M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

6 kwietnia 2000

Kozar zastąpił de Chavaniaca w Canal Plus Polska

Nowym dyrektorem Canal Plus Polska został Christian Kozar, zastępując Gasparda de Chavaniaca, który awansował w strukturze grupy Canal Plus i...

6 kwietnia 2000

Janusz Malinowski odchodzi z Europlakatu Polska

Janusz Malinowski, dotychczasowy prezes zarządu firmy reklamy zewnętrznej Europlakat Polska, zrezygnował z pełnienia tej funkcji. Decyzja ta została podjęta wspólnie...

6 kwietnia 2000

Frugomani mają stronę w Internecie

Frugo ma swoją witrynę internetową - www.frugo.pl. Jej autorem jest firma 3D Art. Odwiedzający będą mięli okazję obejrzeć dwie wersje...

7 kwietnia 2000

Deutsche Bank i BRE wprowadzą ITI na giełdę

Grupa ITI, największy polski holding medialno-rozrywkowy wybrał Deutsche Bank i BRE Bank do współprowadzenia i współzarządzania publiczną ofertą sprzedaży akcji...

7 kwietnia 2000

Nowa kampania AMIS Medica

Firma AMIS Medica rozpoczęła właśnie nową kampanię preparatu antytrądzikowego Silicol Skin, której celem jest dotarcie zarówno do dermatologów i pracowników...

7 kwietnia 2000

Plany ekspansji Coffee Barów Tchibo

Coffee Bary - własna sieć barów kawowych firmy Tchibo - odnoszą sukcesy w Polsce. Badania przeprowadzone w warszawskim Coffee Barze,...

7 kwietnia 2000

Spółka M-S Card rozpoczyna działalność w Polsce

Mennica-Setec Card, będąca spółką Mennicy Państwowej i fińskiej firmy Setec OY, będzie zajmować się zapewnieniem bezpieczeństwa przechowywania danych osobowych na...

7 kwietnia 2000

RTL7 wyda milion USD na reklamę

"Do końca br. wydamy ok. 1 mln USD na reklamę RTL7" - zapowiada Paweł Przygodzki, prezes IP Polska, domu mediowego...

7 kwietnia 2000

Kampania nowej, limitowanej serii Gillette for Women

Firma Gillette wprowadziła na rynek limitowaną serię maszynek do golenia na mokro Gillette for Women Fashion Collection i żel do...

10 kwietnia 2000

Tempus jedynym właścicielem Best of Media

W dniu dzisiejszym upubliczniono informację, mówiącą o tym, że 5 kwietnia 2000 r. Tempus Group przejął od Juergena Stroebla pozostałe...

10 kwietnia 2000

Okocim powierzył budżet reklamowy Ogilvy & Mather

Browar Okocim SA powierzył swój budżet reklamowy agencji reklamowej Ogilvy & Mather. Do tej pory budżet ten był obsługiwany przez...

10 kwietnia 2000

Autopromocyjna kampania Tok FM

Do 13 kwietnia potrwa promocyjna kampania Radia Tok FM. Jej celem jest zwiększenie słuchalności oraz wprowadzanie do świadomości potencjalnych słuchaczy...

10 kwietnia 2000

Edipresse Polska kupiło "Dom & Wnętrze".

Edipresse Polska jest nowym właścicielem i wydawcą miesięcznika "Dom & Wnętrze". Zakupiło go od poprzedniego wydawcy, tj. od spółki Ipaco...

10 kwietnia 2000

Marcopolo wchodzi w sieci kablowe i w sponsoring

Sitcom SpA, nadawca tematycznego kanału telewizyjnego o podróżach, podpisał umowę ramową z Ogólnopolską Izbą Gospodarczą Komunikacji Kablowej o rozpowszechnianiu kanału...

10 kwietnia 2000

BGŻ SA wybrał agencję Henyo Behrendt

Zakończył się przetarg na dwuletnią obsługę reklamową Banku Gospodarki Żywnościowej SA. Startowały w nim: J. Walter Thompson/Parintex, McCann-Erickson, Gruppa 66...

11 kwietnia 2000

John Bailey odchodzi z McCann-Erickson

Nie powiodła się próba zreformowania kreacji agencji McCann-Erickson poprzez zatrudnienie na jej czele Johna Baileya. Pełniący w tej agencji przez...

11 kwietnia 2000

Fundusze inwestycyjne przejmują Publiprox Polska

Kontrolowana przez fundusze inwestycyjne francuska firma reklamy zewnętrznej ICV COMM objęła większościowy pakiet udziałów (80 proc.) w Publiprox Polska. Udziały...

11 kwietnia 2000

"Dziennik Sportowy" i "Sport" od poniedziałku do soboty

Prasa Sportowa, czyli połączone siły "Dziennika Sportowego" ("Przegląd Sportowy"/"Tempo") oraz katowickiego "Sportu" (JMG Sport-Publishing) od początku kwietnia uruchomiła szóste, sobotnie...

11 kwietnia 2000

Nowa linia telewizorów Thomson Life

Thomson Consumer Electronics Poland wprowadza na rynek nową linię telewizorów Đ Thomson Life, w której znajdą się odbiorniki z 10-calowymi...

11 kwietnia 2000

Ostatni etap integracji dwóch marek Pall Mall

Po połączeniu dwóch koncernów tytoniowych: British American Tobacco i Rothmans International w czerwcu ub.r., przystąpiono do integracji dwóch konkurujących ze...

11 kwietnia 2000

Mocne sponsorem tytularnym zespołu rajdowego

W tegorocznych Rajdowych Mistrzostwach Polski dwaj kierowcy: Leszek Kuzaj i Marcin Turski wraz z pilotami jadą jako jeden zespół Đ...

12 kwietnia 2000

Interaktywny Chopin w Multi Music

W poniedziałek na platformie Cyfra Plus ruszył pierwszy pierwszy na świecie interaktywny kanał muzyczny poświęcony wyłącznie twórczości Fryderyka Chopina. To...

12 kwietnia 2000

Shazza przyciągnęła do "Playboya"

"Playboy" (wydawca: VIPress Poland Sp. z o.o.) powiadomił o najwyższej sprzedaży w historii istnienia pisma. Marcowy numer polskiej edycji "Playboya"...

12 kwietnia 2000

Będzie kampania Wirtualnej Polski

17 kwietnia rozpoczyna się telewizyjna kampania reklamowa portalu Wirtualna Polska, która potrwa 6 tygodni. Kreacja została zrealizowana wewnątrz firmy, media...

12 kwietnia 2000

Relaunch kremów Glicea

Od kwietnia do czerwca potrwa kampania Beiersdorf-Lechia SA, której celem jest relaunch serii kremów do rąk Glicea w nowych opakowaniach....

12 kwietnia 2000

Grupa Ströer podpisała umowę z firmą Exit

Firma reklamy zewnętrznej Ströer Polska podpisała umowę o współpracy z inną firmą tego medium - spółką Exit. Porozumienie dotyczy prawa...

12 kwietnia 2000

Zakończenie pierwszej edycji Tele-Aukcji

W pierwszej edycji telefonicznego przetargu na zakup dóbr trwałego użytku, zorganizowanym przez Polską Tele-Sieć Przetargową, wzięło udział kilka tysięcy osób....

17 kwietnia 2000

Reklama w Polskim Radiu - niezależnie i na różowo

Z początkiem maja Agencja Reklamy Polskiego Radia - dotychczas organizacyjnie podległa dyrekcji handlu, reklamy i promocji - uniezależni się. Stworzone...

17 kwietnia 2000

Wygrane agencji DSK

Agencja reklamowa DSK wygrała ostatnio dwa przetargi. Pierwszy na obsługę firmy Blachy Prószyński. Przetarg obejmował kreację oraz planowanie i zakup...

17 kwietnia 2000

Gruppa 66 zajmie się kreacją kampanii obligacji fiskusa

Agencja reklamowa Gruppa 66 wygrała przetarg na obsługę kreatywną kampanii reklamowej obligacji skarbu państwa. Budżet wynosi 3,4 mln zł. Kampania...

17 kwietnia 2000

Gruppa 66 zajmie się kreacją kampanii obligacji fiskusa

Agencja reklamowa Gruppa 66 wygrała przetarg na obsługę kreatywną kampanii reklamowej obligacji skarbu państwa. Budżet wynosi 3,4 mln zł. Kampania...

17 kwietnia 2000

Wiosenna promocja w McDonald's

Restauracje McDonald's rozpoczęły promocję konsumencką pod hasłem "wyDrap i wyGraj". Każdy z kupujących dowolny McZestaw, McZestaw XL lub zestaw z...

17 kwietnia 2000

Gripex zdobywa pozycję lidera w swoim segmencie OTC

Gripex został wprowadzony na rynek w II połowie września ub.r. przez US Pharmacię, obecnie jest już lekiem numer 1 zarówno...

17 kwietnia 2000

"Shape" - nowość w grupie pism dla kobiet

"Shape", pierwszy numer polskiego wydania pisma typu fitness dla kobiet, ukaże się już jutro, tj. we wtorek, 18 kwietnia. Jego...

18 kwietnia 2000

The Media Edge wygrał obsługę Nationwide

Po rozstrzygnięciu przetargów na ATL, BTL i PR, zakończyła się również rywalizacja pomiędzy domami mediowymi o budżet Nationwide - Towarzystwa...

18 kwietnia 2000

Euro RSCG z nowym domem mediowym

Niebawem ruszy Media Planning, nowy dom mediowy tworzony częściowo na zrębach działu mediów Euro RSCG. Jego dyrektorem generalnym jest Iwona...

18 kwietnia 2000

Bonus Billboards oferuje nowy produkt

Krośnieńska firma Bonus Billboards zaoferowała nowy nośnik reklamy zewnętrznej o formacie 6 m x 3 m. Konstrukcja ta, nazwana przez...

18 kwietnia 2000

Ekko - producent lodów, rozpoczyna kampanię reklamową

Szczecińska spółka Ekko, producent lodów, zmieniła szatę graficzną opakowań lodów Ekkolo. Zmieniło się także firmowe logo, które swą nową stylistyką...

18 kwietnia 2000

Internet TP SA w Yapan

Rozstrzygnięty został przetarg Telekomunikacji Polskiej SA na obsługę internetową. Trwał przeszło miesiąc, zaproszonych zostało 5 agencji (Lowe Lintas GGK, ComPress...

18 kwietnia 2000

"Machina" rozbudowuje się o "Magnes"

Wraz z numerem majowym "Machiny" po raz pierwszy ukaże się jej dodatek "Magnes". Będzie miał 68 stron o formacie A5....

19 kwietnia 2000

Bochenek nowym dyrektorem Microsoft

Tomasz Bochenek został nowym dyrektorem polskiego biura firmy Microsoft i zastąpił na tym stanowisku Waldemara Sielskiego. Tomasz Bochenek ma 33...

19 kwietnia 2000

Akt założycielski Forum Polskiej Reklamy

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, Forum Reklamodawców i Stowarzyszenie Agencji Reklamowych w Polsce doprowadziły do spotkania, na którym doszło do podpisania...

19 kwietnia 2000

Pentor wydaje kwartalnik

Instytut Pentor zaczął wydawać własny newsletter o nazwie "Pentor Insider". Publikacja będzie ukazywać się na rynku co kwartał. "Pentor Insider"...

19 kwietnia 2000

KappAhl na billboardach

Na początku maja rozpoczyna się pierwsza lokalna kampania billboardowa szwedzkiej sieci sklepów z odzieżą - KappAhl. Billboardy w Warszawie przedstawiają...

19 kwietnia 2000

"Księżniczka" - nowe pismo Egmontu dla dziewczynek

Wydawnictwo Egmont Polska, specjalizujące się w publikacjach książkowych i prasowych dla dzieci (m.in. tygodnik "Kaczor Donald", miesięczniki "Kubuś Puchatek", "Wyścig...

19 kwietnia 2000

Subaru otwiera pierwszy w Polsce salon samochodowy

Subaru Import Polska, oficjalny importer i wyłączny przedstawiciel koncernu Subaru w Polsce, otwiera pierwszy salon samochodowy w naszym kraju. Firma...

20 kwietnia 2000

Canal + Cyfrowy bez Polsatu, Polsatu 2 i TV4

Platforma cyfrowa Cyfra+ zdecydowała zaprzestać rozprowadzania sygnału programów telewizyjnych Polsat, Polsat 2 oraz TV4, chociaż wciąż posiada prawne i techniczne...

20 kwietnia 2000

Nowy dyrektor ds. obsługi klienta w ART FM

Anna Barabasz-Nowak objęła stanowisko dyrektora ds. obsługi klienta w ART FM. Barabasz-Nowak wcześniej zajmowała stanowisko project managera w krakowskiej firmie...

20 kwietnia 2000

Henkel wprowadził tabletki Bref

Firma Henkel wprowadziła tabletki marki Bref do dezynfekcji WC. Kampania marki Bref aktualnie trwa w telewizji. Od maja dołączą do...

20 kwietnia 2000

Kto zajmie się obsługą PR kampanii obligacji fiskusa?

Na krótkiej liście firm, biorących udział w przetargu na obsługę public relations kampanii reklamowej obligacji Skarbu Państwa, znalazły się cztery...