M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

30 maja 2005

Soul and Mind Group odświeża wizerunek kawy Mokate 3in1

Producent kawy, firma Mokate, podjął decyzję o odświeżeniu wizerunku opakowania jednej ze swoich podstawowych marek - kawy Mokate 3in1. Opakowanie...

30 maja 2005

Złoty Kur kreuje markę wśród hip-hopowców

Pod hasłem "Złoty Kur - piwo w dechę" ruszyła kampania piwa Złoty Kur z portfolio Browaru Łomża. Grupą docelową kampanii...

30 maja 2005

Hortex Holding rozpoczyna kampanię reklamową Party i Leona

Hortex Holding rusza z kampanią reklamową nowych produktów Leon i Party. Za strategię i kreację obu kampanii odpowiedzialna jest agencja...

30 maja 2005

TVP rozpoczyna kampanię na temat abonamentu RTV skierowaną do firm

Telewizja Polska rozpoczyna emisję spotów informacyjnych dotyczących abonamentu telewizyjnego na swoich antenach. Tym razem TVP o obowiązku płacenia abonamentu przypomina...

30 maja 2005

Agencja Peppermint przygotowała nowe opakowania dla marki Lajkonik

The Lorenz-Bahlsen Snack World wprowadził nowe opakowania wszystkich słonych wypieków marki Lajkonik. Koncepcję i projekty graficzne przygotowała agencja Peppermint. Zadaniem...

31 maja 2005

Boots Group PLC zamierza sprzedać firmę Boots Healthcare

Boots Group PLC szuka inwestora dla firmy Boots Healthcare International. Według planów transakcja ma zostać sfinalizowana w ciągu roku, a...

31 maja 2005

GEpard rozpoczął wakacyjną kampanię wspierającą promocję kredytową

GE Capital Bank rozpoczął wakacyjną promocję w swojej sieci GEpard. Jest to ogólnopolska sieć komisów samochodowych, które łączy wizualizacja, branding...

31 maja 2005

Pismo "Praca i Życie za Granicą" będzie reklamowane do końca br. na nośnikach na punktach sprzedaży

Każdy numer ogólnopolskiego dwutygodnika "Praca i Życie za Granicą" będzie reklamowany do końca roku w sieci Publiprox Polska, która posiada...

31 maja 2005

FujiFilm rozpoczyna wsparcie aparatów FinePix

FujiFilm Polska Distribution Sp. z o.o. rozpoczyna działania reklamowe wspierające markę aparatów cyfrowych FinePix - promocja pod hasłem "Czuły na...

31 maja 2005

Heyah mocniej wchodzi w lifestyle - konkurs dla kreatorów

Polska Telefonia Cyfrowa w ramach swojej marki pre-paid Heyah jeszcze silniej niż do tej pory angażuje się w szeroko pojęty...

31 maja 2005

Antalis zmienia hasło firmowe i wprowadza sektor usług logistycznych

Antalis Poland, dystrybutor materiałów służących do komunikacji wizualnej, zmienia swoje hasło firmowe. Brzmi ono teraz: "Płaszczyzna, przestrzeń, wyobraźnia". Dotychczasowe stwierdzenie:...

31 maja 2005

Myllykoski, producent papieru, ujednolica wizerunek firmy

Grupa Myllykoski, producent papieru działający na skalę europejską, w tym w Polsce samodzielnie od blisko 3 lat, ujednolica wizerunek firmy....

31 maja 2005

United PR przedstawicielem międzynarodowej agencji Ketchum Worldwide

United PR, firma doradcza public relations, podpisała umowę afiliacyjną z siecią Ketchum Worldwide i została tym samym jej wyłącznym przedstawicielem...

31 maja 2005

Agencja Cumulus przygotowała kampanię dla Plaka, produktu do aut

Ruszyła kampania reklamowa nowego Plaka, środka do czyszczenia nawiewów w aucie. Kampania trwająca do końca czerwca br., obejmująca TVP3 i...

31 maja 2005

Dax Cosmetics sponsorem specjalnego serwisu letniego w TVN Meteo

Na antenie stacji pogodowej TVN Meteo (Grupa ITI) rusza serwis dotyczący promieniowania UV. Będzie prezentował prognozowane nasilenie promieniowania. Sponsorem tego...

31 maja 2005

Anna Król, PR manager, odchodzi z agencji Polymus

Anna Król, PR manager, odchodzi z agencji Polymus Integrated Communciation. Jej dalsze plany zawodowe nie są znane, wiadomo, że ma...

31 maja 2005

Silne wsparcie reklamowe czerwcowego wydania "Księżniczki"

Czerwcowe wydanie magazynu dla dziewczynek w wieku 6-8 lat "Księżniczka" (Egmont Polska) w podwyższonym nakładzie (z 60 tys. egz. do...

31 maja 2005

Coca-Cola rozda 1,9 mln puszek Coli Light

Coca-Cola Poland Services rozpoczęła dużą akcję samplingową napoju Coca-Cola Light. Jest ona skierowana do osób w wieku 20-39 lat. Sampling...

31 maja 2005

Radio Eska i One-2-One przygotowały promocję Eskomat

Radio Eska i integrator rozwiązań mobilnych One-2-One przygotowały promocję Eskomat. By wygrać, należy za pomocą SMS-a zgłosić swój udział w...

31 maja 2005

Realizacja badań outdooru Postar+ miałaby kosztować 0,5 mln euro

Firma reklamy zewnętrznej Ströer optuje za wprowadzeniem standardu badawczego skuteczności outdooru o nazwie Postar+. - Produkt ten ma wszystkie zalety...

31 maja 2005

Uzupełnienie: Stargraphics należy do grupy DougFaberFamily

W nawiązaniu do informacji pt. "Firma marketing services Stargraphics rozpoczęła obsługę Polferries", która ukazała się we wczorajszym wydaniu DS "MMP",...

31 maja 2005

"Metropol" zwiększa nakład środowego wydania o 60 tys. egzemplarzy

TPP Sp. z o.o., wydawca dziennika "Metropol", zwiększa nakład środowego warszawskiego wydania pisma o 60 tys. egzemplarzy. Od najbliższej środy...

31 maja 2005

Y-Radio sprzeda część udziałów w Jazz Radiu

Jazz Radio będzie miało nowego inwestora. Spółka Y-Radio, obecny właściciel stacji, odsprzeda część udziałów w spółce FM Radio Jazz (będącej...

31 maja 2005

List do redakcji: Agora odwołuje się do Sejmu od uchwały komisji ds. Orlenu

Oświadczenie zarządu spółki Agora SA skierowane do Sejmu w sprawie odwołania od uchwały komisji ds. Orlenu: "Komisja zobowiązała Agorę do...

31 maja 2005

PTC repozycjonuje Tak Taka, ruszyła masowa komunikacja

Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o., operator sieci komórkowej Era, repozycjonuje swoją markę pre-paid Tak Tak. Celem tego zabiegu jest...

31 maja 2005

90 zgłoszeń z Polski na festiwalu reklamowym w Cannes

90 polskich zgłoszeń zostało wysłanych na zbliżający się międzynarodowy festiwal reklamowy w Cannes. W kategorii film, press i outdoor swoje...

31 maja 2005

Redd's i Nikon sponsorują I edycję konkursu fotograficznego "National Geographic"

Kompania Piwowarska z marką Redd's została sponsorem głównym, a Nikon Polska - fundatorem nagród I edycji konkursu fotograficznego zorganizowanego przez...

31 maja 2005

Primum PR rozpoczyna pracę dla firmy farmaceutycznej Servier Polska

Agencja public relations Primum PR rozpoczyna pracę dla firmy farmaceutycznej Servier Polska. Obie strony podpisały już umowę w tej sprawie....

31 maja 2005

Drugi etap kampanii Kropli Beskidu startuje 1 czerwca

Drugi etap kampanii reklamowej wody mineralnej Kropla Beskidu należącej do firmy Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o. rozpocznie się 1...

31 maja 2005

Samsung wspiera sprzedaż telewizorów Pure Flat konkursem i kampanią radiową

Samsung Electronics Polska rozpoczął akcję promocyjną wspierającą sprzedaż telewizorów linii Pure Flat pod hasłem: "Telewizory za O złotych". Osoby dokonujące...

31 maja 2005

Migut Media wydał numer specjalny "Villa - Apartamenty i mieszkania w Warszawie"

Wydawnictwo Migut Media wprowadziło na rynek wydanie specjalne magazynu "Villa" - "Apartamenty i mieszkania w Warszawie". W piśmie przedstawiono m.in....

31 maja 2005

Olympus będzie reklamował lustrzankę cyfrową E-300

Olympus Polska Sp. z o.o. przygotował miesięczną kampanię outdoorowo-prasową, w której reklamuje cyfrową lustrzankę z wymienną optyką Olympus E-300. Kampania...

31 maja 2005

Marta Gajkowska new business & PR managerem w agencji S4

Do zespołu agencji S4 dołączyła Marta Gajkowska jako new business & PR manager. Do jej zadań należy opracowanie i wdrożenie...

31 maja 2005

Presspublica wykorzysta w kampanii spot przygotowany przez Gruppa 66 Ogilvy

Spółka Presspublica na początku czerwca br. rozpocznie telewizyjną kampanię reklamową dziennika "Rzeczpospolita". Będzie to kampania wizerunkowa promująca nowy layout. Kampania...

31 maja 2005

Paulina Brzezińska została specjalistą ds. promocji miesięcznika "Pani"

Paulina Brzezińska jest nową osobą odpowiedzialną za promocję miesięcznika "Pani" (AWR "Wprost"). Objęła stanowisko specjalisty ds. promocji. Ostatnio była związana...

1 czerwca 2005

Dzik i Szymańska nowymi creative group heads w McCann-Erickson

Monika Dzik i Magdalena Szymańska pracujące do tej pory w NoS/BBDO na stanowiskach odpowiednio: copywriter i art director, zaczynają dziś...

1 czerwca 2005

Ikea rozpocznie wyprzedażową kampanię z wykorzystaniem telewizji

Ikea Polska rozpocznie w połowie czerwca br. wyprzedaż swoich produktów i zamierza wesprzeć tę akcję działaniami reklamowymi z wykorzystaniem telewizji....

1 czerwca 2005

OS3 przygotowała serwis produktowy dla ING Banku Śląskiego

Agencja interaktywna OS3 Multimedia na zlecenie ING Banku Śląskiego przygotowała specjalny serwis promujący Otwarte Konta Oszczędnościowe ING Banku. Przewodnikiem po...

1 czerwca 2005

Hryniewicz-Bieniek pokieruje działem ATL w PTC, Flatt wyjeżdża do Kabulu

Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, dotychczasowa dyrektor ds. mediów w Polskiej Telefonii Cyfrowej (PTC), operatorze sieci Era, obejmie funkcję kierownika działu ATL w...

1 czerwca 2005

Status Lowe GGK w sieci Lowe może się wkrótce zmienić

Trwające od połowy marca br. w centrali sieci Lowe (Interpublic Group of Cos.) rozmowy i prezentacje, których celem ma być...

1 czerwca 2005

Coty wprowadzi nową linię kosmetyków zapachowych Esprit Collection

Firma kosmetyczna Coty Polska wprowadzi do sprzedaży nową linię semiselektywnych kosmetyków zapachowych Esprit Collection. W skład serii wchodzą m.in. wody...

1 czerwca 2005

Marta Ogonek nowym PR & marketing managerem w wydawnictwie Cicha Lipa

Marta Ogonek objęła funkcję PR & marketing managera w wydawnictwie Cicha Lipa, wydawcy tytułów: "Fluid", "Dosdedos" i "Bunny Hop". Jest...

1 czerwca 2005

GE Money Bank wspiera reklamą kredyt hipoteczny

GE Money Bank rozpoczyna letnią kampanię reklamową kredytu hipotecznego. Kredyty hipoteczne należą do strategicznych produktów GE Money Banku. Stworzono dla...

1 czerwca 2005

Just przygotowała specjalny spot dla Etopiryny na Dzień Dziecka

Agencja Just przygotowała specjalny spot reklamowy dla Etopiryny (lek z portfolio Polpharmy) na Dzień Dziecka. To zapowiedź kolejnej serii reklam...

1 czerwca 2005

Wysoka sprzedaż wydań kwietniowych "Przekroju"

Tygodnik "Przekrój" osiągnął wysoką sprzedaż w kwietniu, informuje wydawca - Edipresse Polska. Według jego danych średnia sprzedaż kwietniowych numerów "Przekroju"...

1 czerwca 2005

Nowa generacja konsoli Microsoftu Xbox 360, nowe możliwości dla sponsorów

Koncern Microsoft na jesień tego roku planuje światową premierę nowej generacji swojej konsoli do gier Xbox 360. Według amerykańskiego magazynu...

1 czerwca 2005

PM Sport rozbudowuje własną sieć sprzedaży, rusza wsparcie marki Quiksilver

PM Sport, dystrybutor sprzętu i odzieży sportowej, rozbudowuje sieć własnych sklepów brandowanych jako Rossignol-Quiksilver. W ostatnich miesiącach powstało kilka nowych...

1 czerwca 2005

Cosmopolitan Cosmetics wprowadza nową linię kosmetyków Cindy Crawford

Firma Cosmopolitan Cosmetics w ciągu najbliższych kilku dni wprowadzi do sprzedaży nową linię kosmetyków marki Cindy Crawford - Waterfall. W...

1 czerwca 2005

Puma zwiększa zaangażowanie w polski futbol, planuje rozbudowę sieci dystrybucji

Koncern Puma AG poszerza współpracę z polską kadrą narodową w piłce nożnej. Dotąd marka Puma była sponsorem technicznym głównej męskiej...

1 czerwca 2005

Arip zmienia strukturę własności i rozbudowuje dział strategii

Agencja reklamowa Arip, której właścicielami byli dotychczas Tomasz Leśniak, prezes, i Lech Pluta, wiceprezes (obaj po 50 proc. udziałów), zmieniła...