M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

20 czerwca 2005

Studio Ikar przygotowało nowe opakowania Dermosanu

Studio projektowe Ikar przygotowało nowe opakowania dla marki Dermosan, linii produktów do pielęgnacji twarzy i ciała należącej do koncernu GlaxoSmithKline...

20 czerwca 2005

Kimberly-Clark rozpoczyna akcję eventów związaną z urodzinami pieska Puppy

Firma Kimberly-Clark rozpoczęła cykl eventów oraz akcji promocyjnych w punktach sprzedaży związanych z urodzinami ikony marki Velvet - pieska Puppy....

20 czerwca 2005

L'Oreal wprowadza nową maskarę Lash Architecte Czarna Noc

L'Oreal Polska wprowadził do sprzedaży nową maskarę marki L'Oreal Paris - Lash Architecte Czarna Noc. Wprowadzenie nowego produktu będzie wsparte...

21 czerwca 2005

S4 realizuje regionalną kampanię reklamową telewizorów Philipsa

"Ostra promocja" to hasło akcji, jaką agencja reklamowa S4 przygotowała dla Philips Polska. Kampania obejmuje swym zasięgiem Polskę, a także...

21 czerwca 2005

Czwartą edycję "Idola" oglądało średnio 1,8 mln widzów

Według AGB Polska średnia oglądalność minutowa czwartej edycji programu "Idol" w Polsacie wynosiła 1,878 mln widzów (wskaźnik AMR, grupa: 4+)....

21 czerwca 2005

Pięć nominacji dla OMD Poland i jedna dla OgilvyOne w Cannes

Są już pierwsze nominacje na międzynarodowym festiwalu reklamowym w Cannes. Na razie najwięcej, bo aż pięć, otrzymał OMD Poland w...

21 czerwca 2005

42 proc. Polaków myśli o kupnie auta, Orlen ulubioną stacją benzynową

Kupno lub zmianę samochodu rozważa 42 proc. konsumentów, wynika z Ogólnopolskiego Kwestionariusza Produktów i Usług firmy Acxiom. Nieco ponad połowa...

21 czerwca 2005

IMIGe Poland udostępniła nośniki reklamowe na uczelniach Motoroli

Krakowskie centrum oprogramowania firmy Motorola rozpoczęło kampanię na nośnikach reklamy wewnętrznej należących do IMIGe Poland. Akcja prowadzona jest pod hasłem...

21 czerwca 2005

QST, Prograf i MediaCom odpowiadają za projekt dla marki Paprini Pikantne Kamisa

"Paprini Pikantne - Uwaga! Wciąga" - pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania reklamowa pikantnego sosu paprykowego Paprini produkowanego przez Kamis-Przyprawy...

21 czerwca 2005

Cicha Lipa planuje wsparcie portfolio, wprowadza dodatki i nowości w pismach

Na wrzesień br. wydawnictwo Cicha Lipa, wydawca magazynów "Fluid", "DosDedos" i "Bunny Hop", przygotowuje większą kampanię reklamową swoich tytułów. Szczegóły...

21 czerwca 2005

Onet we współpracy ze Skype'em chce podbić rynek taniej internetowej telefonii

Onet.pl wspólnie z silnym partnerem międzynarodowym - Skype Technologies - uruchamia komunikator OnetSkype. Skype jest bardzo popularnym w Europie Zachodniej...

21 czerwca 2005

"Young Miss", wydanie specjalne "Claudii" dla dziewcząt i młodych kobiet

Pod tytułem "Young Miss" wejdzie na rynek 22 czerwca br. wydanie specjalne "Claudii" (G+J Polska), skierowane do dziewcząt i młodych...

21 czerwca 2005

B&J i Stroer odpowiadają za mediową oprawę cyklu turniejów golfowych Audi Pro-Am Tour

Agencja reklamowa B&J i firma reklamy zewnętrznej Stroer odpowiadają za obsługę mediową cyklu turniejów golfowych Audi Pro-Am Tour. Inicjatorem organizowanego...

21 czerwca 2005

Grupa ABK oszukała uczestników Letniej Akademii PR

Uczestnicy szkolenia organizowanego przez Grupę ABK zażądali od firmy zwrotu pieniędzy. Program Letniej Akademii PR, od kilku tygodni promowanej przez...

21 czerwca 2005

"Super Express" i "Lato z Radiem" we wspólnym wakacyjnym konkursie

"Super Express" (Media Express) i Program I Polskiego Radia, w ramach programu "Lato z Radiem" ruszają dzisiaj, 21 czerwca, ze...

21 czerwca 2005

Neonet wyda w br. 2 mln zł na budowę marki, trwa przetarg mediowy

Neonet SA, właściciel ogólnopolskiej sieci handlującej sprzętem RTV/AGD, zamierza pozyskać z oferty publicznej ok. 65 mln zł. Ustalenie ceny emisyjnej...

21 czerwca 2005

Szopa-Milde pokieruje marketingiem połączonych firm Faxe Polska i Brok Strzelec

Renata Szopa-Milde pokieruje marketingiem połączonych browarów Faxe Polska i Brok Strzelec. Decyzja ta wynika z faktu przejęcia przez Faxe Polska...

21 czerwca 2005

Polski oddział Fleishman-Hillard zaangażowany w nowy program Vox Global Mandate

Polski oddział globalnej agencji PR Fleishman-Hillard jest jednym ze wszystkich 80 biur tej firmy (własnych bądź zależnych) biorących udział w...

21 czerwca 2005

Idea ostrzega w reklamach przed wyczerpaniem telefonu

W swojej najnowszej kampanii reklamowej sieć komórkowa Idea ostrzega przed wyczerpaniem telefonu. "Lato Bez Opłat w Jednej Idei doprowadzi twój...

21 czerwca 2005

PRisma Communications rozpocznie współpracę z firmą Aquaform

Aquaform, producent wyposażenia łazienek, powierzył realizację działań PR agencji PRisma Communications. W ramach współpracy agencja PRisma Communications będzie odpowiedzialna za...

21 czerwca 2005

Bank Millennium reklamuje pierwszą w Polsce aukcję lokat online

Bank Millennium SA przygotował dla klientów bankowości internetowej Millenet nowatorską na polskim rynku ofertę aukcji internetowej lokat terminowych. Jak twierdzą...

21 czerwca 2005

Monika Krzesak została rzecznikiem Kia Motors Polska

Monika Krzesak, do niedawna rzecznik spółki Almeco (wyłączny dystrybutor aut marki SsangYong na Polskę), została rzecznikiem Kia Motors Polska. W...

21 czerwca 2005

Gellwe rezygnuje z usług agencji reklamowej

Gellwe po wybraniu na początku br. (patrz DS "MMP" 4 stycznia br.) w przetargu agencji reklamowej Kid do obsługi nowej...

21 czerwca 2005

Paweł Kowalewski ponownie prezesem zarządu IAA

Walne zebranie członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce (IAA) wybrało władze organizacji na kadencję 2005-2007. Prezesem zarządu ponownie został Paweł...

21 czerwca 2005

Unimil dołączy do opakowań prezerwatyw płyty z kawałami DeDektywa Inwektywa

Do opakowań prezerwatyw Unimil z serii Special Collection będą dołączane płyty z zapisem telefonicznych śledztw DeDektywa Inwektywa z Radia WAWa....

21 czerwca 2005

Macro Art Poland sprzedaje kampanie na ekspozytorach w Geant

Firma Macro Art Poland wprowadziła do oferty nośniki indoorowe w sieci supermarketów Geant. Sprzedaje powierzchnię na ekspozytorach o wymiarach 90...

21 czerwca 2005

Bayer najaktywniejszym reklamodawcą w segmencie agrarnym

Według agencji Martin & Jacob, specjalizującej się w marketingu agrarnym, w okresie od stycznia do maja 2005 r. wartość rynku...

21 czerwca 2005

Infor zamierza zwiększyć sprzedaż "Manager Magazin" do 30 tys. egz.

Wydawnictwo Infor Manager zamierza do końca roku zwiększyć średnią sprzedaż "Manager Magazin" do poziomu 30 tys. egz. Obecnie pismo rozchodzi...

21 czerwca 2005

Beata Jankowska została redaktorem naczelnym "Outdoor Media"

Beata Jankowska objęła stanowisko redaktora naczelnego magazynu "Outdoor Media" wydawanego przez Korporację Reklamy "Air Com". Na początku lipca br. Jankowska...

21 czerwca 2005

Stroer i AMS notują najwyższe wskaźniki znajomości marek firm

Według badań Outdoor Image prowadzonych na zlecenie Stroera przez firmę badawczą Expert Monitor dwie firmy reklamy zewnętrznej - Stroer i...

21 czerwca 2005

Organizatorzy projektu Produkt Roku reklamują konkurs w Polsacie

Na antenie telewizji Polsat trwa pierwsza kampania telewizyjna programu marketingowego Produkt Roku - Wybór Konsumentów. Billboardy sponsorskie są emitowane w...

21 czerwca 2005

New Age Media otwiera swoją nową stronę internetową

Nowa witryna internetowa New Age Media, domu sprzedaży reklam w multipleksach oraz kinach Imax, jest dostępna od połowy czerwca br....

22 czerwca 2005

Artur Sitnik dołączył do NoS/BBDO i będzie bohaterem pierwszej galerii Klatka

Artur Sitnik jest nowym ilustratorem w agencji NoS/BBDO. Wcześniej Sitnik pracował jak rysownik m.in. dla "Rzeczpospolitej", "Tygodnika Przegląd" oraz "Nowej...

22 czerwca 2005

Plus GSM realizuje drugi etap kampanii Plus nieskończoność

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus GSM, kontynuuje wsparcie reklamowe swojej oferty Plus nieskończoność, czyli nielimitowanych rozmów wewnątrz sieci. W głównych...

22 czerwca 2005

Dr. Oetker wspiera Muss Owocowy Słodka Chwila

Dr. Oetker rozbudowuje linię deserów Słodka Chwila i wprowadza nowe desery o nazwie Muss Owocowy. Są one wzbogacone o płatki...

22 czerwca 2005

Rzontkowski odchodzi z TBWA/Warszawa, prawdopodobnie do G7

Dariusz Rzontkowski, drugi obok Bartłomieja Bartoszka dyr. kreatywny TBWA/Warszawa, odchodzi z agencji z końcem miesiąca. Prawdopodobnie rozpocznie pracę w G7...

22 czerwca 2005

Internetowe biuro podróży OctopusTravel chce oferować usługi w Polsce

OctopusTravel, internetowe biuro podróży z centralą w Londynie operujące na wielu rynkach, planuje rozpoczęcie oficjalnej działalności w Polsce, o czym...

22 czerwca 2005

Budżet Bebiko obsługiwany przez Gruppę 66 Ogilvy

Agencja reklamowa Gruppa 66 Ogilvy przejęła obsługę działań ATL marki Bebiko firmy Nutricia Polska od Papagayo. - Jest to decyzja...

22 czerwca 2005

Monika Rosa nowym product managerem miesięcznika "Dobre Rady"

Monika Rosa została product managerem miesięcznika "Dobre Rady" (Burda Polska). Do tej pory zajmowała stanowisko specjalisty ds. promocji i reklamy....

22 czerwca 2005

Agencja Cumulus przeprowadza akcje eventowe dla mieszanki cementowej Reymix

Agencja Cumulus z Lublina przeprowadza akcję eventową dla mieszanki cementowej Reymix produkowanej przez Cementownię Rejowiec (Grupa Ożarów). Cumulus prowadzi obsługę...

22 czerwca 2005

TVN Turbo od jesieni chce poszerzyć profil widowni i programming

Telewizyjny kanał motoryzacyjny TVN Turbo zapowiada sukcesywne poszerzanie programmingu stacji i profilu widowni. Zdaniem nadawcy dziś widownia stacji to przede...

22 czerwca 2005

CEDC bliżej przejęcia Polmosu Białystok?

Ministerstwo Skarbu Państwa poinformowało, że do 1 lipca wyłączność na negocjacje w sprawie zakupu 61 proc. akcji Polmosu Białystok, producenta...

22 czerwca 2005

Zbyszko wprowadzi jesienią dwie nowe marki i poszuka agencji

Firma Zbyszko, producent napojów gazowanych Polocockta, 3 Cytryny, American Active i Veroni Mineral, planuje wczesną jesienią wprowadzenie na rynek dwóch...

22 czerwca 2005

Barbara Pleban menedżerem ds. PR w Kompanii Piwowarskiej

Barbara Pleban rozpoczęła pracę w Kompanii Piwowarskiej na stanowisku menedżera ds. public relations w warszawskim oddziale firmy. Będzie odpowiedzialna za...

22 czerwca 2005

Mastercook umacnia wizerunek poprzez kampanię TV

Wrozamet, producent sprzętu AGD, rozpoczął kampanię TV marki Mastercook. Jest to kontynuacja działań reklamowych prowadzonych jesienią 2004 r. i mających...

22 czerwca 2005

NoS/BBDO i Proximity Poland realizują wspólne projekty badawcze

Agencje NoS/BBDO i Proximity Poland rozpoczęły realizację wspólnych projektów badawczych. Ich celem jest dogłębne poznanie stylu życia i wartości młodych...

22 czerwca 2005

Filip Nowicki awansował na stanowisko prezesa Wydawnictwa "Wiedza i Praktyka"

Filip Nowicki został prezesem zarządu Wydawnictwa "Wiedza i Praktyka". Do tej pory był w firmie na stanowisku wiceprezesa zarządu i...

22 czerwca 2005

"Polityka" promowana z "Niezbędnikiem Inteligenta" i łamigłówką sudoku na wakacje

Bieżące wydanie "Polityki" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) otrzymuje wsparcie telewizyjno-radiowe. Numerowi towarzyszą piąta edycja dodatku "Niezbędnik Inteligenta" oraz wakacyjna gra dla...

22 czerwca 2005

Monika Mikołajczyk będzie szefem sprzedaży bezpośredniej "Metropolu"

Monika Mikołajczyk objęła stanowisko direct sales supervisora w spółce TPP, wydawcy bezpłatnego dziennika "Metropol". Będzie podlegała Małgorzacie Golińskiej, dyrektor sprzedaży...

22 czerwca 2005

"Fakt" będzie drukowany we własnej drukarni w Sosnowcu od początku lipca

Drukarnia "Faktu" (Axel Springer Polska) ruszy na początku lipca w Sosnowcu (województwo śląskie). Budowa drukarni jest wspólną inicjatywą Axel Springer...