M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

8 czerwca 2005

"Gazeta Prawna" cyklicznie w czerwcu z mapami Polski, wsparcie promocją radiową

"Gazeta Prawna" (Grupa Wydawnicza "Infor") w kolejne środy i czwartki czerwca dołącza mapy turystyczne Polski. Są one wzbogacane informacjami np....

8 czerwca 2005

Stroer wyróżniony tytułem Partnera Biznesowego PTK Centertel

Stroer, firma reklamy zewnętrznej, otrzymał tytuł Partnera Biznesowego PTK Centertel. Został wyróżniony za projekt Billboard Management System (BMS) - system...

8 czerwca 2005

Partner of Promotion i Sigma International zdobywcami Sabre Awards

Dwie polskie agencje public relations zdobyły prestiżowe nagrody Sabre Awards w międzynarodowym konkursie na najlepsze kampanie PR. Partner of Promotion...

8 czerwca 2005

Maspex Wadowice promuje System Porad Eksperckich Tymbark Fit

Maspex Wadowice uruchomił System Porad Eksperckich Tymbark Fit. Jest to internetowy serwis pomagający kobietom dbać o figurę, zdrowie i samopoczucie,...

8 czerwca 2005

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy kontynuuje program "Postaw na swoim. Przedsiębiorczość"

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce (IAA) zapowiada kontynuację programu "Postaw na swoim. Przedsiębiorczość", który zachęca młodych ludzi do zakładania własnych...

8 czerwca 2005

Oferta Starcom Next ma być odpowiedzią na zmiany w konsumpcji mediów

Starcom Next, nowa struktura wydzielona z domu mediowego Starcom, zajmie się reklamą z wykorzystaniem nowych mediów. - Chcemy jako pierwsi...

8 czerwca 2005

Tabletkę Wyborową zastąpi Tabletka Imprezowa

W związku z kontrowersjami na linii Optivit (producent Tabletki Wyborowej) - Wyborowa SA Tabletka Wyborowa została wycofana ze sprzedaży. Zastąpi...

8 czerwca 2005

Marketing Nissana na Polskę będzie zarządzany z Budapesztu

Marketing Nissana na Polskę będzie zarządzany z Budapesztu, do stolicy Węgier przeniesiony zostanie w ogóle cały sztab dowodzenia biznesem Nissana...

8 czerwca 2005

Kampanię launchową Bilomagu obsługuje Salt & Pepper i MPG Media Planning Group

Wystartowała kampania launchowa Bilomagu - preparatu poprawiającego pamięć i koncentrację. Producentem Bilomagu jest NP Pharma, za jego promocję i dystrybucję...

8 czerwca 2005

CTM Teleperformance chce zmniejszyć rotację pracowników telemarketerów

Firma telemarketingowa CTM Teleperformance Polska zmienia swoją politykę kadrową i będzie częściej zatrudniać telemarketerów na etat. Do tej pory większość...

8 czerwca 2005

Bożena Sukiennik traffic managerem w agencji S4

Do zespołu agencji S4 dołączyła Bożena Sukiennik na stanowisko traffic managera. Bezpośrednio przed przyjściem do S4 pracowała przez cztery lata...

8 czerwca 2005

Era uzbroi restauracje Pizza Hut i KFC w hot spoty

Polska Telefonia Cyfrowa (PTC, właściciel marek Era i Heyah) i AmRest, właściciel sieci KFC i Pizza Hut, rozpoczęły partnerską współpracę....

8 czerwca 2005

Maciej Moniak i Małgorzata Sadowska pokierują biznesem OTC Polpharmy

Maciej Moniak został dyrektorem działu OTC (leki bez recepty) firmy farmaceutycznej Polpharma. Ostatnio był dyrektorem generalnym firmy Boots Healthcare. W...

9 czerwca 2005

Agnieszka Skomro w Great Open House

Agnieszka Skomro dołączyła do zespołu działu obsługi klienta w agencji Great Open House na stanowisko junior account executive. Dotychczas pracowała...

9 czerwca 2005

Dax Cosmetics wprowadza linię błyszczyków do serii Perfecta

Dax Cosmetics poszerza linię Perfecta o serię odżywczych błyszczyków do ust o nazwie Smile. Jest to gama trzech błyszczyków kolorowych...

9 czerwca 2005

Żmijewska i Cywiński powiększyli zespół Sensors

1 czerwca 2005 roku do zespołu Sensors dołączyli dwaj nowi konsultanci - Magda Żmijewska na stanowisko senior account executive i...

9 czerwca 2005

Unilever Polska realizuje programy lojalnościowe dla marki Knorr

Agencja Euro RSCG Marketing House rozpoczęła obsługę dwóch promocji konsumenckich dla marki Knorr (Unilever Polska). Obie wystartowały 1 czerwca, zaplanowane...

9 czerwca 2005

Edyta Talacha media managerem w MPG Media Planning Group

Edyta Talacha objęła stanowisko media managera w MPG Media Planning Group. Będzie pracowała w teamie obsługującym budżety mediowe, m.in. Carrefour...

9 czerwca 2005

Silna promocja "Dlaczego" z płytą z serii PepsiMuza

Silna promocja towarzyszy wydaniu czerwcowego miesięcznika studenckiego "Dlaczego" (Platforma Mediowa "Point Group"). Wśród powodów silniejszych działań promocyjnych wydawca wymienia dołączenie...

9 czerwca 2005

Czteryczwarte i MindShare Polska przygotowały letnią kampanię Centralwings

Tanie linie lotnicze Centralwings należące do Grupy LOT rozpoczęły letnią kampanię prosprzedażową. Za strategię i kreację działań odpowiada agencja reklamowa...

9 czerwca 2005

David Brain, CEO Edelman Europe, i kierownictwo Edelman Polska w odpowiedzi na oświadczenie ZFPR

David Brain, CEO Edelman Europe, i część pracowników agencji PR Edelman Polska, w tym jej prezes Barbara Kwiecień, w reakcji...

9 czerwca 2005

Skoda promuje ekonomiczne silniki FSI we współpracy z siecią BP

Skoda Auto Polska promuje ekonomiczne silniki FSI we współpracy z siecią stacji benzynowych BP. Głównym celem kampanii realizowanej przez agencję...

9 czerwca 2005

"Życie Warszawy" jako gazeta ogólnopolska chce zachować charakter

Andrzej Załucki, redaktor naczelny "Życia Warszawy", potwierdził, że Michał Sołowow, właściciel dziennika, planuje przekształcenie go z tytułu regionalnego na ogólnopolski....

9 czerwca 2005

Toyota rusza z wizerunkową kampanią technologii D4D i Avensisa

Toyota Motor Poland rozpoczęła kampanię launchową modelu Avensis z silnikiem 2.2 w technologii D4D. - Kampania wprowadza na rynek nowy...

9 czerwca 2005

"Poradnik Domowy" sprzedał powyżej 624 tys. egz. numeru majowego

Pion czasopism Agory SA powiadomił o wyjątkowo wysokiej sprzedaży wydania majowego "Poradnika Domowego". Według danych wydawcy numer miał rozpowszechnianie płatne...

9 czerwca 2005

BTL gorzej wynagradzany niż agencje reklamowe wg raportu SAR-u

Firma badawcza Idea na zlecenie Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR) w Polsce przygotowała raport dotyczący średniego wynagrodzenia brutto pracowników na różnych...

9 czerwca 2005

Polskie gwiazdy Edyta Górniak i Kayah w sesjach magazynu "Boutique"

Miesięcznik dla młodych kobiet "Boutique" (ViMedia) kontynuuje promocję z udziałem polskich gwiazd. Bohaterką numeru czerwcowego tytułu jest Edyta Górniak, a...

9 czerwca 2005

FFCreation przygotowała nietypowy produktowy serwis www dla Danone

Agencja interaktywna FFCreation przygotowała dla Danone serwis www.serekdanio.pl. Celem jest promocja serków Danio, głównym bohaterem jest znany z reklam telewizyjnych...

9 czerwca 2005

Siemens po wycofaniu się z produkcji komórek na razie nie zmienia agencji

Siemens wycofał się z przynoszącej straty produkcji telefonów komórkowych. Ta działalność Siemensa została przejęta przez tajwańską firmę BenQ. Nie wiadomo...

9 czerwca 2005

Marcin Jaśkiewicz będzie menedżerem ds. zasobów w Biurze Reklamy TVP

1 lipca br. Marcin Jaśkiewicz obejmie stanowisko menedżera ds. zasobów w Biurze Reklamy TVP. Zastąpi Tomasza Puczkowskiego, który odszedł z...

9 czerwca 2005

Albedo Marketing koordynuje akcję BTL-ową napojów Clippo Sekrety Lasu

Agencja Albedo Marketing koordynuje akcję BTL-ową dotyczącą napojów Clippo Sekrety Lasu produkowanych przez Aronię SA. Wakacyjna promocja obejmuje cztery rodzaje...

9 czerwca 2005

Jędrzej Szynkarczuk, dyr. marketingu, odchodzi z Hoopa

Jędrzej Szynkarczuk kierujący od siedmiu lat marketingiem producenta napojów Hoop SA odchodzi z firmy. Był on autorem wielu ważnych projektów...

9 czerwca 2005

Anna Pasek-Paszkowska event managerem w Euro RSCG 4D

Anna Pasek-Paszkowska dołączyła do Euro RSCG 4D na stanowisko event managera. Będzie odpowiedzialna za projekty z zakresu event marketingu i...

9 czerwca 2005

Producenci piwa przyjęli Kodeks Reklamowy Browarów Polskich

Przedstawiciele przemysłu browarniczego podpisali Kodeks Reklamowy Browarów Polskich zawierający standardy oraz procedurę autokontroli działań marketingowych polskiej branży piwnej. - Podpisanie...

20 czerwca 2005

Polfa Grodzisk reklamuje Folik, następna odsłona jesienią

Agencja Capitol przygotowała kampanię reklamową preparatu Folik (Polfa Grodzisk) przeznaczonego dla kobiet w ciąży i planujących powiększenie rodziny. Spot reklamowy...

20 czerwca 2005

Firma Miele otworzyła ekskluzywny salon sprzedaży urządzeń AGD

Miele, producent ekskluzywnego sprzętu AGD, otworzył na warszawskim Służewcu jeden z najnowcześniejszych salonów sprzedaży w Europie. Na 400 mkw. powierzchni...

20 czerwca 2005

Muzyczna promocja w restauracjach McDonald'sa

McDonald's Polska prowadzi muzyczną promocję. Do każdego zamówionego McZestawu dokłada jedną z pięciu płyt mini CD z muzyką: chill out,...

20 czerwca 2005

Citibank zapowiada aktywniejszą obecność z reklamą w mediach

Citibank Handlowy zamierza umocnić swoją pozycję lidera na rynku kart kredytowych. W ciągu trzech lat chce osiągnąć 40 proc. market...

20 czerwca 2005

Wałęski członkiem zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy

Piotr Wałęski, zastępca dyrektora Biura Reklamy TVP ds. handlowych, wszedł w skład zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA). Z prac w...

20 czerwca 2005

House przeprowadzi muzyczno-konkursową akcję kopromocyjną z Sony BMG

Marka odzieżowa House (Artman SA) i Sony BMG startują ze wspólną akcją promocyjną. Bohaterem akcji jest najnowsza płyta Jamiroquai "Dynamite"....

20 czerwca 2005

Marek Wcisło został kierownikiem działu produktów informacyjnych w PTC

Marek Wcisło, który do niedawna pełnił funkcję customer development directora w Acxiom Polska, przeszedł do Polskiej Telefonii Cyfrowej (PTC). Objął...

20 czerwca 2005

AMS wygrał przetarg na stawianie wiat przystankowych w Szczecinie

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA wygrała przetarg rozpisany przez władze miejskie w Szczecinie dotyczący stawiania wiat przystankowych w tym mieście....

20 czerwca 2005

ING Nationale-Nederlanden Polska promuje swój OFE

Dziś rusza kampania reklamowa przygotowana przez ING Nationale-Nederlanden Polska SA wspólnie z agencją reklamową Brain. Kampania promuje Otwarty Fundusz Emerytalny...

20 czerwca 2005

Agora będzie reklamowała "Logo" w telewizji

Agora SA rozpoczyna kampanię reklamową drugiego numeru magazynu "Logo". Tym razem kampania będzie prowadzona również w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Spot...

20 czerwca 2005

O2.pl uruchomiła internetową telewizję - Lemon TV

Spółka O2.pl uruchamia stację Lemon TV - internetowy minikanał telewizyjny. Wstępnie o pracach nad tym projektem pisaliśmy w DS "MMP"...

20 czerwca 2005

Bartosz Burski opracowuje strategię sprzedaży Jazz Radia i pakiet wakacyjny Koloru

Bartosz Burski, prezes Jazz Radia i dyrektor sprzedaży w spółce Kolor Partners odpowiedzialnej za sprzedaż czasu reklamowego w Radiu Kolor,...

20 czerwca 2005

Woda Primavera do końca lipca na 2 tys. billboardów w całej Polsce

Marka wód mineralnych Primavera do końca lipca prowadzić będzie ogólnopolską kampanię billboardową. W tym celu dom mediowy MPG Media Planning...

20 czerwca 2005

Polskie Wydawnictwa Branżowe rozpoczną wydawanie magazynu "Sport Plus"

W lipcu ukaże się pilotażowy numer kwartalnika "Sport Plus" Polskich Wydawnictw Branżowych. Regularna sprzedaż magazynu ruszy jesienią lub w styczniu...

20 czerwca 2005

Samsung rozpoczyna tegoroczny cykl turnieju dla graczy World Cyber Games

Samsung Electronics Polska rozpoczyna tegoroczną edycję swojego turnieju w grach komputerowych World Cyber Games. Polska edycja World Cyber Games 2005...

20 czerwca 2005

Tyskie prowadzi akcję wizerunkową fundowania ławek na Śląsku

Marka Tyskie (Kompania Piwowarska SA) prowadzi akcję fundowania ławek w Chorzowie. Już 200 ławek stanęło w alejach Wojewódzkiego Parku Kultury...