Żywiec umowę na dostarczenie ponad 280 tys....

25 maja 2005

Clear Channel wprowadzi drugi produkt dedykowany na bazie clp

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland pracuje nad kolejnym produktem skierowanym do konkretnej grupy docelowej, który będzie oparty na nośnikach...

25 maja 2005

Joanna Brodzik ma być gwiazdą nowego programu w stacji TVN Style

Aktorka Joanna Brodzik ma być gospodarzem nowego programu poradnikowego w stacji telewizyjnej TVN Style (ITI Group). Przygotowywany jest pilot programu....

25 maja 2005

Euro RSCG Warsaw przygotował projekt dla nowej marki Kubuś Play

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała najnowszą kampanię reklamową nowej na rynku marki Kubuś Play (Maspex Wadowice) adresowaną do dzieci...

25 maja 2005

Idea dla firm reklamuje się na drzwiach stacji benzynowych

Operator telefonii komórkowej PTK Centertel zdecydował się na wykorzystanie drzwi stacji benzynowych jako nośnika reklamy. Na stacjach sieci paliwowej Jet...

25 maja 2005

Rada nadzorcza TVP uznała uchwałę KRRiTV w sprawie Ostrowskiego za bezskuteczną

Rada nadzorcza TVP (RN TVP) uznała uchwałę Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) o wygaśnięciu mandatu Marka Ostrowskiego, członka rady,...

30 maja 2005

QST będzie obsługiwać Sony także w Holandii

Agencja Konsorcjum Marketingowe QST, która wygrała przetarg Sony na realizację kampanii prasowej i internetowej w Polsce i trzech innych krajach...

30 maja 2005

TP SA rozwija projekt "Telefon do Mamy" i wspiera go działaniami w mediach

Z okazji Dnia Matki Telekomunikacja Polska przygotowała akcję "Jest 1000 powodów, aby zadzwonić do Mamy". Jest ona częścią projektu "Telefon...

30 maja 2005

Cezary Chmielewski przechodzi z TPP do BR TVP

Cezary Chmielewski, key account manager w TPP, spółce wydającej dziennik "Metropol", przejdzie do Biura Reklamy TVP, gdzie obejmie stanowisko kierownika...

30 maja 2005

Anna Bieńkowska i Krzysztof Mocek odchodzą z Optimum Media OMD

Anna Bieńkowska, account manager, oraz Krzysztof Mocek, account, odchodzą z domu mediowego Optimum Media OMD. Bieńkowska pracowała ostatnio w zespole...

30 maja 2005

Plus Nieskończoność w telewizji, prasie, radiu, internecie i na outdoorze

Kampania reklamowa nowej usługi Plus Nieskończoność Polkomtela (Plus GSM), o której informowaliśmy w DS "MMP" 24 maja, przygotowana przez PZL...

30 maja 2005

Wyjaśnienie: Nowy program TVN Style produkuje Medion Art

W nawiązaniu do informacji pt. "Joanna Brodzik ma być gwiazdą nowego programu w stacji TVN Style", która ukazała się w...

30 maja 2005

Grzegorz Kiciński został redaktorem naczelnym "Życia Handlowego"

Grzegorz Kiciński został redaktorem naczelnym magazynu branżowego "Życie Handlowe" (wydawca: spółka Media Direct). Dotychczas był w nim redaktorem prowadzącym. Odpowiadał...

30 maja 2005

Promocja w sieci Mars RTV AGD umożliwia zakupy bez podatku VAT

W sklepach sieci Mars RTV AGD do końca maja trwa promocja umożliwiająca klientom zakup towarów bez podatku VAT. Ceny zarówno...

30 maja 2005

Letnia promocja napojów PepsiCo wykorzystuje cyfrową muzykę

PepsiCo po raz pierwszy w Polsce na dużą skalę wykorzystuje w promocji cyfrową muzykę z internetu i elektroniczne gadżety. Promocja...

30 maja 2005

Pismo motoryzacyjne "Off-Road PL" zwiększa objętość i poszerza tematykę

Miesięcznik motoryzacyjny "Off-Road PL", poświęcony samochodom terenowym i rajdom, zwiększa od najnowszego numeru swoją objętość z 68 do 84 stron....

30 maja 2005

Avans wyda na najbliższą kampanię telewizyjną pół miliona złotych

Avans Polska, właściciel elektrosalonów Avans, oferujący produkty z branży AGD, RTV i multimedia, zamierza przeznaczyć na najbliższą kampanię reklamową w...

30 maja 2005

Mimo krytyki KRRiTV przystąpiła do procedury wyboru kandydata do RN

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) przystąpiła do procedury wyłonienia kandydata na stanowisko członka rady nadzorczej TVP (RN TVP). To...

30 maja 2005

"Mam dziecko" po raz trzeci będzie wybierać Superprodukty

"Mam dziecko" (Wydawnictwo Bauer), najmłodsze z pism parentingowych, obecne na rynku od 2002 r., ogłosiło trzecią edycję swojego konkursu Superprodukt....

30 maja 2005

"Świat Porad" Prószyński Media z modowym CD

Aktualny numer "Świata Porad", kwartalnika dla pań wydawnictwa Prószyński Media, ukazał się z programem komputerowym do przymierzania ubrań - CD...

30 maja 2005

Zbyszko realizuje odwołaną w ub.r. kampanię wód smakowych

"Czyste pragnienie musi zaowocować" - pod takim hasłem reklamowym ruszyła kampania wód smakowych Veroni Mineral (Zbyszko) przygotowana przez agencję reklamową...

30 maja 2005

Quicksilver przejmuje Rossignola, marki pozostaną rozdzielne

Amerykański koncern Quicksilver przejmuje francuskiego Rossignola. W wyniku przejęcia powstanie największy w świecie koncern produkujący sprzęt i odzież outdoorową. Quicksilver...

30 maja 2005

Internetowa kampania Stronga na wyłączność w portalu Interia.pl

Grupa Żywiec SA prowadzi internetową kampanię reklamową piwnego brandu Strong wpisaną w całokształt działań komunikacyjnych marki, wykorzystujących telewizję, radio i...

30 maja 2005

Simplus reklamuje nową taryfę Easy

Polkomtel w ramach swojej marki pre-paidowej Simplus wprowadza nową taryfę Easy i komunikuje to w kampanii reklamowej autorstwa Euro RSCG...

30 maja 2005

Koncern stalowy Mittal Steel Poland realizuje projekt wizerunkowy

Mittal Steel Poland (dawniej Ispat Polska Stal SA) prowadzi kampanię reklamową o charakterze wizerunkowym. Projekt realizowany pod hasłem "Nasza stal...

30 maja 2005

Era reklamuje nową usługę Granie na czekanie

Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. rozpoczęła kampanię reklamową wprowadzonej niedawno w sieci Era usługi Granie na czekanie. Polega ona...

30 maja 2005

Vichy Laboratoires promuje nowy produkt Peel Microabrasion

Vichy Laboratoires należące do L'Oreal Polska wprowadziło na rynek nowy produkt Peel Microabrasion. Jest to zestaw kosmetyków, których zadaniem jest...

30 maja 2005

Firma marketing services Stargraphics rozpoczęła obsługę Polferries

Firma marketing services Stargraphics, należąca do agencji reklamowej DougFaberFamily, rozpoczęła współpracę z Polską Żeglugą Bałtycką SA - Polferries, największym polskim...