M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

6 czerwca 2005

Marek Wcisło odchodzi z Acxiom Polska

Marek Wcisło, customer development director, odchodzi z firmy Acxiom Polska. Jego decyzja jest zaskoczeniem, bo zaledwie kilka tygodni temu Wcisło...

6 czerwca 2005

Grupa Euro RSCG tworzy strukturę do obsługi farmaceutyków, a Euro RSCG Marketing House zaczyna działać w regionie

Grupa Euro RSCG w Polsce planuje niebawem otwarcie nowej struktury - Euro RSCG Life - do obsługi klientów farmaceutycznych. Stworzenie...

7 czerwca 2005

Żywiec Zdrój będzie intensywnie promować wody smakowe

Żywiec Zdrój (Danone) planuje na lato intensywną kampanię reklamową promującą wody smakowe Żywiec Zdrój Smako-Łyk. Kampania telewizyjna trwać będzie trzy...

7 czerwca 2005

Grzegorz Zawisławski dyrektorem przedstawicielstwa Jelfy w Rosji

Grzegorz Zawisławski, do niedawna kierownik działu OTC Polpharmy, został dyrektorem przedstawicielstwa firmy farmaceutycznej Jelfa w Rosji. Zawisławski odszedł z Polpharmy...

7 czerwca 2005

Promocja Dog in the Fog obejmie 500 lokali gastronomicznych

Około 500 lokali gastronomicznych na terenie całej Polski obejmuje akcja promocyjna marki piwa Dog in the Fog (Kompania Piwowarska SA)...

7 czerwca 2005

Dekoral wspiera kampanią reklamową sprzedaż farb Polinak

Rozpoczęła się przygotowana przez Demo Effective Launching telewizyjna kampania reklamowa białej farby emulsyjnej do ścian i sufitów Polinak, kluczowego produktu...

7 czerwca 2005

Suzuki realizuje wakacyjny projekt wizerunkowy z naciskiem na bezpieczeństwo

Suzuki Motor Poland rozpoczęło kampanię wizerunkową pod hasłem: "Bezpieczne wakacje". Akcja potrwa do końca czerwca br. i obejmuje prasę ogólnopolską...

7 czerwca 2005

Grupa reklamowa Fresh powiększa dział obsługi klienta

Katarzyna Prylińska objęła stanowisko junior account executive w grupie Fresh. Wzmocniła zespół Marii Krysińskiej. Wcześniej pełniła funkcję asystentki w Raben...

7 czerwca 2005

Oświadczenie Barbary Kwiecień, która złożyła pozew o ochronę dóbr osobistych

Barbara Kwiecień, prezes i dyr. generalny nowo powstałej firmy public relations Edelman Polska, do niedawna prezes spółki BCA SA, przesłała...

7 czerwca 2005

Samsung i "Puls Biznesu" rozpoczęły konkurs Samsung Care

Samsung Electronics Polska i "Puls Biznesu" rozpoczęły drugą edycję konkursu Samsung Care. Przez tydzień na stronach konkursowych w internecie będzie...

7 czerwca 2005

"Świat Kobiety" podniósł jakość i nakład do 600 tys. egz.; w wersji bez gadżetu w cenie 2 zł

Wydawnictwo Bauer diametralnie zmieniło magazyn "Świat Kobiety". Od wczoraj jest na rynku jako miesięcznik (wcześniej dwutygodnik). Ma nową, lakierowaną okładkę,...

7 czerwca 2005

Edelman Polska oficjalnie otwiera biuro w Warszawie

Agencja PR Edelman Polska poinformowała oficjalnie o otwarciu biura i objęciu przez Barbarę Kwiecień stanowisk jej prezesa i dyr. generalnego....

7 czerwca 2005

Agencja Janmedia obsługuje obchody 10-lecia Polskiego Stowarzyszenia PR

Agencja interaktywna Janmedia zajęła się obsługą obchodów 10-lecia Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Agencja stworzyła serwis z narzędziem do zgłaszania udziału...

7 czerwca 2005

Zentropy Partners - rekrutacja i odświeżenie wizerunku w internecie

Zentropy Partners, agencja interaktywna z grupy reklamowej McCann-Erickson Polska, prowadzi nietypową rekrutację grafików i programistów. Kandydaci mają przygotować projekt redesignu...

7 czerwca 2005

Millennium nagłaśnia kampanią taktyczną zwycięstwo w rankingach "Rzeczpospolitej"

Bank Millennium rozpoczyna taktyczną tygodniową kampanię w prasie i internecie. Jej celem jest promocja kart kredytowych Visa economic. Przekaz nawiązuje...

7 czerwca 2005

Heyah rozpoczęła nietypowy SMS-owy konkurs detektywistyczny

Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa) rozpoczęła nietypowy SMS-owy konkurs detektywistyczny. Celem zabawy jest zlokalizowanie miejsca, w którym przebywa Heniek, włamywacz grasujący...

7 czerwca 2005

Oceanic przeprowadzi pierwszą kampanię telewizyjną

Firma kosmetyczna Oceanic Cosmetic & Pharmaceutic jesienią br. rozpocznie pierwszą telewizyjną kampanię reklamową dermokosmetyków marki Ocerin. Działania reklamowe zostaną przygotowane...

7 czerwca 2005

"Avanti" w połączonej promocji z limitowaną wersją dla kobiet Fiata Panda

Promocja czerwcowego wydania miesięcznika shoppingowego "Avanti" (Agora SA) połączona jest z promocją Fiata Panda w limitowanej wersji dla kobiet. Po...

7 czerwca 2005

DCAP inwestuje w zupełnie nowy segment sportowych minivanów

DaimlerChrysler Automotive Polska rozpoczął kampanię wprowadzającą na nasz rynek zupełnie nowe auto - Mercedes klasy B. Mercedes po raz pierwszy...

7 czerwca 2005

Publicis zrealizował kampanię urządzeń wielofunkcyjnych HP

HP Color LaserJet 2800 to nowe kolorowe wielofunkcyjne urządzenie laserowe, dla którego kampanię reklamową przygotowała agencja reklamowa Publicis. Celem działań...

7 czerwca 2005

Euro RSCG Warsaw przygotowała niekonwencjonalne rozwiązania dla ING

ING Bank Śląski realizuje kampanię reklamową przygotowaną przez agencję Euro RSCG Warsaw dotycząca kart kredytowych. Kampania będzie komunikowana do końca...

7 czerwca 2005

Beko planuje kampanię reklamową na jesień br., wymienia portfolio produktów

We wrześniu br. Beko Polska, producent urządzeń AGD, rozpocznie trwającą od 6 do12 tygodni kampanię telewizyjną swojej marki. Film reklamowy...

7 czerwca 2005

Novartis Consumer Health wprowadzi istotne zmiany w strategii marketingowej

W najbliższych miesiącach Novartis Consumer Health systematycznie wprowadzać będzie istotne zmiany w strategii marketingowej. Działania te koordynuje Krzysztof Wasilewski, od...

7 czerwca 2005

Maspex Wadowice realizuje kolejny etap kampanii dla Kubuś Play

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała kolejny etap kampanii dla marki Kubuś Play (Maspex Wadowice) obejmujący prasę oraz outdoor. Kampania...

7 czerwca 2005

PTK Centertel reklamuje SMS za 1 grosz w sieci Idea

Agencja reklamowa Testardo Red Cell zrealizowała dwa spoty informujące o nowej ofercie Pop (PTK Centertel) - cena 1 grosz brutto...

7 czerwca 2005

Axel Springer uruchomił serwis internetowy dla magazynu "Olivia"

Axel Springer Polska stworzył nowy serwis internetowy miesięcznika "Olivia". Strona www.olivia.pl została przygotowana przez dział internetowy wydawnictwa. W serwisie zamieszczono...

7 czerwca 2005

Jarosław Podsiadło przestał pełnić funkcję dyr. marketingu Tchibo

Jarosław Podsiadło po blisko dwóch latach przestał pełnić funkcję dyr. marketingu firmy Tchibo, gdzie odpowiadał za marketing marek Gala, Tchibo...

7 czerwca 2005

G+J Polska będzie usatysfakcjonowane 80-tysięczną sprzedażą nowego "Feniksa"

Sprzedaż miesięcznika "Feniks" - najnowszego magazynu G+J Polska dla kobiet - w wysokości 80 tys. egzemplarzy będzie satysfakcjonować wydawcę. Poinformowała...

7 czerwca 2005

AGB Polska wprowadza mierniki pomiaru naziemnej telewizji cyfrowej i interaktywnej

AGB Polska wprowadza mierniki najnowszej generacji TVM 5 i Unitam umożliwiające pomiar naziemnej telewizji cyfrowej i interaktywnej. - Najnowszy system...

7 czerwca 2005

Marcin Sosnowski został dyr. operacyjnym ContactPoint

Marcin Sosnowski został awansowany na nowe stanowisko dyr. operacyjnego firmy telemarketingowej ContactPoint. Jest z nią związany od blisko czterech lat....

7 czerwca 2005

Relaunch wody Aquella wsparty działaniami reklamowymi

Firma Paola przeprowadziła relaunch marki Aquella, pod którą od roku sprzedaje wody mineralne gazowane i niegazowane. Projekt objął zmianę etykiety...

7 czerwca 2005

Penconek realizuje projekty badawcze Synovate w Europie Środkowej

Marcin Penconek objął stanowisko head of product design & development Central & South Europe business development director w firmie badawczej...

7 czerwca 2005

Paweł Henke rozstaje się z OMD Response

Paweł Henke, group account director w dziale OMD Response z grupy OMD Poland, prawdopodobnie rozstanie się z firmą. Informację potwierdził...

7 czerwca 2005

Sitel nie jest zainteresowany przejęciem ContactCenter TPI

Amerykański dostawca usług telemarketingowych Sitel nie jest zainteresowany przejęciem należącego do TP Internet (TPI) ContactCenter. Chociaż o sprzedaży ContactCenter mówi...

7 czerwca 2005

Peppermint Medical wspiera launch trzech produktów linii Pharmaceris

Peppermint Medical (dział agencji Peppermint) wspiera launch trzech produktów linii Pharmaceris. Agencja współpracuje z Dr Irena Eris (właściciel marki Pharmaceris)...

7 czerwca 2005

First PR partnerem globalnej akcji "Fight Hunger: Walk the World"

Agencje public relations zrzeszone w międzynarodowej sieci Eurocom Worldwide, w tym polska firma public relations First PR, podjęły współpracę pro...

8 czerwca 2005

Tadeusz Brzozowski przechodzi z Galpostera do Bestu

Tadeusz Brzozowski dołączy 17 czerwca do zespołu Best Marketing Promotion Agency. W strukturach Bestu powstanie nowe stanowisko new media &...

8 czerwca 2005

Krzysztof Łuszczewski konsultantem programowym Jazz Radia

Krzysztof Łuszczewski, dyrektor programowy Radia Kolor, będzie także konsultantem programowym Jazz Radia. Zastąpi Ryszarda Wojciula, który wraz z Piotrem Szymkowiakiem,...

8 czerwca 2005

Przegląd agencji BTL w Pekao SA, bank nadal współpracuje z Leo Burnett

Pekao SA zaprosił kilka agencji BTL-owych do przeglądu, który jednak nie ma charakteru przetargu. - Chcemy po prostu zorientować się...

8 czerwca 2005

Libido Herbs wesprze reklamą preparat LibidoForte - w tym roku działania BtoB, w przyszłym konsumenckie

Firma Libido Herbs Poland wprowadziła na polski rynek ziołowy preparat wspomagający potencję LibidoForte. Preparat jest dostępny na rynku aptecznym bez...

8 czerwca 2005

Nowy pakiet telewizyjny Aster wspierany kampanią w prasie i internecie

Sieć Aster rozpoczyna kampanię promocyjną nowego pakietu telewizji cyfrowej Basic Plus. Kampania prowadzona będzie do początku lipca. Jej celem jest...

8 czerwca 2005

Sylwia Tygielska dołączyła do agencji Saatchi & Saatchi jako account executive

Sylwia Tygielska dołączyła do zespołu obsługi klienta agencji Saatchi & Saatchi. Na stanowisku account executive zajmie się obsługą brandu Era...

8 czerwca 2005

LPP wspiera letnią kampanią wizerunkową nową kolekcję odzieży Reserved

LPP SA, producent odzieży, rozpoczął kampanię letniej kolekcji marki Reserved. Potrwa do końca czerwca, obejmuje outdoor (billboardy, wallboardy, citylighty), prasę,...

8 czerwca 2005

ZT Kruszwica wracają na rynek margaryn konsumenckich

Zakłady Tłuszczowe "Kruszwica" SA po trzech latach przerwy wracają na rynek margaryn konsumenckich. Już rozpoczęto budowanie dystrybucji oraz działania handlowe...

8 czerwca 2005

Niemiecka marka odzieżowa Gin Tonic wchodzi do Polski

Na nasz rynek odzieżowy wchodzi nowa marka - Gin Tonic. Ma ona korzenie niemieckie (istnieje tam od prawie 30 lat),...

8 czerwca 2005

Skoda po pięciu miesiącach liderem polskiego rynku nowych aut

Skoda Auto Polska SA jest po pięciu miesiącach br. (styczeń-maj) liderem sprzedażowym polskiego rynku nowych samochodów. Skoda sprzedała przez te...

8 czerwca 2005

PTE Skarbiec-Emerytura przygotował blogowy konkurs dla studentów

PTE Skarbiec-Emerytura SA przygotował na czerwiec konkurs dla studentów na najlepszy blog dotyczący poszukiwań pracy. Zwycięzcy zostaną nagrodzeni wakacyjnymi praktykami...

8 czerwca 2005

Związek Firm Public Relations zaniepokojony sprawą BCA SA i Edelman Polska

Zarząd Związku Firm Public Relations przesłał do redakcji DS "MMP" oświadczenie w związku z wejściem na rynek Edelman Polska: "Związek...

8 czerwca 2005

JWT rozbudowuje kompetencje BTL, do końca roku agencja chce podwoić zatrudnienie

Agencja JWT planuje w najbliższym czasie rozbudowanie swoich kompetencji w zakresie BTL. - Nie mamy w planach tworzenia żadnej osobnej...

8 czerwca 2005

Monika Walczak odeszła z biura reklamy Wydawnictwa Bauer

Monika Walczak, dyrektor biura reklamy czasopism młodzieżowych, odeszła z Wydawnictwa Bauer. Rozwiązanie umowy nastąpiło za porozumieniem stron. Dalsze plany zawodowe...