M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

1 czerwca 2005

NetPress proponuje wydawcom dystrybucję czasopism w wersji cyfrowej

Zakłady Graficzne "Taurus" wdrażają projekt NetPress - dystrybucji czasopism przez internet w wersji cyfrowej. NetPress zakupił licencję na technologię amerykańskiej...

1 czerwca 2005

CPM realizuje sampling marki Nivea Body kierowany do studentek

Firma CPM specjalizująca się w realizacji projektów z zakresu ambient mediów przygotowała sampling kosmetyków Nivea Body (Beiersdorf-Lechia SA) na terenie...

1 czerwca 2005

Anna Olkowicz objęła stanowisko account managera w TBWA/PR

Anna Olkowicz dołączyła do zespołu firmy public relations TBWA/PR, w której będzie pełnić funkcję account managera. Do jej obowiązków należeć...

1 czerwca 2005

Tequila/Digital realizuje projekty dla Danone'a i Blue Cactus

Agencja interaktywna Tequila/Digital przygotowała dwa nowe projekty - dla Danone'a i warszawskiej restauracji Blue Cactus. Firma Danone zdecydowała się na...

1 czerwca 2005

HYPERmedia będzie częścią sieci Isobar

Agencja interaktywna HYPERmedia będzie częścią sieci Isobar należącej do grupy Aegis Media. Negocjacje w sprawie tej inwestycji trwały od jesieni...

1 czerwca 2005

Biszof wiceprezesem zarządu ds. marketingu Kompanii Piwowarskiej

Bogusław Biszof obejmuje dziś stanowisko wiceprezesa zarządu ds. marketingu Kompanii Piwowarskiej SA (KP SA). W oficjalnym komunikacie Biszof zapowiedział, że...

1 czerwca 2005

Anna Sawa została brand managerem TVN Style

Anna Sawa zajmie się działaniami komunikacyjnymi i promocją marki kanału TVN Style należącego do Grupy ITI. W strukturze działu marketingu...

1 czerwca 2005

Kanał TVN24 uruchomił nowy serwis internetowy

Kanał telewizyjny TVN24 (Grupa ITI) uruchomił nowy serwis internetowy. Witryna przygotowana przez Onet została wzbogacona o elementy interaktywne. Na głównej...

1 czerwca 2005

Rafał Nawłoka dyrektorem generalnym Masterlink Express

Rafał Nawłoka jest od dziś dyrektorem generalnym Masterlink Express. Dotychczas pełnił funkcję dyrektora ds. sprzedaży. Dyrektor generalny to nowe stanowisko,...

1 czerwca 2005

Ackermann prowadzi akcję promocyjną jogurtów Twist

Grupa Promocyjna "Ackermann" przeprowadza akcję promocyjną jogurtów pitnych Twist (Bakoma). Odbywa się ona na terenie całego kraju w marketach: Tesco,...

1 czerwca 2005

Tajemnicza Ewa Wolska przejęła udziały w Jazz Radiu, Burski prezesem stacji

Ewa Wolska jest nowym inwestorem w spółce FM Radio Jazz, do której należą częstotliwości radiowe 106,8 FM w Warszawie oraz...

2 czerwca 2005

CB4 Media rozbudowuje ofertę, wkrótce zaprezentuje wyniki pierwszych badań

Firma CB4 Media, operator reklamy na zagłówkach taksówek, rozbudowała ofertę. Dzięki współpracy z AlwiTaxi Light, firmą sprzedającą pod reklamę powierzchnię...

2 czerwca 2005

Agencja Wizard przygotowała kampanię dla Suzuki Ignis Cool Mint

"Weź lato na zimno!" - pod takim hasłem agencja Wizard przygotowała kreację do kampanii reklamowej Suzuki dla samochodu Ignis Cool...

2 czerwca 2005

Według IAB wartość reklamy w sieci wzrosła w I kwartale o 43 proc.

Wydatki na reklamę w polskim internecie w pierwszym kwartale br. wzrosły w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego o 43...

2 czerwca 2005

JWT zatrudnia nowych ludzi i wzmacnia dział kreacji

Dział kreacji agencji reklamowej JWT po objęciu przez Dariusza Zatorskiego stanowiska dyrektora kreatywnego ulega przebudowie. 1 czerwca br. w zespole...

2 czerwca 2005

Sensors realizuje projekt dla marki After Eight z portfolio Nestle Polska

Sensors Public Relations rozpoczęła realizację projektu wizerunkowego dla marki After Eight (Nestle Polska). Agencja odpowiada za opracowanie koncepcji i realizację...

2 czerwca 2005

Arkadiusz Radwan connections plannerem w Vizeum Polska

Do zespołu domu mediowego Vizeum Polska dołączył Arkadiusz Radwan, który obejmie stanowisko connections plannera. Po okresie szkoleń i wdrożenia zajmie...

2 czerwca 2005

WP i Nitro uruchomiły wspólnie platformę z grami mobilnymi

Wirtualna Polska (WP) i platforma rozrywki mobilnej Nitro przygotowały dla internautów bazę gier na telefony komórkowe. Internauci mogą ściągać ze...

2 czerwca 2005

Anna Kapczyńska została senior account managerem w Proximity Poland

Do zespołu agencji Proximity Poland wchodzącej w skład grupy BBDO dołączyły dwie nowe osoby. Grzegorz Wierchowiec objął stanowisko senior copywritera...

2 czerwca 2005

Maxdata zapowiada pierwszy rentowny rok, zwiększa nakłady na marketing

Maxdata Polska, polska filia niemieckiego producenta komputerów Maxdata i monitorów Belinea, planuje zwiększenie w tym roku wydatków na marketing. Firma...

2 czerwca 2005

Katarzyna Wasiluk odejdzie z PanMedia Western

Katarzyna Wasiluk, media planner/buyer w domu mediowym PanMedia Western, odchodzi z firmy. W lipcu br. zacznie pracę w nowym domu...

2 czerwca 2005

Euro RSCG Warsaw przygotowała kreację do launchu Peugeota 1007

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała adaptację międzynarodowej kampanii wprowadzającej na rynek nowy samochód - Peugeot 1007, auto z kategorii...

2 czerwca 2005

Mieszko SA poszerza linię musujących słodyczy i realizuje kampanię reklamową

Mieszko SA poszerza markę cukierków musujących Zozole. Nowe produkty to musujące żelki, karmelki i gumy do żucia. - Obserwując trendy...

2 czerwca 2005

Piotr Czajkowski dyrektorem generalnym Neolit Media

Piotr Czajkowski objął stanowisko dyrektora generalnego w Neolit Media, firmie outdoorowej specjalizującej się w realizacji kampanii wielkoformatowych. Przejmie obowiązki Marcina...

2 czerwca 2005

House i Axe przygotowały wspólną akcję promocyjną

Marka odzieży House (Artman SA) oraz marka kosmetyków Axe (Unilever) rozpoczynają długofalową współpracę kopromocyjną. Obecnie rusza ich pierwsza wspólna akcja....

2 czerwca 2005

Carrefour Polska partnerem programu "Aperitif po francusku"

Carrefour Polska został partnerem międzynarodowego programu "Aperitif po francusku" organizowanego przez firmę Sopexa (dystrybutor żywności) i na potrzeby programu dostarczy...

2 czerwca 2005

Dialog wspiera kampanią regionalną nowy pakiet taryfowy

Telefonia Dialog rozpoczęła wczoraj nową regionalną kampanię reklamową skierowaną do rynku klientów indywidualnych. Głównym jej celem jest wsparcie sprzedaży nowego...

2 czerwca 2005

KP SA rozpoczęła serię letnich działań reklamowych dla marki Lech

W telewizji oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej rozpoczęła się kampania reklamowa marki piwa Lech należącej do Kompanii Piwowarskiej SA (KP...

2 czerwca 2005

Nowe Radio WAWa podnosi wyniki słuchalności, spadają wpływy reklamowe stacji

Nowe Radio WAWa podniosło swój udział do 1,08 proc. (w okresie luty-kwiecień br.) w rynku ogólnopolskim w grupie 15+ (Radio...

2 czerwca 2005

Commercial Union drugi rok z rzędu partnerem akcji "Vita Tour"

Akcja bezpłatnych badań profilaktycznych "Commercial Union Vita Tour" rozpocznie się 17 czerwca i potrwa do 3 lipca br. W ramach...

2 czerwca 2005

Ewa Czekała odeszła ze stanowiska dyrektora marketingu Viva Polska

Ewa Czekała odeszła ze stanowiska dyrektora marketingu telewizyjnej stacji muzycznej Viva Polska. Nie ujawnia powodów swojej decyzji ani dalszych planów...

2 czerwca 2005

Maciej Grześkowiak kandydatem na dyrektora Oddziału TVP w Bydgoszczy

Zarząd TVP SA zaakceptował kandydaturę Macieja Grześkowiaka na stanowisko dyrektora Oddziału TVP w Bydgoszczy. Kandydatura ta musi jeszcze uzyskać akceptację...

2 czerwca 2005

Gruppa 66 Ogilvy przygotowała dla Netii projekt "Kręć za 0 zł"

Agencja reklamowa Gruppa 66 Ogilvy przygotowała kampanię promującą najnowsze taryfy oferowane przez Netię. Zasięgiem kampania obejmuje obszary działania spółek grupy...

2 czerwca 2005

Wiesław Migut wydarzenia w BCA SA nazywa kradzieżą przesiębiorstwa

Wiesław Migut, prezes zarządu Migut Media SA, większościowy udziałowiec (51 proc.) agencji public relations BCA SA, jest oburzony działaniami jej...

2 czerwca 2005

Panel TNS OBOP zostanie wyposażony w nowe mierniki telemetryczne

Panel telemetryczny TNS OBOP zostanie wyposażony w mierniki nowej generacji służące do pomiaru wielkości widowni telewizyjnej. Nowe mierniki charakteryzujące się...

2 czerwca 2005

Andrzej Sułek dołączył do grupy ekspertów EBU

Andrzej Sułek, zastępca dyrektora Programu 2 Polskiego Radia (PR2), dołączył do grupy ekspertów EBU. Delegaci - przedstawiciele 24 radiofonii podczas...

2 czerwca 2005

Marka Orange zastąpi Ideę do końca br., planowana kampania reklamowa

Do końca 2005 r. marka Idea (PTK Centertel) zostanie zastąpiona przez Orange. Informację tę w rozmowie z Polską Agencją Prasową...

2 czerwca 2005

Firma Pool-Spa rozpoczyna letnią akcję promocyjną i kampanię reklamową

Firma Pool-Spa, producent wyposażenia łazienek, rozpoczyna ogólnopolską akcję promocyjną pod hasłem "Montaż gratis". Jej celem jest promocja marki Pool-Spa i...

2 czerwca 2005

Men at Work przygotowała projekt "Dołącz do wielkich" dla Tymbarku

Men at Work przygotowała strategię i kreację najnowszej kampanii soków Tymbark (producent: Maspex). Motywem przewodnim akcji "Dołącz do wielkich" są...

2 czerwca 2005

Beiersdorf-Lechia promuje nowy krem nawilżający Nivea Visage

Koncern kosmetyczny Beiersdorf-Lechia rozpoczął dwumiesięczną kampanię reklamową nowego nawilżającego kremu do twarzy marki Nivea Visage. Adaptację reklamy przygotowała agencja TBWA/Warszawa....

2 czerwca 2005

Bonnier planuje realizację programu lojalnościowego dla "Pulsu Biznesu"

Wydawnictwo Bonnier Business Polska prowadzi prace nad programem lojalnościowym dla czytelników dziennika "Puls Biznesu". Nie wiadomo jeszcze, czy firma przeprowadzi...

2 czerwca 2005

Presspublica prowadzi negocjacje finansowo-prawne w sprawie "Parkietu"

Spółka Presspublica, wydawca dziennika "Rzeczpospolita", prowadzi ze spółką TP Internet rozmowy finansowo-prawne, których efektem może być przejęcie dziennika "Parkiet". Koniec...

2 czerwca 2005

"Pani Domu" dołączy książki Alfreda Szklarskiego

Axel Springer Polska dołączy do czerwcowych wydań tygodnika "Pani Domu" książki Alfreda Szklarskiego. Będą to: "Tomek w krainie kangurów", "Tomek...

2 czerwca 2005

Jet Line został sponsorem projektu Pinacolada

Jet Line, firma reklamy wielkoformatowej, został patronem medialnym trzeciej edycji Pinacolady - "The Very Best of Radio PiN 102 FM"....

2 czerwca 2005

Aegis Group zapłaci za HYPERmedia blisko 31 mln zł

Aegis Group zapłaci za polską agencję interaktywną HYPERmedia blisko 31 mln zł (4,9 mln funtów) w ciągu czterech lat -...

2 czerwca 2005

Borys Wróbel senior account managerem w MobiJoy!

Borys Wróbel jest nowym senior account managerem w agencji marketingu mobilnego MobiJoy!. W zakres jego obowiązków wchodzić będzie koordynacja prac...

2 czerwca 2005

Popowicz przestał być prezesem zarządu Wydawnictwa Zwierciadło

Leszek Popowicz odszedł z Wydawnictwa Zwierciadło, gdzie pełnił funkcję prezesa zarządu. Stanowisko to zajmował od grudnia 2004 r. - Zakończyłem...

3 czerwca 2005

Galposter wycofuje się z kin, rośnie Best, do Bestu przechodzi szef departamentu kinowego Galpostera

Broker reklamy kinowej Best-Marketing Promotion Agency przejął od firmy Galposter obsługę reklamową kin sieci Kinoplex. Oznacza to, że zgodnie z...

3 czerwca 2005

Agros Nova reklamuje nowe egzotyczne smaki soku Pysio

Agros Nova Sp. z o.o. wprowadziła na rynek dwa nowe warianty smakowe soku Pysio. Są to smoczny owoc i gwiezdny...

3 czerwca 2005

Specjaliści z Synergy ekspertami w TVP1

Tomasz Piotrowski, prezes, Michał Czerwiński, new business development manager, i Piotr Różański, odpowiedzialny za badania, wszyscy z firmy Synergy Marketing...