M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

3 czerwca 2005

Lindner i Karasińska zajmą się marketingiem kanałów Zone Vision Networks

Krzysztof Lindner został marketing managerem w firmie Zone Vision Networks, która jest właścicielem i dystrybutorem telewizyjnych stacji tematycznych. Lindner będzie...

3 czerwca 2005

Nowe multipleksy i Imax w ofercie New Age Media

Do oferty New Age Media, domu sprzedaży reklamy w multipleksach Cinema City i kinach Imax, dołączyły dwa nowo uruchomione multipleksy....

3 czerwca 2005

Rośnie szybko liczba klientów e-banków, dominują młodzi mężczyźni

Z roku na rok Polacy coraz częściej załatwiają swoje codzienne sprawy przez internet. Dużą popularnością cieszą się nie tylko sklepy...

3 czerwca 2005

Sieć sklepów Intermarche realizuje letnią akcję promocyjną

Agencja Wanilia po wygranym w marcu br. przetargu przygotowała akcję promocyjną dla sieci sklepów Intermarche. Podstawowym elementem akcji jest kilkunastostronicowa...

3 czerwca 2005

Górecki zastąpił Wierchowca w OgilvyOne

Piotr Górecki objął stanowisko copywritera w firmie marketing services OgilvyOne Worldwide. Zastąpił Grzegorza Wierchowca, który odszedł do Proximity Poland. Górecki...

3 czerwca 2005

Krzysztof Sakho odszedł z PanMedia Western

Krzysztof Sakho rozstał się z domem mediowym PanMedia Western. Pracował tam przez trzy miesiące jako strategic planner. Zajmował się planowaniem...

3 czerwca 2005

McCain wprowadza nowy produkt wspierany tylko w kanale HoReCa

Agencja Wanilia przedłużyła na kolejny sezon współpracę z firmą McCain Polska. Agencja zaczęła pracę z tym klientem w 2004 r....

3 czerwca 2005

Carlsberg rozpoczął kampanię reklamową Karmi Poema di Caffe

Carlsberg Polska ruszył z kampanią reklamową nowego piwa marki Karmi - Poema di Caffe. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja...

3 czerwca 2005

KRRiTV wybrała Czeszejkę-Sochackiego do rady nadzorczej TVP, kierownictwo TVP nie uznaje tej decyzji

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) wybrała Krzysztofa Czeszejkę-Sochackiego na członka rady nadzorczej TVP SA. Zdaniem Danuty Waniek, przewodniczącej KRRiTV,...

3 czerwca 2005

Marlena Przybyszewska odchodzi z Euro RSCG Warsaw, prawdopodobnie do Gruppy 66 Ogilvy

Marlena Przybyszewska, account director z Euro RSCG Warsaw (odpowiedzialna m.in. za obsługę budżetu Vichy), rozstaje się z agencją. Jak powiedział...

3 czerwca 2005

Stowarzyszenie Gazet Lokalnych prowadzi badania i ma ofertę reklamową jednoczącą tytuły powiatowe

Stowarzyszenie Gazet Lokalnych (SGL) zainicjowało akcję badania czytelnictwa swoich tytułów pod nazwą Badania Prasy Lokalnej (BPL). Badanie ma służyć uaktywnieniu...

3 czerwca 2005

Agnieszka Jastrzębska odpowiada za połączone działy kultura i zagranica w "Twoim Stylu"

Agnieszka Jastrzębska została kierownikiem nowo utworzonego działu kultura i zagranica w miesięczniku "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer). Do tej pory pracowała...

3 czerwca 2005

Trzeci numer "Ozonu" sprzedał się powyżej 100 tys. egz., wkrótce dołączy dodatek

Trzeci numer nowego tygodnika opinii "Ozon" (Ozon Media) rozszedł się w nakładzie 105 tys. egz. według danych wydawcy. Pierwszy i...

3 czerwca 2005

"Feniks" - nowy magazyn G+J Polska o poszukiwaniu sensu i radości życia

Przy wsparciu kampanii telewizyjnej i radiowej zadebiutuje wkrótce nowy miesięcznik G+J Polska - "Feniks", w podtytule "Nowe strony życia". Kampania...

3 czerwca 2005

Specjalne wydanie "Przewodnika Katolickiego" w ramach obchodów jubileuszu tytułu

Tygodnik "Przewodnik Katolicki" (wydawca: Drukarnia i Księgarnia św. Wojciecha Sp. z o.o. w Poznaniu) wydał numer specjalny z płytą VCD...

3 czerwca 2005

Promocja wspiera dodatek "Super Expressu" o stosunku Jana Pawła II do najmłodszych

Promocja w Programie I Polskiego Radia (PR1), RMF FM oraz na łamach "Super Expressu" towarzyszy ukazaniu się dziś specjalnego dodatku...

3 czerwca 2005

Kanały TVP wprowadzą letnie ramówki, najwięcej własnych produkcji w TV Polonia

Telewizja Polska SA przygotowała letnie ramówki dla swoich anten. Wprowadzone one zostaną na lipiec i sierpień. W TVP1 codziennie w...

3 czerwca 2005

Trade Press ma zapłacić 50 tys. zł za obrazę Biedronki

Sąd Apelacyjny w Poznaniu nakazał wydawnictwu Trade Press zapłacenie na cel społeczny 50 tys. zł za naruszenie dóbr osobistych właściciela...

3 czerwca 2005

JWT przygotowała kampanię Nudli, wzmacnia zespół obsługi Knorra

Agencja reklamowa JWT, która obsługuje budżet marki Knorr, przygotowała pierwszy projekt - letnią kampanię dla Nudli. Kreacja nawiązuje do nazwy...

3 czerwca 2005

Empik partnerem nowego programu na antenie Vivy

Sieć Empik będzie partnerem nowego programu na antenie stacji muzycznej Viva Polska. Program "Tom kultury" będzie pokazywany od poniedziałku do...

3 czerwca 2005

Antoni Styrczula przestał odpowiadać za wizerunek Mittal Steel Poland

Antoni Styrczula przestał pełnić obowiązki dyrektora biura komunikacji społecznej w koncernie stalowym Mittal Steel Polska (wcześniej Ispat Polska). Powody jego...

3 czerwca 2005

"Fakt" z odcinkami swojej "Małej encyklopedii" opisującymi polskie sanktuaria

"Fakt" (Axel Springer Polska) od 6 czerwca przez pięć kolejnych wydań, poza czwartkiem, będzie ukazywał się z odcinkami "Małej encyklopedii...

3 czerwca 2005

Agencja BesterBruke z Afryki Południowej zwyciężyła w konkursie Unicefu i Clear Channel

Południowoafrykańska agencja BesterBruke wygrała w konkursie Unicefu i Clear Channel. Plakat autorstwa Stuarta McCreadiego i Graeme'a Taylor-Warne'a będzie prezentowany na...

3 czerwca 2005

Europejczyków łączą wartości - wynika z badań grupy Euro RSCG i sieci TNS

Grupa Euro RSCG i sieć TNS przeprowadziły badania systemu wartości Europejczyków. W Polsce realizacją projektu zajęła się firma TNS OBOP....

3 czerwca 2005

Sierpniowe "Marie Claire" w większym nakładzie, z silniejszą promocją

Sierpniowe wydanie "Marie Claire" (Hachette Filipacchi Magazine) - na rynku od 9 lipca - ukaże się w podniesionym nakładzie do...

3 czerwca 2005

Idea Pop wprowadza nową ofertę, reklamowa wojna pre-paidów

PTK Centertel wprowadza od dziś w ofercie pre-paid (marka Idea Pop) nową ofertę specjalną "1 grosz za SMS-a" umożliwiającą użytkownikom...

3 czerwca 2005

Katalog outdoorowy "Podróży" z kuponami rabatowymi

Do letniej edycji "Katalogu odzieży i sprzętu turystycznego" miesięcznika "Podróże" (Wydawnictwo Murator) dołączono 20 kuponów rabatowych. Można je zrealizować w...

3 czerwca 2005

Kompania Piwowarska ofiarą ataku internetowego dotyczącego Dog in the Fog

W związku z pojawieniem się wczoraj w internecie oświadczenia - jakoby wystosowanego przez Kompanię Piwowarską SA - na temat przyznania...

6 czerwca 2005

Wanilia promuje Wrocław, na lato zaplanowano cykl eventów

Agencja Wanilia realizuje duży projekt marketingowy dla Biura Promocji Miasta przy Urzędzie Miejskim Wrocławia. Jego celem jest wypromowanie "krasnoludkowego oblicza"...

6 czerwca 2005

Sprostowanie: błędnie podane nazwisko Agnieszki Bieniady

W informacji o agencji Arip (1 czerwca) błędnie podaliśmy nazwisko dyrektora kreacji Agnieszki Bieniady. Za pomyłkę przepraszamy.

6 czerwca 2005

Przybyszewska account directorem w Gruppie 66 Ogilvy

Marlena Przybyszewska została w agencji Gruppa 66 Ogilvy account directorem. Wcześniej była w Euro RSCG Warsaw (patrz DS "MMP" z...

6 czerwca 2005

TBWA zrealizuje kampanie dla Fundacji Izabeli i Adama Małyszów

Agencja TBWA przygotuje dwie kampanie dla Fundacji Izabeli i Adama Małyszów "Wystarczy chcieć". Kampanie promować będą Sportowy Fundusz Stypendialny utworzony...

6 czerwca 2005

Hortex przeprowadzi relaunch marki Costa i planuje pierwszą kampanię

Hortex Holding przeprowadzi relaunch napojów marki Costa z segmentu economy. Producent zmienił opakowania napojów oraz wprowadził cztery nowe warianty smakowe....

6 czerwca 2005

Samsung launchuje linię Silver Nano swoich produktów AGD

Samsung Electronics Polska rozpoczyna ogólnopolską kampanię outdoorową pralek. Zaplanowano ją na miesiąc, adaptację kreacji centralnej przygotowała agencja Reksan, media planuje...

6 czerwca 2005

Suzuki wprowadza nową generację Swifta, najważniejsza tegoroczna premiera firmy

Suzuki Motor Poland rozpoczyna kampanię launchową nowego Suzuki Swift. Grupą docelową auta, które należy do segmentu samochodów "mini", są ludzie...

6 czerwca 2005

Accenture sponsorem strategicznym Czytelmanii - akcji na rzecz wspierania czytelnictwa

Ruszyła Czytelmania - ogólnopolska kampania na rzecz wspierania czytelnictwa. Jej organizatorem jest fundacja Commitment to Europe Art & Business, sponsorem...

6 czerwca 2005

Barbara Kwiecień, prezes Edelman Polska, będzie oczyszczać się z zarzutów

Barbara Kwiecień, prezes nowo powstałej spółki PR Edelman Polska, do niedawna prezes BCA SA, wyda prywatne oświadczenie w sprawie konfliktu...

6 czerwca 2005

Edipresse wprowadził do kiosków nową serię książkową o II wojnie światowej

Edipresse Polska wydaje w nakładzie 90 tys. egz. nową serię książkową pod tytułem "II wojna światowa. Wydarzenia. Ludzie. Tajemnice". Pierwszy...

6 czerwca 2005

Elżbieta Krupa-Grabowska odeszła z Kofeiny

Elżbieta Krupa-Grabowska odeszła ze stanowiska dyrektora obsługi klienta agencji reklamowej Kofeina. Pracowała tam ponad rok. Na jej miejsce nie przyjęto...

6 czerwca 2005

PZU SA partnerem "Newsweeka" przy okazji dodatków turystycznych

PZU SA jest partnerem cyklu dodatków turystycznych tygodnika "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska). Na cykl złoży się sześć odcinków, każdy...

6 czerwca 2005

Adam Kwaśniewski dyrektorem zarządzającym Ad.netu

Adam Kwaśniewski objął stanowisko dyrektora zarządzającego sieci reklamy internetowej Ad.net (to największa polska sieć). Związany jest z tą firmą od...

6 czerwca 2005

"Metro" rozpoczyna SMS-owy konkurs "METROwe skoki po nagrody"

Bezpłatny dziennik "Metro" (Agora SA) rozpoczął konkurs SMS-owy "METROwe skoki po nagrody". Mechanizm zabawy przygotowała agencja One-2-One. Konkurs polega na...

6 czerwca 2005

Grupa Białko i Network PR przygotowały projekt BTL dla marki Danio

Agencja marketing services Grupa Białko i agencja public relations Network PR przygotowały projekt BTL dla marki Danio z portfolio firmy...

6 czerwca 2005

Peppermint we współpracy z Rafałem Ohme testuje koncepty reklam

Agencja reklamowa Peppermint specjalizująca się w realizacji projektów marketingowych z zakresu through-the-line nawiązała współpracę z firmą badawczą Laboratorium należącą do...

6 czerwca 2005

TVP prowadzi kampanię związaną z festiwalem w Opolu, sponsorem eventu jest Ferrero Polska

Telewizja Polska SA rozpoczęła kampanię reklamową związaną z 42. Krajowym Festiwalem Polskiej Piosenki Opole 2005. Od strony strategicznej, kreacyjnej i...

6 czerwca 2005

Fabryka Pomysłów rozpoczyna sprzedaż powierzchni reklamowej na paralotniach

Fabryka Pomysłów poszerza swoją ofertę reklamową o paralotnie z napędem, które latem pojawią się nad polskim Wybrzeżem. Ekspozycja reklamy ma...

6 czerwca 2005

Mediaedge:cia zamierza uruchomić nowy dom mediowy

Dom mediowy Mediaedge:cia przygotowuje się do uruchomienia drugiej agencji mediowej, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Anna Lubowska, prezes Mediaedge:cia, nie skomentowała tej...

6 czerwca 2005

Jury 3. edycji Galerii Plakatu AMS wyłoniło zwycięski projekt

Jurorzy 3. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS wybrało zwycięski plakat. Zgłoszono 388 prac zachęcających, zgodnie z ideą tej edycji konkursu,...

6 czerwca 2005

Kuba Wojewódzki będzie naczelnym nowego pisma Hachette Filipacchi

Kuba Wojewódzki objął stanowisko redaktora naczelnego projektu pisma Hachette Filipacchi Polska. Magazyn ma pojawić się pod koniec tego roku. Będzie...

6 czerwca 2005

Marketerzy i agencje ocenią prace zgłoszone do 9. edycji konkursu Złota Strzała

Marketerzy i przedstawiciele agencji będą oceniać prace zgłoszone do 9. edycji konkursu Złota Strzała. W jury konkursu marketingu bezpośredniego zasiądą:...